• Mensen denken vaak dat het bovennatuurlijke een fabeltje is. Om kinderen bang te maken of juist om kinderen te vermaken. Maar wat nou als het blijkt dat deze fabeltjes echt bestaan?
    (Het speelt zich af in Canada. Schoolnaam: Toronto High School)










    Mensen , Minimaal 2 jongens (Max. 5 personen)
    Lorianna Andrea Ivanova~Candira
    ~
    ~
    ~
    ~



    Volle Vampiers Minimaal 2 Jongens (Max. 5 personen)
    - Roxanne Bella LeViolet~ MBAV4ever
    ~
    ~
    ~
    ~



    Fledglings, Minimaal 2 jongens (Max. 5 personen)
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~







    Earth Priest, Dit zijn alleen mannen Leeftijd 20+ (Max. 5 personen)

    ~
    ~
    ~
    ~
    ~








    Earth Priestess, Dit zijn alleen vrouwen Leeftijd 20+ (Max. 5 personen)
    Lilith Keara Catilena~Silversnow
    ~
    ~
    ~
    ~







    Spellmaster, dit zijn alleen jongens Leeftijd 15-20 Max. 5 Personen)
    ~Elios Regan Saders~Merthur
    ~Danny Jake Davids~ MBAV4ever
    ~
    ~
    ~




    Spellcaster, dit zijn alleen meisjes Leeftijd 15-20 (Max. 5 personen)
    ~ Eve Camille Montrose~Ealdor
    ~
    ~
    ~
    ~



    Ziener, minimaal 2 jongens 15+ (Max. 5 personen)
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~









    Shape Shifter, minimaal 2 jonens (Max 5 personen)
    Leah Josephine McPherson ~ amy66
    Deargia Misko~JeanneDArc
    Benjamin Joseph Finner ~ZiamStorason
    Emy Waters~Marijncraft
    ~



    Weerwolf, minimaal 2 jongens (Max. 5 personen)
    Catherine Juliette Bates`~RedCherry
    Angela ''Angel'' Edward Woodwings~Marijncraft
    ~
    ~
    ~





    Warlock, Dit zijn alleen Jongens, Leeftijd 15+(Max. 5 personen)
    ~Row Ciërra~crywithout
    ~
    ~
    ~
    ~


    Heks, Dit zijn alleen Meisjes, Leeftijd 15+(Max. 5 personen)
    ~Rebecca Fallen ~HannaProject
    Lorena Milderd Devonshire~Candira
    ~
    ~
    ~



    Zoals je ziet zijn er nog veel rollen open. Je bent dus altijd welkom op het rollentopic om een rol te maken. Voor de mesen die ereen hadden gereserveerd wil ik vragen om hun rol in te komen vullen (ik wil niet pushen hoor).
    Ik begin zo met een stukje

    Regels:
    -Minimaal 7 regels
    -als je een lange tijd weg bent meld dit dan in het praattopic
    -16+ mag
    -bestuur andermans personage niet
    -dode mag alleen als het is overlegt en goed gekeurd
    -Earth Priests,Earth Priestesses,Spellmasters en Spellcasters moeten er op letten dat ze verstandig gebruik maken van magie.
    -Als je een Fledgling hebt moet je duidleijk laten zien of hij/zij wel/niet mensenbloed wil drinken
    -Alleen ik (MBAV4ever) mag een nieuw topic open tenzij ik je daar toestemming voor hebt gegeven.`
    -Persoonlijke ruzies graag buiten dit topic
    -Naam verandering graag melden zodat dit aangepast kan worden.

    Veel Plezier


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149985&page=5
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150128&page=last&message=175
    Klassen high school:
    Freshman: 14-15 jaar
    Sophomore:15-16 jaar
    Junior:16-17 jaar
    Senior:17-18 jaar

    Voor de high school heb je junior high, maar ik weet niet vanaf welke leeftijd dat begint.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:11 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Leah Josephine McPherson ll Shapeshifter

    Er komt een meisje naar me toe gelopen, nou eigenlijk niet naar mij maar naar Jessica.
    'Hey ik ben Roxanne. Ben jij misschien nieuw hier?' vraagt ze me. 'Uhm, niet in het dorp, maar wel op deze school,' zeg ik met een glimlach.
    Hoe zou het er nu uitzien als ik glimlach? Ik heb eigenlijk nog niet lachend als Jessica in de spiegel gekeken. 'En ik heet Jessica,' voeg ik er nog aan toe. Als Jessica nou eens niet nieuw is? Dan kom ik in de problemen omdat zij dan heeft gehoord dat ik nieuw ben. Ach ja, dan kies ik gewoon weer een nieuw uiterlijk. 'Zeg, weet jij misschien waar het biologielokaal is?' vraag ik haar. 'Ik kan het namelijk niet vinden.'


