• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    AbbeyGail 'Abbey' Caitlinn Brown
    Alles lijkt een beetje snel voorbij te gaan. Het ene moment waren we op het vliegveld, en nu zitten we opeens in de tourbus. Nu moet ik toegeven dat ik niet echt heb opgelet, ik was een beetje afgeleid door alles, maar dat is niet het punt. Ik kijk even naar Felicia, Alice, Liam en Niall en vang iets op over eten. Alsof het getimed is, maakt mijn maag een rommelend geluid. Ik sta op en loop naar ze toe. 'Hey, als jullie iets gaan eten, zou ik dan mee mogen?' vraag ik aan niemand in het bijzonder, hoewel ik de blikken van Niall en Liam een beetje ontwijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alice Gabrielle Middleton

    Abbey komt ook naar ons toegelopen en vraagt: 'Hey, als jullie iets gaan eten, zou ik dan mee mogen?' 'Natuurlijk! Van mij mag het, waarom niet?' antwoord ik meteen.
    Van mij hoeft ze het niet eens te vragen. Misschien gaat straks iedereen wel mee!
    Ik krijg steeds meer trek en wordt eigenlijk wel een beetje ongeduldig. Maar mijn maag zou maar moeten wachten. Ik ga niet zeuren om weg te gaan ofzo, zeker niet.

    {sorry van slechte stukje}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Omg omg ze gingen alle vijf huilen gister.. Zooo schattig. En niall met zn gitaaar

    Felicia Houston

    Ik glimlah even en Abbey komt erbij. 'als jullie gaan eten mag ik dan ook mee?' vraagt ze. "tuurlijk mag dat' reageert Alice. Mijn glimlach wordt groter. Waaromvroegen we niet of iedereen mee ginf. Ik bedoel dat lijkt me wel het leukste. Ik leg mkjn haarstiekje op de tafel en begin behendog mijn haren in een visgraatvlecht te vlefhten snel knoop ik het stiekje er omheen en kijk er tevreden naar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry, ik had heel weinig tijd om te reageren. Waar kan ik inspringen met Elena?]


    Do what people say you can't.

    Romarin schreef:
    [sorry, ik had heel weinig tijd om te reageren. Waar kan ik inspringen met Elena?]


    {misschien bij Felicia, Alice, Abbey, Liam en Niall?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Ennn, waar zijn die?]


    Do what people say you can't.

    Romarin schreef:
    [Ennn, waar zijn die?]


    {In de tourbus, aan het praten over eten}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Elena Lisa Morin

    Ik voel me denk ik niet helemaal goed. Waar is de altijd vrolijk, irritante Elena gebleven? Ach, misschien komt dat nog. Misschien gaat alles een beetje snel. Van thuis, naar het vliegtuig, naar het vliegveld hier en dan in de bus. Ik ga een beetje onderuit gezakt zitten op een van de stoelen en kijk wat uit het raam. Vaag hoor ik de rest iets over eten praten. Eigenlijk heb ik best wel honger. Niet dat ik nooit honger heb maar ja, nu wel meer dan normaal. Ik sta op en loop nieuwschierig naar ze toe. 'Wat zeiden jullie over eten?' vraag ik en kijk ze aan. Mijn haar doe ik weer goed naar één kant en haar met mijn vingers eruit.


    Do what people say you can't.

    Felicia Houston

    Ik zie Elena ook in zonze richting komen en ze kijkt nieuwsgierig 'Wat zeiden jullie over eten?" ik glimlach even naar haar en zie hoe ze haar hand goed doet. ' WE gaan zo wat eten, ga je ook mee?" ik kijk even naar Elena , het was een lieve meid maar heel de reis was zo stil geweest. Misschien was er niets maar anders zou ik het van zelf of horen of gaan vrage3n aan haar. Misschien was ze gewoon erg moe ofzo omdat we vroeg op moesten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena Lisa Morin

    'We gaan zo wat eten, ga je ook mee?' zegt Felicia.
    'Shure, ik rammel van de honger.' glimlach ik.
    Ze bekijkt me. 'Is er soms iets?' vraag ik rustig.
    Meestal vond ik het wat raar als mensen me bekeken, alsof ik er heel fout uit zie als een zwerver of zo. Dat zou gênant zijn. Zelf kijk ik even naar beneden waar ik alleen mijn lichtelijk verkreukte shirt zie. Ik trek hem even recht en kijk weer naar Felicia.

    [ik had nog niet op plaats reactie geklikt :/.]


    Do what people say you can't.

    Felicia Houston

    'Shure, ik rammel van de honger.' ik grinnik 'ik ook eigenlijk' . Niet gek, vanochtend had ik wat yoghurt op vor ik vertrok en in het vliegtuig wat pinda's en nootjes. Dus he was niet zo raar, daarbij was het ook een normale etenstijd. 'Is er soms iets? Ik schud mijn hoofd 'Je bent alleen zo stil en afwezig, maar misschien is dat de vermoeidheid, maar als er iets is moet jehet wel zeggen hé" zeg ik bezorgd. Ik glimlach lief naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena Lisa Morin

    'Ik ook eigenlijk.' zegt ze en grinnikt.
    Ik kijk even de bus door. 'Je bent alleen zo stil en afwezig, maar misschien is dat de vermoeidheid, maar als er iets is moet je het wel zeggen hé.' zegt ze daarna.
    Ik glimlach. 'Nee, er is niks. Ik heb geen idee waarom ik zo doe. En ja, dat weet ik.' antwoord ik.
    Het is heel even stil. 'Maar eh, waar wouden jullie eigenlijk gaan eten?'
    Misschien niet de geweldigste vraag maar ja.


    Do what people say you can't.

    felicia houston

    'Nee, er is niks. Ik heb geen idee waarom ik zo doe. En ja, dat weet ik.' zegt ze glimlachend. Even is er een doodse stilte. 'Maar eh, waar wouden jullie eigenlijk gaan eten?' ik haal mijn schouders op 'geen idee ik had een restaurantje gezien maar ik zou het niet weten waar we heen gaan'glimlach ik. Ik zucht even en plof weer neer op de stoel. 'Zojuist is de wonder gebeurd. Niall heeft een koekje gedeeld met me' grijns ik. Ze wisten alle vier dat hij mijn favo was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena Lisa Morin

    'Geen idee ik had een restaurantje gezien maar ik zou het niet weten waar we heen gaan.' antwoordt Felicia.
    'Dat verdient een ok.' zeg ik.
    Ze zucht en gaat zitten op één van de stoelen. 'Zojuist is de wonder gebeurd. Niall heeft een koekje gedeeld met me.' grijnst ze.
    Ik knik bewonderend. 'Zo zo, doe maar duur. Dat is al een hele stap.' glimlach ik.
    Ik plof neer op een lege stoel vlak bij Felicia, kijk heel even naar buiten en dan weer naar Felicia.


    Do what people say you can't.

    FElicia houston

    'dat verdient een ok.' zegt ze ze knikt bewonderen 'Zo zo, doe maar duur. Dat is al een hele stap.' ik grijns even naar haar.
    Ik pak de zak met snoepjes uit mijn tas en scheur deze open en houd hem haar voor 'snoepje?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan