• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [MT]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall horan

    :zo wil ik het horen' grijnst ze en duwt me naar mijn kast. Snel haal ik een geliefde witte polo met mijn rode vest en een beige chinno uit de kast en loop naar de badkamer. Ik kleed me uit en gavonder de douhe staan. Ik glimlach en was mijn haren en lichaam. 'niall bedbis klaar:hoor ik haar schreeuwen. 'okedankhe ik ben bijna klaar' schreeuw ik terug en begin Stereo Hearts te zingen. Ik stap onder de douche en droog mebzingend af. Ik trek alles aan en kam mijn haren. Nadat mijn blonde plukken met bruine uitgroei in de lucht staan doebik de deur open en loop mijn kamer in 'thanks Daan: glimlach ik en knuffela haar even. ''zit mijn haar een beetje?' vraag ik ietswat onzeker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Yeaah nieuw topic. Kan e pleasse ook met Harry reageren? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [btw. Ik ben vanaf morgen avond een weekendje weg dus dan kan ik niet reageren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben vanaf zondag 3 weken weg.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    DamnBieber schreef:
    Ik ben vanaf zondag 3 weken weg.


    [O. Okeej (: Veel plezier! ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Deze jongen was echt de enige die dit, de gevoelens die ik op dit moment had, kon veroorzaken. Dit was niet te beschrijven. Het was net als in een sprookjesboek. Daarbij werd het alleen maar beter en beter. Ik zette, voor zover dat nog kon, een stap dichter zijn richting op waarna ik hem tegen mijn lippen voelde glimlachen. Mijn vingers trippelde over mijn huid terwijl ik nu degene was die glimlachte. 'Ik hou van je.' zei ik zacht terwijl mijn hand nog door zijn haar ging. Deze woorden zou je niet snel uit mijn mond horen. Alleen als ik ze echt meende. Bij deze jongen kwamen verlieten ze al redelijk snel mijn mond, maar meende er wel elk woord van. Tot op de laatste letter. Voor hij zijn armen weer om me heen legde, had ik door dat hij zijn shirt had gevonden. Mijn handen dwaalde langzaam naar beneden, zodat ik mijn armen om zijn middel kon slaan. Mijn greep verstrakte toen hij dichter tegen me aankwam staan en zijn hoofd weer op mijn schouder legde. Het genietende geluidje motiveerde hem om door te gaan met kusjes in mijn nek. 'Die moet ik dan maar onthouden.' zei ik onschuldig bij zijn woorden. Langzaam liet ik hem toch ook los, maar nog altijd was mijn blik wel op hem gericht. De gedachten of blikken van me andere konden me nog steeds niet schelen. 'Het maak mij niet uit. Alleen als je gaat afrekenen, ga ik mee.' Doelende op mijn eigen kleding dat nog betaald moest worden. Ik wist wel waar we sowieso nog wel naartoe moesten en dat was geen probleem. Het maakte dan ook niet uit, als we hier iets langer zou blijven of nu door zouden shoppen. Zelf probeerde ik te verzinnen waar ik nog naartoe moest, alleen kon het zo niet bedenken. Ik volgde Mickey dan ook na een laatste glimlach. 'Dus zeg maar wat je wilt.' Ondertussen pakte ik mijn kleding ook weer vast en keek het snel nog door. Ik moest echt wat minder snel van gedachten veranderen.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 21:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sidestap ---> Blog.

    Ik volg heel het verhaal niet meer, als het de volgende dag in de RPG is val ik in met Zayn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik sta nu in de top! Met 1 kudoo (: hahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik glimlach naar haar en eet rustig door. Het was niet goed voor me, maar met het metabolisme van een eekhoorn. Ik bleef dus toch wel dun, heel dun. We gaan op ons randje langs de Thames zitten en ik kijk naar de schepen die passeren. Ik kijk vrolijk naar haar als ze begint te praten. "Dat vind ik prima. Ik kan wel wat steun gebruiken af en toe." Door die woorden krijg ik weer een elleboog tussen mijn ribben. "Jij en steun. Je wint altijd." Ik aai door Dan's haren. Op dat moment komt er een meisje onze kant uit. Ik ken haar niet goed. Ze is een van de jonkies hier. Gelukkig is niemand hier gecompliceerd of een roddelfreak. Roddels zijn leuk, maar je ging altijd gewoon naar degene toe waarover het gaat en vraagt of het waar is. Of het nou over ons gaat of over beroemde mensen. Als ze wegloopt leg ik mijn arm om haar heen. "Shhhhh maar. Zullen we gaan skaten?" Ik at rustig verder. "Neem anders toch wat friet. Eten zal je goed doen." Het was geen chocola, maar goed. Ik at rustig wat vis. Het was echt heel erg lekker.


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik glimlach even en laat me op de grond vallen, terwijl ik tegen het bed aanleun. Genietend en uitrustend sluit ik mijn ogen. Uit de badkamer schalt de stem van Niall die een geweldig lied. Met een kleine glimlach luister ik er naar en zucht diep. Ik hield van zijn stem, ik hield van die van Liam. Ik hield van de jongens en van hun muziek. Sinds ik ze ken, sta ik met volle procent achter ze. Ik hoopte dat ze zouden winnen, vooral voor Liam natuurlijk. Toen ze derde werden, vond ik dat wel jammer en raar, maar moet je kijken waar ze zijn gekomen. Het is geweldig. Ineens word ik omarmd. Mijn mondhoeken krullen zich weer omhoog. Met mijn ogen open kijk ik Niall aan. 'Graag gedaan Nialler,' lach ik. Ik wil expres zijn haar door de war halen, maar trek op het laatste moment mijn hand terug. 'Geweldig,' fluister ik en kijk hem aan. Ik grijns even. 'Niet zo onzeker.' Ik sta op en geef hem nog een knuffel. Niall was echt mijn knuffelbeer en als een soort broertje. Zo zag ik hem. Naast Liam kon ik het het beste met hem vinden. Dat hij op jongens viel, maakte me dan ook echt niet uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lavigna - Infelia]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [MT
    Spemper - Romarin]


    Do what people say you can't.