• Mensen denken vaak dat het bovennatuurlijke een fabeltje is. Om kinderen bang te maken of juist om kinderen te vermaken. Maar wat nou als het blijkt dat deze fabeltjes echt bestaan?
    (Het speelt zich af in Canada. Schoolnaam: Toronto High School)










    Mensen , Minimaal 2 jongens (Max. 5 personen)
    Lorianna Andrea Ivanova~Candira
    ~
    ~
    ~
    ~



    Volle Vampiers Minimaal 2 Jongens (Max. 5 personen)
    - Roxanne Bella LeViolet~ MBAV4ever
    ~
    ~
    ~
    ~



    Fledglings, Minimaal 2 jongens (Max. 5 personen)
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~







    Earth Priest, Dit zijn alleen mannen Leeftijd 20+ (Max. 5 personen)

    ~
    ~
    ~
    ~
    ~








    Earth Priestess, Dit zijn alleen vrouwen Leeftijd 20+ (Max. 5 personen)
    Lilith Keara Catilena~Silversnow
    ~
    ~
    ~
    ~







    Spellmaster, dit zijn alleen jongens Leeftijd 15-20 Max. 5 Personen)
    ~Elios Regan Saders~Merthur
    ~Danny Jake Davids~ MBAV4ever
    ~
    ~
    ~




    Spellcaster, dit zijn alleen meisjes Leeftijd 15-20 (Max. 5 personen)
    ~ Eve Camille Montrose~Ealdor
    ~
    ~
    ~
    ~



    Ziener, minimaal 2 jongens 15+ (Max. 5 personen)
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~









    Shape Shifter, minimaal 2 jonens (Max 5 personen)
    Leah Josephine McPherson ~ amy66
    Deargia Misko~JeanneDArc
    Benjamin Joseph Finner ~ZiamStorason
    Emy Waters~Marijncraft
    ~



    Weerwolf, minimaal 2 jongens (Max. 5 personen)
    Catherine Juliette Bates`~RedCherry
    Angela ''Angel'' Edward Woodwings~Marijncraft
    ~
    ~
    ~





    Warlock, Dit zijn alleen Jongens, Leeftijd 15+(Max. 5 personen)
    ~Row Ciërra~crywithout
    ~
    ~
    ~
    ~


    Heks, Dit zijn alleen Meisjes, Leeftijd 15+(Max. 5 personen)
    ~Rebecca Fallen ~HannaProject
    Lorena Milderd Devonshire~Candira
    ~
    ~
    ~



    Zoals je ziet zijn er nog veel rollen open. Je bent dus altijd welkom op het rollentopic om een rol te maken. Voor de mesen die ereen hadden gereserveerd wil ik vragen om hun rol in te komen vullen (ik wil niet pushen hoor).
    Ik begin zo met een stukje

    Regels:
    -Minimaal 7 regels
    -als je een lange tijd weg bent meld dit dan in het praattopic
    -16+ mag
    -bestuur andermans personage niet
    -dode mag alleen als het is overlegt en goed gekeurd
    -Earth Priests,Earth Priestesses,Spellmasters en Spellcasters moeten er op letten dat ze verstandig gebruik maken van magie.
    -Als je een Fledgling hebt moet je duidleijk laten zien of hij/zij wel/niet mensenbloed wil drinken
    -Alleen ik (MBAV4ever) mag een nieuw topic open tenzij ik je daar toestemming voor hebt gegeven.`
    -Persoonlijke ruzies graag buiten dit topic
    -Naam verandering graag melden zodat dit aangepast kan worden.

    Veel Plezier


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149985&page=5
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150128&page=last&message=175
    Klassen high school:
    Freshman: 14-15 jaar
    Sophomore:15-16 jaar
    Junior:16-17 jaar
    Senior:17-18 jaar

    Voor de high school heb je junior high, maar ik weet niet vanaf welke leeftijd dat begint.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:11 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Danny Jake Davids~Spellmaster
    Ik blijf daar staan tot Regan me mee trekt aan mijn jas.
    ''Niet weer.''Mopel ik tegen mezelf.
    ''Lokaal,Lokaal,WC,Lokaal,'' Zegt Regan terwijl hij alles aan wijst. Eindelijk komen we bij de receptie. Ja ik weet het, ik kan nogal overdrijven.
    Een vrouwen stem roept dat we naar binnen mogen.
    ''Hier is het dus.'' Mompelt Regan waarna hij me naar binnen duwt.
    Ik geef hem een blik maar loopt dan veder.
    Oke de stem van die vrouw irriteerd me echt, maar wat kan ik eraan doen. Haar lach is nog erger.
    Goed ik heb dus alle dingen die ik nu nodig heb en loop weer naar buiten.
    ''Ik heb zo Engels en ik heb kluisje 213.'' Zeg ik. ''Plus die vrouw leek net een heks.'' Voeg ik er nog lachend aan toe.

    Ik ga rond 7en naar de sponserloop van mijn zusje weet niet hoelaat ik terug ben


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Angela ''Angel'' Edward Redwood

    Ik word wakker en kijk gelijk op de klok. Ik was te laat voor school!
    Hoelang sliep ik? En waarom ging mijn wekker niet? Ik pak m'n telefoon, hij is leeg, daarom ging mijn wekker dus niet. Dan maar niet naar school vandaag.
    ''Waarom wordt je nooit wakker?!'' schreeuwde mijn vader. ''M-ijn telefo-'' begon ik maar hij schreeuwde ''Kop dicht!''
    ''Weetje wat?'' Schreeuw ik. ''Ik ben weg!'' Ik ben al die ruzie's zat, Angel is hier weg! Ik kleed me aan, pak een broodje, mijn spullen inclusief telefoon oplader en de telefoon en vertrek. ''Blijf hier jij!'' Hoorde ik een stem schreeuwen toen ik de deur opende. Ik ging in een steegje de hele dag zitten, niks te eten of te drinken..

    (Iemand die naar Angela wil gaan ? xD)


    May StarClan light your path.

    Lilith Keara Catilena ~ Earth Priestess
    Zodra ik mijn ogen open doe, merk ik verandering. Ik weet niet wat het is, maar er is iets. Langzaam sta ik op en trek mijn kleding aan. Een simpele jeans, een T-shirt met een printje en jasje vliegen de kast uit, zodra ik met mijn hand zwaai en wat Latijnse woorden mompel. Snel trek ik ze aan en loop naar de keuken. Daar pak ik mijn spreukenboek van de boekenplank en blader er wat doorheen. Ik mompel wat en zwaai wat met mijn hand. Ik hoor wat geknisper verderop in de keuken, maar ik blijf in mijn boek bladeren. Uiteindelijk sla ik hem dicht en loop naar mijn cornflakes die staan te wachten in de keuken en starend uit het raam eet ik ze langzaam op. Ik zet de kom in de gootsteen en loop naar buiten.

    [ik heb serieus nog geen idee waar ik heen moet, vandaar deze slechte post]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Elios Regan Saders || Spellmaster

    Danny loop naar binnen en ik ga maar gewoon even zitten op een van de stoelen die in de hal staan, voor mensen die komen voor de administratie en zo. Ik neurie even een deuntje en sluit mijn ogen even kort. Wanneer ik denk dat Danny zo wel weer naar buiten zal komen, sta ik op en loop eventjes heen en weer. Ijsberen kan je het niet noemen, want ik heb niets aan mijn hoofd, ik noem het gewoon heen en weer lopen. Zachtjes grinnik ik even om mijn gedachten.
    ''Ik heb zo Engels en ik heb kluisje 213. Plus die vrouw leek net een heks.'' Hoor ik Danny lachend zeggen en ik draai me naar hem toe. Ik grinnik even hoofdschuddend. "Wie weet is ze dat wel," grijns ik kort en ik trek het papier uit zijn handen. "Hmm... Jammer, je zit in dezelfde klas..." mompel ik alsof ik het heel erg vind en ik kijk Danny quasi-vuil aan. "En ik dacht eindelijk weer van je af te zijn," zeg ik zo jammerlijk mogelijk. Ik geef het papier terug en kijk hem aan.
    "Nou, volg me dan maar even naar je kluis," zeg ik zo teleurgesteld mogelijk. Nee, Danny haten zou ik niet kunnen, ik heb hem al die jaren zo erg gemist hé, ik kan hem niet ineens gaan haten. Ik moet best wel veel moeite doen om mijn lach in de houden, maar doordat ik voor Danny loop zal hij het niet kunnen zien. Tenzij hij nu besluit om me om te draaien of voor me komt staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny Jake Davids~Spellmaster
    "Wie weet is ze dat wel," Zegt hij met een grijns."
    Er komt een lach op mijn gezicht,maar die verdwijnt in een denkende blik.
    ''Het zou toch niet.......''Voordat ik mijn zin af kon maken trekt Regan het papier uit mijn hand.
    "Hmm... Jammer, je zit in dezelfde klas..." mompet hij terwijl hij me een zogenaamde vuile blik geeft.
    "En ik dacht eindelijk weer van je af te zijn," Ik krijg het papiertje terug en hij kijkt me aan.
    "Nou, volg me dan maar even naar je kluis,"Zegt hij alsof hij teleurgesteld is. Ik mag dan wel niet de allerslimste zijn, maar ik wist dat dit nep was.
    '' Sorry Regan, ik ben net als een parasiet. Als ik me eenmaal aan je hecht laat ik nooit meer los.'' Zeg ik met een grijns.
    ''Ik vrees dat je nog voor een lange,lange,lange,lange,lange,lange,''Ik stop even om adem te halen. ''Lange,lange,lange,lange tijd aan me vast zit. En er is niets wat je er aan kunt doen.'' Ik wist dat sommige mensen me hier irritant om vonden,maar hé,het is wie ik ben.
    '''Denk nou niet alleen dat dit vervelend is voor jou. Voor mij is dit ook geen pretje.'' Zeg ik nep momperend.

    (Ik heb vandaag een nieuw woord geleerd ''quasi''. Ik moest het serieus eerst op zoeken voordat ik wist wat het was. :) )

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 22:54 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Emy Waters ~ Shape Shifter
    Ik sta op school bij de kluisjes, nog niet veel gedaan, en ook nog bijna niemand ontmoet. Ik zie een jongen praten met nog een ander iemand. Beide ken ik niet, dus ik loop er maar op af. ''Uh, hoi.'' begin ik, het klinkt holpeloos maar wat else heb ik te zeggen? ''Hoe gaat ie?'' wauw, dat klonk nog hopelozer, Emy.

    Angela ''Angel'' Redwood ~ weerwolf
    Ik sta toch op en ga naar school, ondertussen doe ik mijn ipod oortjes in en luister ik naar muziek. Uiteindelijk kom ik opschool, en ik heb Engels, ik verveel me dood nu ik nog niets te doen heb, en zie iedereen met elkaar praten, ik zucht en ga naar een meisje, Lillith ofzo hete ze. ''Hoi.'' zeg ik. 'Heb jij straks ook Engels?' ga ik verder als het begin van een gesprek, en zet een nep glimlach op.


    May StarClan light your path.

    [Holyf- That is so short... Ö

    + Volgens mij is Lillith 21, en dan zit je denk ik niet meer op de middelbare (; ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 22:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Lillith is 21, misschien kan het als docent ofzo. Er staat trouwens niet in haar post dat ze naar school ging. Dit is meer voor praattopic)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 22:58 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Danny Jake Davids ~ Spellmaster
    Opeens komt er een meisje naar ons lopen. Ze ziet er nog jong uit en ik schat haar in als een Freshman. Alleen komt de energie stroom weer terug. Hoe vaak gebeurd dat nog vandaag?
    "Uh, hoi.'' Zegt ze dan. Ik geef haar een glimlach.
    'Hoe gaat ie?'' Ik probeerde mijn lach in te houden. Ik vind een plotseling gesprek altijd grappig. Vraag niet waarom, ik heb soms gewoon rare humor.
    "Wel goed."Zeg ik.
    Ik richt me weer naar Regan en geef hem een neppe boze blik.
    "Het zou beter gaan als iemand me hier niet tegen mijn zin naar toe had gestuurd." Dan komt er weer een grijns op mijn gezicht. Dat spelletje dat hij speelt kan ik ook spelen.
    "Met jou ook goed?"Vraag ik dan aan het meisje. Nogsteeds vroeg ik me af van wie ik die energie stroom kreeg.

    (Als je niet weet wat een freshman is kijk dan in de begin post.)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Lilith Keara Catilena - Earth Priestess
    Met mijn handen diep in de zakken van mijn jeans gestoken loop ik door de straten. Ik heb zin om eens helemaal los te gaan, met al mijn krachten, maar dat kan niet. Ik versnel en zoef tussen de mensen door. Als snel ben ik bij het kleine, maar populaire bloemenwinkeltje waar ik werk. Ik open de deur, de kleine bel die boven de deur hangt klingelt, het is een rustgevend geluid, en ik stap naar binnen. Er staan al een paar mensen rond te kijken. Snel duik ik achter de toonbank en klem mijn naamkaartje op mijn shirt. "Lilith Catilena" staat er in hoofdletters op. Kara, mijn collega, is al druk bezig achter de kassa. Ik loop naar één van de klanten. Het is een oude, bijna schattige man met veel rimpels en zilverwit haar. 'Kan ik u helpen?' glimlach ik. De man kijkt me verward aan. Zijn grijze ogen staan vol onbegrip. 'Ik zoek een boeket rozen, maar ik zie ze niet,' zegt hij met een krassende stem. 'De rozen staan daar, meneer,' zeg ik rustig. 'Zal ik u even helpen?' Langzaam lopen we samen in de richting van de rozen. 'Wat voor een boeket wilt u?' vraag ik rustig. 'Witte. Grote, witte rozen.' Rustig pak ik een paar witte rozen. 'Zal ik er een mooi boeket van maken?' vraag ik vriendelijk. Hij knikt afwezig. Snel loop ik naar de toonbank en bind de rozen, samen met wat andere, groene planten, samen tot het een mooi geheel vormt. 'Meneer? Uw boeket is klaar.' Langzaam komt de oude man op me af strompelen en pakt moeizaam zijn portemonnee. Ik tik wat in op de kassa. 'Dat is dan vier vijfennegentig, meneer.' Hij knikt en pakt een biljet van vijf dollar. Ik overhandig hem het boeket en vijf cent. 'Veel plezier ervan,' zeg ik nog. Hij knikt en strompelt dan langzaam de winkel uit.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Emy waters, - shape shifter.

    'Wel goed.' Zegt de jongen, hij houd zijn lach in, dus ik kijk hem vragend aan. Hij zegt iets tegen de andere jongen, en richt zich weer op mij. "Met jou ook goed?"
    "Ja hoor." Zeg ik simpel, "wat was er zo grappig?" Vraag ik dan, nieuwgierig, maar zo ben ik.


    May StarClan light your path.

    Danny Jake Davids
    "Ja hoor." Zegt ze simpel. "Wat was er zo grappig?"
    "O niks, gewoon een binnen pretje." Antwoord ik. Ik wil niet dat ze denkt dat ik om haar lachte, Wat ik ook niet deed.
    "Heb ik wel vaker." Vervolg ik dan. Nu ik er over nadenk ik heb best vaak een binnen pretje
    (kun je wat langere stukjes schrijven?)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 20:53 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    (Mag ik ook nog reageren? Zullen we een rijtje aannemen alsjeblief. Ik wil ook tijd hebben om te reageren, tijd zit me erg in de weg, ookal heb ik al vakantie. Vanavond reageer ik. )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Oke)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Emy waters, shape shifter.

    "O niks gewoon een binnen pretje" zegt de jongen. Nu moet ik bijna lachen, maar ik hou het in.
    "Hoe heet je eigenlijks?" Vraag ik.

    (Sorry dat het zo kort is 1 vinger is gekneusd en typen doet dus beetje pijn..)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 20:42 ]


    May StarClan light your path.