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Roxanne Bella Leviolet ~ Volle Vampier
    'Zeg, weet jij misschien waar het biologielokaal is? Ik kan het namelijk niet vinden.' vraagt Jessica aan mij.
    Even ruik ik in de lucht om haar geur binnen te krijgen. Vreemd,haar bloed heeft een raar draaitje. Het zal wel niks zijn.
    ''Ja tuurlijk.'' zeg ik. ''Ik heb zo ook Bio je kan wel met mij mee lopen.''
    Ik wil gaan lopen ,maar dan bedenk ik me dat ze misschien nog niet al haar spullen heeft.
    ''Voordat we naar de les gaan heb je misschien iets nodig? Rooster of kluisjenummer bijvoorbeeld?'' vraag ik haar.
    Ik hoop dat ze iets nodig heeft. Ik heb helemaal geen zin in de les.


    Sorry het is een kort stukje ik wist even niks.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 15:31 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Elios Regan Saders "Regan" || Spellmaster

    Wanneer Danny naast me zit schuif ik een beetje op zodat mijn lederen tas makkelijker naast me kan staan. Ik kijk hem nog altijd vragend aan met een glimlach op mijn gezicht. "Oke wat ik je nu ga vertellen mag je niet door vertellen. Ook niet aan Phoenix." oh fijn, een geheim... Ik bijt op mijn lip en knikt dan naar Danny. Zou hij zijn vergeten dat ik geheimen maar moeilijk kan bewaren?
    ''Een jaar geleden zijn mijn ouders gescheiden. Zonder dat ik het wou moest ik bij mijn moeder wonen. Elke avond kwam ze dronken thuis. En ik moest alles doen. Eten koken, stofzuigen, wassen noem maar op. Als ik iets niet goed deed in haar ogen sloeg ze me. Niet alleen met de hand, maar soms ook met de riem.'' er komt een diepe frons op mijn gezicht. Waarom is hij niet naar mij toe gekomen dan, hij weet waar ik woon. En hij weet dat hij altijd welkom is bij mij thuis, mijn ouders mogen hem wel en Phoenix was vroeger helemaal weg van hem.
    ''Op een dag was ik eten aan het koken en riep ze me bij zich. Ze beschuldigde me ervan dat ik geld uit haar portemonnee had gepakt. Ik bleef het ontkennen. Daarna zei ze dat ik net als mijn vader een vuile,liegende dief was. Toen ik dat hoorde zei ik tegen haar dat dat de reden was dat pap vertrok. Daarna stormde ze naar boven en gooide een koffer met mijn spullen er in de trap af. Sinds dien woon ik nu op mezelf. Nou ja, wonen kan ik het niet echt noemen aangezien ik telkens ergens anders naartoe ga. Dit is voor het eerst dat ik weer naar school ga." zegt Danny en laat zijn hoofd hangen. Ik bijt op mijn lip en bekijk hem even. Tja, ik weet niet echt goed wat ik zou moeten zeggen op dit moment dus ik leg mijn hand even op zijn onderarm, zodat hij weet dat ik er voor hem ben en dat ik niet expres iets niet zeg. "Als je eens langs wil komen, of een aantal dagen wil blijven, de deur staat altijd open bij mij hé," zeg ik en kijk hem even aan. "Wil je eens wat leuks horen? We lijken nog meer op elkaar dan we al deden," zeg ik met een glimlachje en ik laat mijn hand van zijn arm af glijden en klop een keer op de leren tas die tussen ons in op de bank staat. Ik open de gespen en open de flap een stukje, daardoor wordt de rode fluwelen kaft van het spellbook een beetje zichtbaar. Met een klein glimlachje kijk ik Danny aan. "Het kwam een beetje laat bij mij." zeg ik zachtjes en doet snel de flap weer terug en maak de gespen vast.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 19:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny Jake Davids ~ Spellmaster
    ''Wil je iets leuks horen? We lijken nog meer op elkaar dan we al deden.?'' Zegt hij opeens.
    Verbaasd kijk ik hem aan waar heeft hij het over? Dan doet hij de gespen van zijn tas open en opend de flap een stukje.
    Waarneer ik iets beter kijk zie ik een een rode fluwelen kaft. Wacht eens even is dat een SpellBook? Maar hoe kan dat dan?
    ''Het kwam een beetje laat bij mij.'' Zegt hij zachtjes waarna hij zijn tas weer dicht doet. Wacht eens even is hij een Spellmaster?
    ''Quod non est sic intelligendum. Es incantatores Magister? Ego autem sciebam quia sentiebat se videamus id extremum vobiscum. Ideo non valet..'' (Dat meen je niet. Jij bent ook een Spellmaster? Ik wist wel de laatste keer dat we elkaar zagen dat ik iets bij je voelden. Het was alleen nog niet zo sterk.) Zei ik opgewonden in het Lattijn. Ja het is nogal een slechte gewoonte van mij. Als ik kwaad ben of juist heel erg blij n=begin ik in het Latijn te praten.
    ''Sorry voor dat Latijn. Het is nogal een slechte gewoonte van me. Maar hoe ben je er achter gekomen dat je een Spellmaster bent?'' Vraag ik hem.
    ''En dan nog een vraag: Wie van familie beschikt dan nog meer over magie. Bij mij heel mijn vaders kant. Maar wie bij jou?''


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    [Ik vraag me echt af of die zin echt letterlijk overeen komt met wat je tussen haakjes geschreven hebt hahah. Of heb je google vertalen gebruikt?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (google vertalen :) )


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    (wie wil Benjamin meeten?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ik voel me nu heel dom, en waarschijnlijk heb ik wat gemist, maar wat is eigenlijk de verhaallijn? wat is dus precies de bedoeling?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Nou eigenlijk hebben we nog een paar mensen nodig, maar het gaat er dus over dat mensen er achter komen dat het bovennstuurlijke bestaat, wil je dit soort vragen voortaan in het praatopic plaatsen?]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    ZiamStorason schreef:
    (wie wil Benjamin meeten?)

    [wil je dit soort vragen voortaan in het praattopic plaatsen?]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    MBAV4ever schreef:
    [Nou eigenlijk hebben we nog een paar mensen nodig, maar het gaat er dus over dat mensen er achter komen dat het bovennstuurlijke bestaat, wil je dit soort vragen voortaan in het praatopic plaatsen?]


    [oke is goed, dan stel ik nog een vraag in het praattopic]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Deargia Misko ~ ShapeShifter

    Ik word wakker omdat Eliza aan mijn arm trekt. Ze huilt, en heeft een snee in haar bovenarm. "godver"scheld ik. Ik neem haar mee naar de badkamer, waar ik het bloed van haar arm was, en een pleister op deed. "wie heeft dat gedaan?" vraag ik. "Neil" zegt ze, en ze wijst naar mijn 7 jarige halfbroertje. Hij rent snel weg. "Neil, kom hier. Nu." hij steekt zijn hoofd om de deur. "anders geen vlees voor je." hij komt mokkend aanlopen. "waarom deed je dat?" "het ging perongeluk!" zegt hij, en hij begint te huilen. Onze moeder komt haar slaapkamer uit, ze leunt tegen de deurpost, en houd haar hoofd vast. "hou ze stil Deargia! Ik heb hoofdpijn." "sorry mam, ik neem ze wel mee naar beneden. "Evy? Kom even helpen." Evy, mijn oudste halfzusje, van 12 komt de trap op. "moeten ze weer naar beneden?" Ik knik. Ze pakt Eliza op, en ik stuur Neil achter haar aan naar beneden. Ik klopt aan bij mijn moeders slaapkamer deur. "Deargia?" "ja" "kom maar" ik stap binnen, en mijn moeder ligt op bed, met een kompres op haar hoofd. Ik snapte al dat ze een lange( en wilde) nacht had gehad. "het geld ligt op het nachtkastje." Ik pak het, en doe het in mijn portomonee. "ik ga nu naar school, Evy komt zo nog wel even kijken." "oke, veel plezier op school" zegt ze schor.
    Ik loop een paar kilometer naar school, gelukkig is het dichtbij, en hoeven we de schoolbus niet te betalen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Elios Regan Saders "Regan" || Spellmaster

    Even leek het of Danny overdonderd was, maar al snel praat hij weer. ''Quod non est sic intelligendum. Es incantatores Magister? Ego autem sciebam quia sentiebat se videamus id extremum vobiscum. Ideo non valet..'' Oké, op dit moment voel ik me super dom, maar ik verstond hier niets, of ja, weinig van. Het enige dat ik verstond was;; Spellmaster. Niet veel dus. Ik voel mijn wangen lichtelijk kleuren en kijk Danny aan.
    ''Sorry voor dat Latijn. Het is nogal een slechte gewoonte van me. Maar hoe ben je er achter gekomen dat je een Spellmaster bent? En dan nog een vraag: Wie van familie beschikt dan nog meer over magie. Bij mij heel mijn vaders kant. Maar wie bij jou?'' vraagt hij en ik kijk hem aan. Even denken hoe ik dit ga vertellen, want mijn zusje en ouders hebben dit allemaal niet, mijn opa en oma ook niet. Ja ik ga het gewoon zo vertellen. Ik kijk Danny aan en ga iets verzitten.
    "Nou, ik ben erachter gekomen toen ik en mijn ouders en zusje aan het kamperen waren. Het was in de nacht en ik hoorde geluid, dus ik ging uit de tent en zag een wolf. Ik ben hem gevolgd en kwam uit op een groot grasveld. Ineens stond daar mijn overgrootvader voor me, hij vertelde me dat ik een Spellmaster ben en vertelde ook over de gevaren die er zich om mij heen bevinden. En toen drukte hij me dit boek in mijn handen," vertel ik in het kort en trek de lederen tas tegen me aan. "Het voelde zo vreemd, hij was al lang dood en dan ineens staat hij voor je. Maar ook ineens is hij weg," zeg ik zachtjes en kijk even naar het schoolgebouw. "En het rare is; Ik ben er ook nog eens te laat mee, met het ontdekken, of nouja, krijgen," mompel ik en kijk hem weer aan. "Late pubertijd denk ik," zeg ik dan met een klein glimlachje. Ik kom overeind en kijk Danny aan. "Kom je mee naar binnen?" vraag ik en knik met mijn hoofd naar de school.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny Jake Davids~Spellmaster
    "Kom je mee naar binnen?" vraagt hij me.
    Ik kijk even naar het gebouw. '' Moet ik echt?'' begin ik.'' Ik bedoel ik ben toch al lang niet meer naar school geweest. Ik kan nog zeggen dat het in schrijven een foutje was.'' zeg ik met een malote glimlach op mijn gezicht.
    ''Het is niet dat ze me missen, ze kennen me toch niet. Of ik zeg dat ik een besmettelijke ziekte heb, en daarom niet op school kan komen. Denk je dat ze daar in trappen?'' Vraag ik aan Regan.
    ''Het is nou niet dat ik een van die vakken voor later nodig heb. Als ik goed genoeg met magie oefen kan ik een Earth Priest worden. Dan kan ik daar toch dingen mee doen om het bovennatuurlijke te beschermen. Wie wilt er nou dokter worden als hij het bovennatuurlijke kan beschermen.''
    Je kon duidelijke merken dat ik niet naar school wou. Maar dat is toch niet mijn probleem. Ik ben al een lange tijd niet naar school geweest wat verwacht je dan. Dat ik niet kan wachten om naar school te gaan? Nou,dat had je verkeerd gedacht.
    ''Die smoesjes gaan zeker niet werken,he?''
    Eigenlijk hoefde ik het niet te vragen ik wist het antwoord zelf ook wel. Mijn vader had ook gewilt dat ik naar school was gegaan.
    Kon ik nu maar bij hem wonen en niet in een of ander verlaten huisje dat op instorte staat.

    [ bericht aangepast op 30 april 2013 - 17:42 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Elios Regan Saders "Regan" || Spellmaster

    Ik zie Danny naar het gebouw kijken. "Moet ik echt? Ik bedoel ik ben toch al lang niet meer naar school geweest. Ik kan nog zeggen dat het in schrijven een foutje was.'' Zelfs ik zie dat de glimlach die op Danny zijn gezicht staat fake is. ''Het is niet dat ze me missen, ze kennen me toch niet. Of ik zeg dat ik een besmettelijke ziekte heb, en daarom niet op school kan komen. Denk je dat ze daar in trappen?'' Ik open mijn mond om wat te zeggen maar Danny vervolgd zijn preek alweer; ''Het is nou niet dat ik een van die vakken voor later nodig heb. Als ik goed genoeg met magie oefen kan ik een Earth Priest worden. Dan kan ik daar toch dingen mee doen om het bovennatuurlijke te beschermen. Wie wilt er nou dokter worden als hij het bovennatuurlijke kan beschermen.''
    Ik merk duidelijk dat hij niet naar school wil en kijk hem met mijn mond vol tanden aan, ik weet niet echt wat ik moet zeggen en kijk hem dommig aan. ''Die smoesjes gaan zeker niet werken, hé?" ik schud tevergeefs mijn hoofd en kijk hem aan.
    "Nee Danny, die smoesjes gaan niet helpen... Probeer het nou eens één dagje, je hebt het echt wel nodig al denk je van niet," zeg ik en kijk hem aan. "Echt," zeg ik er achteraan en pak zijn pols beet. Dan trek ik hem omhoog en trek hem gewoon mee naar binnen. "En niet tegenstribbelen," zeg ik lachend en trek hem achter me aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.