• The mad king

    Het jaar 1500, Het hele land staat in rep en roer door de verschrikkelijke heerschappij van een jonge koning wiens dictatuur soms zo ver gaat dat niemand zich nog veilig kan voelen. Hij laat mensen onthoofden, ophangen en folteren om angst te zaaien bij diegene die tegen zijn heerschappij zijn. Iedereen vreest voor zijn eigen leven, zelfs de mensen die de koning persoonlijk kennen. Niemand weet waarom de koning zijn volk zo slecht behandelt, maar de geruchten gaan de ronde dat hij gefrustreerd is door het uitblijven van een waardige troonopvolger. Wanneer zelfs de kinderen niet meer veilig zijn, vindt het volk het te ver gaan en proberen ze bescherming te zoeken in de geheime gangen onder het koninkrijk of in de bossen die zich in het zuiden bevinden. Als de voorraden beginnen te slinken, plant te bevolking een aanslag op de koning om zo voor goed van hem af te zijn, maar wat als de koning achter deze plannen komt? De angst groeit wanneer de koning al zijn manschappen het bos in stuurt.


    Regels:
    • Er is een minimum van 300 woorden, ik controleer. Meer mag altijd.
    • OOC is altijd tussen haakjes, of gebruik het praattopic.
    • Schelden en 18+ is toegestaan.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden mits toestemming van de anderen.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 24 uur staan.
    • Denk goed na voor je meedoet, geen ééndagsvliegen.
    • Max. 3 Personages per persoon.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan.


    Meedoen kan altijd, gewoon even het volgende invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Beroep: ridder, maîtresse van de koning, schoenmaker, hofdame, meid, priester, barman, gouverneur, hertog(in),...wees origineel!
    Uiterlijk mét foto:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Mening over de koning:
    Extra:



    Rollen

    Koning: Arthur Alexander Tiberius Lancaster - Raziel
    Koningin: Annabeth Sophia Collins - Tyrion

    Mensen in het kasteel:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Isabelle Olivia Wilson - Courtisane - Praelectio
    - Guinevere Callaster - Hofdame - amy66
    - Catarina Elisabeth Valentin - Kokkin - CrazyLove4
    - Julia Faye Miller - Hofdame - TheseWords

    Mannen: (Max 4.)
    - Cenred Michael Blade - Ridder (Achterneef koning) - Ealdor
    - Samir Zane Saoudi - Lijfwacht - Praelectio
    - Alaric Fabian Lugosi - Rechterhand van de koning - Cas
    - Emilio Del Guerra - Nar - TicTac


    Dorpelingen:
    Vrouwen: (Max. 4)
    - Josselynn Isolde Blackwell - Dochter van de bakker/ werkt in de bakkerij - Lohengrin
    - Daenerys Éowyn Frey - Illegale praktijken - Endure
    -
    -

    Mannen: (Max 3.)
    - Florian Lucifer Bennett - smidsknecht - Ealdor
    -
    -



    Vluchtelingen:
    Vrouwen: (Max. 5)
    - Arcadis Philosophe Tarwell - Dochter gouverneur - Phrases
    - Amaranthe Sarah Dubois - Hertogin Ophilia
    - Amèlie Nina Billington - Maîtresse van de koning - Macabre
    - Eleonore Lyra Eddington - Dochter van een bondgenoot van de koning - Bran
    -

    Mannen: (Max 6.)
    - Caleb Brandon Collins - Ridder - Tyrion
    - Francois de la Croix - CircusartiestOphilia
    - Killian Hellingston - Handelaar - TicTac
    - Blythe Yates - Jager - Cas
    -
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 18:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Hmm, ja ik heb er inderdaad over enkele overgekeken.:W
    Killian Hellingston (TicTac) heeft nog geen mening over de koning.
    Die van Phrases moet inderdaad ook nog worden afgewerkt en we hebben nog een reservering van Ealdor.


    Mening staat er normaal gezien wel, in die quote x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Can I still join met vrouwelijke dorpeling? (: En zo ja, ik wil dan een personage wat er nog niet is,
    dus wat hebben jullie nodig? Een bitch of juist moker verlegen etc?

    Ooh ooh, ik heb een idee, jullie moeten maar even zeggen of het jullie wat lijkt (: :
    Een jongevrouw die nogal wat aan illegale praktijken doet en ze verdient daar dan ook de kost mee,
    maar vooral geheimen -wbw- En deze verkoopt ze dan ook weer door.
    En ze is nogal onafhankelijk en daarom zit ze niet bij de vluchtelingen, maar onderneemt ze
    zodra het kan zelf allerlei acties zoals huifkarren met kleding die naar het kasteel gaan
    overvallen oid.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 11:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Can I still join met vrouwelijke dorpeling? (: En zo ja, ik wil dan een personage wat er nog niet is,
    dus wat hebben jullie nodig? Een bitch of juist moker verlegen etc?

    Ooh ooh, ik heb een idee, jullie moeten maar even zeggen of het jullie wat lijkt (: :
    Een jongevrouw die nogal wat aan illegale praktijken doet en ze verdient daar dan ook de kost mee,
    maar vooral geheimen -wbw- En deze verkoopt ze dan ook weer door.
    En ze is nogal onafhankelijk en daarom zit ze niet bij de vluchtelingen, maar onderneemt ze
    zodra het kan zelf allerlei acties zoals huifkarren met kleding die naar het kasteel gaan
    overvallen oid.

    Dat klinkt goed ja (:
    Ik zet je er bij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Awesome, ik maak haar vandaag aan. Ik moet even een goed verleden bedenken, maar ze moet niet té 'geweldig' worden.

    Heeft iemand misschien een foto van een stoere jongevrouw met (donker)rode haren?
    Of een andere 'sexy' jongevrouw met een flinke bos haar? ;p
    Ik kan zo gauw namelijk niks vinden in mijn opgeslagen foto's.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 11:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik werk het later uit, maar ik moest even de namen ergens kunnen plaatsen ;p



    Rol: Dorpeling
    Naam: Daenerys Éowyn Frey
    "Bijnaam": Velen noemen haar voor het gemak Nerys en dit betekent dame. Feel free om jouw personage een bijnaam te laten geven aan de mijne (;
    Leeftijd: 22
    Geslacht: Vrouwelijk
    Beroep: Het is niet echt een 'beroep'. Daenerys is werkloos, maar verdiend de kost met illegale praktijken.Zo gaat ze vaak jagen en vaak handelt ze ook in informatie, als mensen namelijk niet met geld kunnen betalen, laat Daenerys ze betalen met geheimen. Dit laatste gebeurt niet vaak en daarom zoekt ze vaak zelf de informatie op, vaak gebeurt het ook dat iemand haar geld geeft om aan bepaalde informatie te komen. Hoe hoger het bedrag, hoe preciezer en betrouwbaarder haar informatie.
    Haar meeste klanten zijn bezoekers van de zwarte markt.

    Uiterlijk:


    Ik kon geen juiste foto vinden, dus let vooral op haar beschrijving en minder op de foto's (; Daenerys is een blanke, slanke dame met mooie, vrouwelijke rondingen. Haar huid is glad en op een paar littekens en moedervlekken na vlekkeloos. Ze schaamt zich dan absoluut niet van zich lichaam en soms gooit ze haar charmes in de strijd om mannen te bespelen. Ze heeft een flinke bos bruine haren die lichtelijk krullen en tot halverwege haar rug komen. Over het algemeen draagt ze deze los, maar als ze iets van plan is of als ze gefrustreerd is vlecht ze haar haren of steekt ze deze op. Haar ogen zijn lichtbruin met bruine vlekken omlijst met donkere wimpers. In haar ogen ligt vaak een blik die respect afdwingt, arrogant en zelfverzekerd.
    Daenerys ziet er graag verzorgd uit en haar kleding is dan ook erg elegant en vrouwelijk, net zoals haar tred en bewegingen. Ze heeft uiterste controle over haar bewegingen.
    Innerlijk: Daenerys is een onafhankelijke en mysterieuze jonge vrouw. Daenerys praat niet veel over zichzelf en voor de meesten is het dan ook maar raden hoe ze zich voelt of hoe ze denkt, Daenerys zal namelijk niet de moeite nemen het uit te leggen. Domheid is namelijk iets wat haar ontzettend stoort. Zelf is ze vrij intelligent, wat ook gauw opvalt in haar manier van praten en doen, en ze kan zich prima redden. Als zich er een probleem voor doet heeft Daenerys meestal wel snel een creatieve oplossing. Dit laatste heeft ze dan ook nodig als ze de actie weer eens opzoekt, wat ze vaker dan veilig voor haar is doet.
    Toch heeft ook Daenerys haar eigen zwaktes, al zal ze deze absoluut niet snel toegeven. Zelfs als ze weet dat ze fout is zal ze lang vol blijven houden dat het de schuld van een ander is. Op deze momenten kan ze vrij gefrustreerd raken en als Daenerys eenmaal boos is heeft ze het je niet zo snel vergeten. Doordat zij behoorlijk arrogant is heeft ze een bepaalde allure en verwacht ze respectvol behandeld te worden, ze verwacht dat mensen moeite voor haar zullen doen. Als je haar niet respectvol behandeld kan je het nog wel eens zwaar gaan krijgen, omdat Daenerys deze frustraties vaak uit door zich te wreken op die persoon,
    Daenerys is ook iemand die met beide voeten op de grond staat, ze is realistisch en bekijkt bepaalde dingen vanuit verschillende hoeken voordat zij haar conclusie trekt. Ondanks dat Daenerys vrij intelligent is en situaties vaak goed in kan schatten lijkt ze maar niet te begrijpen dat een mens soms ook ontspanning en plezier nodig heeft. Ze is altijd alert en zal nooit eens lekker losgaan in de kroeg, of er moet wel iets héél bijzonders gebeurd zijn. Vaak gunt ze zich deze pleziertjes ook niet en hierdoor leidt ze een relatief zwaar leven.
    Als laatste is Daenerys snel geïrriteerd of gefrustreerd, ze probeert zich meestal kalm te houden, maar over het algemeen kan ze slecht de controle over zichzelf bewaren als ze kwaad is. Meestal kan ze niet helder meer denken als ze écht gepikeerd is en meestal kan je dan het beste uit haar buurt blijven.
    Daenerys in 't kort: Absoluut niet behulpzaam, onafhankelijk, arrogant, af en toe erg bot, snel gefrustreerd/geïrriteerd, intelligent.
    Geschiedenis: Zodra Daenerys ter wereld kwam was het voor haar ouders al duidelijk dat ze onmogelijk hun beide kinderen konden opvoeden. Ze leefden lange tijd in armoede en haar oudere broer wist van het plan van zijn ouders om Daenerys, zodra ze oud genoeg was, op straat te zetten. Ze hadden immers meer aan een sterke zoon dan een dochter.
    Door de grote armoede waarin ze leefden begon Deanerys' broer te jagen. In het begin waren het vooral vogels en konijnen waar hij mee thuis kwam, maar later werd hij beter en kon hij zelf een deel van zijn vangst verkopen aan de slager. Toen Daenerys oud genoeg was begon haar broer haar mee te nemen. Daenerys' keek erg tegen haar broer op en leerde ontzettend veel van hem, dat toen ze uiteindelijk op straat werd gezet ze er net voor kon zorgen dat ze in leven bleef.
    Daenerys' had haar broer ervan overtuigd om thuis te blijven, ze koesterde geen wrok en jegens wat haar ouders had gedaan en begreep hun keuze. Ze vond dat haar broer voor haar ouders moest zorgen, maar vandaag de dag heeft ze er nog altijd spijt van dat ze haar broer niet met haar meegenomen had, de wildernis in en op avontuur.
    Daenerys' begon zich steeds beter te redden en begon meer te genieten van de avonturen, ze deed in het begin vooral onschuldige klusjes om aan geld te komen, waarvan ze dan wat eten en een enkele keer goed onderdak van kon kopen. Later raakte ze steeds meer het slechte pad op, net zoals haar broer, en hier had ze geen problemen mee. Zo nu en dan kwam ze haar broer tegen op de zwarte markt, ze spraken over gewone dingen en hielpen elkaar met het verkopen van hun waar. Enkele maanden later bleef hij broer weg en kort daarna kreeg ze te horen dat de koning hun huis in brand had laten steken, ze waren achter de illegale praktijken van haar broer gekomen.
    Plotseling realiseerde ze zich hoeveel ze om haar broer gegeven had en ze miste al gauw de kleine gesprekken met hem, langere tijd ging het slechter met haar, maar na de rouwperiode wist ze er weer bovenop te komen en sinds dien is ze sterker dan ooit en gaan haar zaken erg goed.
    Mening over de koning: Erg kort door de bocht vind ze hem een bal. Daenerys kan niet uitstaan dat hij aan de macht is, ondanks dat ze hem nog nooit ontmoet heeft en ook niet persoonlijk kent is er iets aan hem dat ze afschrikwekkend vindt. Daenerys vindt dat een leider inderdaad moet laten zien dat hij inderdaad aan de macht is, maar ze vindt dat koning Arthur hierin te ver gaat. Hij is domweg bezig met het laten zien van zijn macht, dan dat hij intelligente stappen onderneemt om het koninkrijk beter te maken. Er is volgens Daeneris niks mis met egoïsme, anders overleef je het immers niet, maar zodra je leider bent zul je bereid moeten zijn af en toe ook aan anderen te denken. Dit laatste is weliswaar ook de reden dat Daenerys liever zelf handelt.
    Om haar ongenoegen en frustraties jegens de koning te uiten zit ze hem eens in de zoveel tijd dwars, zo overvalt ze soms huifkarren die met de beste stoffen naar het kasteel reizen of andere dure waar. Het geeft haar voldoening en tevens een kick.
    Tegenwoordig verblijft Daenerys in een kamertje dat ze huurt in de herberg dat gelegen ligt in het wat mindere deel van het koninkrijk. Veel mensen durven er niet te komen, maar dit vind zij juist prima, omdat ze daardoor extra privacy heeft. Ook heeft ze nog nooit mot gehad met de man die haar de kamer verhuurd, zij betaalt op tijd en hij maakt er dan verder geen problemen over. Op haar kamertje heeft ze enkel de hoognodige spullen. Kleding, de nodige prullaria zoals bijvoorbeeld een borstel, een aantal wapens heeft ze er verstopt en ze heeft een kistje waar enkel zij de sleutel van heeft. Vaak bewaard ze hier waardevolle spullen in, maar over het algemeen bestaat dat enkel uit het geld dat ze in bezit heeft.
    Extra:
    1) Daenerys heeft alle wapens wel een keer in handen gehad, maar het beste kan ze overweg met pijl en boog, een slinger en een kort steekmes.
    2) Om uit handen van de soldaten te blijven, in verband met haar illegale praktijken, gebruikt ze over het algemeen de naam Éowyn. Enkel op de zwarte markt gebruikt ze Daenerys, dit omdat ze niet bang hoeft te zijn dan de mensen van de zwarte markt elkaar zouden verraden, al blijft ze wel op haar hoede.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 17:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Awesome, ik maak haar vandaag aan. Ik moet even een goed verleden bedenken, maar ze moet niet té 'geweldig' worden.

    Heeft iemand misschien een foto van een stoere jongevrouw met (donker)rode haren?
    Of een andere 'sexy' jongevrouw met een flinke bos haar? ;p
    Ik kan zo gauw namelijk niks vinden in mijn opgeslagen foto's.




    Dit is meer naar de blonde kant.
    Misschien deze?

    Ik probeer maar te helpen, maar tot nu toe zijn dat de enige mensen met rosse krullen die ik heb.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)




    Dit is meer naar de blonde kant.
    Misschien deze?

    Ik probeer maar te helpen, maar tot nu toe zijn dat de enige mensen met rosse krullen die ik heb.


    Die vierde is Sasha Pieterse, zij is helemaal blond. (:

    Ik ken alleen maar Holland Roden en Karen Gillian. :')


    help

    Misschien Susan Coffey?


    It just takes one negative comment to kill a dream



    Og deze?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Haha bedankt, maar tis niet wat ik zoek, ik zocht echt iemand met een bepaalde attitude (: Heb uiteindelijk 3 foto's gevonden, kan alleen niet kiezen nu ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whoep finished! (: Ben niet super tevreden hoe ik innerlijk beschreven heb, maar het wilde niet helemaal. Achja, she's born ;D

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 16:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Slotje op verzoek van de topicmaakster.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury