• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington - Iedereen
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    Kamerindeling:
    Sebastian - Alyssa/Ryan
    Jade/Aiden
    Lucas - Evanlyn/Benjamin
    Arthur - Kyra/Tyler
    Darren - Prue/Louic
    Hunter - Angel/Taylor

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:54 ]


    El Diablo.

    Arthur Gabriel Turner
    Toen het schelle gepiep van mijn wekker ging ,verliet een vermoeide kreun mijn lippen.
    Ik hield niet van de ochtend. Langzaam kruip ik mijn bed uit.Ik had momenteel nog geen kamer genoot,tot vandaag...
    Ik liet naar de kleerkast toe en haalde mijn uniform uit en een boxer short om daarna dan naar de badkamer te gaan.
    Na een snelle douche droog ik me af en doe eerst mijn kleren aan ,voordat ik naar de spiegel ga en mijn haar nog eens goed in model leg. Ja ik was best wel ijdel.
    Daarna ga ik de badkamer uit en neem mijn rugzak om daarna dan de gang op te lopen.
    Benieuwd wie de nieuwe zijn. Het duurde dan ook niet lang tot ik een nieuw gezicht zag(Louic )
    Ik stak mijn handen in mijn broekzakken en liep naar hem toe."Hey ,jij bent een van de nieuwe toch?"vroeg ik hem met een scheven glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Prue Louisia McAdamsLouic Pruet Adams

    Waar was die stomme kamer toch? Een gefrustreerde zucht verliet mijn lippen, waarna ik mijn lippen stijf op elkaar perste, aangezien dat wel heel meisjesachtig had geklonken. Ik moest echt beter op gaan letten. Zelfs bij zuchten, kuchen en lachen. Straks werd ik op de eerste dag al gesnapt. Dat zou wel heel erg falen en toch ook wel jammer zijn. Was al dat gedoe voor niks geweest. Ik raapte mijzelf dus weer bij elkaar en keek nog eens op het blaadje of ik wel naar het goede kamernummer zocht.
    'Hey, jij bent een van de nieuwe toch?' Geschrokken keek ik op in de blauwgroene ogen van een jongen die die giebels van mijn oude school zeker weten een hunk of spetter zouden hebben genoemd. Ik durfde te wedden dat Mindy -een hatelijk arrogant kind dat veel te veel roze droeg en vroeger bij mij in de straat woonde, toen ik nog bij mijn vader woonde- flauwgevallen was, als hij haar aan had gesproken. Ik had dan ook het geluk dat jongens mij vrij weinig konden schelen. Ze waren irritant en hadden vooroordelen over meisjes. Vooral wat betreft kracht en vechttechnieken en dat soort vooroordelen kon ik niet goed hebben.
    'Dat klopt, maar ik word liever gewoon Louic genoemd,' antwoordde ik simpelweg en bekeek de jongen nog eens goed. Hij leek op zich wel aandacht. Zijn lippen vormden een scheve glimlach en hij was overduidelijk een stuk langer dan ik, wat mij er weer aan herinnerde dat ik een ontzettend onhandige lengte had voor deze vermomming. Het was wel wat te verhelpen met zooltjes en sokken, maar dat maakte mij hooguit vijf centimeter langer. Ik merkte dan ook dat zich in mijn buik een zenuwachtig gevoel verspreidde en verborg dit door ook te glimlachen op een hopelijk jongensachtige manier. 'En hoe heet jij?'


    Happy Birthday my Potter!

    Arthur Gabriel Turner
    De jongen leek op te schrikken,nu ik zo dichtbij hem stond ,viel het me wel op dat hij zo'n 10 centimeter kleiner was dan mij ofzo.
    'Dat klopt, maar ik word liever gewoon Louic genoemd,'antwoorde hij simpel.
    Niet veel later glimlalachte hij ook even.'En hoe heet jij?' vroeg hij me dan.
    "Arthur,aangenaam."stel ik mezelf dan voor.Ik doe niet echt de moeite om mijn hand uit te steken,ik ben niet zo simpel.
    Onopgemerkt bekijk ik hem even vlug,hij was redelijk klein,zoals ik daarnet al opgemerkt had ,hij heeft bruin haar en volgens mij blauwe ogen,voor zover ik kan zien.
    "Dus ,...Hoe vind je het hier?"vroeg ik hem dan.
    Ik weet hoe het is als je hier voor het eerst bent. Je verdwaald gewoon.
    Iets wat ongetwijfeld ook zo bij hem moet zijn.Afwachtend kijk ik hem aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Dus we krijgen kamergenoten? Iemand waar ik Jade aka Aiden heen kan sturen in mijn beginpost?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik heb Darren nog vrij ^^,je mag kiezen waar je hem tegenkomt ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik zal hem wel tegenkomen in een gang ofzoiets :P ga nu schrijven (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Prue Louisia McAdamsLouic Pruet Adams

    'Arthur, aangenaam.' Het viel mij op dat hij niet de moeite nam om zijn handen uit zijn zakken te halen en mij de hand schudde, zoals de meeste mensen zouden hebben gedaan. Er verscheen een lichte frons op mijn voorhoofd, maar ik besteedde er niet teveel aandacht aan en keek even om mij heen. Ik kon alleen nog geen deuren met kamernummers vinden. Volgens mij kon ik hier een stuk makkelijker verdwalen dan in een bos met allemaal dezelfde soort bomen. Daar had ik tenminste richtingsgevoel. Hier had ik dat totaal niet en voelde ik mij net zo dom en blond als die tuttebollen van mijn oude school. Gelukkig leek ik qua uiterlijk totaal niet op ze.
    'Dus... Hoe vind je het hier?' vroeg Arthur wat mij mijn aandacht weer op hem deed vestigen. Ik haalde even zenuwachtig een hand door mijn haar. Dat die jongen nog niet doorhad dat ik helemaal geen jongen was! Volgens mij ging ik dit echt niet volhouden. Vooral nu ik niet eens mijn weg kon vinden.
    'Nou-' dat klonk dus iets te hoog, damn. 'het is hier wel mooi en zo, maar ik heb geen idee waar ik heen moet. Ik voel mij net een vrouw met slecht richtingsgevoel,' vervolgde ik weer met een perfect geïmiteerde jongensstem.


    Happy Birthday my Potter!

    [ ik wacht op Sebastian tot ik weer reageer]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots
    Ik geeuw als ik wakker word en spring uit mijn bed mijn tas stond al klaar. Drake stond voor me klaar. 'Zet hem op "broertje." Hij grijnst naar me. Ik voel aan mijn gezicht en mijn pruik die goed zat en hoe dan ook niet af zou vallen. Ik glimlach naar hem. 'Thanks Drake.' Ik glimlachte naar hem en trok hem in een knuffel. 'Je moet niet zo glimlachen eerder een scheve glimlachen hoe je net deed was te meisjes achtig.' Zegt hij terwijl hij me knokkelt op mijn hoofd. Ik kreun en probeer weg te komen, maar hij was 26 dus natuurlijk was hij sterker. 'Drake.' Kir ik proberend weg te komen. 'Group hugg!!' Roept Drake naar Jake, Jay en Jason. We hadden veel J's in deze familie dont judge. Ik glimlach en knuffel ze terug. 'Hou contact met ons begrepen?!' Zegt Jason streng. Ik grinnik. 'Beloofd.' Beloof ik. 'Praat lager je klinkt nu alsof je nog een baard in je keel moet krijgen.' Zegt Jake. Ik knik. 'Ik begrijp het jongens ik moet gaan.' Zeg ik. Ik pak mijn tassen en koffer en loop naar de taxi. Ze zwaaien me allemaal uit en ik rij al weg. Ik keek naar de taxi chauffeur. Hij reed weg.
    Hij stopt en glimlacht naar me. 'We zijn er jongeman.' Zegt hij. Ik knik. 'Dankuwel.' Zeg ik zo laag mogelijk. Trapte hij erin. Ja dat deed hij. Ik geef hem een scheve glimlach en stap uit. Ik pak mijn koffer en twee sport tassen en loop naar binnen. Ik kijk om me heen. Ik had geen idee waar ik heen moest. Ik zag een knappe jongen. Oke jade niet zo denken! 'Sorry ik ben nieuw en ik heb geen idee waar mijn kamer überhaupt kan zijn heb je enig idee?' Vraag ik met mijn mannelijke stem en ik geef hem een scheve grijns.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zomaar o.o Ik had een berichtje en dat is dus blijkbaar niet verstuurd -.- Ben snel weer aan het typen..]


    El Diablo.

    [Mijn topics?]


    Bowties were never Cooler

    [Krijgen ze. Nou een gedeelde kamer? Zo ja met wie delen ze die?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arthur Gabriel Turner
    Er verscheen een frons op zijn voorhoofd,maar algauw kijkt hij een beetje rond.
    Bij mijn vraag ,richte hij zch weer tot mij.'Nou-' begon hij ,maar zijn stem was zo... raar.
    'het is hier wel mooi en zo, maar ik heb geen idee waar ik heen moet. Ik voel mij net een vrouw met slecht richtingsgevoel,' antwoorde hij en zijn stem leek weer normaal. Het zou best kunnen dat het mijn verbeelding was aangezien ik nog maar net wakker ben.
    Een korte grinnik rolt over mijn lippen bij zijn laatste zin. "Ah zo slecht is je richtngs gevoel niet,het is hier een paar gangen verder."zeg ik en heef een knikje naar de gang rechts als teken dat hij daar naartoe moet gaan ,om bij de gangen met de kamers te komen.
    "Naar welke kamer moet je?"vroeg ik hem dan.

    Darren Alex Mc.Fly
    Ik slenterde wat verveeld de gangen rond.
    Ik was vreemd genoeg ,vroeg wakker geworden en kon de slaap niet vatten. Veel zin om op mijn kamer te blijven had ik ook niet echt ,dus ik zit me hier al een uur ofzo te vervelen. Ook hoor ik overal gesmoes dat er nieuwelingen zouden zitten.
    Ik was best wel nieuwsgierig naar hun.
    En als je over de duivel sprak ,daar was er een.
    'Sorry ik ben nieuw en ik heb geen idee waar mijn kamer überhaupt kan zijn heb je enig idee?' vroeg hij en grijnsde scheef.
    "Dat zie ik,en ik wil wel even met je meelopen als je wil,het is hier namelijk een doolhof."zeg ik met een grijnsje.
    "In welke kamer zit je?"vroeg ik hem dan ,terwijl ik al in de richting loop van de kamers.

    (Voor mij is het gelijk ,wie Darren's en arthur's kamer genootjes worden ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sebastian Smythe

    Na een lange tijd verstoord een stem de stilte. "Hey, Kan ik erbij komen zitten? Wachten op de nieuwelingen,". Ik grijns als ik de stem herken en schuif meteen een stuk opzij. Hello Dyco.. 'Daar ben je kleine, ik was al lonely.' grinnik ik. Er waren twee redenen waarom ik hem kleine kon noemen. Ik ben ten eerste 8 centimeter langer en de tweede is dat ik een jaar ouder ben. Het was altijd leuk om mensen te plagen... Ik kijk hem met een brede grijns aan. "Benieuwd?" vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Ik zie wel wat het is, misschien zit er wat leuks tussen.' grinnik ik. Na een paar minuten voegt een onbekende stem zich erbij. "Hé, weten jullie waar ik heen moet?". Ik kijk op en zie een blonde jongen staan. 'Niet echt... Je hebt namelijk nog niet gezegd waar je heen moet.' zeg ik grijnzend en lach kort. Hij wist vast wel dat het een grap was..


    El Diablo.

    [ohaa ik ga nu eerst alles lezen en mag ik nog beginnen met dat benjamin aankomt aan de school ]


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you