• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (wat begrijp je niet ? We beginnen gewoon opnieuwe)

    Jim Edward Styles

    Hier zat ik dan .. Te wachten totdat de andere jongen ook online zouden komen op de chat site.
    Ik kende de jongens nog niet zo goed maar ik weet zeker dat dat nog wel zou komen.
    We zijn wel altijd eerlijk tegen elkaar. En we weten bijna alle geheimen van elkaar.. Met de nadruk op BIJNA want ik wist iedereens grootste geheim maar hun wisten mijn geheim nog niet. En dat is maar goed ook want ik wil het nog even voor me zelf houden.
    Ik was altijd de eerste die online was dus ik was ook de eerste die altijd typte.

    JimmBoy : Hello people . Hoe gaat het ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Steve Tomlinson
    Langzaam deed ik mijn ogen open, ik rekte me uit en keek om mij heen, zoekend naar mijn klok. 10:43 Stond op mijn klok weergegeven. Ik stond op en liep naar mijn kast, daar pakte ik wat kleren en trok ze rustig aan. Nadat ik mijn sokken had aangedaan, pakte ik mijn laptop en liep naar beneden, daar smeerde ik voor mezelf een broodje. Ik zette mijn laptop op de tafel neer en deed hem aan. Ik wachtte tot ik mijn wachtwoord kon invoeren terwijl ik een hapje van mijn brood nam. Een paar minuten later was ik met mijn laptop op de chatsite.

    JimmBoy : Hello people . Hoe gaat het ?
    Teddybear: Goed denk ik, ik heb alleen echt niks te doen, voor de eerste keer in mijn leven geen huiswerk d:

    [ahah ik kan geen gebruikersnamen verzinnen ;p)

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 11:41 ]

    Jim Edward Styles

    Ik hoorde een leuk geluidje en keek op mijn beeld scherm yes eindelijk was iemand er dit keer was het TeddyBear

    JimmBoy : Hello people . Hoe gaat het ?
    Teddybear: Goed denk ik, ik heb alleen echt niks te doen, voor de eerste keer in mijn leven geen huiswerk d:
    JimmBoy : Ik ook niet, wat toevallig ik heb ook geen huiswerk en als ik het had zou het nu wel verbrand zijn xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [...]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 12:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Blake Jayson Styles
    Ik staarde naar het scherm van mijn laptop terwijl ik af en toe naar het blaadje naast me keek. Hier stond alle informatie op die ik de afgelopen tijd had verzameld. Dit was ook makkelijk om nu alles goed te laten verlopen. Mijn deur had ik voor de zekerheid op slot gedraaid, want als Harry of Jim erachter zou komen dat ik degene was die dit alles voor elkaar had gekregen, dan kwam ik hier niet levend weg. Niall, Louis, Zayn, Harry, Liam, Steve en Jim de jongen die ik bij elkaar had gebracht onder een 'geheime' identiteit. Allemaal kende ik ze door een door. De een nog beter dan de andere en dat was de reden dat ik een weddenschap had bedacht. Een weddenschap die ze nog dichter bij elkaar zou brengen, maar ook dingen in kon laten zien. Een zachte 'pling' liet me opkijken en zag dat Jim en Steve er al waren. Een grijns verscheen op mijn gezicht, want het kon niet lang duren voor de andere jongens er ook waren. Als zij er waren, kon de actie beginnen.

    Louis William Tomlinson
    Als een hyperactief kleutertje vloog ik door mijn kamer. Ik kon mijn schoenen weer een keer niet vinden. Nog voor ik hardop iets kon roepen, knuffelde ik de grond alweer. Ik keek achterom en zag dat ik gestruikeld was over mijn schoenen. Razend snel draaide ik me om, om deze aan te trekken en daarna overeind te krabbelen. Nog net zo vrolijk, maar zeker ook onhandig, denderde ik de trap af voor mijn ontbijt. 'Goedemorgen.' riep ik vrolijk toen ik Steve zag zitten. Je zou zeggen dat ik te druk was, maar dit was echt nog niet. Dat zou zo pas erg zijn na het ontbijt. Ik deed alle kastjes in de keuken open en liet ze ook gewoon allemaal openstaan. Net op het moment dat ik wat te eten had gevonden, ging mijn telefoon af. Ik zag twee meldingen staan van de chatsite.

    CarrotStripe: Hellow. Hmm, moet nog wakker worden, want heb nog geen ontbijt gehad. Dus ook geen suiker. Maar huiswerk is hier ook niet te bekennen.
    Mijn telefoon stopte ik weer in mijn broekzak en ging weer rustig verder met ontbijt maken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oké, dus nu moeten we allemaal opnieuw beginnen... Haha, dan word het in ieder geval voor mij juist vaag :$ Sorry...]


    Reality's overrated.

    ( Ja, dat is wel de bedoeling, want het liep echt allemaal ongelijk en de een zat op een heel ander moment. Het is gewoon een heel nieuw begin alsof we eigenlijk nu pas beginnen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    En ja hoor het geluidje hoorde ik weer. Dit keer was het CarrotStripe die iets zei.
    CarrotStripe: Hellow. Hmm, moet nog wakker worden, want heb nog geen ontbijt gehad. Dus ook geen suiker. Maar huiswerk is hier ook niet te bekennen.
    Haha ik moest erg lachen.. Dat mensen zo laat opstaan ? Mijn broertjes Harry en Blake sliepen ook altijd zolaat uit . Ik was meestal om 5 uur al wakker en niet later.

    JimmBoy : Haha Goodmorning dan ! Dat jullie zo laat nog slapen! Ik ben meestal om 5 uur al wakker

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 11:57 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Hmm, oké. Dan laat ik Aurrisea wel iets vaags doen en later herhaal ik die andere post gewoon precies ;)
    Maar ik ga denk ik eerst mijn rol voor je andere topic afmaken. Want dat moet ook gebeuren.]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    [Hmm, oké. Dan laat ik Aurrisea wel iets vaags doen en later herhaal ik die andere post gewoon precies ;)
    Maar ik ga denk ik eerst mijn rol voor je andere topic afmaken. Want dat moet ook gebeuren.]


    ( Is goed en sorry voor de verwarring,. Dit is gewoon makkelijker om iedereen op een lijn weer te krijgen. (:
    Maar is goed en die zie ik dan ook verschijnen.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Steve Tomlinson
    Ik at mijn broodje op en stond op, ik zette mijn bordje in de vaatwasser. Ik pakte een glas uit de keukenkast, hield hem onder kraan en deed er water in. Met mijn glas water liep ik weer terug naar de tafel en ging weer zitten. Net toen ik aan tafel zat kwam Lou binnen "hey Louis!" zei ik vrolijk, hij liep naar me toe "hallo bro" zei hij en gaf me een high five. Ik draaide mijn laptop iets zodat hij niet mijn chat kan zien.
    Ik keek op mijn beeldscherm en zag dat er weer wat bij was gekomen.

    JimmBoy : Hello people . Hoe gaat het ?
    Teddybear: Goed denk ik, ik heb alleen echt niks te doen, voor de eerste keer in mijn leven geen huiswerk d:
    JimmBoy : Ik ook niet, wat toevallig ik heb ook geen huiswerk en als ik het had zou het nu wel verbrand zijn xd
    CarrotStripe: Hellow. Hmm, moet nog wakker worden, want heb nog geen ontbijt gehad. Dus ook geen suiker. Maar huiswerk is hier ook niet te bekennen.
    JimmBoy : Haha Goodmorning dan ! Dat jullie zo laat nog slapen! Ik ben meestal om 5 uur al wakker
    Teddybear: Ik ben ook net pas wakker hoor, ik heb net mijn ontbijt op.

    Jim Edward Styles

    JimmBoy : Hello people . Hoe gaat het ?
    Teddybear: Goed denk ik, ik heb alleen echt niks te doen, voor de eerste keer in mijn leven geen huiswerk d:
    JimmBoy : Ik ook niet, wat toevallig ik heb ook geen huiswerk en als ik het had zou het nu wel verbrand zijn xd
    CarrotStripe: Hellow. Hmm, moet nog wakker worden, want heb nog geen ontbijt gehad. Dus ook geen suiker. Maar huiswerk is hier ook niet te bekennen.
    JimmBoy : Haha Goodmorning dan ! Dat jullie zo laat nog slapen! Ik ben meestal om 5 uur al wakker
    Teddybear: Ik ben ook net pas wakker hoor, ik heb net mijn ontbijt op.

    Omg hun zijn echt super laat wakker.
    JimmBoy : ... Gasten jullie zijn echt gek man! Maarja misschien ligt het aan mij xd Misschien is het gwn een tik van mij


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Edward Styles

    Ik hoorde gestommel van een van de kamers naast mij. Ik liep mijn kamer uit en klopte op Blake's deur *KlopKlop* ''Blake ben jij dat die zoveel geluid maakt ?. Terwijl ik wachte op een reactie pakte ik mijn mobiel even tevoorschijn ik keek als ik nog een Whatsapp had maar dat was niet zo.. Blake zei niks dus ik vroeg het nog een keer maar dan harder ''BLAKE BEN JIJ DAT DIE ZOVEEL GELUID MAAKT ?''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam James Payne
    Ik glimlachte naar haar gegrinnik. Dat was zo mijn zusje. Die vond echt alle normaalste dingen van de wereld leuk. Ik maakte alles klaar om ontbijt te maken en keek toen naar haar om. Zo te horen wilde ze graag ontbijt. Ik begon rustig plakjes spek in de pan te doen, die sisten zodra ze het hete metaal raakten. Ik keek niet om toen ze wat vroeg, maar luisterde wel. "Ik weet het eigenlijk niet, Miek. Een broertje is natuurlijk altijd wel leuk om mee te kunnen voetballen enzo, maar de enigste jongen zijn heeft zijn voordelen, ik hoefde nooit mijn speelgoed te delen." Ik glimlachte en brak de eieren in de pan. "Het maakte mij volgens mij niks uit, zo lang ik maar een kleiner broertje of zusje had, zodat ik niet de jongste was." Ik keek naar haar op en zette het potje baked beans in de magnetron om warm te worden. Op dat moment ging de deurbel. Ik verdeelde de eieren met spek over twee borden en de warme bonen ook. Ik zette de twee borden, met messen en vorken op tafel. Ik schoof aan en begon rustig met haar te eten. Het was echt lekker. Vaak was ik er te lui voor, maar op zaterdag kon het wel. Nu ik zo hier met mijn zusje in een 4 kamer appartement net buiten het centrum woonde en ondertussen nog werkte en studeerde, was ik erg druk, maar ik kon ermee om gaan. Ik kreeg een sms. Over een half uur in de chatroom. Ik legde mijn telefoon weer weg en keek naar Mika. "Doe jij straks boodschappen? We hebben melk, cornflakes en brood nodig. Misschien nog wat lekkers als je het tegenkomt." Ik glimlachte naar haar en at mijn bord leeg. Ik stond op en ruimde de tafel af. "Ik doe zo de afwas wel. Ik moet nog wat doen." Ik gaf haar een kus op haar haar en liep naar mijn kamer boven. Ons appartement had 2 slaapkamers, een badkamer en een woonkamer/keuken met een geweldig uitzicht over de stad. Ik vond het heerlijk om hier te wonen, al was de buurt verre van geweldig, maar daarom konden we het ons wel veroorloven. Op mijn kamer ging ik op mijn bed zitten en startte mijn MacBook op. Ik logde in en las het korte stukje berichtjes terug.

    JigglyPuff: Hey! Heb ik wat gemist? Ik was nog aan het ontbijten.


    Bowties were never Cooler