• Hallo allemaal,

    ik ben nog maar net bezig op quizlet, maar ik heb al heel veel verschillende usernames gezien
    :) de ene nog specialer dan de andere!
    dus ik vroeg me af waar jullie zoal jullie inspiratie vandaan halen voor jullie usernames !

    mijn naam komt van mijn klein zusje.
    Ze sprak 'beauty' altijd uit als 'bowty' en ik vond dat wel leuk klinken :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep

    Mijn username komt van een van mijn favoriete boekenseries ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik vind de tv serie The Legend Of Korra leuk, dus ik keek even of de naam Korra vrij was en dat was die. n.n

    Korra schreef:
    Ik vind de tv serie The Legend Of Korra leuk, dus ik keek even of de naam Korra vrij was en dat was die. n.n


    No shit Cherlock, ben je trouwens écht extreem fan of vind je het gewoon een leuke serie?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    No shit Cherlock, ben je trouwens écht extreem fan of vind je het gewoon een leuke serie?


    Ik denk der net tussen in. :P

    Korra schreef:
    (...)

    Ik denk der net tussen in. :P


    Fack ik wil met iemand over mijn fandom kunnen praten


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deze username komt van de Disney film Aladdin. De tijger heet Rajah. Verder haal ik mijn inspiratie voornamelijk uit talen en namen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Licet schreef:
    (...)

    Fack ik wil met iemand over mijn fandom kunnen praten

    Dat kan toch? :').
    Je hoeft niet extreem fan te zijn van een serie om erover mee te kunnen praten.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 9:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Dat kan toch? :').
    Je hoeft niet extreem fan te zijn van een serie om erover mee te kunnen praten.



    Ja tuurlijk, maar naast haar lijk ik dan facking obsessed :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    mijn username komt van Saturnus, de planeet. Ik haalmijn inspo uit, net zoals jij, uit mijn broertje en zusje. Ze verzinnen vaak de vreemste dingen xD


    Only skeleton bones remain... - Skeleton Clique

    Een merrow komt uit de keltische cultuur en staat gelijk aan de zeemeermin. Ik had het ooit als naam gebruikt voor een personage in een zeemeermin verhaal (oud verhaal van zeker 8/9 jaar geleden dat ik hervond tussen m'n word-documentjes) en vond het gewoon erg leuk klinken om te gebruiken als username voor hier (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wilde eigenlijk eerst Ancora doen, omdat dat een heel mooi pianonummer van Ludovico Einaudi is, maar ik typte het verkeerd en later bleek de username al bezet te zijn. Maakt mij niet uit, ik vind Ancore ook mooi, want het is Italiaans voor anker.


    From these ashes, I will rise

    die van mij komt van Elizabeth Gillies. Meestal zijn het bij mij namen, dus daar haal ik mijn inspiratie vandaan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn naam is het Hebreeuwse woord voor de hel.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Mijn naam is het Hebreeuwse woord voor de hel.


    Ghehe :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ghehe :Y)


    (duivel)


    26 - 02 - '16