• Hallo allemaal,

    ik ben nog maar net bezig op quizlet, maar ik heb al heel veel verschillende usernames gezien
    :) de ene nog specialer dan de andere!
    dus ik vroeg me af waar jullie zoal jullie inspiratie vandaan halen voor jullie usernames !

    mijn naam komt van mijn klein zusje.
    Ze sprak 'beauty' altijd uit als 'bowty' en ik vond dat wel leuk klinken :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep

    Merwin schreef:
    (...)

    And we have a winner! (krul)


    No you lost -wbw-


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Andere talen (Latijn, Frans, Engels) en afleidingen van dingen die iets voor mij betekenen zoals Leviosae wat komt van de hp spreuk Wingradium Leviosa.
    Trouwens welkom (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Licet schreef:
    (...)

    No you lost -wbw-


    I'm still in the game! (duivel)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leviosae schreef:
    Andere talen (Latijn, Frans, Engels) en afleidingen van dingen die iets voor mij betekenen zoals Leviosae wat komt van de hp spreuk Wingradium Leviosa.
    Trouwens welkom (:


    dankje! (krul)


    Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep

    Merwin schreef:
    (...)

    I'm still in the game! (duivel)

    Ah geez thanks, I lost the game again.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohja, en welkom natuurlijk @Bowty. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    Ohja, en welkom natuurlijk @Bowty. (:


    :D:D:D dankjee


    Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep

    Bowty schreef:
    (...)

    :D:D:D dankjee
    Graagie gedaanie. :'D

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 9:55 ]


    Some people are art and do art at the same time

    tja.... Omdat Jeanne d'Arc gewoon cool is......


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik verander mijn username om de maand, als het kan, dus ik heb al heel wat usernames gehad ^^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    JeanneDArc schreef:
    Ik verander mijn username om de maand, als het kan, dus ik heb al heel wat usernames gehad ^^


    haha leuk!

    ik verander mijn username amper want ik vergeet hem veel te snel weer xD


    Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep

    Bowty schreef:
    (...)

    haha leuk!

    ik verander mijn username amper want ik vergeet hem veel te snel weer xD


    Hahaha ik vind het soms ook irritant omdat ik mensen gewoon niet meer herken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha ik vind het soms ook irritant omdat ik mensen gewoon niet meer herken.


    ja mijn zus zit ook op Q en ik had haar toegevoegd aan me vriendenlijst en ineens verandere ze haar pasfoto en haar username dus de eerstvolgende keer dat ik mijn vriendenlijst checkte stond er ineens een 'wildvreemde' in maar het was gewoon me zus :'D


    Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep Meep

    Mijn huidige is de naam van een persoon van de Alex Rider reeks. Bijzonder origineel en het past zeker bij mijn leeftijd :'D
    Mijn vorige zijn meestal woorden die ik mooi vind en ze komen meeestal uit liedjes.


    effort never betrays you

    jaaa , welcome ! (A)

    ik heb mijn username omdat ik van wolven hou , maar ik wil een nieuwe ! c:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa