• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington - Iedereen
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    Kamerindeling:
    Sebastian - Alyssa/Ryan
    Jade/Aiden
    Lucas - Evanlyn/Benjamin
    Arthur - Kyra/Tyler
    Darren - Prue/Louic
    Hunter - Angel/Taylor

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:54 ]


    El Diablo.

    [Kamerindeling staat in de beginpost!]


    El Diablo.

    Dyco Luke Tornandez

    Het moment dat hij me kleine had genoemd gromde ik eventjes kort. Ik kon het wel hebben, van Sebastian wel. Wanneer andere mij zo gaan noemen dan kan ik nogal bot tegen die mensen uitvallen. "Ik zie wel wat het is, misschien zit er wat leuks tussen," grinnikt Sebastian en ik rol even lachend met mijn ogen. Ik kijk vooruit, wanneer een blonde jongen mijn uitzicht verspert kijk ik naar hem. "Hé, weten jullie waar ik heen moet?" vraagt hij dan en ik kijk even naar hem, dan kijk ik naar Sebastian. "Niet echt... Je hebt namelijk nog niet gezegd waar je heen moet," Dat antwoord kon je gewoon verwachten. Ik moet even grinniken en kijk naar de jongen. Verveelt kijk ik langs de jongen en zie nog een aantal mensen langslopen.
    "Misschien jezelf voorstellen is ook wel beleefd," zeg ik dan met een grijnsje en kijk naar de nieuwe jongen voor ons. "Ik ben Dyco en dit is Sebastian," zeg ik en ik geeft Sebastian een korte duw met mijn schouder, grijnzend kijk ik hem even aan. Dan kijk ik weer naar de blonde jongen terug. Ik zet mijn ellebogen op de trede achter me en leun erop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucas Finnegan Merrick 'Luke'
    Ik lag nogsteeds languit schuin over mijn bed. Ik was te lang voor zit bed, dus mijn onderbenen en hoofd hingen eruit. Kamer 13, de kamer die nooit iemand wilde, was de mijne. Mijn gitaar, bas en drumstel stonden in de hoek, de boeken op de planken en mijn twee skateboards op het rek aan mijn bureau waar mijn MacBook op stond. Mijn konijn stond met d'r kooi op de bovenkant van de kast aan het hoofdeind van het bovenste stapelbed waar ik in sliep. Ik wist dat et newby dag was, maar ik was nou eenmaal gister om vier uur naar bed gegaan. Uiteindelijk rekte ik me uit en draaide me op mijn rug om mijn vinger even door het gaas van het konijnenhok te steken. Ze snuffelde even aan mijn vinger. "Goede morgen, kleine." zei ik zacht tegen het zwarte beestje in het hok. Mijn stem was laag en schor. Even schudde ik met mijn hoofd, waardoor mijn pluizige haar rond mijn hoofd vloog. Ik rolde uit mijn bed op mijn voeten op de vloer. Ik trok mijn shorts van mijn bureau en trok die aan. Ook deed ik mijn vans aan voor ik naar buiten liep. Dat ik zonder shirt liep vond ik niet erg. Ik was trots op mijn tatoos en er waren hier toch alleen maar jongens. Als er meisjes waren zou het wel anders zijn, maar mijn uitgemergelde bleke bovenlichaam konden de jongens wel aan. Ik zag buiten al wat nieuwe leerlingen. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar de groep toe. Ik ging daar gewoon op de tafel zitten en luisterde naar wat er gaande was.


    Bowties were never Cooler

    [Lijkt me wel geniaal, roepen mensen Luke en dan reageren Lucas en Dyco allebei hahah]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jup, dus waarschijnlijk roepen ze meestal Dyco en Finn...]


    Bowties were never Cooler

    Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney

    Met een grote glimlach liep ik de trap af. Ik zag mijn moeder al aan de ontbijttafel zitten en ging er bij zitten. Ik voel nog eens aan mijn pruik en weet dat hij perfect zit. Ik probeer mijn lage stem nog eens en mijn moeder zei dat hij heel jongensachtig leek. Na het ontbijt pak ik mijn koffers op de kamer en zet ze in de koffer in de auto. Mijn moeder komt al aangelopen en samen stappen we in de auto. Veel wordt er niet gezegd in de auto. Maar ik zit helemaal te rillen van de zenuwen. Ik ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden als jongen. En het moeilijkste gaat nog zijn dat ik mij niet mag verspreken. Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn moeder. "We zijn er!" zegt ze. Ik kijk direct op naar de omgeving. Terwijl stap ik uit en ga voor de school staan. De school ziet er prachtig uit. Rustig loop ik het gebouw in en ik weet totaal niet waar ik heen moet.

    [iemand die nog vrij is kan naar mij komen?]


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    [Luke doet niks]


    Bowties were never Cooler

    [Dyco - Evanlyn/Benjamin
    Lucas - Jade/Aiden

    Kan deze twee omgewisseld worden?
    Wil niet bij een Naill xD Liever bij die andere die ik niet ken hahah. Anders gaan er alleen maar haat dingetjes komen en dat wil ik diegene niet aandoen :s ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ok kom maar naar mij maar ik ben wel binnen, aan het sukkelen waar ik heen moet]


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    [ Haha, wat jij wil XD ]


    El Diablo.

    [Ik ben ook geen one direction fan, dus verwacht dat aub niet van me]

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 21:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Alyssa Lauren Beckman - Ryan Alexander Clark
    Een jongen met donkerblonde haren keek op toen ik vroeg waar ik heen moest. God, hij was knap. Snel schudde ik die gedachten weg, ik moest nu echt niet zo gaan denken. Ik was een jongen nu. Tenminste, dat moesten de andere denken. "Niet echt... Je hebt namelijk nog niet gezegd waar je heen moet." Zei hij grijnzend waarna hij kort lachte. Dit ging al lekker.. "Je hebt gelijk," ik trok even aan mijn kraag, die naar mijn mening veel te strak zat. Normaal had ik hem een uitbrander gegeven, in plaats van verlegen te worden. "Misschien jezelf voorstellen is ook wel beleefd," een andere jongen met zwart gekleurde haren zat naast hem, zijn ellebogen leunde op een trede achter zich. "Daar heb je me nog niet echt de kans voor gegeven." Zei ik terwijl ik mijn wenkbrauwen rees. "Maar goed. Ik ben Ryan. Ryan Clark." Stelde ik mezelf voor. Ik zuchtte even opgelucht toen ik mijn naam goed had uitgesproken, zonder er over na te moeten denken. "Ik ben net nieuw, en zoek mijn kamer. Kamer 14. En hoe heten jullie?" nieuwsgierig bestudeerde ik de jongens voor me.


    To love is to destroy.

    Sylvesti schreef:
    [Ik ben ook geen one direction fan, dus verwacht dat aub niet van me]


    [Nee doe ik ook niet. Zie nu pas dat het met jouwe persoontje is verwisselt.. Sorry. :s ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucas Finnegan Merrick 'Luke'
    Mijn maag rommelde een beetje. Ik zuchtte. "Tot straks, jongens." Ik haalde nog een hand door mijn haren voor ik naar binnen liep richting de kantine. Onderweg zag ik een newby wat verloren ronddwalen. Hij was wel erg klein zeg. Ik was dan wel heel lang, maar hij was echt klein. "Hey! Ben je de weg kwijt, kleintje?" vroeg ik vriendelijk. Ik wilde niet intimiderend overkomen, al gebeurde dat soms wel eens. Door de tatoos, piercings en mijn wilde ontembare donkere haar kon ik vaak zo'n eerste indruk maken, ookal was ik best een watje. Ik haalde mijn hand door mijn haren waardoor mijn grote donkere ogen tevoorschijn kwamen.


    Bowties were never Cooler

    KellyBelly schreef:
    (...)

    [Nee doe ik ook niet. Zie nu pas dat het met jouwe persoontje is verwisselt.. Sorry. :s ]


    [Never mind. Ik red me wel.]


    Bowties were never Cooler