• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik kan toch wel met Aurrisea Liam een sms-je sturen hoop ik? ;s]


    Reality's overrated.

    ( Ja, dat is wel mogelijk )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Verveeld zit ik op de tafel te tikken, kijkend naar de klok. Ik tel elke minuut af, elke seconde. Wanneer zou Maye nou eindelijk terug komen van de supermarkt? Zodra ik gerommel hoor spring ik op en ren naar de gang.
    "Hè hè," zeg ik.
    Maye negeert me en doet de deur dicht dan geeft ze me de tas aan en loopt door naar de kleine keuken. Ze vloekt in het Spaans als ze merkt dat ze iets vergeten is. Ik rol met mijn ogen en ga op het aanrecht zitten, Maye kijkt me bestraffend aan maar besluit het dan te negeren. Als alles uit de grote boodschappentas is gehaald spring ik weer op.
    "Ik ga," zeg ik. "Ik haal onderweg wel even de laatste spullen op oké?" bied ik dan aan.
    Maye glimlach als bedankje. Ze is nou eenmaal niet erg spraakzaam.
    "Ci vediamo più tardi," groet ik haar waarna ik op mijn fiets spring en vertrek richting de supermarkt.
    Nog ideeën voor vanmiddag? sms ik Liam als ik aan het wachten ben bij het stoplicht.


    Reality's overrated.

    Louis William Tomlinson
    Ik gooide de kastjes weer dicht toen ik alles had gevonden voor een ontbijt met genoeg suiker. Mijn telefoon bleef afgaan en besloot hem maar op het aanrecht neer te leggen en het geluid uit te zetten. Steve hoefde niet te weten wat ik allemaal aan het uitspoken was. 'Wat ga je vandaag eigenlijk doen?' riep ik vanuit de keuken terwijl ik de berichten terug las.

    CarrotStripe: Hmm, gek kan kloppen, maar alleen niet op die manier. Maar uitslapen is juist goed en daarbij ken ik hier in huis niemand die vroeg op is. Oja, JigglyPuff je heb heel weinig gemist. Hier iemand die nu een ontbijt klaar aan het maken is.

    Het duurde niet lang voor ik dan ook klaar was met mijn ontbijt. Volgens mij was het meer suiker dan iets anders en kon ik volgende keer beter een bak suiker voor me neus neerzetten. Dat zou op hetzelfde neerkomen. Ik liep de keuken uit en plofte tegenover Steve op een stoel neer. Heel even keek ik hem vragend aan voor ik maar aan mijn ontbijt begon.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amber Woods.

    Kleine druppeltjes liggen op het gras. Het gras kietelt onder mijn voeten en gretig snuif ik de geur van pasgemaaid gras op. Ik werp een blik op mijn horloge. Half elf. De lucht kleurt donker en glinsterende sterren komen tevoorschijn. Ik plaats mijn handen op het gras en voorzichtig laat ik mezelf zakken. Ik zucht tevreden. s'Avonds ga ik altijd naar buiten en kijk ik naar de sterren. Ik draai mijn hoofd en vestig mijn blik op een oude eik. Niall en ik hadden daar wat in gekerfd. Niall & Ambs Het mes was tijdens het snijden wat botter geworden dus hadden we maar mijn bijnaam gebruikt. Grijnzend denk ik daaraan terug. Hoe oud waren we toen? Elf, twaalf? Ik ga languit op het gras liggen en sluit mijn ogen. Waar is Niall? Hij zou toch ook komen? Ik weet dat hij wel 's te laat is, en soms komt hij gewoon nooit. We hebben ook niks afgesproken, hij weet in ieder geval dat ik hier elke avond te vinden ben. Tussen de sterren is er ééntje die mijn aandacht trekt. Hij schijnt enorm fel. Met een glimlach op mijn gezicht denk ik aan mijn zusje, Emily. Ze was acht toen ze overleed aan de gevolgen van kanker. Het is nu twee jaar geleden, dus als ze nog leefde was ze nu tien geweest. Vreemd genoeg moest ik nooit huilen als ik aan Emily dacht, het enige wat ik op zo'n moment voelde was warmte. Ik kijk nog even in het rond maar bedenk dan dat Niall waarschijnlijk niet meer komt. Na een tijdje sta ik op en loop naar huis, al snel hoor ik de kerkklokken luiden. Twaalf uur. Ik glip snel het huis in, kleed me om en ga in mijn warme bed liggen.

