• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels

    Ik lach even. 'Nou, dat is mooi. Ik ga je namelijk niet meehelpen hoor,' grijns ik en steek mijn tong uit. Ik luister naar al haar voorstellen en houd mijn hoofdschuin. 'Je weet dat ik niet met bitches en trutjes omga, toch? Want kijk, de enige bitch waarmee ik omga ben jij en dat is al meer dan genoeg,' grijns ik. Lachend trek ik Mika weer in een knuffel. 'Grapje Mouse,' lach ik. Ik noemde haar wel is Mikkie of Mouse of Mikkie Mouse. Ik weet dat je Mikki Mouse anders speld, maar het moet nog wel een beetje op haar naam lijken. Ik laat haar weer los. 'Laten we eerst een bank leegroven en dan voor een dagje op vakantie,' stel ik sarcastisch voor. Ik spring op. 'We gaan naar het park,' besluit ik. 'Daar kunnen we een parkconcert geven en andere dingen doen.' Ik lach even en kijk haar aan. 'Maar we gaan nog wel een keer op vakantie samen. Ik zweer je dat we dat gaan doen.' Ik houd mijn pink in de lucht. 'En nu, hup je schoenen en jas aandoen, dan gaan we.' Ik lach eventjes en kijk haar afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Groot stuk getypt, korte tijd. Viel mijn laptop uit. Kan ik weer alles opnieuw typen. Ben bezig]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Aahhww, ik ga om kwart voor 1 weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Da's jammer. Ik ben aan het schrijven, zodat als je terugkomt jij ook weer vooruit kan, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Yeaah (: Ben benieuwd naar je reactie (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mika Isobel Payne

    'Je weet dat ik niet met bitches en trutjes omga, toch? Want kijk, de enige bitch waarmee ik omga ben jij en dat is al meer dan genoeg' grijnsde Elizabeth. Ik gaf haar een tik op d'r achterhoofd en keek haar quasi-boos aan. Daarna grijnsde ik weer. 'Grapje Mouse' zei ze waarbij ze me in een knuffel trok. 'Wil je alsjeblieft gewoon Mika, Mikkie, Miek, Isobel of zoiets zeggen? Want ik heb een hekel aan de bijnaam Mouse' mompelde ik. 'Laten we eerst een bank leegroven en dan voor een dagje op vakantie' Ik hoorde het sarcasme gewoon van haar stem afdruipen. 'Gaan we dan eindelijk naar de Zuidpool? Ik vind pinguïns zo leuk! Ze waggelen zo schattig en hebben een smoking aan. Die staat ze erg goed, weet je. Zo hoeven ze zich nooit om te kleden als ze een etentje hebben' ratelde ik door. Opeens stopte ik. 'Bank leegroven? Ik pak de revolvers, jij de bivakmutsen!' riep ik uit. Ineens sprong Elizabeth op. 'We gaan naar het park' besloot ze vast. 'Daar kunnen we een parkconcert geven en andere dingen doen' lachte ze. 'Nou, jij bent wel érg vrolijk en enthousiast, niet waar?' grinnikte ik. Ik trok één wenkbrauw op en keek haar lachend aan. 'Wat versta jij onder "andere dingen doen"?' vroeg ik haar lachend. 'Maar we gaan nog wel een keer op vakantie samen. Ik zweer je dat we dat gaan doen' zei ze, haar pink omhooghoudend. Ik kromde mijn pink en haakte die door de hare. 'Pinkiezweer!' kirde ik als een klein kind van zes. 'En nu, hup je schoenen en jas aandoen, dan gaan we' lachte Elizabeth. Verontwaardigd keek ik haar aan. 'Je bent m'n moeder niet' mompelde ik. Ik sprong op en rende naar de keuken, waar ik mijn gympen had liggen. Snel trok ik ze aan, en propte ze veters in de schoenen zelf zodat ik ze niet hoefde te strikken. Ze zouden onderweg anders toch wel los gaan. Als een gek sprong ik weer op, en rende naar de kapstok waar ik mijn zwarte jas aandeed en de knopen vast maakte. Snel knoopte ik de band nog even snel en pakte Elizabeth's arm. 'Meekomen, jij' grijnsde ik en ondertussen pakte ik mijn pandamuts, die ik op haar hoofd zette. 'Staat je leuk, die houdt je op' beviel ik haar. Het was niet eens zo koud, maar het stond gewoon zo leuk bij Elizabeth. De deur vloog ik uit en zo rende ik met haar naar het park.

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 12:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, nogal slordig. Ik heb het even snel in twintig minuten gemaakt. Maar de "c" en de "h" deden het niet omdat ik mijn laptop half vermoord had, dus heb ik hem even snel opnieuw opgestart en ze doen het weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [oke, ik heb weer wat gemist hoor. Iemand die kan vertellen wat en wat ik nu met Zayn kan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Zayn kan naar de winkelstraat kruising waar Liam staat te wachten]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik was echt weer eens veelte laat. Ik hoopte sterk dat ik niet echt te laat was en mijn tegenspeler al weg was. Ik had gewoon wat moeite gehad met het uitkiezen van mijn nieuwe kleding. Het was de eerste indruk waar dit om ging. En de eerste indruk was belangrijk als ik wilde winnen. Winkelstraat, daar moest ik heen. Voordat ik rechtsaf sloeg naar de kruising bleef ik voor een winkelruit stilstaan om nog een keer een blik op mezelf te werpen. Ik ging met mijn hand door mijn haar, dat nog altijd perfect in model zat en trok mijn hempje recht en zuchten. Waar was ik aan begonnen? Ik wierp een laatste blik op mijn spiegelbeeld en snelde toen de hoek om. Even dacht ik erover gewoon door te lopen, maar toen ik een jongen in zijn eentje op de hoek Zag staan, bleef ik staan. Dat kon hen wel eens heel goed zijn. Ik zette de schaamte van me af, zoals ik dat altijd deed en stapte op de jongen af. 'Jigglypuff?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Ik zat rustig op de hoek van de kruising van de winkelstraat op een paatje te wachten. Op zich had ik nette kleren aangetrokken, een zwarte spijkerbroek en een donkerblauw v-hals t-shirt. Alleen mijn vans waren wat afgetrapt, maar ik had nog geen tijd of geld gehad om nieuwe te kopen. Mijn jas had ik uit gedaan, want het was echt lekker weer. Ik zuchtte en zong nogsteeds zachtjes. Ik stopte toen iemand op me af stapte en wat zei. Ik schrok er eigenlijk wat van omdat ik niet oplette. Ik keek hem aan. Hij had ravenzwart haar. "Ja. Maar eigenlijk heet ik Liam, en jij?" Ik haalde een hand door mijn wat rommelige mohawk/kuif. Mijn krullen hielpen niet mee met het netjes krijgen ervan. Ik liet mijn ogen nog eens van top tot teen over hem glijden. Hij zag er goed verzorgt uit. Ik hoopte ook maar dat hij aardig was. Anders zou dit echt niet leuk worden. "Euhm... Omdat we partners zijn... Zullen we koffie gaan halen?" Ik was hier nou niet zo goed in. Flirten zelf was ik al niet goed in, laat staan met een jongen die ik alleen met het internet kende.


    Bowties were never Cooler

    Jim Edward Styles

    Langzamerhand kreeg ik honger en dorst. En ik moest heel nodig plassen. Ik ging snel naar StarBucks die toevallig om de hoek was. Ik liep zo snel als ik kon naar binnen en vroeg als ik naar de wc mocht . Gelukkig mocht het. Ik waste mijn handen en bestelde een Koffie. Nadat ik had betaald en terug was gelopen naar mijn auto had ik nog steeds honger. Maar toen bedacht ik me iets. Ik had altijd een noodpakket in mijn auto liggen met eten. Die bijna nooit over datum konden gaan. Ik pakte de koffer en mijn Hemel ging open ik pakte snel de koekjes en ging eten. Pff het duurt nu best wel lang. Hmm al moet ik hier de hele nacht zitten . Ik wil dat kind ontmoeten en ik wil zijn smoesje weten waarom hij te laat is .. Maar ja ik vermaak me nu wel met mijn koekjes en mijn televisie tje xd Haha opeens ging mijn telefoon .. Het was mijn Moeder '' Hallo Jim ? Waar ben je ? En waar zijn je broers ?'' vroeg ze '' Hoi mam , ik ben in het park , ik weet niet waar die zijn toen ik wegging waren ze ernog.'' zei ik om maar te antwoorden. '' Okay uhm hoelaat ben je ongeveer thuis ? '' '' Dat weet ik niet mam ik denk dat ik morgen vroeg pas weer thuis kom maar ik moet gaan mam Byee xx'' en ik hing op .. Pff wat kon zij zeuren.. Hmm ik denk dat Harry en Blake samen uit zijn ofzo. Ach om hun maak ik me ook geen zorgen . Als hun dronken zijn haal ik ze wel op. Het maakt me ook niks meer uit . Al zitten ze naakt in mijn auto boeit het me niks.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik
    Gelukkig, het was hem. Anders had ik toch mooi voor paal gestaan, voor iemand die ik niet kende. Een lieve glimlach vormde mijn lippen, als de jongen zich voorstel als Liam. Ik had met mezelf besloten hem niet meteen te keuren op zijn uiterlijk, maar toen ik zijn ogen ook over mijn lichaam zag gaan, deed ik het toch. Hij was redelijk netjes gekleed, -kwam ik aanlopen met mijn mouwloze shirt van de Amerikaanse vlag, een simpele zwarte skinnyjeans en mijn gymen. Maar het stond hem. 'Zayn.' Stelde ik nu ook mezelf voor, terwijl ik automatisch ook met mijn hand door mijn haar ging. Zijn eerste indruk was goed. hij had tenminste een aardige uitstraling. Ik knikte grijnzend toen Liam voorstelde koffie te gaan halen. 'Prima, ik krakteer.' Glimlachte ik onschuldig. Eerste stap gezet. Nu de rest nog. ik stak mijn hand in mijn zaken en keek het kruispunt over. Aan de overkant zat de starbucks. 'Kom.' Zei ik vrolijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik klapte vrolijk in mijn handen en knikte. 'Heel goed plan, want het past allebei bij je.' zei ik grijnzend. 'Hmm, de volgende keer kan je lang wachten.' zei ik zo serieus mogelijk. Echt niet dat die jongen altijd zijn gelijk kreeg. 'Maar dat is andersom ook zo en jij weet ook al dingen zeker.' Ik geloogde er maar weinig van, maar we zouden het vanzelf wel zien. 'Maar ik wil geen discussie met jou of al zo snel.' zei ik met een pruillipje, maar lachte al snel weer. Nee, ik kon niet discussies. Langzaam verplaatste ik mijn lippen naar de zijne en zijn glimlach deed ij ook glimlach. 'Maar zo goed ken ik je ook nog niet.' protesteerde ik. Alhoewel ik het ook wel leuk vond om er zelf achter te moeten komen. 'Moet ik dat opvatten als een belediging? Of als wat?' vroeg ik lachend en keek de krullenbol vragend aan. Waarschijnlijk was het dat eerste toch niet en vatte het ook niet zo op, maar alsnog. 'Het kan ook niet anders, want dat kleine beetje word toch niet meer.' zei ik onschuldig. Daar moest echt nog heel wat voor gebeuren. De onschuldige glimlach bleef terwijl ik langzaam knikte. 'Ja, eigenlijk wel.' Mijn twinkelende ogen en mijn glimlach zeiden zoveel en misschien was dat maar goed ook. Ik kon zo weinig uitbrengen op dit moment. Voor minder dan een seconde waren zijn lippen iets dichter bij de mijne. 'Het is gewoon al moeilijk.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik voelde zijn ogen over mijn lijf gaan. Mijn shirt en broek waren dan wel netjes, maar mijn afgetrapte gympen niet echt. Hij zag er goed uit in zijn hemd en skinnyjeans. Het was minder netjes, maar het stond hem zeker. Ik hoorde zijn naam en glimlachte een beetje. "Aangenaam." Hij leek me aardig, al leek hij me ook weer geen persoon waarmee je ruzie wilde krijgen. Dat was ik niet van plan, dus ik had nergens om me zorgen over te maken. Ik glimlachte toen hij zei dat hij trakteerde en ik stopte mijn handen in mijn kontzakken toen ik achter hem aan liep. Het was een rare tik, maar omdat ik altijd mijn spullen voorin had zitten, moest ik mijn handen maar in mijn achterzakken stoppen. Ik hoorde zijn vrolijke stem en liep met hem mee naar de Starbucks waar ik de deur voor hem open hield. Ik had manieren geleerd, al leek dat soms zeker niet zo. Dit voelde nogsteeds vreemd en onwennig, maar ik was blij dat de eerste stap was gezet en dat hij een aardige jongen leek.


    Bowties were never Cooler