• De stelling van deze week luidt:
    Wiskunde moet weer een keuzevak worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Oke het is wel een belangrijk vak maar ik zie mezelf niet elke dag iets doen met een paralelogram(SP?) Ik vind Nederlands en Engels veel belangrijker. Misschien ook omdat dat ik iets met die twee dingen wil gaan doen. Maar het moet wel een basisvak blijven vind ik.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    YourWolfLove schreef:
    Persoonlijk zou het wel handig zijn , ik ben er bar slecht in , maar ik denk toch dat het wel verplicht zou moeten zijn.
    Misschien zou een nieuw systeem , waarbij je bijv. minimaal 2 uren per week wiskunde hebt , en dan zelf kiest hoeveel uren je er bij wilt , handig zijn.
    Maar het is niet voor niets dat het verplicht is. / al is het voor sommige beroepen echt niet nodig , je hebt toch wel 'basisvaardigheden' nodig.


    Mijn docent zegt juist dat we aan 3 uur in de week niet eens genoeg hebben ze wilt 4 uur in de week


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Fourtris schreef:
    Lol.
    Uhm nee. De helft kan nu al niet deftig rekenen, stel je voor dat dat een keuzevak wordt, dan zijn we vast volledig verloren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    dat is wel waar


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Eens ik heb 4 kostbare jaren aan wiskunde verprutst.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    ik zit pas in de eerste en was het na een week wiskunde al zat


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Eens. Ik denk dat ze meer tijd moeten stoppen in rekenen, dat is, in mijn ogen, veel nuttiger dan wiskunde. Wiskunde is bij C&M op de havo een keuzevak en ik ben daar heel blij om. Ik blijf dit jaar zitten en ik kán gewoon echt geen wiskunde. Ik ben met m'n hakken over de sloot overgegaan door dat vak en hoeveel moeite ik er ook in steek, het lukt mij niet.


    Searching heavens for another earth

    Oneens, je hebt gewoon enige kennis van wiskunde nodig.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mulford schreef:
    Oneens, ik vind wiskunde een van de belangrijkste vakken, ongeacht welke richting je volgt. En, eerlijk gezegd, als het een keuzevak zou zijn, hoeveel mensen zouden dan nog wiskunde volgen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Fourtris schreef:
    Lol.
    Uhm nee. De helft kan nu al niet deftig rekenen, stel je voor dat dat een keuzevak wordt, dan zijn we vast volledig verloren.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat is het toch..? Op de havo profiel CM.
    Of is dat inmiddels weer veranderd?


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Dat is het toch..? Op de havo profiel CM.
    Of is dat inmiddels weer veranderd?


    Ja vanaf dit jaar moeten havo CM ook wiskunde krijgen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 15:49 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oneens.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    eens,
    maar als je dan geen wiskunde kiest wel gewoon 1 of 2 keer in de week les erin.


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Oneens, je hebt je hele leven wiskunde nodig. Ongeacht welk beroep je gaat doen, na je middelbare school, moet je enigszins kunnen rekenen. Wanneer je de belasting moet regelen bijvoorbeeld.