    Ik kreun als er een lichtstraal door mijn gordijnen heen glipt. Ik grom even en rek me dan al gapend, uit. Mijn moeder komt mijn kamer binnen gelopen en geeft me een vlinderzacht kusje op mijn voorhoofd. 'Goedemorgen liefje.' Ze geeft een ruk aan de gordijnen waardoor die met een noodvaart opengaan. Ik zucht even. 'Moest dat nou?' Vraag ik mopperend. Ze grinnikt en loop dan weer weg. Mompelend gooi ik met veel geweld de deken van me af. Ik stap uit mijn bed om meteen door te lopen naar de badkamer. Ik gris snel nog wat kleding mee waarna ik me begin uit te kleden. Vlug douche ik me, droog me af en kleed me om. Fluitend loop ik de trap af om naar de keuken te gaan. Ik maak een uitgebreid ontbijt klaar en begin te eten.

    Als ik mijn ontbijt op heb, zet ik alles in de vaatwasser. Vrolijk loop ik de deur uit. Mijn moeder staat in de tuin met de buurvrouw te praten. 'Ja, ik had het gehoord, ik zal Amber wel even inlichten.' Zegt mijn moeder. 'Waarover?' Vraag ik onverschillig. Mijn moeder draait zich geschrokken om. 'Jeetjemina Amber. Ik schrok me dood.' Ik lach. 'Dat zag ik ook wel, waarover wil je me nou inlichten?' Ik steek mijn handen in mijn zakken en kijk mijn moeder afwachtend aan. Ze geeft de krant, die ze de hele tijd al vast had, aan mij. 'En nu?' Vraag ik. 'Lees het eerste artikel nou maar.' Zegt mijn moeder ongeduldig. Ik werp de krant naar de tafel, die daar keurig op blijft liggen. 'Nee. Vertel het gewoon.' Zeg ik nu een beetje geïrriteerd. 'Je moet gewoon uitkijken op het internet, social media enzo. Mensen worden gemanipuleerd!' Ik schiet in de lach. 'Ik let wel op met wat ik doe.' Zeg ik grinnikend. Ik loop de tuin uit en ren naar de winkelstraat. Opnieuw steek ik mijn handen in mijn zakken. Ineens voel ik wat. Verward haal ik het eruit. Een briefje van tien! Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet heel arm maar onverwachts tien euro vinden in je broekzak is toch wel heel wat. Ik loop een random winkeltje in. Vlug gris ik wat snoep uit verschillende bakken en loop dan naar de kassa toe. 'Hallo.' Zegt de jongen achter de kassa. Ik kijk op en een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'JAAAAAASON.' Gil ik vrolijk, terwijk ik hem, voor zover dat kan, een knuffel geef. 'Hoe komt het dat je zo vrolijk bent?' Vraagt 'ie. 'Ik ben altijd vrolijk, remember?' Antwoord ik grijnzend. Hij knipoogt, en noemt het bedrag op dat ik moet betalen. Ik geef hem het benodigde geld en loop dan weg. 'DOEI AMBAH.' 'DOEI JASON.'
    Als ik bijna thuis ben haal ik mijn mobiel tevoorschijn. Yo Niall, ik kom eraan mwuaha. Ik verzend het whatsappje naar Niall en loop dan richting Niall's huis.


    || Sorry voor het hele lange stukje, maar dit zijn mijn twee vorige stukjes samengevoegd, de volgende worden wat korten (; ||

    Jim Edward Styles

    Nadat ik 10 minuten heb gewacht om een antwoord van Blake te krijgen gaf ik het maar op.
    Ik ging terug naar mijn kamer om te kijken als een van de jongens al weer iets gezegt had.
    En ja hoor JigglyPuff had wat gezegt en CarrotStripe .
    Hmm wat zou ik nu eens kunnen zeggen ? Ik ben nooit goed geweest om iets leuk te vertellen.
    JimmBoy : Hhahah okay dan CarrotStripe . Dat jullie nu nog moeten ontbijten ? Ik heb allang ontbeten . Nu moeten mijn 2 broers nog eten. Maar ja zoals ik al zei die zijn altijd laat.

    Pff nadat ik al zolang wakker was kreeg ik honger. Ik liep naar beneden en ging de keuken in. Ik keek in de koelkast en ik zag gek genoeg alleen maar een pak melk wat over datum was... Ik pakte een briefje en schreef een verhaaltje : Er was eens een familie die familie heet Styles.. Jim was een van de leden van die familie hij had 2 broers Harry en Blake. Harry en Blake gingen altijd naar de keuken om wat te eten . Dus als Jim iets wou eten was de koelkast altijd helemaal leeg! Jim werd boos en schreef dit briefje! IK WIL JULLIE DUS DUIDELIJK MAKEN DAT JULLIE 2 STRAKS MAAR MOOI NAAR DE WINKEL GAAN EN ETEN GAAN KOPEN! EN ALS JULLIE DAT NIET DOEN DAN KRIJGEN JULLIE EEN MAAND LANG GEEN ETEN! Met vriendelijke groetjes van jullie lieve broertje Jim x Nadat ik het briefje 3x had geschreven en op hun deuren allebei een briefje had opgeplakt en op de koelkast ging ik terug naar mijn kamer en wachte op antwoorden van de jongens

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 13:33 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn malik
    ik zetten mijn iMac aan de kant terwijl hij opstarten. Ik stond op om naar de keuken te lopen. Ik keek op de klok en stond versteld van hoe vroeg het nog was. Ik trok de koelkast open en pakte er een pak sap uit. Uit de kast pakte ik een pakje crackers en snel nestelde ik me weer op de bank en zette ik de imac terug op mijn schoot. ik logte in, terwijl ik een paar slokken drinken uit het pak nam en als automatisme ging ik als eerste naar de chatsite. Het gesprek was al begonnen en snel las ik alles bij. ik schudden even grinnikend mijn hoofd en pakte een cracker.
    VasHappenin´: Stelletje luilakken. Heb er al een tripje naar de stap opzitten hoor. en eerlijk. mijn nieuwe kleding staat me geweldig ;pZachtjes zong ik mee met de muziek die speelde en staarde ik naar het scherm.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 13:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jim Edward Styles

    Ik keek naar mijn beeldscherm en zag dat VasHappenin online was
    VasHappenin´: Stelletje luilakken. Heb er al een tripje naar de stap opzitten hoor. en eerlijk. mijn nieuwe kleding staat me geweldig ;p
    Ik moest enorm lachen. Hmm eindelijk iemand die ook niet van laat opstaan hield.
    JimmBoy : HeHe eindelijk iemand die ook niet van laat opstaan houd Join the club Buddy xd Grr mijn 2 broers hebben hier alles opgegvreten ik stuur ze straks maar eens naar de winkel al word het mijn dood!
    Hmm ik had nog steeds geen boze reactie van Harry of Blake zouden ze misschien nog aan het slapen zijn? Ach ze moeten het ook zelf weten maar ze zullen en moeten naar de winkel al word het mijn dood ! Ze moeten anders krijgen hun gwn niks..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Sylvesti schreef:
    Liam James Payne
    Ik glimlachte naar haar gegrinnik. Dat was zo mijn zusje. Die vond echt alle normaalste dingen van de wereld leuk. Ik maakte alles klaar om ontbijt te maken en keek toen naar haar om. Zo te horen wilde ze graag ontbijt. Ik begon rustig plakjes spek in de pan te doen, die sisten zodra ze het hete metaal raakten. Ik keek niet om toen ze wat vroeg, maar luisterde wel. "Ik weet het eigenlijk niet, Miek. Een broertje is natuurlijk altijd wel leuk om mee te kunnen voetballen enzo, maar de enigste jongen zijn heeft zijn voordelen, ik hoefde nooit mijn speelgoed te delen." Ik glimlachte en brak de eieren in de pan. "Het maakte mij volgens mij niks uit, zo lang ik maar een kleiner broertje of zusje had, zodat ik niet de jongste was." Ik keek naar haar op en zette het potje baked beans in de magnetron om warm te worden. Op dat moment ging de deurbel. Ik verdeelde de eieren met spek over twee borden en de warme bonen ook. Ik zette de twee borden, met messen en vorken op tafel. Ik schoof aan en begon rustig met haar te eten. Het was echt lekker. Vaak was ik er te lui voor, maar op zaterdag kon het wel. Nu ik zo hier met mijn zusje in een 4 kamer appartement net buiten het centrum woonde en ondertussen nog werkte en studeerde, was ik erg druk, maar ik kon ermee om gaan. Ik kreeg een sms. Over een half uur in de chatroom. Ik legde mijn telefoon weer weg en keek naar Mika. "Doe jij straks boodschappen? We hebben melk, cornflakes en brood nodig. Misschien nog wat lekkers als je het tegenkomt." Ik glimlachte naar haar en at mijn bord leeg. Ik stond op en ruimde de tafel af. "Ik doe zo de afwas wel. Ik moet nog wat doen." Ik gaf haar een kus op haar haar en liep naar mijn kamer boven. Ons appartement had 2 slaapkamers, een badkamer en een woonkamer/keuken met een geweldig uitzicht over de stad. Ik vond het heerlijk om hier te wonen, al was de buurt verre van geweldig, maar daarom konden we het ons wel veroorloven. Op mijn kamer ging ik op mijn bed zitten en startte mijn MacBook op. Ik logde in en las het korte stukje berichtjes terug.

