• Zes meiden willen dolgraag naar "The Dalton Academy", er is alleen één probleem. Het is een jongensschool, en hoe zou je daar in godsnaam moeten komen als meisje. Natuurlijk dachten ze eraan, maar ze zouden het toch proberen. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?


    Meisjes:
    - Kyra Mikayla Montez aka. Tyler Jay Laurentis - Malino
    - Alyssa Lauren Beckman aka. Ryan Alexander Clark - Host
    - Angel Jasmine Moon aka. Taylor Sky Fayd - DamnBieber
    - Jade Sky Woods aka. Aiden James Roots - HurtedHeart
    - Prue Louisia McAdams aka. Louic Pruet Adams - Glucio
    - Evanlyn Smith aka. Benjamin McCartney - Trouble258

    Jongens:
    - Sebastian Smythe - Malino
    - Hunter Clarington - Iedereen
    - Darren Alex Mc.Fly - Nyan
    - Arthur Gabriel Turner - Nyan
    - Lucas Finnegan Merrick 'Luke' - Sylvesti

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - Max. 2 personages per persoon
    - Je reservering blijft 24 uur staan!
    - Denk goed na voor je meedoet! Ik wil geen mensen die na een topic al niet meer reageren!

    Kamerindeling:
    Sebastian - Alyssa/Ryan
    Jade/Aiden
    Lucas - Evanlyn/Benjamin
    Arthur - Kyra/Tyler
    Darren - Prue/Louic
    Hunter - Angel/Taylor

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 17:54 ]


    El Diablo.

    KellyBelly schreef:
    (...)

    [Je hoeft je VIND niet te onderstrepen hoor. Beetje achterlijk ;') Maar goed, blijkbaar gaan mensen een probleem maken om mijn eigen mening ;') Rot toch lekker op. Of het rpg'en word leuk of het rpg'en word niet leuk. En tja, als ik een pro-hater ben, laat me lekker me gang gaan! Val me niet lastig met je gezeik. En volgens mij is het niet eens met jouw persoontje dus wat zeur je ]


    [Honey, zeggen dat ik iets vind, is iets anders dan problemen maken/zeuren. Vandaar het onderstrepen, maar blijkbaar had je het nog steeds niet door? Ik legde alleen maar aan Celine uit wat er gebeurd was en gaf even kort mijn mening daarover aan, aangezien ik nou eenmaal soms mijn mening kwijt wil aan een vriendin. Dus no thanks, ik rot niet op. En verder ga ik hier geen aandacht aan besteden, aangezien ik niet eens met je in discussie wilde en ik dus mijn woorden in eerste instantie niet eens tegen jou gericht had c;]


    Happy Birthday my Potter!

    (Don't call me honey. )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nyan schreef:
    Arthur Gabriel Turner
    Er verscheen een frons op zijn voorhoofd,maar algauw kijkt hij een beetje rond.
    Bij mijn vraag ,richte hij zch weer tot mij.'Nou-' begon hij ,maar zijn stem was zo... raar.
    'het is hier wel mooi en zo, maar ik heb geen idee waar ik heen moet. Ik voel mij net een vrouw met slecht richtingsgevoel,' antwoorde hij en zijn stem leek weer normaal. Het zou best kunnen dat het mijn verbeelding was aangezien ik nog maar net wakker ben.
    Een korte grinnik rolt over mijn lippen bij zijn laatste zin. "Ah zo slecht is je richtngs gevoel niet,het is hier een paar gangen verder."zeg ik en heef een knikje naar de gang rechts als teken dat hij daar naartoe moet gaan ,om bij de gangen met de kamers te komen.
    "Naar welke kamer moet je?"vroeg ik hem dan.


