• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    veel succes!^^
    Ik heb het geprobeerd, maar het is zelfs zo ver gekomen dat ik over wortels en tomaten ging schrijven.. :')
    Dit wordt het niet, maar ik weet zeker dat er goede moderators zullen bijkomen ;3


    •*• Lululu •*•

    Je hebt nog even de tijd, dus als het nu niet lukt, kun je het over een paar dagen gewoon opnieuw proberen. ^^


    I am an idiot, I move.

    Nope. Ik ga alleen voor de bemiddelaarsfunctie. Mod zijn is mij te veel werk (waar ik na een tijdje toch weer van afhaak), en ik prefereer toch echt bemiddelaar zijn. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mallory schreef:
    veel succes!^^
    Ik heb het geprobeerd, maar het is zelfs zo ver gekomen dat ik over wortels en tomaten ging schrijven.. :')
    Dit wordt het niet, maar ik weet zeker dat er goede moderators zullen bijkomen ;3

    Hoe doe je dat? :')
    Ik heb gewoon wat verteld dat bijna niemand over me weet.
    Misschien dat het helpt, misschien niet.
    Dat zal afwachten worden. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Hoe doe je dat? :')
    Ik heb gewoon wat verteld dat bijna niemand over me weet.
    Misschien dat het helpt, misschien niet.
    Dat zal afwachten worden. (:

    Door een slechte eigenschap te geven.. :')
    En er iets te ver op door te gaan met mijn voorbeelden.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Door een slechte eigenschap te geven.. :')
    En er iets te ver op door te gaan met mijn voorbeelden.
    Ik wist totaal niet wat ik bij slechte eigenschappen moest doen. Dat werd denken :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Ik wist totaal niet wat ik bij slechte eigenschappen moest doen. Dat werd denken :'D

    Haha, ik heb daar juist niet echt veel moeite mee, eerder met de goede. ;3


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Haha, ik heb daar juist niet echt veel moeite mee, eerder met de goede. ;3
    Bij de goede wist ik ook niets, ik faal echt daarbij, haha. =3

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 13:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Ik wist totaal niet wat ik bij slechte eigenschappen moest doen. Dat werd denken :'D

    Bij de slechte eigenschappen had ik bang dat ze zwaar zouden doorwegen. :p


    Take me to wonderland

    Ik heb me toch ook maar aangemeld :'D Nu de uitslag maar afwachten.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vraag me eigenlijk echt af, wie er zich heeft ingeschreven zonder dat ze van zich laten horen in dit topic (:
    De concurrentie is misschien veel groter dan we denken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    Ik vraag me eigenlijk echt af, wie er zich heeft ingeschreven zonder dat ze van zich laten horen in dit topic (:
    De concurrentie is misschien veel groter dan we denken.

    Ik weet niet of ik dat wel wil weten, want dan zakt de moed me helemaal in de schoenen. :'D


    Take me to wonderland

    Tyrion schreef:
    Ik vraag me eigenlijk echt af, wie er zich heeft ingeschreven zonder dat ze van zich laten horen in dit topic (:
    De concurrentie is misschien veel groter dan we denken.

    De concurentis altijd veel groter dan je denkt. Vorige keren waren er telkens meer dan 100 aanmeldingen!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zie nu al dat mensen melden die zich aanmelden, waarvan ik zeker weet dat ik geen kans tegen hen maak. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Ik zie nu al dat mensen melden die zich aanmelden, waarvan ik zeker weet dat ik geen kans tegen hen maak. (no_chears)

    Ja, dat was ik ook al aan het denken. :p Ik probeer positief te denken door te zeggen dat er meerdere moderators worden gekozen, dus misschien word je wel samen met hen gekozen. ^^


    Take me to wonderland