• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lizor schreef:
    (...)
    {Liam? Hij heeft niks te doen :'3}
    sgoed ze zitten in de bus]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { I'm back, Q lag er telkens uit, 3 mei 1D concert]


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Liam James Payne
    Ik loop naar twee meisjes toe - volgens mij waren hun namen Felicia en Alice als ik het goed onthouden heb - en ga naast hen zitten.
    'Hee,' zeg ik met een glimlach, 'jullie vinden het toch niet erg als ik hierbij kom zitten hopelijk?' vraag ik, ik kijk de twee meiden afwachtend aan. Zayn is erg chagrijnig en ik heb geen waarom, de andere jongens waren druk in gesprek en ik voel me loner aangezien ik er de hele reis maar een beetje bijgelopen heb zonder met iemand te praten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia Houston

    Ik veeg nog een laatste keer langs mijn rode ogen van het huilen. Hoe weinig ik ook huilde hoe rood ze ook waren. 'Hee' zegt Liam en hij gaat naast ons zitten. 'jullie vinden het toch niet erg als ik hierbij kom zitten hopelijk?' ik schud mijn hoofd. 'Ga je zo ook mee wat eten? Waar is Niall eigenlijk?" vraag ik zacht en hoop dat mijn ogen niet opgemerkt worden. Dat was een voordeel van geen make-up. Dat het niet uit liep, niet dat ik echt wat miste ofzo door geen make-up te hebben, daarbij had ik liever een naturel look


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Louis kan wel bij Alice, Liam en Felicia zitten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne
    Ik bijt op mijn lip als ik zie dat ze rode ogen heeft, ze heeft duidelijk gehuild. Als ze vraagt of ik zo wat mee ga eten knik ik.
    'Ik weet niet waar Niall is,' zeg ik, 'ik heb hem al even niet meer gezien, maar wat is er gebeurt?' vraag ik lichtelijk bezorgd. Ik kijk haar aan en leg even een hand op haar schouder. Ik hoop dat het niks ergs is en dat het zo weer opgelost kan worden. Ik kijk even naar Alice en dan naar de rest. Ik vind het erg jammer dat de sfeer een beetje gespannen is... ik had verwacht dat het allemaal heel gezellig zou zijn, maar met een chagrijnige Zayn en een huilende Felicia...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia Houston

    'Ik weet niet waar Niall is,'ik knik even aar hem., 'ik heb hem al even niet meer gezien, maar wat is er gebeurt?' Ik bijt even op mijn lip. 'Ik kreeg een discussie met Zayn en hij deed nogal rot terug en toen moest ik aan thuis denken en de problemen' zucht ik zacht. Geen idee waarom ik het wel tegen hem zei maar hij had iets kalms en vertrouwds over zich heen. Ik voelde me op mijn gemak en fijn bij hem en hij zag inderdaad wanneer je het moeilijk had of met iets zat. 'Het is nou niet een wereld probleem ofzo maar nog.' zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne
    Ik kijk haar aan en glimlach eventjes, 'het komt vast wel goed,' zeg ik en ik wrijf even geruststellend over haar rug. 'Iedereen heeft een lange reis achter de rug en iedereen is waarschijnlijk moe en hongerig, Zayn heeft gewoon zijn dag niet. Trek je er maar niks van aan. We gaan zo gewoon lekker eten en dan wordt het vanzelf allemaal een stuk beter en wat betreft thuis en de problemen; als je er over wilt praten er is vast wel iemand die naar je wil luisteren. Als je iets kwijt wil, kom naar me toe en ik luister gerust naar je, goed?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [was eten zo ff snel naar buren.]

    Felicia Houston

    Hij glimlacht even en kijkt me aan 'Het komt vast wel goed' zegt hij en wrijft over mijn rug. 'Iedereen heeft een lange reis achter de rug en iedereen is waarschijnlijk moe en hongerig, Zayn heeft gewoon zijn dag niet. Trek je er maar niks van aan. We gaan zo gewoon lekker eten en dan wordt het vanzelf allemaal een stuk beter en wat betreft thuis en de problemen; als je er over wilt praten er is vast wel iemand die naar je wil luisteren. Als je iets kwijt wil, kom naar me toe en ik luister gerust naar je, goed?' Ik knik. 'Dankje LIam zullen we gaan want ik ga hier niet de hele vakantie lopen meuten. Ik wil wel wat van de landen zien want dit is de eerste keer dat ik naar het buitenland ben' zeg ik ineens weer vrolijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Ik zit al de hele tijd een beetje rond de rest te hangen. Ik wil liever geen contact maken. Ik heb een pet op en trek die over mijn gezicht zodat niemand ziet wie ik ben. Als ik zie dat Liam iemand troost die verdrietig is weet ik niet precies wat ik nou moet doen. Ik kan er niet tegen als iemand verdrietig is... Dan wil ik ze helpen. Ik besluit toch naar ze toe te gaan. "Hey. Wat is er?" Vraag ik aan het meisje. Daarna ga ik naast haar zitten en pak ik een koekje uit mijn zak. "Alleen omdat je verdrietig bent." Zeg ik, en ik geef het koekje af. Moet moeite.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Felicia Houston.

    Een stukje zie ik Niall lopen. Hij loopt in onze richting en kijkt me aan 'He Wat is er?" ik schud mijn hoofd 'Het gaat al wel weer, ik vertel het je nog wel maar het is nogal moeilijk om tegen onbekende te zeggen' ik merk dat ik licht bloos. Hijw as nog knapper in real life. 'Aleen omdat je verdrietig bent'zegt hij en geeft me een koekje. Met grote ogen kijk ik hem aan. 'Naawh dat is echt super lief' glimlach ik hem en geef hem een spontane knuffel. 'Hier' ik geef hem de helft terug 'Omdat je lief bent en je eten deelt' grijns ik naar hem. 'Jij wilt vast dadelijk mee wat eten?' ik glimlach lief

    [over 1 uur en 3 kwartier ga ik weg.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luminoase schreef:
    [Blog --> Luminoase]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    'Dankje Liam zullen we gaan want ik ga hier niet de hele vakantie lopen meuten. Ik wil wel wat van de landen zien want dit is de eerste keer dat ik naar het buitenland ben,' zegt ze een stuk vrolijker, ik glimlach en knik. Even later komt Niall aangelopen.
    'Niall! Waar was je? Ik heb je helemaal niet gezien,' zeg ik, Felicia vraagt of Niall mee gaat eten en ik grijns.
    'Niall kennende zal dat een dikke ja zijn.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alice Gabrielle Middleton

    Even later komt Liam ook bij ons zitten en begint Felicia ook te troosten. Fijn dat hij zo meelevend is! Nog iets later komt ook Niall erbij zitten die Felicia een koekje geeft, die zij door de midden doet en hem ook een stukje geeft. 'Jij wilt vast dadelijk mee wat eten?' vraagt Felicia dan ook aan Niall. Gezellig! Tenminste, als hij meegaat. Maar ik denk wel dat hij gaat. 'Hoe laat kunnen we eigenlijk iets eten?' vraag ik dan, omdat ik eigenlijk een beetje trek begin te krijgen. En ik denk eigenlijk wel dat ze iets weten, tenminste, dat hoop ik.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    ( nu redelijk actief, zit op mobiel )


    All you're bullshit, makes me stronger every day.