• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington - Iedereen
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    Kamerindeling:
    Sebastian - Alyssa/Ryan
    Jade/Aiden
    Lucas - Evanlyn/Benjamin
    Arthur - Kyra/Tyler
    Darren - Prue/Louic
    Hunter - Angel/Taylor

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:54 ]


    El Diablo.

    Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney

    Terwijl ik nog wat sta te sukkelen in de gang komt er een grote jongen op mij af. "Hey! Ben je de weg kwijt, kleintje?" vraagt hij. Hij is wel heel knap en stoer met al zijn tattoos en piercings. "Ja, kun je me misschien helpen?" antwoord ik aan de jongen. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. "Welke kamer zit je?" vraagt hij. Ik haal snel mijn brief tevoorschijn en doorzoek hem. Al snel heb ik gevonden wat ik zocht. "Kamer 13!" zei ik met een klein glimlachje. Opeens keek hij op. "Dan ben jij mijn nieuwe kamergenoot." stelde hij vast. Hij wenkte met zijn arm dat ik hem moest volgen. Ik was best wel verwondert dat ik met zo een knappe jongen op de kamer mocht slapen. Hopelijk kwam hij wel niet achter mijn geheim.


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    [Kan je asjeblieft niet voor mij spelen want nu al heb ik mijn eigen personage niet meer in de hand en dat is super irritant]


    Bowties were never Cooler

    [ auw, sorry ik wist niet dat ik ook niets mocht zeggen. Moet ik het veranderen? ]


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    [Huh ik zat toch met lucas op de kamer???]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nyan schreef:
    Arthur Gabriel Turner
    Er verscheen een frons op zijn voorhoofd,maar algauw kijkt hij een beetje rond.
    Bij mijn vraag ,richte hij zch weer tot mij.'Nou-' begon hij ,maar zijn stem was zo... raar.
    'het is hier wel mooi en zo, maar ik heb geen idee waar ik heen moet. Ik voel mij net een vrouw met slecht richtingsgevoel,' antwoorde hij en zijn stem leek weer normaal. Het zou best kunnen dat het mijn verbeelding was aangezien ik nog maar net wakker ben.
    Een korte grinnik rolt over mijn lippen bij zijn laatste zin. "Ah zo slecht is je richtngs gevoel niet,het is hier een paar gangen verder."zeg ik en heef een knikje naar de gang rechts als teken dat hij daar naartoe moet gaan ,om bij de gangen met de kamers te komen.
    "Naar welke kamer moet je?"vroeg ik hem dan.

    Darren Alex Mc.Fly
    Ik slenterde wat verveeld de gangen rond.
    Ik was vreemd genoeg ,vroeg wakker geworden en kon de slaap niet vatten. Veel zin om op mijn kamer te blijven had ik ook niet echt ,dus ik zit me hier al een uur ofzo te vervelen. Ook hoor ik overal gesmoes dat er nieuwelingen zouden zitten.
    Ik was best wel nieuwsgierig naar hun.
    En als je over de duivel sprak ,daar was er een.
    'Sorry ik ben nieuw en ik heb geen idee waar mijn kamer überhaupt kan zijn heb je enig idee?' vroeg hij en grijnsde scheef.
    "Dat zie ik,en ik wil wel even met je meelopen als je wil,het is hier namelijk een doolhof."zeg ik met een grijnsje.
    "In welke kamer zit je?"vroeg ik hem dan ,terwijl ik al in de richting loop van de kamers.


    (Voor mij is het gelijk ,wie Darren's en arthur's kamer genootjes worden ^^)

    [Oke ik Ben NU toch dyco's kamergenoot of die van Lucas of die van darren? Ik zie wel denk ik.]
    Jade Sky Woods aka Aiden James Roots
    "Dat zie ik,en ik wil wel even met je meelopen als je wil,het is hier namelijk een doolhof." Zegt hij met een grijns. Ik geef hem een scheve grijns terug. Hij was echt knap. Nee jade. We gaan niemand hier leuk vinden. Hij is je. Wat is hij eigenlijk van ne. Hij is mijn schoolgenoot. We gaan dit jaar niemand cute vinden. Niemand leuk. "In welke kamer zit je?" Vraagt hij terwijl hij alvast vooruit loopt. Ik loop achter hem aan. 'Dankje mijn kamer nummer is 15.' ze ik toch nog vriendelijk. Ik had het liefste alvast een vriend achtig iemand. Iemand die ik kende. Hij was niet lelijk dus ik had er geen probleem mee. Misschien dat ik hem als kamer genoot maar ik had geen idee. En weetje wat. Het zal wel. Ik hoop in ieder geval dat ik een leuke kamer genoot heb. Of in iedergeval met dezelfde hobby's enzovoort.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (ze hebben het verwisseld zonder te vragen of te overleggen met de personen die verwisseld werden. Dit is de definitieve lijst geloof ik. Dit is gebeurd omdat er haat is tegen personages met het uiterlijk van one direction. Een beetje kinderachtig als je het mij vraagt maar ja)


    Happy Birthday my Potter!

