• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Take me to wonderland

Ik kan er echt niet tegen als mijn vriendinnen zo heel uitgebreid klef gaan zitten doen met hun vriend in een groep. Hebben ze echt niet door dat dat ongelooflijk awkward is voor de anderen? :'D

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

*ugh ugh*

Ik moet echt ophouden met hoesten, her klinkt als een zeehond en het gebeurd elke minuut en het doet ongelovelijk veel pijn...

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

EINDELIJK.

help

CHHHHHHHIPS!!!

Jaaaaaa mijn vriend gaat ook in de stad wonen! Dan woont ie maar 5 min van me af ipv 3 kwartier irritant reizen. :3

-

Wachten tot morgen. En dan eindelijk het eten aanvallen. Goddamn.

Don't walk. Run, you sheep, run.

What the hell were you doing there you fucking arse?! This was supposed to be a fun night out, not a fucking trip down memory lane. I hate how after all these years you still get me so angry just by seeing you. Iťs your fucking fault I can't trust men and am too scared too fall in love and commit in fear of getting my heart broken, you lying sack of shit! I hate your guts and I wish I'd have had the nerve topunch you in the face tonight. You're a fucking waste of space and skin and the day you die is te day I'll dance on your grave!
    I hope one of your victims saddles you up with syfilis and makes your dick fall off!

I HATE YOU!!!

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Noooess. 10 uur komt me vader me lastig vallen.
    Nice, nice. Weet nou al dat 't een crappy nachtrust word.
    So, off I go. To bed. :'3

Don't walk. Run, you sheep, run.

Vraagje, de nacht van de 22e is dat de nacht voor de dag van de 22e of de nacht na de dag van de 22e?
    Just curious, ik had geen zin om hierom een topic te openen.

Nu poetsen en de beestjes verzorgen. (:

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    Vraagje, de nacht van de 22e is dat de nacht voor de dag van de 22e of de nacht na de dag van de 22e?
    Just curious, ik had geen zin om hierom een topic te openen.

Nu poetsen en de beestjes verzorgen. (:

Logischerwijs zou het de nacht ervoor zijn, aangezien de dag om twaalf uur 's nachts begint en ook weer is afgelopen. Maar goed, ik weet het niet zeker. Ik geloof dat mensen zulke dingen vaak vermijden door het 'de nacht van de 21e op de 22e' te noemen. :')

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

You dirty pervert bastard. All where you can thinking is the fuck of everyone.. (cat)

@Svale, dank je.

OT; jemig ma, denk en praat toch eens wat minder met je hormonen. Het begint onderhand toch wel echt kut te worden.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Zo genant $

Ik ben er trots op. (=

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Jezus. Naar joch dat je bent. Je hebt het hoog in je bol, dat zeg ik je.

"Well, well. Look who we've got here!"