• Mensen denken vaak dat het bovennatuurlijke een fabeltje is. Om kinderen bang te maken of juist om kinderen te vermaken. Maar wat nou als het blijkt dat deze fabeltjes echt bestaan?
    (Het speelt zich af in Canada. Schoolnaam: Toronto High School)










    Mensen , Minimaal 2 jongens (Max. 5 personen)
    Lorianna Andrea Ivanova~Candira
    ~
    ~
    ~
    ~



    Volle Vampiers Minimaal 2 Jongens (Max. 5 personen)
    - Roxanne Bella LeViolet~ MBAV4ever
    ~
    ~
    ~
    ~



    Fledglings, Minimaal 2 jongens (Max. 5 personen)
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~







    Earth Priest, Dit zijn alleen mannen Leeftijd 20+ (Max. 5 personen)

    ~
    ~
    ~
    ~
    ~








    Earth Priestess, Dit zijn alleen vrouwen Leeftijd 20+ (Max. 5 personen)
    Lilith Keara Catilena~Silversnow
    ~
    ~
    ~
    ~







    Spellmaster, dit zijn alleen jongens Leeftijd 15-20 Max. 5 Personen)
    ~Elios Regan Saders~Merthur
    ~Danny Jake Davids~ MBAV4ever
    ~
    ~
    ~




    Spellcaster, dit zijn alleen meisjes Leeftijd 15-20 (Max. 5 personen)
    ~ Eve Camille Montrose~Ealdor
    ~
    ~
    ~
    ~



    Ziener, minimaal 2 jongens 15+ (Max. 5 personen)
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~









    Shape Shifter, minimaal 2 jonens (Max 5 personen)
    Leah Josephine McPherson ~ amy66
    Deargia Misko~JeanneDArc
    Benjamin Joseph Finner ~ZiamStorason
    Emy Waters~Marijncraft
    ~



    Weerwolf, minimaal 2 jongens (Max. 5 personen)
    Catherine Juliette Bates`~RedCherry
    Angela ''Angel'' Edward Woodwings~Marijncraft
    ~
    ~
    ~





    Warlock, Dit zijn alleen Jongens, Leeftijd 15+(Max. 5 personen)
    ~Row Ciërra~crywithout
    ~
    ~
    ~
    ~


    Heks, Dit zijn alleen Meisjes, Leeftijd 15+(Max. 5 personen)
    ~Rebecca Fallen ~HannaProject
    Lorena Milderd Devonshire~Candira
    ~
    ~
    ~



    Zoals je ziet zijn er nog veel rollen open. Je bent dus altijd welkom op het rollentopic om een rol te maken. Voor de mesen die ereen hadden gereserveerd wil ik vragen om hun rol in te komen vullen (ik wil niet pushen hoor).
    Ik begin zo met een stukje

    Regels:
    -Minimaal 7 regels
    -als je een lange tijd weg bent meld dit dan in het praattopic
    -16+ mag
    -bestuur andermans personage niet
    -dode mag alleen als het is overlegt en goed gekeurd
    -Earth Priests,Earth Priestesses,Spellmasters en Spellcasters moeten er op letten dat ze verstandig gebruik maken van magie.
    -Als je een Fledgling hebt moet je duidleijk laten zien of hij/zij wel/niet mensenbloed wil drinken
    -Alleen ik (MBAV4ever) mag een nieuw topic open tenzij ik je daar toestemming voor hebt gegeven.`
    -Persoonlijke ruzies graag buiten dit topic
    -Naam verandering graag melden zodat dit aangepast kan worden.

    Veel Plezier


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149985&page=5
    Praattopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=150128&page=last&message=175
    Klassen high school:
    Freshman: 14-15 jaar
    Sophomore:15-16 jaar
    Junior:16-17 jaar
    Senior:17-18 jaar

    Voor de high school heb je junior high, maar ik weet niet vanaf welke leeftijd dat begint.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 16:11 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    [Volgens mij had ik wat gevraagd ;')
    Maar goed, ik denk dat ik me uitschrijf, ik weet toch niks meer en de stukjes die geschreven worden zijn echt superkort dat ik gewoon daardoor geen inspiratie meer heb. Sorry. Het was een leuke rpg voor zolang het duurde]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Let op!: Vanaf nu minimaal 7 regels, anders word het te kort.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    [Als dat de nieuwe regel is, wil ik het nog wel even proberen ;) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    \\Merthur >>> CityOwls \\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (@CityOwls zou ik op die ene reageren of wil jij?)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    [Hmm... haal me er maar wel uit :s niet zoveel zin meer, ik zit nu weer in nieuwe RPG's en zo. ^-^ ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (@CityOwls, oke als jij dat wilt, jammer. Toch bedankt voor het meedoen (flower))

    Danny Jake Davids~ Spellmaster
    Ik voel me opeens ongemakkelijk als ik merk dat de lessen bijna beginnen. Moet ik dit wel doen?
    Oke, ik heb mijn ouders belooft om school af te maken, maar hoevaak zijn zij hun beloftes wel niet nagekomen. Door hun heb ik dit leven nu.
    Ik kijk naar het meisje en zie dat ze haar lach in houd
    "Hoe heet je eigenlijk?" Vraagt ze.
    ''Danny.'' zeg ik terwijl ik achter me kijk. Ik ben vast niet trots op wat ik ga doen, maar ik ben hier gewoon nog niet klaar voor.
    ''Uhm... sorry ik moet naar de....uhm...wc.'' Zonder op antwoord te wachten loop ik weg. Inplaats van naar de wc ga ik naar de uitgang van de school.
    Misschien dat ik er eind deze week wel klaar voor ben, maar nu dus niet.
    Ik loop over het schoolplein en kijk nog een laatste keer naar de jongen die ik eerder zag. Ik geef hem een glimlach en loop weer veder. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik me voel. Dan maar liever opgekropt in mezelf houden zoals ik altijd al deed.
    Het rare is is dat ik vroeger altijd met plezier naar school ging. Tuurlijk had ik een hekel aan het vroeg op staan, maar ik had er nooit moeite mee. Alles lijkt zo anders.
    Het liefst zou ik nu gewoon ergens rustig alleen willen zitten en iedereen van me af willen sluiten, maar dat heb ik al twee jaar lang gedaan. Zlef weet ik ook wel dat ik weer onder de mensen moet komen.
    Langzaam loop ik over door de straten. Was dit wel zo'n goed idee? Gaan ze zich niet afvragen waar ik ben?
    Misschien had ik me beter af kunnen melden of op school kunnen blijven. Waarom stel ik al die vragen aan mezelf.
    Dan zie ik een klein winkeltje. Een bloemenwinkel zie ik.
    Ik denk even na en loop dan toch naar binnen. Het is niet dat ik iets beters te doen heb.
    Als ik binnen kom voel ik weer een energie stroom.

    (Heb hem even naar Lilith gestuurd als je dat goed vind)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    (Dit topic is aan het doodbloeden..)


    May StarClan light your path.

    (Weet ik)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    (kunnen er please weer mensen gaan reageren.)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!