    [Oké vreemd. Thx Annemiekje aka Koekoeksklokje. Aangezien ik pagina 3 las en ook al zoiets zag maar het zal wel. Ik snap dan niet dat mijn personage meteen moet omwisselen maar het zal wel]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Glucio schreef:
    (ze hebben het verwisseld zonder te vragen of te overleggen met de personen die verwisseld werden. Dit is de definitieve lijst geloof ik. Dit is gebeurd omdat er haat is tegen personages met het uiterlijk van one direction. Een beetje kinderachtig als je het mij vraagt maar ja)


    [Pardon? Ik deed het juist om beleefd te blijven dus niet gaan lopen zeiken dat het kinderachtig is! Het is voor eigen bestwil. Anders zou het rpg'en wel eens heel onaangenaam kunnen worden ;') ] ]

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 8:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trouble258 schreef:
    [ auw, sorry ik wist niet dat ik ook niets mocht zeggen. Moet ik het veranderen? ]

    [Je mag wel wat zeggen, maar liever niet met mijn persoontje]

    Lucas Finnegan Merrick
    De jongen draaide zich om en keek me een beetje vreemd aan. Ik kon het niet goed plaatsen. Hij vroeg of ik hem kon helpen. "Ja hoor. Ik denk dat je eerst naar je kamer wil, waar zit je?" Hij begon in brieven te bladeren. Ik trok mijn wenkbrauwen op toen hij 13 zei. Niemand werd ooit in 13 geplaatst, omdat niemand dat ooit wilde, maar goed. "Dan zit je bij mij op de kamer. Kom maar mee." Ik wist niet of zijn hele koffer met spullen erbij in de kamer paste. 13 was maar een klein kamertje en ik had ook al best veel spullen staan. De blik in zijn ogen was nogsteeds vreemd. Niet angstig. Maar goed, ik zou hem nog wel doorgronden. Ik draaide mijn rug naar hem toe en liep rustig weer richting mijn kamer. Ik zou zo wel gaan ontbijten. Ik draaide de deur van het slot en duwde de deur open. Ik schoof even het gordijn open en draaide me naar hem toe. "Het onderste bed is vrij en de onderste 3 laden in de kast." Ik had namelijk niet zo veel kleren. "Welkom in onze kamer." zei ik voor ik me in het raamkozijn liet zakken, waar ik mijn gitaar op mijn schoot trok en begon te tokkelen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 9:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Darren Alex Mc.Fly
    De jongen grijnsde even scheef terug en volgde me daarna .
    'Dankje mijn kamer nummer is 15.' zei hij vriendelijk en ik knikte even.
    Ik wist niet precies wie er nog in kamer 15 zat ,maar ik wist wel dat die gast ook in mijn klas zat.
    Ergens twijfel ik nog tussen Dyco of iemand anders,maar het zou ook iemand anders kunnen zijn.
    "Cool,ik ben trouwens Darren."stel ik me dan subtiel voor,aangezien we dat nog niet gedaan hebben.
    We zaten nu al in de gang met kamers. ik loop nog even door en stop dan bij kamer 15. Mijn kamer was een paar gangen verder dan deze.
    "Dit is kamer 15 ,ik heb alleen geen idee wie je kamer genoot is."zeg ik en kijk hem even aan.
    Ik had even de tijd om hem te bekijken. Hij had bruin haar ,die in een kuif gezet is en knalblauwe ogen die wel opvallen.
    Ik gokte dat hij ook 17 is,dan zou hij in dezelfde klas als ik zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jade Skye Woods, Aiden James Roots
    "Cool,ik ben trouwens Darren." Stelt hij zich voor. Ik glimlach naar hem. Deze Darren was echt knap ugh ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Figuurlijk dan. "Dit is kamer 15 ,ik heb alleen geen idee wie je kamer genoot is." Zegt hij vriendelijk. Hij kijkt me aan. Hij was duidelijk langer met mijn 1.72 wat lang was voor een meisje was ik kort bij de jongens damn. Hij had mooie chocolade bruine ogen. Nee jade niet verdrinken. Ik ben een jongen. Aiden. 'Oke, ik ben Aiden.' Stel ik me vor met een scheve glimlach. Ik kijk stiekem onopmerkbaar langs hem heen. Damn. Alle jongens waren jummie. Nee jade stop daarmee. 'Bedankt voor de weg te wijzen.' Zeg ik dankbaar. Ik open de deur met de sleutel en open hem. Mijn kamer genoot was er niet nu, maar wel geweest ik zag zijn spullen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 19:42 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darren Alex Mc.Fly
    'Oke, ik ben Aiden.' antwoord hij met een scheve glimlach. 'Bedankt voor de weg te wijzen.'zei hij dankbaar en ik glimlach even."Is niets."antwoord ik.
    Hij opend zijn deur en ik keek even met hem mee naar binnen.
    "Als je wil kan ik je straks wel een rondleiding geven door de school."stel ik voor aan hem. Ik moest toch een beetje aardig overkomen op de nieuwelingen.
    Hmm,ik vroeg me af wie mijn kamer genoot zou zijn,ergens hoopte ik niet met een pestkop opgescheept te zitten.
    Het liefst gewoon iemand die zichzelf is en goed met me op kan schieten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots
    Ik loop mijn kamer in die ik dus deel en leg mijn koffer en twee sporttassen op mijn bed. Oke dit was niet te slecht denk ik tenminste. "Als je wil kan ik je straks wel een rondleiding geven door de school." Zegt Darren plots. Ik draai me om. 'Is goed.' Ik wou uit reflex mijn handen door mijn haren doen wat niet kanoet kort haar dus ik verander het snel door mijn arm in mijn nek te leggen. 'Een rondleiding zou fijn zijn aangezien ik dan zal weten waar ik heenmoet. 'Ik geef hem een kleine glimlach en loop de kamer uit doe deze achter me dicht en ga bij hem staan aangezien ik geen idee heb waar alles is. Ik kijk hem aan waardoor ik alweer omhoog moet kijken. Hij wist wel waar we heen moestenik kende dit namelijk echt niet ondanks mijn goede richtings gevoel...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    KellyBelly schreef:
    (...)

    [Pardon? Ik deed het juist om beleefd te blijven dus niet gaan lopen zeiken dat het kinderachtig is! Het is voor eigen bestwil. Anders zou het rpg'en wel eens heel onaangenaam kunnen worden ;') ] ]


    [Ik vind het hele feit dat je personages op het uiterlijk (dat bij sommige personages toevallig dat van leden van One Direction is) beoordeeld en niet op wat er in de posts geschreven staat kinderachtig. Alleen omdat je zegt One Direction te haten (wat ik eigenlijk ook weer een vreemd gegeven vind, want je kent de hele jongens niet, maar goed). Gewoon mijn mening c;

    @Celine, graag gedaan! (flower)

    Ik heb vanmiddag weer tijd om te posten, deed gister mee aan de meet the boss debat wedstrijd in Eindhoven, dus had geen tijd om te posten c; ]


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    [Ik vind het hele feit dat je personages op het uiterlijk (dat bij sommige personages toevallig dat van leden van One Direction is) beoordeeld en niet op wat er in de posts geschreven staat kinderachtig. Alleen omdat je zegt One Direction te haten (wat ik eigenlijk ook weer een vreemd gegeven vind, want je kent de hele jongens niet, maar goed). Gewoon mijn mening c;

    @Celine, graag gedaan! (flower)

    Ik heb vanmiddag weer tijd om te posten, deed gister mee aan de meet the boss debat wedstrijd in Eindhoven, dus had geen tijd om te posten c; ]


    [Je hoeft je VIND niet te onderstrepen hoor. Beetje achterlijk ;') Maar goed, blijkbaar gaan mensen een probleem maken om mijn eigen mening ;') Rot toch lekker op. Of het rpg'en word leuk of het rpg'en word niet leuk. En tja, als ik een pro-hater ben, laat me lekker me gang gaan! Val me niet lastig met je gezeik. En volgens mij is het niet eens met jouw persoontje dus wat zeur je ]

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 14:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.