• Ik was benieuwt of iedereen mijn gedicht snapte dus klik en zeg alsjeblieft wat je er van vondt !
    Het is niet echt een super moeilijk gedichtje maar ik was gewoon benieuwt :)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 12:51 ]

    Gaat het over dat jij en die persoon al een toekomst samen hebben? :')
    Het heeft wel iets.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 13:23 ]


    Take me to wonderland

    Nee, maar dat geld bij heel veel gedichten.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik begrijp hem wel, maar het is volgens mij geen gedicht. Als je de woorden allemaal achter elkaar zet heb je twee losse zinnetjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik begrijp hem wel, maar het is volgens mij geen gedicht. Als je de woorden allemaal achter elkaar zet heb je twee losse zinnetjes.

    Het is wel een gedicht. :')
    'U, nu' is ook een gedicht. Dat is geschreven door Joost Van Den Vondel.
    Het maakt niet uit of het twee losse zinnetjes zijn of niet.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Het is wel een gedicht. :')
    'U, nu' is ook een gedicht. Dat is geschreven door Joost Van Den Vondel.
    Het maakt niet uit of het twee losse zinnetjes zijn of niet.


    In mijn ogen is dat geen gedicht. Net zoals het gedicht van Joost Van Den Vondel.
    Ik weet dat dichten heel erg vrij genomen is en dat stijlfouten bijvoorbeeld allemaal mogen, maar ikzelf vind het onzin. Als je zulke dingen gedichten mag noemen kan ik net zo goed ook een dichteres worden. Ik hoef maar twee zinnetjes in stukjes te hakken en ben klaar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik begrijp hem wel, maar het is volgens mij geen gedicht. Als je de woorden allemaal achter elkaar zet heb je twee losse zinnetjes.


    het zijn twee elfjes
    de eerste zin bestaat uit 1 woord, de tweede 2 woorden, de derde 3, de vierde 4 en de vijfde 1.
    alleen die van mij is een beetje aangepast: de vierde bestaat uit 3 woorden en de vijfde uit 2. :)
    en het heet een elfje omdat het in totaal uit 11 woorden bestaat.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 13:33 ]

    Praelectio schreef:
    (...)

    In mijn ogen is dat geen gedicht. Net zoals het gedicht van Joost Van Den Vondel.
    Ik weet dat dichten heel erg vrij genomen is en dat stijlfouten bijvoorbeeld allemaal mogen, maar ikzelf vind het onzin. Als je zulke dingen gedichten mag noemen kan ik net zo goed ook een dichteres worden. Ik hoef maar twee zinnetjes in stukjes te hakken en ben klaar.

    Dat is een mening, maar theoretisch gezien is het een gedicht.
    Dat is hetzelfde als een kunstenaar een tak uit de natuur neemt en dit kunst noemt met een goede betekenis erachter. Voor veel mensen gaat dit geen kunst zijn, maar het is wel degelijk kunst. ^^


    Take me to wonderland

    Ik weet wat elfjes zijn, die moest ik vroeger maken in de kleuterklas. ^^

    En ik snap je punt, maar theoretisch gezien kun je alles een gedicht noemen. En in principe vind ik dat -ja, weer een mening- een beetje overdreven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik weet wat elfjes zijn, die moest ik vroeger maken in de kleuterklas. ^^

    En ik snap je punt, maar theoretisch gezien kun je alles een gedicht noemen. En in principe vind ik dat -ja, weer een mening- een beetje overdreven.


    als iets een diepe betekenis heeft geld het voor mij al als kunst (A).

    Ik vind dit zeker een gedicht. Een mooie, ook. Ik was eigenlijk heel erg verrast toen het eindelijk klikte. Zoveel van zulke gedichten heb ik nog niet op Quizlet gezien.

    Iig; heel mooi. Ik zie jou ooit wel een bundel uitgeven, eigenlijk. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik snap het en vind het mooi bedacht. Zelf schrijf ik veel, maar een fatsoenlijk gedicht maken lukt me echt niet. Wees er maar trots op dat jij het wel kan! (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik snap het zeker :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Willen jullie ook even er bij zetten wat het dan betekent en wat je er van vindt ?
    alvast bedankt (flower) !

    Kaixing schreef:
    Willen jullie ook even er bij zetten wat het dan betekent en wat je er van vindt ?
    alvast bedankt (flower) !


    Translation; Bump bump bump..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Beckett schreef:
    Nee, maar dat geld bij heel veel gedichten.


    This. :W


    | Reality is for people that lack imagination |