• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Toby Woods
    Ik luisterde naar haar woorden terwijl ik nog steeds glimlachte. 'Dat is goed om te horen. En je bent echt een hele goede vriendin. Zeker al ik het zo hoor met Niall.' Ik haalde onschuldig mijn schouders op en trok haar toen in een knuffel. 'Natuurlijk wil ik straks alles nog van jou weten en wat er is gebeurd.' Een zacht gegrinnik verliet mijn mond bij het horen wat ze allemaal heeft gedaan. 'Het klinkt wel goed met het taart gevecht. Dat wil ik ook nog wel een keer meemaken. Dan is het goed, maar toch blijf ik me wel schuldig voelen. Ondanks er hier, zo te horen, goed op hem gelet is. Daarom sta ik hier ook en natuurlijk om nog een aantal redenen.' Kort sloeg ik nog mijn armen om haar heen en liet mijn koffer los toen we eenmaal binnen stonden. 'Geen idee eigenlijk.' antwoordde ik vrolijk. 'Maar ben wel blij dat je wilt helpen, Tenminste dat maak ik hieruit op.' Ik trok een bedenkelijk gezicht en grijnsde. 'Wat dacht je om nu eens iets met de taarten te doen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danielle Peazer

    Dankbaar kijk ik Toby aan. 'Ik doe mijn best om een goede vriendin te zijn,' grinnik ik en kijk weer voor me. 'Ik zal het je nog uitgebreid vertellen. Vanavond ofzo,' grijns ik breed en laat me op een traptreden zakken. Met een geheimzinnige grijns kijk ik Toby aan. Nou en of dat hij die nog zou meemaken. Misschien moesten Niall en ik hem een welkomterug feestje geven? Tja, dan was hij degene die zou onderzitten. Ik lach even hardop, maar haal die snel weer weg. 'Hé niet schuldig voelen! Het gebeurd nou eenmaal. als je altijd samen bent heb je ook niks meer om naar uit te kijken. Dat is nou eenmaal zo. Soms is het goed om even bij elkaar weg te zijn en als je terug komt besef je nog meer hoeveel je van diegene houdt.' Ik grijns even en kijk Toby aan. 'Natuurlijk wil ik helpen! Ik ben altijd wel in voor verrassingen,' grijns ik en kijk Toby aan. 'Het moet een leuke verrassing zijn. Laten we buiten brainstormen op het terras buiten,' stel ik voor, maar trek Toby al achter me aan. 'De taarten zijn er nooit geweest. Eigenlijk was het meer een beslag gevecht,' grinnik ik. 'En nee, nu even niet. Ik heb gister al moeten schoonmaken. Daar heb ik niet weer zin in. misschien volgende week,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Perrie Louise Edwards

    Gapend werd ik wakker. Toen ik om me heen keek, zag ik een andere kamer dan die van mij. Zayn's kamer, waarschijnlijk. Mijn ogen werden gericht op de kast die open stond, waar ik de kleren van Zayn in zag hangen. En ik had het goed, Zayn's kamer. Even rekte ik me uit en stond op uit het bed. Mijn kleren die ik aanhad waren weg, en ik had mijn pyjama aan. Het was wel vaker gebeurd, dat ik in slaap viel en Zayn me naar bed moest brengen. Hij was echt heel lief. Strompelend naar mijn eigen kamer keek ik rond. Het was hier echt groot. In mijn kamer liep ik naar mijn kast en haalde er een simpele outfit uit. Nog even snel liep ik naar de badkamer en bekeek mijn haar. Het korte, paarse haar was mooier. Misschien zou ik het zelf wel knippen. Nee, dan werd ik voor gek verklaard. Waarschijnlijk ging ik vandaag gewoon naar de kapper. Op mijn blote voeten huppelde ik naar beneden. 'Hé, Dani! Toby!' zei ik vrolijk en allebei knuffelde ik ze even. 'Leuk dat je terug bent!' glimlachte ik. In de woonkamer zag ik Zayn op de bank zitten. 'Zaynie!' riep ik uit alsof ik hem al jaren niet meer had gezien. Ik sprintte naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen. Glimlachend drukte ik een kusje op zijn mond.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zayn Javadd Malik

    Toen ik Toby hoorde, veranderde de vrolijke uitdrukking op mijn gezicht naar nors. 'Fijn dat je weer terug bent' zei ik sarcastisch, hard genoeg om te horen als je in de gang stond. Ik stond op en liep naar de keuken. Arrogante klootzak. Voor hem hoopte ik maar dat ie Niall niks aandeed, want ik vertrouwde hem niet zo. Net zoals die Mickey. Perrie had het me verteld van Mickey, Eleanor en Louis. Louis was zeker fout gegaan, maar toch. Fijn, nog geen drie dagen hier en nu al allerlei ruzies. Het bakje zette ik in de vaatwasser, en chagrijnig liep ik weer terug naar de bank waar ik op ging zitten. Nauwelijks een minuut later verscheen Perrie. 'Zaynie!' riep ze uit. Ze sprintte naar me toe en knuffelde me, waardoor ik moest lachen. Perrie drukte haar lippen even op de mijne, en keek me met een grote glimlach aan. 'Goedemorgen, beautiful. Lekker geslapen?' vroeg ik haar, waarbij ik haar op mijn schoot zette en mijn lippen even in haar nek plantte. Daarna legde ik mijn hoofd op haar schouder en hield Perrie goed vast.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 20:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toby Woods
    Ik knikte langzaam, ook als teken dat het goed was. 'Je hoeft je best niet te doen, want je bent het al.' Een glimlach was op mijn gezicht te vinden. 'Is goed en het hoeft ook niet gelijk. Vanavond is prima.' lachte ik waarna ik me naast haar op een traptreden liet zakken. Een vragende blik was in mijn ogen te vinden bij haar geheimzinnige grijns, maar had het idee dat ze het toch niet zou zeggen. Niet dat ik het erg vond, want twijfelende of ik het wel wilde weten. Terwijl ik het aan de andere kant heel graag wilde weten. 'Ik wil het niet weten.' besloot ik uiteindelijk en luisterde naar haar woorden. 'Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar je hebt ook wel weer een punt. Dat heb je ook niet meer en je beseft inderdaad hoeveel je van iemand houdt.' Ik klapte vrolijk in mijn handen en grijnsde. 'Dan gaan we iets verzinnen. Negen van de tien keer is het leuker om iets te verzinnen dan te krijgen.' zei ik vrolijk. Voor ik nog iets kon zeggen over haar volgende woorden, werd ik al mee naar buiten getrokken. 'Maar dat is nog leuker.' grinnikte ik en knikte. 'Dan hou ik het nog te goed van je.' Mijn blik veranderd weer in bedachtzaam voor een leuke verassing. 'Het is ook goed om terug te zijn.' zei ik tegen Zayn en negeerde het sarcasme. 'Wat is leuk om te doen en kan nog snel geregeld worden?' mompelde ik bedenkelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Alsof ik in een trance zit, luister ik naar Luke. Ik kijk naar het eten in mijn hand, maar kan het niet oprbrengen een hap te nemen. Ik blijf even als versteend zitten. Mijn ogen glijden door de kamer en even kijk ik weer naar Luke.
    'Ik heb geen kracht om vandaag te skateboarden. Sorry.' Ik staar naar de kom in mijn handen en neem een klein hapje. Het was weer een van mijn zieke dagen. Niemand wist van mijn geheim, ik wilde het Louis vertellen, maar nu kon het niet meer. Het kon gewoon niet meer. Ik voel de misselijkheid opkomen en sta vlug op. Ik zet de kom weg en ren de trappen op naar de wc. Voor ik het weet, ligt er weer kots in de wc. Ik hap naar adem en blijf futloos zitten. Ik snik even en houd me stevig vast aan de wc pot. Ik kom langzaam weer overeind en trek door. Hoe moest ik dit gaan vertellen? Ik kon toch niet... Nee, dat kon ik niet. Langzaam slenter ik weer naar beneden en ga weer op de bank zitten. Ik pak het eten weer vast en neem een klein hapje. Het is echt niet te eten met de smaak in mijn mond, maar ik vind het lullig om te laten staan. Luke heeft toch zijn tijd verspild aan het maken voor eten voor mij. Ik speel een beetje doelloos met de lepel en slik even. 'Ik moet met Louis praten,' zeg ik zacht en kijk Luke aan. 'Kan jij hem halen?'

    [Sorry, moest er wat drama bij gooien (: ]


    Luke Smith
    Ik keek naar haar terwijl ik at. Ze leek wel versteend. Ze zag ook bleek en at geen hap. "Het is goed." Ik wilde haar vragen wat er was, maar op dat moment drukte ze haar kom in mijn handen en sprintte ze weg. Ik keek haar bezorgt na. Misschien moest ik gaan kijken wat er was. Ik wilde net opstaan toen ze terug kwam. Ze zag er nog slechter uit dan voorheen. Ik geef haar de kom aan en zie hoe ze met tegenzin een hapje neemt. "Zal ik doen. Zal ik je ontbijt anders maar opeten? Dat jij gewoon het sap drinkt? Want je lijkt er geen trek in te hebben." Ik haalde een hand door mijn haren, die nu al weer flink aan het pluizen waren. "Waarom rende je trouwens weg?" vroeg ik voorzichtig. Ik wilde haar niet nog overstuurder maken dan dat ze al was. Misschien moest ik ook maar even Liam, Lars of Danielle zoeken om te vragen wat we vandaag gingen doen. Ik had zeker zin om te zingen en te spelen, maar ik was ook bang dat als ik Eleanor te lang alleen liet ze rare dingen zou gaan doen. Dingen die ik niet meer probeerde door mijn medicatie.


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:

    [Sorry, moest er wat drama bij gooien (: ]


    ( Ik heb het idee dat de rust zo meteen snel voorbij is (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    Louis Tomlinson
    Heel langzaam werd ik wakker, maar kon het nog niet opbrengen om mijn ogen te openen. Een arm voelde ik op me heen en vingertoppen die over mijn rug gleden. Ik hoefde mijn ogen ook niet te openen, om te weten dat -dat Mickey was. Daarbij lag ik ook veel te goed. Dit moment wilde ik nog niet verpesten door wakker te worden. Alleen de glimlach die op mijn gezicht verscheen, mede door zijn lippen tegen mijn voorhoofd, verraadde me dat ik wakker was. 'Goedemorgen darling.' zei ik zachtjes terwijl mijn ogen nog altijd gesloten waren. Dit was echt een van de weinig momenten dat mijn energie gewoon te weinig was, om te druk te doen. Maar ik vond het niet erg, want die tijd haalde ik straks wel weer in. Daarbij was een rustig moment ergens op de dag ook niet zo erg. Heel langzaam opende ik uiteindelijk toch mijn ogen, maar nam niet de moeite om me om te draaien. 'Bevalt het uitzicht?' vroeg ik zachtjes en grinnikte zacht. 'Maar het is geweldig om zo wakker te worden.'


