• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mickey Smith
    Langzaam werd ik wakker. Ik had mijn armen om Louis liggen en hij lag op mijn borst. Ik zuchtte gelukzalig. Zacht liet ik mijn vingertoppen over zijn rug glijden. Zijn huid was warm en zacht. Langzaam opende ik mijn ogen om te zien hoe lief hij lag te slapen. Zo was hij echt geen 21, verre van. Eerder 12. Ik ging met een hand nu zacht door zijn haar. Ik wist dat als ik niet snel mijn medicatie nam dat ik zou flippen. Ik drukte zacht een kusje op zijn voorhoofd en bewoog mijn andere hand van zijn rug. Met die hand grabbelde ik naast het bed op zoek naar de pillen. Ik vond ze uiteindelijk en begon ze op mijn hand te schudden, met zo min mogelijk bewegingen. Ik wilde hem niet wakker maken. Ik stopte in een keer de hele lading in mijn mond en zette het potje weer weg waarna ik ze met moeite weg slikte. Ik legde mijn handen weer op zijn rug en begon weer zacht over zijn ruggegraat te gaan. Ik drukte nog een kus op zijn voorhoofd en keek vertedert hoe hij sliep. Hij mond hing een beetje open en hij snurkte zachtjes. Het was zo schattig!


    Bowties were never Cooler

    [Word Luke als eerste wakker?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O en ik ga iedereen even pb'en, goed?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jongens ik heb iedereen een gb gestuurd. Alleen Bigfatliar is al een week niet online geweest en iemand anders al 4 dagen niet. Hoe gaan we dat doen? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is goed, maar wel morgen vroeg, want ik wil eigenlijk nu slapen.
    Weltruste

    En geen idee. Geef ze nog t/m zondag zou ik zeggen]


    Bowties were never Cooler

    [Okeej. Slaap lekker!! (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Heel langzaam werd ik wakker, maar kon het nog niet opbrengen om mijn ogen te openen. Een arm voelde ik op me heen en vingertoppen die over mijn rug gleden. Ik hoefde mijn ogen ook niet te openen, om te weten dat -dat Mickey was. Daarbij lag ik ook veel te goed. Dit moment wilde ik nog niet verpesten door wakker te worden. Alleen de glimlach die op mijn gezicht verscheen, mede door zijn lippen tegen mijn voorhoofd, verraadde me dat ik wakker was. 'Goedemorgen darling.' zei ik zachtjes terwijl mijn ogen nog altijd gesloten waren. Dit was echt een van de weinig momenten dat mijn energie gewoon te weinig was, om te druk te doen. Maar ik vond het niet erg, want die tijd haalde ik straks wel weer in. Daarbij was een rustig moment ergens op de dag ook niet zo erg. Heel langzaam opende ik uiteindelijk toch mijn ogen, maar nam niet de moeite om me om te draaien. 'Bevalt het uitzicht?' vroeg ik zachtjes en grinnikte zacht. 'Maar het is geweldig om zo wakker te worden.'

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 17:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry, was even film aan het kijken. Waarschijnlijk reageer ik óf dadelijk óf morgenochtend]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luke Smith
    De dag was vrij raar verlopen. Nadat ik haar had leren stoppen en beter heen en weer had laten skaten, had ik zelf ook nog wat dingen laten zien en was ik ook zelf nog een paar keer hard op mijn neus gegaan tijdens het oefenen voor een nieuwe truc voor zaterdag. Het ging nu wel beter, maar ik moest blijven oefen. Toen we vrij laat terug kwamen hoorde ik niets meer van Liam, zelfs bij het eten niet. Ik had 's avonds nog een hele tijd gitaar zitten spelen. Uiteindelijk was ik 's avonds bij Eleanor gekropen, want ik kon het niet aanzien dat ze zo bleef woelen en gillen. Ze werd gelukkig rustige met mij naast haar.
    De volgende ochtend werd ik langzaam wakker. Ik schoof voorzichtig uit haar bed, zodat ik haar niet wakker zou maken en verdween naar de badkamer om te gaan douchen.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik knipper slaperig met mijn ogen. Ik ben wakker geworden door bewegingen naast mij. Hoe geweldig - op de valpartijen na- gisteren was, zo verschrikkelijk was vannacht.
    'Luke, waar ga je heen,' vraag ik zacht en een beetje paniekerig. Ik kijk hem met samengeknepen ogen aan. Ik was niet in staat ze helemaal te openen door de slaap. Ik trek de dekens hoog op en ril even. Als Luke er niet was geweest.... Ik zou echt niet meer weten wat ik zonder Luke zou moeten. Als hij er miet was geweest dan zou ik we waarschijnlijk al helemaal aan onderdoor zijn gegaan. Dat ga ik nu al, maar laat staan zonder hem. Uitgeput sluit ik mijn ogen weer. Ik heb vannacht nou miet echt veel geslapen. Ik rol me op tot de foetushouding en verstop me onder de dekens. Vandaag gin ik niet uit bed komen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Mijn topic, sorry dat ik er de afgelopen week niet was. Ik zat voor school een week in england en realiseer ik me net dat ik dat ergens was vergeten te melden -sorry als dat hier was- )


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Maakt niet uit. Hoe was het? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik maak even een post, komt eraan.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Het was geweldig. Sommige dingen waren een beetje saai, maar ach)

    Holly Renée McDawn
    Ik rekte me langzaam uit en keek even naar het plafon. Ik had zo'n hekel aan ochtenden, vooral opstaan. Ik zuchtte even zacht en draaide de op mijn buik. Ik kon vast nog wel eventjes vijf minuten blijven liggen. Wat zou er kunnen gebeuren? Ik sloot mijn ogen nog eventjes, maar kon niet meer slapen. Ik stapte uit mijn bed. Ik liep mijn badkamer in en keek even in de spiegel. Nog even en dan hadden we de live shows. Ik wist nou niet of ik er nog zoveel zin in had. Ik voelde me nu vooral nerveus en wist niet echt wat ik drama aan moest. Ik trok snel een short met een panty aan. Daaroverheen deed ik een blouse die aan de ene kant rood en aan de andere kant zwart was. Ik poetste mijn tanden en vond het wel weer goed voor vandaag. Gewoon vandaag een paar keer dat liedje oefenen en dan hopen dat alles goed kwam. Ik ging op mijn bed zitten en zette mijn muziek aan. Ik speelde zachtjes met mijn gitaar mee. Misschien kon ik ook ooit nog een liedje zonder gitaar doen, dat leek me leuk. Toch wist ik niet of ik dat zou kunnen, maar proberen kon altijd toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Bluh. Heel stuk geschreven. Druk ik op F5, alles weg]

    Zayn Javadd Malik

    Door het zonlicht werd ik wakker. Perrie lag naast me, omdat ik haar naar mijn kamer had gedragen toen ze 's avonds in slaap was gevallen. Ik was kwaad geworden toen ik te horen kreeg dat ze niet bij mij op de kamer mocht, en daarom had ik geweigerd dat iemand anders bij mij kwam. Voor even drukte ik mijn lippen zachtjes op Perrie's hoofd. Als ze wakker werd, zou haar kamer toch maar een paar kamers verder zijn dan de mijne. Zuchtend stond ik op uit bed, en liep naar mijn kast. Daar haalde ik wat kleren uit, en trok de joggingsbroek uit. Ook deed ik een nieuwe boxer aan, om me vervolgens aan te kleden. Naar de badkamer gaan hoefde toch niet. Even dacht ik na en stond ik stil. Nu had ik drie opties. Eén, mijn haar opsteken in een kuif. Twee, een beanie opdoen. Drie, het los laten. Ik ging voor één. Eerst pakte ik mijn bril, vanwege dat ik nu last had van mijn ogen. Misschien zou het dadelijk overgaan maar dit was wel fijner. Ook deed ik de zwarte oorbellen in die op het kastje lagen, en liep naar de badkamer. Tot mijn grote teleurstelling stond er iemand onder de douche. Mompelend liep ik terug naar mijn kamer waar ik alles doorzocht naar gel, waarbij ik het uiteindelijk toch vond. Dan maar zo. Wie zou ik zijn zonder spiegels? Glimlachend legde ik een kleine spiegel neer, en draaide de deksel van de gel open. Na even had ik mijn haar helemaal goed, en draaide de deksel er weer op. Alles ruimde ik op en mijn blik ging weer naar Perrie die lag te slapen. Ik kon het niet laten en pakte mijn iPhone, om een foto van haar te maken. Na de foto liet ik mijn telefoon terug in mijn zak glijden en liep neuriënd naar beneden. Normaal was ik nooit zo vrolijk op ochtenden, alleen maar goed van nu, toch? Beneden liep ik gelijk door naar de keuken waar ik maar gewoon een bakje uit een keukenkastje pakte en cornflakes pakte. Even later zat ik op de bank, mijn cornflakes etend kijkend naar de MTV Breakfast Club.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 11:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."