• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington - Iedereen
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    Kamerindeling:
    Sebastian - Alyssa/Ryan
    Jade/Aiden
    Lucas - Evanlyn/Benjamin
    Arthur - Kyra/Tyler
    Darren - Prue/Louic
    Hunter - Angel/Taylor

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:54 ]


    El Diablo.

    [Moi topics]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyra Mikayla Montez - Tyler Jay Laurentis

    Verveeld kijk ik naar buiten en zucht even. De bus was langzaam, veel te langzaam. Maarja, me pa kon me niet even snel brengen. Die was veel te druk met zijn werk. Ik laat mijn blik over mijn uiterlijk glijden. Het uniform had ik al, dus dat had ik aan. Mijn nagels, nagellakloos en geknipt. Ik zucht kort en voel dan de bus stoppen. Eindelijk. Ik pak snel mijn rugzak en laat hem over een schouder hangen. Ik loop naar buiten en zie de school helemaal aan het einde van de weg staan. Nu maar hopen dat ik deze persoonlijkheid lang vol kon houden. Ik loop snel naar de school en loop richting de voordeur. Ik duw hem langzaam open en loop de witte hal in. Het was vroeg, dus iedereen zat waarschijnlijk op hun kamer. Nou ja, dan zoek ik mijn kamer ook maar even op. Ik loop de trap op en begin de kamers langs te gaan. 7... Waar zat je...

    Sebastian Smythe

    Snel schreef ik nog wat op in het schriftje en gooide hem toen snel in mijn tas. Het was 7 uur, over een anderhalf uur zouden de lessen beginnen.. Great. Wel wist ik dat er een paar nieuwe leerlingen komen. Ik ben benieuwd, misschien zit er wat leuks tussen... Ik grijns kort en verdwijn in de badkamer. Snel zet ik de douche aan en douche snel. Na de douche doe ik mijn haar in model en pak het uniform uit de kast. Ik doe hem aan en laat de blazer nog even op het bed liggen. Ik spuit nog snel wat Armani op en kijk op de klok. kwart voor acht.. Mhm, zal ik de nieuwelingen maar eens welkom heten? Ik grijns even en doe de blazer aan. Ik loop de gangen uit en loop naar de trap. Ik plof op een van de tredes en kijk om me heen...


    El Diablo.

    Dyco Luke Tornandez

    Wanneer ik mijn ogen open zie ik dat het tijd is om op te staan. Ready for the new people! Ik spring op en kijk even wezenloos rond Uiteindelijk besef ik me dat het beter is dat ik me aan ga kleden en ik loop naar de kast toe. Ik pak er een hemd en boxer. Dan pak ik de zwarte broek en de blazer en verdwijn in de badkamer. Wanneer ik me gewassen heb en aangekleed ben hang ik mijn stropdas om mijn hals en loop in de richting van de deur. Ik open deze en verdwijn de gang op naar de trap. Ik loop naar beneden en zie Sebastian zitten.
    "Hey," zeg ik en knik even naar hem. "Kan ik erbij komen zitten? Wachten op de nieuwelingen," vraag ik en ga al zitten. Ik zou ook niet meer weg gaan nu denk ik. Het is hier de beste plek om de mensen te spotten die je nog niet kent. Een korte geeuw verlaat mijn mond en ik kijk Sebastian aan. "Benieuwd?" vraag ik dan en ga wat onderuit zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics]


    To love is to destroy.

    Alyssa Lauren Beckman - Ryan Alexander Clark
    "Je kunt het Alyss, ik heb vertrouwen in je." Lucas glimlachte kalmerend naar me, terwijl zijn linkerhand het stuur van de auto ontklemde en zijn rechterhand even door mijn blonde pruik woelde. "Alyss? Ryan bedoel je." Knipoogde ik lachend, waardoor ik erg ontspannen overkwam. Iets wat alles behalve de waarheid was. De zenuwen gierden door mijn lichaam, bang dat ik op zou gaan vallen en iemand me door zou hebben. Dat zou m'n hele reputatie op het spel zetten. Mijn vriendinnen en mijn vader dachten namelijk dat ik voor een jaar er tussenuit was in Europa.
    "Zie je! Je weet alles. Oké, stel je voor." Commandeerde Lucas me, terwijl hij zich wat meer naar me toe boog en zijn linkerhand van het stuur afhaalde en zijn armen over elkaar krulden. "Oké," ik liet een zachte zucht over mijn lippen rollen en rolden mijn schouders. Ik kuchte. "Ik ben Ryan Clark," normaal moest ik altijd mijn hele naam opnoemen als ik iemand ontmoette van mijn vader, deze keer was het slechts mijn "voornaam" en "achternaam."
    "Prima," knikte Lucas. "Je stem klinkt goed zo. Je loopje hebben we gister nog eens geoefend, het gaat helemaal goed komen. Nu opschieten, dan kun je - je kamer zien." Lucas nam me nog eens in zich op en trok me daarna naar zich toe, waardoor ik mijn armen even om zijn hals krulde. Lucas was mijn broer, iets ouder dan ik was. Hij was mijn steun en toeverlaat. "Ik spreek je snel weer broertje!" pesterig woelde ik door zijn haren. Ik stapte de auto uit en pakte mijn tassen uit de achterbak. Na nog even gezwaaid te hebben - onopvallend - naar Lucas liep ik richting de ingang. Twee jongens zaten op de trap waardoor ik ietwat nerveus kuchte. "Hé, weten jullie waar ik heen moet?" vroeg ik aan de jongens, mijn stem zwaarder laten klinkend dan hij in werkelijk was.


    To love is to destroy.

    [mon topieks]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Prue Louisia McAdamsLouic Pruet Adams

    Genietend snoof ik de frisse ochtendlucht die in het bos hing op. Mijn passen werden begeleid door het vroege koor van zingende vogels, hoewel mijn voeten amper geluid maakten op het zachte bladerdek. Ik wenste dat ik hier uren kon lopen zonder enige verplichtingen. Helaas was ik op weg naar school en Louic mocht zeker weten niet te laat komen op zijn eerste schooldag. Ík mocht niet te laat komen op mijn eerste schooldag. Hoewel het zelfs in mijn gedachten vreemd klonk, was ik, Prue Louisia McAdams nu toch echt Louic Pruet Adams. Gelukkig leek de naam nog, anders zou ik echt gek geworden zijn. Ook al was dit alles dan mijn eigen -nogal stomme- keuze.
    ‘Oké, positief blijven Prue. Je kunt dit, je bent in ieder geval nooit een meisje meisje geweest. Je zal misschien gelijk als “gay” bestempeld worden, maar je gaat dit overleven. Zullen er problemen komen? Ja. Maar dat gaat je mooi niet tegenhouden,’ zei ik wat optimistischer tegen mijzelf. De glimlach die verschenen was, verdween alleen gelijk alweer als sneeuw voor de zon. ‘Ojee, nu ga ik tegen mijzelf praten. Lekker bezig.’
    Een zucht ontsnapte mijn mond en ik hief mijn blik op. Ondertussen had het bos plaatsgemaakt voor een groot grasveld dat leidde tot een mooi groot roodstenen gebouw . Stijlvol, dat moest ik toegeven. Er waren genoeg redenen om dit gewoon door te zetten en dat deed ik dus ook. Na een diepe teug adem te hebben gehaald, liep ik richting de school. Vlak voor ik de deur opendeed, blikte ik nog even over mijn spiegelbeeld dat werd gereflecteerd door de ramen. Mijn donkere haren zaten netjes opgeborgen in een strakke vlecht op mijn hoofd onder de pruik, die mij niet verkeerd stond. Ik had dikkere wenkbrauwen, kleine bakkerbaarden en mijn vrouwelijke vormen waren verborgen door de jeans en de lange lap stof onder het witte shirt waarover ik een overhemd had aangedaan. Mijn uniform zou ik later wel aantrekken. Dat waren niet bepaald lekkere kleren om een lange boswandeling in te maken.
    ‘Ga je nog naar binnen of hoe zit het?’ Geschrokken draaide mij half om en zag achter mij een jongen met een angstaanjagende lengte met een norse uitdrukking op zijn gezicht. Snel bromde ik een “ja” en liep naar binnen. Ik had de jongensstem en het jongensloopje nu aardig onder controle en het ging dan ook al haast vanzelf. Gelukkig, want anders was ik nu echt de sigaar geweest.
    Eenmaal binnen keek ik niet lang om mij heen en viste de brief uit mijn tas waar mijn kamernummer en dergelijke opstond. Kamer 33… waar zou die zijn? Mijn ogen speurden nu wel de omgeving af en op de gok liep ik maar een gang in. In het bos was mijn richtingsgevoel feilloos, maar hier in dit gebouw, had ik geen idee waar ik heen moest.


    Happy Birthday my Potter!

    [hebben ze kamergenoten?]


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Trouble258 schreef:
    [hebben ze kamergenoten?]


    To love is to destroy.

    [Als jullie dat willen...]


    El Diablo.

    [Is wel leuk, denk ik.]


    To love is to destroy.

    [Ja, is goed]


    El Diablo.

    (Mon little late topic ,reageer straks. Kan ik anders al Arthur of Darren op iemand afsturen? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik heb prue?)


    Happy Birthday my Potter!