    ( Aangepast ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mickey Smith
    Ik glimlachte bij zijn woorden. "Goedemorgen schatje." Zijn ogen waren dan wel gesloten, zijn glimlach maakte mijn hele dag al goed. Ik wist dat hij geen ochtendmens was, maar dat maakte me niet uit. Ik zag langzaam zijn ogen open gaan. "Heel erg." Ik glimlachte wat bij zijn woorden. Dit was inderdaad geweldig wakker worden. Zo met hem op mijn borst. Ik drukte zacht nog een kus op zijn neus. "Wil je zo gaan ontbijten? Of douchen? Of iets anders gaan doen? Of wil je gewoon nog lekker hier blijven liggen?" Geen van alle opties vond ik een probleem. Mijn vingers gleden weer zacht over zijn ruggegraat. Ik lag hier echt eigenlijk zo goed dat ik hier wel de hele dag kon liggen. Natuurlijk kon dat niet, maar het zou wel lekker zijn.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Mijn vingers gleden over zijn borstkas en maakte tekeningetjes. De glimlach op mijn gezicht werd alleen maar breder door de 'Goedemorgen', maar nam geen moeite om er nog iets op te zeggen. Hij wist net zo goed als dat ik geen ochtendmens was en dan ook niet veel zei. Ook had ik echt geen ochtendhumeur. Alleen het tekort aan suiker, maar genoot wel van het enige rustige moment van de dag. 'Dan is het goed. Maar het beste uitzicht het ik nog steeds. Tenminste als ik het voor elkaar krijg om jou aan te kijken.' Ik kon echt elke moment weer in slaap vallen. Maar toch waren de ochtenden sowieso al een stuk beter met Mickey in mijn armen. 'Eigenlijk lig ik zo nog wel goed voor even. Maar denk dat ik straks toch ook echt mijn suiker nodig heb, want dat is gezelliger voor ons allebei.' Langzaam vielen mijn ogen dicht, maar opende deze al snel weer. Een murmelde geluidje verliet mijn mond en glimlachte. Nee, ik lag goed hier en had dan ook nog geen behoefte om op te staan. Uiteindelijk kreeg ik het wel voor elkaar om Mickey aan te kijken en een kus op zijn neus te drukken. 'Sorry, ik ben echt geen ochtendmens. Maar waarschijnlijk had je dat allang door.' grinnikte ik zacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ben even naar mijn opa & oma, die in een hotel logeren vanwege dat ze uit East Harlem zijn gekomen voor mijn moeder. Hayden, Perrie, gaat mee]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mickey Smith
    Ik glimlachte bij het gevoel van zijn vingers op mijn borst. Ik glimlachte bij zijn woorden. "Je bent te lief." Ik legde mijn hoofd achterover op het kussen. Ik luisterde naar zijn woorden. In het nachtkastje had ik naast pillen volgens mij ook een doosje suikerklontjes. Nu was dat wel handig, al snapte ik nog niet waarom het er stond. Ik grabbelde wat in het laatje terwijl ik zijn ogen zag sluiten en even later weer zag open gaan. Ik grabbelde er een paar uit het doosje en glimlachte breed bij zijn kus op mijn neus. "Dat weet ik, en het maakt me weinig uit. Maar kijk eens wat ik hier heb." Ik nam een suikerklontje tussen mijn tanden en grijnsde naar hem. Hij wilde suiker en ik had hier een paar klontjes. Ik wist dat zodra hij en ik er een paar op hadden we als idioten rond zouden stuiteren, maar een kon vast geen kwaad. Ik kuste hem zacht en duwde het klontje van tussen mijn lippen tegen de zijnen. Zijn lippen waren altijd al zoet, maar nu met het suikerklontje nog veel zoeter. Heel erg lekker.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 18:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Langzaam bleven mijn vingers over zijn huid glijden en wist gewoon dat hij glimlachte. Ik grinnikte zacht bij zijn woorden en schudde mijn hoofd. 'Jij bent lief. En doordat ik met jou omga, neem ik dat dan over.' Ik draaide me iets om, zodat ik Mickey aan kon kijken en glimlachte onschuldig. Ondanks ik nu wel wat wakkerder en actiever werd, ergerde ik me nog steeds dood aan mijn gedrag in de ochtend. Langzaam vielen mijn ogen dicht, maar toen ik merkte dat hij wat in het laatje grabbelde en ik het gewoon ongezellig vond, opende ik net zo langzaam mijn ogen weer. De brede glimlach door mijn kus op zijn neus liet me automatisch ook glimlachen. Het was aanstekelijk. Mijn ogen werden groot bij het zien van de suikerklontjes en zijn grijns waardoor ik moeizaam iets omhoog kroop. 'Weet je dat je geweldig bent?' vroeg ik zacht en wreef mijn neus tegen die van hem. Het kon nooit meer lang duren voor ik weer echt wakker was en we samen door het huis zouden vliegen. Kort glimlachte ik tegen zijn lippen aan voor ik hem zacht terug kuste. Toen ik het klontje tegen mijn lippen aanvoelde, nam ik de andere helft tussen mijn lippen. Dit was misschien nog wel een van de beste manieren om aan suiker te komen. Met mijn vingers streelde ik langs Mickey zijn kaak terwijl ik nog iets omhoog kwam. Ja, dit was perfect.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Perrie Louise Edwards