    JigglyPuff: Hey! Heb ik wat gemist? Ik was nog aan het ontbijten.


    Mika Isobel Payne

    Alles propte ik in mijn mond, vanwege dat ik toch wel enorme honger had. Langzaam aan begon het aspirientje te werken. Nieuwsgierig keek ik naar Liam toen ie een sms kreeg. Eigenlijk wilde ik vragen wie het was, maar het viel me op dat hij nogal veel voor zijn computer zat en zijn telefoon zowat elk kwartier in zijn handen had. Misschien was ie wel een website aan het hacken, wist ik veel. Maar waarschijnlijk had ik weer fout want Liam was niet echt zo'n type. 'Doe jij straks boodschappen? We hebben melk, cornflakes en brood nodig. Misschien nog wat lekkers als je het tegenkomt' glimlachte hij naar me. 'Natuurlijk' knikte ik. Mijn beker met koffie klemde ik stevig in mijn handen, toen Liam de borden opruimde. Ik wist dat hij mijn koffie niet zou weggooien, maar voor het geval dat had ik hem goed vast. 'Ik doe zo de afwas wel. Ik moet nog wat doen' zei hij, waarna ie me een kus op mijn wang gaf en wegliep. Ik begon You And I van Lady Gaga te neuriën en stond op. Huppelend kwam ik in mijn kamer aan en trok mijn kast open. Te saai, te donker, te vrolijk. Uiteindelijk pakte ik maar een outfit uit de kast en kleedde me om. Eerst naar de supermarkt om cornflakes en melk te halen, en het brood haalde ik bij de bakker. Dat vond ik zelf het lekkerste, maar meestal haalde ik het brood ook gewoon bij de supermarkt. Vrolijk liep ik mijn kamer uit, en besloot maar te roepen zodat Liam me wel zou horen. 'Ik ben weg!' riep ik luid. Nog altijd neuriënd liep ik de deur uit, en liep richting de supermarkt. Af en toe kwam ik wat bekenden tegen. 'Hé, Mika' hoorde ik ineens naast me. Het was Daw, één van mijn vriendinnen. 'Hi, Daw' begroette ik haar kort. 'Ga je vanavond mee?' vroeg ze aan me, met een grote glimlach. 'Nee, sorry. Ik blijf thuis vandaag. Misschien dat ik nog kom, eigenlijk weet ik het nog niet' beantwoordde ik haar vraag. 'Oh, oké. Ik moet weg, want Kate wacht op me. Tot maandag, of dadelijk' knikte ze. 'Ik bel je nog wel, doei' glimlachte ik. Ik liep weer verder en na een kleine vijf minuten kwam ik aan bij de supermarkt. Mijn ogen gleden over de schappen, en ik besloot maar een mandje te pakken. Kijkend voor de twee dingen, liep ik een gangetje in en vond de melk bij de zuivel. Ik legde twee pakken in het mandje, en liep door. Na even vond ik ook de cornflakes en keek op de dozen. Meestal was ik alweer vergeten welke we hadden, dus ik besloot maar wat te pakken dat me bekend voor kwam. Ondertussen liep ik naar de chips, en pakte een paar zakken. Chips ging er altijd wel in, en bij mij ging het er snel doorheen. Al snel zat het mandje helemaal vol met dingen die we niet eens nodig hadden, en liep ik nog door de supermarkt. Misschien zag ik wel weer iets, en dat kon ik natuurlijk niet laten liggen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    Rustig zit ik wat muziek te luisteren via mijn mobiel. Ik was al even wakker maar het was veel te lekker om nog in bed te liggen. Uiteindelijk dwingt mijn buik me toch uit mijn bek te komen en zucht ik even. Ik doe mijn oortjes uit en mijn muziek om vervolgens mij kamer uit te lopen. Als ik mijn deur dicht wil doen valt mijn oog op een brief. Ik lees wat er opstaat en schud even mijn hoofd, Jim weer. Hij gaat zelf maar ik heb geen zin maar dit betekent dus wel dat ik geen ontbijt heb. Ik loop naar beneden. Ik kijk nog even in de koelkast, hmm inderdaad helemaal niks, dat werd zo toch maar even ergens een ontbijtje scoren. Ik ga weer naar boven en start mijn laptop op om vervolgens gelijk naar de chatsite te gaan, zo daar is al aardig wat getypt. Ik lees alles rustig door en begin dan zelf te typen
    Curly: Hello people stuur ik uiteindelijk maar droog omdat het toch niet echt iets was om op te reageren.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 14:35 ]