    Prue Louisia McAdamsLouic Pruet Adams

    Hij grinnikte kort, wat mij haast deed zuchten van verlichting. Haast, aangezien het er heel vreemd uit zou hebben gezien, wanneer ik het echt zou doen. Oké, ik kon dit. Niet zeuren. Vanaf nu was ik gewoon Louic Pruet Adams, een jongen die naar de Dalton Academy ging. 'Ah zo slecht is je richtngs gevoel niet,het is hier een paar gangen verder,' vertelde Arthur mij en ik draaide mijn gezicht in de richting waar hij naartoe gebaarde. 'Naar welke kamer moet je?' Mijn blik ging voor de derde keer over het papier en vond de cijfers die aangaven welk kamernummer ik moest hebben.
    'Drieëndertig geloof ik. Bij ene...' Ik las even vlug de rest door en vond de naam van mijn kamergenoot. 'McFly?' Ik keek met vragende blik weer op naar Arthur. 'Ken je hem?' Toen ik hoorde dat ik een kamergenoot zou kregen, had ik haast een hartverzakking gekregen. Dit maakte het verbergen van mijn "vrouwelijke kant" een stuk moeilijker dan ik in het begin had ingeschat. Gelukkig was voor ieder probleem een oplossing en ik had dan ook een hele lijst met smoesjes uit mijn hoofd geleerd die nog wel eens van pas zouden kunnen komen. Voorbereid was ik in ieder geval.


    Happy Birthday my Potter!

    [kunnen jullie hiermee stoppen? Er staat Geen OOC Ruzies. Dit begint daar naar te neigen]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [kunnen jullie hiermee stoppen? Er staat Geen OOC Ruzies. Dit begint daar naar te neigen]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ok]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HurtedHeart schreef:
    (...)


    [Je hoeft geen sorry te zeggen voor het feit dat je iets vraagt, Celine :') ]

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 16:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Darren Alex Mc.Fly
    'Is goed.' antwoord hij terwijl hij zijn arm in zijn nek legde.
    'Een rondleiding zou fijn zijn aangezien ik dan zal weten waar ik heenmoet. 'zeg hij dan met een klein glimlachje,waarna hij de kamer uitloopt en de deur weer dichtdoet.
    "Nou ,dit zijn dus de gangen van de kamers,mijn lamer is wat verderop ,nummer 33."zeg ik en loop de gangen weer uit,misschien is het ,het besta dat ik eerst eens de gangen met de lokalen toon en dan de eetzaal ofzo.
    "Dus in welke klas zit je?"vraag ik hem dan onderweg.Dan weet ik misschien wel beter welke lokalen ik moet tonen en welke niet.

    Arthur Gabriel Turner
    Hij bekeek zijn blad nog eens aandachtig.'Drieëndertig geloof ik. Bij ene...' begon hij ,terwijl hij verder las.'McFly?' vroeg hij en keek me dan vragend aan.
    'Ken je hem?' vroeg hij me dan. Ik kende hem wel,maar ook weer niet zo goed,het is niet echt het type persoon waarmee ik zou omgaan.
    "Ja ik ken hem. hij is wel...Oké denk ik."zeg ik. "Kom ik toon wel even waar je kamer is."zeg ik na een tijdje en loop dan door de gangen. Ik was eigenlijk wel benieuwd wie mijn kamergenoot zou zijn en misschien ging ik straks wel eens kijken of hij al zijn spullen in de kamer gelegd had.
    "Dus in welk jaar zit je?"vraag ik hem na een tijdje als we de juiste gang in zijn. Algauw vind ik nummer 33 en stop ervoor om dan tegen de muur te leunen en te wachten op zijn antwoord


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Is iedereen gewoon senior? Aangezien iedereen wel ongeveer 17/18 is, of zijn de mensen van 17 nog juniors?)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik schrijf me uit omwille van priveproblemen en omdat ik me meer wil richten op storys sorry


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    ||KellyBelly went Albion. ||


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (En plots was het stil ;x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Naar wie kan Luke toe?]


    Bowties were never Cooler

    (Van mij mag Luke wel naar Darre en Aiden komen als HurtedHeart dat goed vind ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [okay]


    Bowties were never Cooler