    'Goedemorgen, beautiful. Lekker geslapen?' vroeg Zayn. 'Heerlijk' knikte ik. 'Dankjewel dat je me naar bed hebt gebracht' glimlachte ik naar hem, ook al hoefde ik Zayn niet te bedanken. Toen hij zijn lippen in mijn nek zette, sloot ik even mijn ogen. Hij wist dat mijn nek, mijn zwakke plek was. 'Zayn' mompelde ik zacht. Mijn ogen openden zich weer toen Zayn zijn kin op mijn schouder zette. Mijn vingers gleden zachtjes over zijn rechter getatoeëerde onderarm. Alle tattoos werden bij elkaar gehouden doormiddel van boven en onder lijntjes. Het was wel zonde van zijn lichaam, maar tegelijkertijd was het mooi en sexy. Het was gewoon Zayn, en hij zou zichzelf niet zijn zonder ze. 'Ik hou van je' fluisterde ik glimlachend. Die haat op Twitter trok ik me wel aan, natuurlijk deed ik dat. Ze vonden me lelijk, raar, een barbie, bitcherig. Maar de haters konden zeggen wat ze willen, want ze pakten Zayn niet van me af. Dat zou niemand doen. En ik zou het natuurlijk niet toelaten. Grijnzend draaide ik me om, zodat ik met mijn gezicht naar Zayn toe zat en mijn benen elk aan een andere kant stonden. Mijn handen legde ik op zijn borstkas, boog me voorover en keek hem even aan. Daarna sloot ik mijn ogen en overweeg de allerlaatste millimeters waardoor mijn lippen op die van hem belandden. Zacht tikte mijn tong tegen zijn bovenlip aan.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mickey Smith
    Ik grijnsde toen zijn ogen groot werden bij het zien van de suikerklontjes. Ik ging met mijn vrije hand even over zijn haren. "Je hebt gewoon geluk, schat." mompelde ik wat lastig met een suikerklontjes tussen mijn tanden. Ik wreef mijn neus zacht tegen de zijne. We zouden straks door het huis en de stad stuiteren. Het maakte me niks uit. Ik likte zacht aan mijn einde van het klontje. Ik kuste hem zacht en duwde zacht het klontje tegen zijn zachte lippen. Ik voelde zijn lippen openen. Ik duwde zacht het klontje in zijn mond en ging zacht met mijn tong langs de zijne. Hij was zo lief, lekker en fijn. Mijn handen gleden over zijn borst. Ik trok even mijn lippen terug en gaf hem een kus op zijn neus. "Genoeg suiker voor meneer?" vroeg ik liefjes terwijl mijn handen weer over zijn lijf gingen. Ik had nog meer suikerklontjes. Maar als hij, of ik, nu te veel suiker binnen kreeg was dit moment snel over, veels te snel, en dat wilde ik zeker niet. Vrij snel was de liveshow al en ik was nog lang niet goed genoeg. Mijn telefoon ging, maar ik liet het gaan. Een smsje of bericht kon wel wachten. Mijn armen sloten zich om zijn middel en bleven daar hangen. Ik drukte zacht mijn lippen in zijn nek. Ik wist dat hij daar slecht tegen kon. Ik vond et wel leuk. Ik wist het, ik was een verschrikkelijk persoon.

    [Wat voor een dag is het eigenlijk?]


    Bowties were never Cooler