• Yup en dan heb ik over deze geweldige spinneneter.


    Ik wil ook zo'n beestje dat achter spinnen gaat aangezien ik er als de dood voor ben.(no_chears)
    Iemand die er nu ook zo eentje wilt? :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Awh, een baardagaam! Ik heb er twee thuis (: Ze heten Spikey & Eddie. Die GIF is trouwens geweldig, haha! Dat doen Spikey en Eddie nou nooit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blazerer schreef:
    (...)
    Wij hebben er twee, een luie en eentje die nog wel eens iets meebrengt. Maar achter mannen? Kat met een identiteitscrisis?

    Hij gaat achter mannen aan in de zin dat hij ze altijd aan moet vallen.
    We weten niet echt hoe het komt, maar hij moet klaarblijkelijk niets van ze hebben.
    En het grappige is, dat als hij aanvalt, hij ook echt kwaad op ze is.

    Blog schreef:
    Awh, een baardagaam! Ik heb er twee thuis (: Ze heten Spikey & Eddie. Die GIF is trouwens geweldig, haha! Dat doen Spikey en Eddie nou nooit.

    Hmm, als ze het niet allemaal doen lijkt het me toch niet zo'n goed idee dat ik er eentje in huis zou nemen :W
    Dan maar het vleesetend plantje.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 16:43 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wij hebben twee aardsluie katten die met hun prooi spelen en het vervolgens doodmaken. :W

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 16:43 ]


    26 - 02 - '16

    Nou, baardagamen houden vooral van krekels, meelwormen en moriowormen. Insecten doen ook goed, maar het ligt geloof ik per baardagaam aan wat ze het meest eten. Spike en Ed lusten wel spinnen, maar houden meer van meelwormen. Dus als je last hebt van een insectenplaag, zou ik er ééntje nemen:Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gehenna schreef:
    Wij hebben twee aardsluie katten die met hun prooi spelen en het vervolgens doodmaken. :W

    Mijn kat kijkt ernaar en gaat vervolgens veder met slapen.....Aan haar hem ik niets.

    Geef mij maar zo'n eentje. Ik vond gister een grote spin in mijn kamer D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat doet mijn kat voor me. :')


    help

    Bloody hell. Daar gaat m'n nachtrust.


    "Well, well. Look who we've got here!"