    Blake Jayson Styles

    'Jim, doe nu alsjeblieft een beetje rustig. Die herrie komt niet bij mijn vandaan, want je maakt me nu pas wakker.' Riep ik geïrriteerd terwijl mijn blik nog steeds op het scherm van mijn laptop gericht was. Mooi niet dat ik nu ging opstaan. Ik moest dit eerst goed in de gaten houden en daarbij had ik geen zin om hem nu weer onder ogen te komen. Ik besloot me maar in het gesprek te mengen aangezien iedereen er nu bijna was. De opdracht kwam halverwege wel en hoopte toch echt dat de laatste ook snel kwamen.

    Stranger: Jongens, wat goed om te lezen dat jullie er zijn en allemaal zo goed als wakker zijn. Dit zal een heel bijzonder gesprek worden. Dit word er dan ook een die jullie niet snel zullen vergeten.

    Ik pakte de papieren van het bed af en las alles nog een keer door. Niet dat het nodig was aangezien ik alles tot de laatste punt wist, al was ik altijd bang dat ik iets over het hoofd zag. Toch viel ik dan gelijk weer met de deur in huis.

    Stranger: Het is tijd. De hoogste tijd om om elkaar nog beter te leren kennen. Wie heeft er zin in een spel?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik hoorde veel gestomel van Harry's kant .. Ik kon het wel raden hij zou toch nooit naar de winkel gaan.
    Hmm een nieuw berichtje.
    Stranger: Jongens, wat goed om te lezen dat jullie er zijn en allemaal zo goed als wakker zijn. Dit zal een heel bijzonder gesprek worden. Dit word er dan ook een die jullie niet snel zullen vergeten.
    Hmm wat zou hij hier mee bedoelen ? En wie was die dude ?
    Stranger: Het is tijd. De hoogste tijd om om elkaar nog beter te leren kennen. Wie heeft er zin in een spel?
    Hmm ik dacht even na.
    JimmBoy : Het licht eraan wat voor een spel . Anders doe ik het niet.

    Ik pakte mijn mobiel en stuurde een smsje naar Harry ..
    Dear Hazza als jij straks om half 5 nog niet naar de winkel bent geweest met Blake dan zwaait er wat ! xoxo Jim

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 14:52 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    "Ik ga niks doen, ik dacht eraan om met jou een cake te bakken?" Vroeg ik aan hem.
    Zonder dat ik nog antwoord had gekregen liep ik met mijn laptop weer naar boven. Boven ging ik met mijn laptop op mijn bed zitten, Louis mocht echt niet zien dat ik hierop zit.

    Stranger: Het is tijd. De hoogste tijd om om elkaar nog beter te leren kennen. Wie heeft er zin in een spel?
    JimmBoy : Het ligt eraan wat voor een spel . Anders doe ik het niet.
    Teddybear: Ik denk het wel? Wat voor spel? typte ik nieuwsgierig.

    Jim Edward Styles

    Omg het is al bijna 11 uur en die 2 zijn nog niet naar de winkel gegaan . Nu ben ik er echt klaar mee!
    Ik liep naar Harry's kamer en pakte zijn arm stevig vast ik sleepte hem mee naar Blake's kamer ik pakte een klein zak mesje en maakte de deur van het slot stuk waardoor de kamer deur zo open ging. En pakte Blake's arm ook vast . '' EN NOU GAAN JULLIE 2 HEEL SNEL NAAR DE WINKEL EN ALS JULLIE NIET GAAN DAN ZWAAIT ER WAT EN DAN HAAL IK STRAKS EEN PIZZA EN JULLIE KRIJGEN DAN HELEMAAL NIKS!! Jullie gaan dan maar bedelen op straat ofzow . Ik ben de gene die altijd alles doet hier .. Ik maak het huis altijd helemaal schoon ik ga altijd naar de winkel. Ik zorg ervoor dat jullie erop tijd uit gaan voor school ! Ik lijk wel een huisvrouw .. En wat doen jullie helemaal geen eene reet!! Nu ben ik het zat of jullie gaan nu naar de winkel .. Of ik zorg ervoor dat ik nooit meer de belasting van dit huis betaal en dan verhuis ik !'' Nadat ik dat gezegt had wachte ik op hun antwoord

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 16:17 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    ( Uhh, Blake zijn kamerdeur zat op slot? En de tijd gaat wel ineens heel snel (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer