• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Zayn Javadd Malik

    Wat stil op de achtergrond pakte ik ook een menukaart en liet ik mijn ogen glijden over de gerechten. In een panini had ik toch best zin, alhoewel pasta er ook in ging. Aan Niall wilde ik vragen wat nou het lekkerste was, want ik had zo'n idee dat hij hier vaak kwam. Maar toen ik zag dat hij in een gesprek was met Alice, dus hield ik me maar stil. Uiteindelijk besloot ik maar voor de panini met ananas te gaan. Ook zou ik een cola nemen, dus ik keek even rond voor een serveerster. Na even wachten kwam er weer één aangelopen en vroeg of we onze keuze al hadden gemaakt. De anderen konden altijd nog iemand bij zich roepen als ze wisten wat ze wilden. 'Voor mij een cola en een panini met ananas' glimlachte ik. Ze knikte, en keek naar de anderen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice Gabrielle Middleton

    Hij knikt. Gelukkig, maar dat was niet zo moeilijk, hij is de enige met blond haar. Na mijn volgende vraag grinnikt hij even. 'Wat nou als ik bijvoorbeeld pasta, en jij pizza neemt. Dan doen we onze porties door de midden en dan hebben we allebei pizza en pasta,' zegt hij. Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. 'Jaa! Dan hoeven we nu alleen nog te kiezen welke pizza en welke pasta en dan kunnen we bestellen. Dus welke pizza en welke pasta?' zeg ik. Eigenlijk is het niet veel makkelijker geworden. Er zijn ook veel verschillende soorten pizza's.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall James Horan

    'Jaa! Dan hoeven we nu alleen nog te kiezen welke pizza en welke pasta en dan kunnen we bestellen. Dus welke pizza en welke pasta?' Zegt ze. Ik grijns. 'Goed punt, ik de pizza, jij de pasta, en dan kijken we of de ander het lekker vind?' stel ik voor. Ik sla alvast de pizza pagina open. Hmmm... Pizza Hawaii kan er altijd wel in, maar anderen ook... Pfff... waarom is alles nou zo lekker? Ik zucht en kijk door. Daarna kijk ik naar de serveerster. 'Doe maar wat cola, zo meteen bestel ik het eten wel.' Zeg ik. Ze knikt en schrijft het op. Ik trek mijn pet snel over mijn ogen heen als ze mijn kant op kijkt. waarschijnlijk heeft ze echt al wel de conclusie getrokken dat One Direction hier zit te eten, maar toch...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alice Gabrielle Middleton

    'Goed punt, ik de pizza, jij de pasta, en dan kijken we of de ander het lekker vind?' stelt hij voor. Ik knik.
    Pasta dus... Welke pasta is lekker? Eigenlijk alle pasta. Zal ik linguini pasta doen of spaghetti of vlinderpasta. En macaroni kan ook altijd nog.
    Omdat ik het toch nog niet weet bestel ik alvast een sinas bij de serveerster. 'Wat vind je het lekkerste? Spaghetti, Linguini pasta, vlinderpasta of macaroni?' vraag ik dan maar aan Niall, aangezien ik (alweer) niet kan kiezen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 15:26 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall James Horan

    'Wat vind je het lekkerste? Spaghetti, Linguini pasta, vlinderpasta of macaroni?' Vraagt Alice. Ik kijk haar aan me een quasi boze blik. "Dat moet jij kiezen. Ik moet al de pizza doen!" Zeg ik. Daarna ga ik verder met hè kiezen van de pizza. Lastig... Hmmm... Ik kijk naar de kaart en besluit dat ik ga voor pizza Hawaii. "Ik ga denk ik toch voor pizza Hawaii, ermee eens?" Vraag ik aan Alice terwijl ik mijn kaart dichtklap. Ik ga een beetje onderuit gezakt zitten en kijk naar Zayn, die een beetje in een hoekje hangt. "Wat is er Zayniepayn?" Vraag ik plagerig aan Zayn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javadd Malik

    'Wat is er Zayniepayn?' vroeg Niall plagend. Ineens keek ik op. 'Niks' mompelde ik. Even keek ik rond. 'Ik, eh.. Ik ga even een sigaret roken' besloot ik zacht, waarna ik opstond en de rest nog een vriendelijke blik zond. Snel beende ik naar buiten, waar ik in mijn zak graaide. Zo'n pakje per dag rookte ik, naar mijn mening veels te veel. Ik wilde echt stoppen, maar het lukte gewoon niet. Daarom zou ik ook van alles kopen, en opzoeken wat echt hielp. De jongens wilde ik niet teleurstellen, en mijn familie ook niet. Dus ik zou ze trots maken. Ondertussen had ik een sigaret aangestoken, waar ik een trekje van nam. De rook blies ik voor me uit, en mijn ogen verkenden de plaats. Uit mijn hoofd kende ik dit allemaal. Maar weglopen zou ik toch niet. Nog altijd doodmoe van het concert, liep ik maar wat rond. Na zo'n twee minuten gooide ik de sigaret op de grond, en trapte hem uit. De laatste rook blies ik uit, en het waaide wat treurig weg. Zuchtend liep ik weer naar binnen, en ging op de stoel zitten waar ik net ook zat. Het wachten bij restaurants was ik wel gewend ondertussen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 19:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alice Gabrielle Middleton

    'Dat moet jij kiezen. Ik moet al de pizza doen!' zegt hij met zo'n quasi boze blik, waardoor ik toch even moet lachen. Ik verdiep me weer in de menukaart. Laat ik de Linguini pasta nemen. Dat heb ik thuis niet zo vaak gehad. 'Ik ga denk ik toch voor pizza Hawaii, ermee eens?' vraagt Niall. Ik knik. 'Ja, lekker. En ik ga denk ik voor de Linguini. Goedgekeurd?' vraag ik. Als hij die niet lekker vindt dan wordt het denk ik vlinderpasta. En anders wordt het de spaghetti. En anders macaroni. Allemaal lekker. Eigenlijk maakt het me niks uit. Maar ik heb denk ik wel het meest trek in de Linguini. En ik heb nog steeds honger. Maar daar komt snel een eind aan. En ik zie dat Zayn er weer vandoor is. Alweer.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 20:31 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan

    'Ja, lekker. En ik ga denk ik voor de Linguini. Goedgekeurd?' Vraagt ze. Ik knik. 'Ben zo terug.' Zeg ik, en ik loop naar Zayn, en trek hem mee naar buiten. 'Wat is er met jou, hé?' Waarom ben je de hele tijd zo chagrijnig?' Vraag ik terwijl ik tegen een muur aan leun. Ik ril, want het is best wel koud buiten en ik loop hier in een t-shirt. Ik kijk Zayn aan, maar wendt mijn blik al snel af naar de lucht. Er staan vandaag veel wolken aan de lucht. Ik zucht. 'Zayn, je moet echt proberen weer normaal te doen. Ik vind het ook niet het toppunt van leukheid of zoiets, maar ik ga ook niet zo staan te mokken.' Zeg ik terwijl ik tegen een steentje aantrap.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javadd Malik

    Ineens trok Niall me mee, waarbij ik even verbaasd keek. Ik had toch niks verkeerds gedaan? Mocht ik dan niet eens een sigaret roken? Sinds wanneer was dát verboden. 'Wat is er met jou, hé?' Waarom ben je de hele tijd zo chagrijnig?' vroeg Niall. Onschuldig keek ik hem aan. 'Waar heb je het over?' vroeg ik hem. 'Zayn, je moet echt proberen weer normaal te doen. Ik vind het ook niet het toppunt van leukheid of zoiets, maar ik ga ook niet zo staan te mokken' zei Niall. En kijk, daardoor werd ik dus wel chagrijnig. Mijn vrolijke stemming veranderde weer in norsheid. 'Sorry hoor dat ik zo had gedaan. Maar Felicia kwam tenminste nog me halen, want anders zou ik nu nog in die bus zitten. Eén van mijn beste vrienden? Nee joh, die zijn daar te goed voor. En ik was ook vrolijk, want volgens mij zat ik er niet bepaald chagrijnig bij. Omdat ik nu zo'n slechte start het gemaakt zeg ik bijna niks meer, bang dat ik wat verkeerds zeg. Bij jou daar in tegen lijkt het eerder alsof ik alles verkeerd doe' kefte ik in zijn gezicht. 'Trouwens, als je mijn beste vriend was wist je wel wat me dwars zou zitten. Als jij nu de hele tijd gaat zitten beweren dat ik zo chagrijnig als wat bent, alleen omdat ik net zo was en nu mijn best doe om vrolijk mee te doen dan heb ik er ook genoeg van' Met een ruk draaide ik me om en liep naar de bus. Het was nogal overdreven, en Niall had ook wel gelijk alleen het was gewoon fout zoals hij deed. Net zoals bij Louis, volhouden dat ik nooit vrolijk ben. En dát noem je echte vrienden?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 9:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Sorry hoor dat ik zo had gedaan. Maar Felicia kwam tenminste nog me halen, want anders zou ik nu nog in die bus zitten. Eén van mijn beste vrienden? Nee joh, die zijn daar te goed voor. En ik was ook vrolijk, want volgens mij zat ik er niet bepaald chagrijnig bij. Omdat ik nu zo'n slechte start het gemaakt zeg ik bijna niks meer, bang dat ik wat verkeerds zeg. Bij jou daar in tegen lijkt het eerder alsof ik alles verkeerd doe' kefte ik in zijn gezicht. 'Trouwens, als je mijn beste vriend was wist je wel wat me dwars zou zitten. Als jij nu de hele tijd gaat zitten beweren dat ik zo chagrijnig als wat bent, alleen omdat ik net zo was en nu mijn best doe om vrolijk mee te doen dan heb ik er ook genoeg van." Zegt hij boos. "Trouwens, als je mijn beste vriend was wist je wel wat me dwars zou zitten. Als jij nu de hele tijd gaat zitten beweren dat ik zo chagrijnig als wat bent, alleen omdat ik net zo was en nu mijn best doe om vrolijk mee te doen dan heb ik er ook genoeg van." Zegt hij, en hij draait zich met een ruk om. Ik voel me schuldig, maar zo boos hoefde hij nou toch ook weer niet te worden. Ik volg hem naar de bus. "Sorry Zayn. Het spijt me echt. Hopelijk kan je het me vergeven?" Vraag ik terwijl ik hem inhaal. Ik voel me al snel schuldig en kan er ook nog eens niet tegen als mensen verdrietig zijn of boos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben er eeer. Wifi us nog uit dus tot vanaaf)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    amy66 -> MinnieMouseX


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    Ik gaap wat en rek me uit. Een iets wat misselijk gevoel komt in me op maar het viel mee. Ik stond op en kwam tot conclusie dat ik niet meer ziek was. Ik trok een gewone broek aan met een dik sweater en stapte in mijn gympen die ver versleten waren. Ik keek wat rond met spleetoogjes maar ik zag niemand. Ik stapte uit en zag ook niemand. Ik zag iemand van de bewaking en stapte erop af. 'Zeg kun je me vertellen waar de rest is?" glimlachend kijk ik hem aan. Hij grijnst en verteld me kort waar ze zijn. Toch het restaurantje die ik gezien had. Ze moeten erheen zijn gegaan toen ik sliep. Ik glimlach en bedank hem waarna ik mijn tasje pak met mijn mobiel en wat geld en wandel naar het restaurant. Ik loop naar binnen en zie al snel Zayn en Niall en een stukje verderop de rest. 'Heey, is het goed als ik ietswat laat aanschuif?" vraag ik zacht aan Zayn en Niall. Ik keek ze beide even aan en fronste mijn wenkbrauwen. De sfeer voelde niet echt gezellig aan maar misschien was het de vermoeidheid en Zayn zijn verdriet ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ZiamStorason=XxPeeta

    Wacht op een reactie van Zayn =(]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javadd Malik

    'Sorry Zayn. Het spijt me echt. Hopelijk kan je het me vergeven?' vroeg Niall. 'En daar kom je nú mee aan?' vroeg ik hem ongelovig. 'Bekijk het maar, Niall' gromde ik. Ineens kwam Felicia aangelopen en ik keek haar even aan. 'Waar was je?' vroeg ik, ietwat bezorgd. Dit meisje was de enige me nog een beetje waardeerde. 'Ik ga in de bus zitten, ineens heb ik geen honger meer' siste ik. Woedend liep ik door en klom in de bus, om weer terug op mijn oude plek te gaan zitten en mijn tas erbij te pakken. Klootzak. Gefronst haalde ik mijn tekenblok eruit en alle goede potloden. Zo begon ik maar aan een nieuwe tekening, het uitzicht vanaf hier. Niet zo heel bijzonder maar dan had ik tenminste wat te doen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."