• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington - Iedereen
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    Kamerindeling:
    Sebastian - Alyssa/Ryan
    Jade/Aiden
    Lucas - Evanlyn/Benjamin
    Arthur - Kyra/Tyler
    Darren - Prue/Louic
    Hunter - Angel/Taylor

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:54 ]


    El Diablo.

    (Nyan goed Fleeko



    ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucas Finnegan Merrick
    Ik plenste een boel water zo in mijn gezicht. Hoe kon ik zo denken? Ik had nog nooit zo naar een jongen gekeken. Ik schrok op van Darren die plots naast me stond. "Nee, nee. er is helemaal niets." zei ik iets te vlug. Ik luisterde naar wat de rest zei terwijl ik snel mijn haar en imago probeerde te fixen. "Zullen we gaan zitten?" vroeg ik voor ik mijn dienblad pakte. Ik moest gewoon normaal blijven doen dan was er niets aan de hand. Dan was ik gewoon... Draaierig. Ja, dat was een goede smoes. Ik keek even over mijn schouder naar de 3 jongens achter me. Nee, het kon gewoon niet. Misschien moesten we vanavond de stad maar in gaan om een paar meiden te fixen. Het was vast de jongensschool die zo raar met me deed.


    Bowties were never Cooler

    Prue Louisia McAdamsLouic Pruet Adams

    Darren leek even verbaasd maar toch ook wel tevreden. 'Aah ,eindelijk heb ik mijn kamergenoot gevonden. Aangename kennismaking trouwens. Hopelijk vind je me een goede kamer genoot.' Jammer voor hem dat ik toevallig wel een meisje was. Hij wist dat alleen niet, dus hoefde hij zich er ook geen zorgen over te maken. Ergens vond ik dit toch wel vreemd, maar wat moest ik anders. Op een irritante openbare school zitten, terwijl ik iedere keer door die afgelegen aftandse wijk moest lopen, om daar in het gore appartement van mijn moeder te leven? Dan was een kamer delen met een jongen die niet wist dat ik een meisje was toch beter.
    'Oh, dat gaat volgens mij wel goed komen,' zei ik dan ook en plofte naast Lucas neer. Ik wierp even een blik om hem om nog even te checken of het wel goed met hem ging, maar hij leek verder niet ziek of zo.
    'Dus, is het een beetje leuk hier op Dalton, of heb ik de vergissing van mijn leven gemaakt?'


    Happy Birthday my Potter!

    (En, hoe was Rome? ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [Geweldig!]


    Bowties were never Cooler

    Darren Alex Mc.Fly

    "Nee, nee. er is helemaal niets." wuifde Luke het weg ,waardoor ik hem maar liet doen.
    'Oh, dat gaat volgens mij wel goed komen, 'zei hij waarna ,hij naast Lucas ging zitten.
    'Dus, is het een beetje leuk hier op Dalton, of heb ik de vergissing van mijn leven gemaakt?' vroeg hij ,waardoor ik grijnsde.
    "Well er zijn sommige leerkrachten die streng zijn en sommige jongen kunnen erg lastig zijn ,maar voor de rest is het een erg aangename school."glimlach ik.
    "Het is hier wel groot ,zoals je waarschijnelijk al gemerkt hebt en ..."vertel ik ,maar weet niet echt nog wat te zeggen.
    "Dat is het denk ik. Oh wacht je kunt hier ook erg je hobby's uiten ,je kunt hier doen aan sport,tekenles ,zangles ,instrumenten leer enzovoort."zeg ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn topics.. Ik wist niet eens dat deze begonnen was)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lucas Finnegan Merrick
    Ik liep met de jongens naar een tafel waar ik neerplofte. Natuurlijk moest Louic weer naast mij komen zitten. Ik zat daardoor wat rechtopter dan normaal. Ik propte net wat sla naar binnen toen hij sprak. Ik kauwde rustig en luisterde naar Darren's andwoord. Ik slikte mijn eten door. "En als je de wegen kent kan je 's avonds naar de stad om uit te gaan, maar eigenlijk alleen in het weekend, want door de weeks letten ze goed op." Ik nam een slokje drinken en keek de tafel rond. "Dus hebben jullie zin vanavond mee uit te gaan, misschien wat chickies fixen?" Meestal was ik niet zo, dat wist Darren ook, maar tegenover nieuwelingen wilde ik wel laten weten wie de baas was en ik wilde even alle warrigheid uit mijn hoofd krijgen. Ik haalde een hand door mijn haren en stak weer wat sla in mijn mond.


    Bowties were never Cooler

    (Hmmm, zal ik Louic ermee in laten stemmen? Kan natuurlijk ook Prue erachter aansturen om eerst te verkennen of het wel verstandig is om met ze mee uit te gaan...)


    Happy Birthday my Potter!

    [Moet je zelf weten]


    Bowties were never Cooler

    (Kan ik ergens inspringen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (Kan ik ergens inspringen)


    Ik heb Arthur nog ,dus als je wil kun je hem tegen komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots
    Ik ga ook zitten en ik luister naar iedereen. Ik kon opzich vrij rustig zijn. Als ik hoor dat ze willen stappen kijk ik opp van mijn eten. Stappen... 'Ik ga wel mee.' Zeg ik schouderophalend. Wacht wat zei ik. Fuck. Ik ben nu een jongen en ik ga geen meisjes schuren aangezien het super weird zou zijn. Maar als ik dat niet doe kan ik door de mand vallen. Ik raak lichtjes in paniek. Dear god wat nou. Ik wil niet door de mand vallen en ook niet als gay gezien worden enzo. Niet dat ik er iets tegen heb, maar ik ben niet gay ofzo. Wat te doen, wat te doen. Al dacht ik zo erg na mijn gezicht was gewoon rustig en ik eet door compleet van de wereld. Focus Jade. Ik bedoel focus Aiden. Focus focus.idee. Ik kan me daar vast wel omkleden of niet? dan ben ik mezelf weer en dan kan ik zeggen dat het gewoon druk was en ik met een leuke griet was gegaan ofzo. Weet ik veel... maar ik kon weer als Jade gaan. lekker mezelf dansen in een strakke skinny en een leuk topje. Niet verkeerd alleen nog na denken hoe ik het daarheen breng...

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 15:31 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Prue Louisia McAdamsLouic Pruet Adams

    'Wel er zijn sommige leerkrachten die streng zijn en sommige jongen kunnen erg lastig zijn, maar voor de rest is het een erg aangename school. Het is hier wel groot, zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt en... Dat is het denk ik. Oh wacht je kunt hier ook erg je hobby's uiten, je kunt hier doen aan sport, tekenles, zangles, instrumenten leer enzovoort,' Vertelde Darren mij. Dat viel mee, tot nu toe klonk het nog steeds geweldig hier, dus spijt van mijn keuze had ik niet echt meer. Ik overleefde mijn kamergenoot vast ook wel.
    'En als je de wegen kent kan je 's avonds naar de stad om uit te gaan, maar eigenlijk alleen in het weekend, want door de weeks letten ze goed op,' vulde Lucas hem aan. 'Dus hebben jullie zin vanavond mee uit te gaan, misschien wat chickies fixen?' Ik verslikte mij bij het horen van die woorden en begon te hoesten en te proesten, omdat ik half stikte. Uiteindelijk, met tranen in mijn ogen, hield het hoesten op en kon ik weer normaal ademen. Heel erg onopvallend, Prue, echt goed bezig -not-. Ondertussen had Aiden geantwoord dat hij wel mee ging, waardoor ik ontzettend erg begon te twijfelen. Kon ik niet gewoon achter ze aangaan, wel gewoon als Prue, en dan eerst eens verkennen of het wel een goed idee was? Dan zou ik de volgende keer gewoon met ze mee kunnen gaan.
    'Ik blijf liever de eerste avond gewoon hier,' antwoordde ik uiteindelijk. 'Dan ga ik de volgende keer wel mee.'


    Happy Birthday my Potter!

    Darren Alex Mc.Fly

    "En als je de wegen kent kan je 's avonds naar de stad om uit te gaan, maar eigenlijk alleen in het weekend, want door de weeks letten ze goed op."Vulde Lucas me verder aan en ik grijnsde even. "Dus hebben jullie zin vanavond mee uit te gaan, misschien wat chickies fixen?" Bij die zin ,verslikte Louic zich en begon hij te hoesten. Hij is vast geschrokken van het woord Chickis fixen. Ik moest even kort lachen ,omdat het gewoon grappig was.
    'Ik ga wel mee.' zei Aiden schouder ophalend ,waardoor ik even glimlach en dan schuin Louic aankijk ,wachtend op zijn antwoord.
    'Ik blijf liever de eerste avond gewoon hier,' antwoordde hij dan. 'Dan ga ik de volgende keer wel mee.' Ik knikte "Is goed,maar dan mis je vanavond wel alle pret."zeg ik met een licht grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH