• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Alice Gabrielle Middleton

    'Oehh mag ik,' zegt Felicia meteen en ze kijkt me met zielige puppy ogen aan.
    'Tegen die puppy ogen kan ik geen nee zeggen. Hier, pak maar wat,' zeg ik nadat ik zelf een handje vol in mijn mond heb gestopt. Ik weet dat Felicia bijna nooit chips heeft, maar ze is er gewoon dol op. Dat dacht ik tenminste. Wij hebben elke dag wel chips thuis, in alle smaken! Felicia heeft niet vaak in haar leven chips gehad, ik juist best wel veel. 'Iemand anders nog wat chips?'


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    'Tegen die puppy ogen kan ik geen nee zeggen. Hier, pak maar wat,' ik begin te grijnzen. Die onthou ik want dat kan ik vaker gebruiken voor iets. Blij pak ik wat chipjes en eet ze langzaam en genietend op. De zoute smaak verspreid in mijn mond en ik begin weer te glimlachen. 'Imenad anders nog wat chips?" vraagt ze maar niemand reageert. Genietend van mijn chips eet ik het langszaam op en lik mijn lippen af. 'Dat was zoooooo lekker thanks' bedank ik haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { @IrishNialler we hebben gewoon een hele pagina vol geschreven}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [gnagnagna good yop]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AbbeyGail "Abbey" Caitlinn Brown
    Ik luister naar Felicia terwijl ze vertelt over Niall en eet langzaam mijn snoepje op. Dan haalt Alice een zak chips uit haar tas. Ik volg de zak met grote ogen als hij van Alice naar Felicia gaat, en weer terug. ' Iemand anders nog wat chips?' vraagt Alice dan. 'Ikke!' zeg ik iets te enthousiast. Ik pak een handje vol uit de zak en begin ze langzaam op te eten, waarna mijn maag nog meer geluiden begint te maken. 'Volgens mij heb ik honger,' zeg ik lachend als mijn buik nog een geluid maakt dat klinkt als een kat die langzaam dood gaat.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alice Gabrielle Middleton

    'Ikke!' zegt Abbey enthousiast en ik gooi de zak naar haar toe.
    'Dat was zooooooo lekker thanks,' zegt Felicia. Abbey stopt een chippie in haar mond en haar maag begint te knorren waardoor ik even moet lachen.
    'Honger?' vraag ik haar. 'We moeten snel wat gaan eten,' deel ik daarna mee.
    Pff... Ik heb nog steeds honger en ben blij dat mijn maag niet is begonnen met zeuren.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston.

    'Ikke!'hoor ik Abbey enthiosiast roepen en grinnik 'Volgens mij heb ik honger,' Ik knik instemmend. 'You're not the only one' lach ik zacht. Ik begin weer te lachen als Abbey haar buik begint te knorren 'Honger?' Alice kijkt haar vragend aan. 'We moeten snel wat gaan eten' ik knik weer. 'maar dat zeggen we al heel de tijd' grijns ik.
    'zal ik anders vragen of Zayn komt? Dan kan ik gelijk sorry zeggen omdat ik zo uitviel" stel ik voor. Het zat me dwars toen ik zo deed. Hij had vast gewoon een zwaare tijd gehad en moe enzo en dna nog een paar onbekenden erbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AbbeyGail ´Abbey´ Caitlinn Brown
    'Honger?' vraagt Alice als mijn buik weer geluiden maakt. Ik knik lachend veeg de chipskruimels van mijn broek af. 'We moeten snel wat gaan eten' Ik knik instemmend. 'zal ik anders vragen of Zayn komt? Dan kan ik gelijk sorry zeggen omdat ik zo uitviel´ vraagt Felicia dan ´Dat kan, als hij tenminste niet meer chagrijnig is. En Felic, ik denk niet dat het alleen jouw schuld is, hij had ook wel iets vriendelijker kunnen zijn,´ zeg ik. Ik kan gewoon aan haar zien dat het haar nog dwars zit. Dat is opzich best logisch, maar ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze het als haar schuld zal zien, ook als dat niet het geval is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Felicia Houston [yolooo]

    Ik zie dat Abbey lachend instemd. 'Dat kan, als hij tenmiste niet meer chagrijnig is. En felic, ik denk niet dat het alleen jouw schuld is, hij had ook wel iets vriendelijker kunnen zijn' zegt ze en ik knik maar wat. ;'Ik deed nou niet bepaald aardig en misschien was hij gewoon moe van alles. Ik bedoel ik snap dat wel maar ik ben zo terug' glimlach ik even. Zoekend kijk ik rond naar Zayn. Ik zie hem een stuk verderop zitten met zijn laptop en zachtjes loop ik erheen. Aarzelend tik ik hem aan. 'Ehm Zayn sorry van toen net. Ik had niet zo moeten reageren.' zeg ik zacht en kijk hem even aan. 'Wil je ook mee wat gaan eten?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    Ondertussen had ik mijn laptop gepakt en was verder gaan facetimen met Safaa. Het kleine meisje straalde zoveel energie en blijheid uit. Ineens voelde ik iemand op mijn schouder tikken. 'Ehm Zayn sorry van toen net. Ik had niet zo moeten reageren' zei Felicia zachtjes. De grijns op mijn gezicht vervormde zich tot een glimlach. 'Nee, het spijt míj. Ik ben nogal down van de breuk tussen mij en mijn vriendin, ik had het niet op jullie moeten afreageren. Nogmaals, sorry' glimlachte ik. Mijn blik ging even naar het scherm, waar Safaa ineens zat met een zak popcorn die ze zat te eten terwijl ze naar ons keek. Hoe kreeg dat kind in hemels naam het voor elkaar om binnen die paar seconden ergens popcorn vandaan te halen? 'Wil je ook mee wat gaan eten?' vroeg Felicia. 'Ja, hoor. Alleen ik denk niet echt dat de rest van de meisjes me nog aardig vindt' grinnikte ik. 'Is dat één van de meisjes? Zij is leuk! Hoe heet ze? Is dat Alice? Of heet zij Anastasia?' vroeg Safaa door. 'Dat is Felicia, Saf. Maar ik moet gaan. Ik bel je vanavond wel weer' zei ik schuldig. 'Néé! Niet gaan, Zaynie! Alsjeblieft' smeekte Safaa. 'Jawel, Safaa. Ik moet nu echt gaan' Des te meer Safaa begon te vragen, des te meer tegenzin ik kreeg om mee te gaan eten. 'Oké. Doei, Zaynie! Ik hou van je!' riep Safaa nog uit. 'Ik ook van jou, lieverd. Doei' glimlachte ik. Ik klapte mijn laptop dicht, en deed hem terug in mijn rugzak. Daarna stond ik op en keek ik Felicia aan. 'Sorry, dat was mijn kleinste zusje' verontschuldigde ik me.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 19:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houston

    Met mijn blik afgewend van het scherm kijk ik hem aan, hij verdiend ook wat privacy. 'Nee, het spijt míj. Ik ben nogal down van de breuk tussen mij en mijn vriendin, ik had het niet op jullie moeten afreageren. Nogmaals, sorry' . Ik kijk even met grote ogen 'Dat wist ik niet' zeg ik zacht. 'Ik snap het ook wel, jullie zijn druk bezig en volgens mij weinig slaap' ik glimlach even en hoor een meisje hysterisch praten. 'Ja, hoor. Alleen ik denk niet echt dat de rest van de meisjes me nog aardig vindt' ik haal mijn schouders op 'Dat is dan lekker hun probleem, ik bedoel je doet toch weer normaal na dan vind ik het goed' . 'Is dat één van de meisjes? Zij is leuk! Hoe heet ze? Is dat Alice? Of heet zij Anastasia?' ik word rood als ze zegt dat ik leuk ben en glimlach even naar het scherm. 'Dat is Felicia Saf. Maar ik moet gaan. Ik bel je vanavond wel weer'zegt hij met een spijtige odnertoon. Het meisje smeekt wat en neemt uiteindelijk afscheid. Hij klapt de laptop dicht en ruimt hem op en kijkt me aan Sorry, dat was mijn kleinste zusje' . Ik glimlach 'Haar ken ik wel, ze is schattig' glimlach ik. 'ga je mee, we waren nog wat aan het zitten maar ik weet niet of we nu al gaan of straks, weet jij eigenlijk hoelang we moeten rijden?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javadd Malik

    Mijn mondhoeken krulden meer omhoog toen Felicia Safaa schattig noemde. 'Ga je mee, we waren nog wat aan het zitten maar ik weet niet of we nu al gaan of straks, weet jij eigenlijk hoelang we moeten rijden?' vroeg Felicia. 'Nou, ik heb werkelijk geen idee waar we als eerste optreden, maar dat zullen we wel dadelijk te horen krijgen van Paul' Ik haalde even mijn schouders op en haalde automatisch een hand door mijn haar. Ik kon mijn bril wel weer afzetten, want ik had nu geen last meer van hoofdpijn en ik kon weer scherp zien, alleen als ik ooit van die bril en lenzen wilde afkomen zou ik hem toch echt moeten dragen zodat mijn ogen weer vooruit gingen. Gelukkig was het wel een erg mooie bril, dus ik had niks te klagen. 'Alleen de jongens zullen normaal tegen me doen, hoewel ik Louis nu wel heel erg betwijfel aangezien ik niks goed doe volgens hem. Maar goed, we zullen het dan nu zien' zuchtte ik. Ik zette een, dit keer gemeende, glimlach op. En keek afwachtend Felicia aan totdat ze ging lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houston

    'Nou, ik heb werkelijk geen idee waar we als eerste optreden, maar dat zullen we wel dadelijk te horen krijgen van Paul' ik zie dat hij een hand doorzijn hand haalt en knik. 'Alleen de jongens zullen normaal tegen me doen, hoewel ik Louis nu wel heel erg betwijfel aangezien ik niks goed doe volgens hem. Maar goed, we zullen het dan nu zien' 'als ze zien dat je het weer goed is komt het vast goed, en anders mag je altijd nast mij komen zitten' glimlach ik en begin te lopen. 'Aliceee gaan we wat eten?" zing ik grijnzend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    {ik ga zo weer even reageren}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Alice Gabrielle Middleton

    Felicia en Abbey hebben een heel gesprek gevoerd als Felicia het gaat proberen het goed te maken met Zayn. Ik ben benieuwd of het lukt. Ik kijk Abbey even veelbetekenend aan. Ik kijk met mijn zak chips in de hand toe hoe ze op hem afstapt. Tot mijn verbazing reageert hij niet echt boos. Er was vast een reden waarvoor hij zo deed. Misschien is er wel iets ergs gebeurd of zo. Uiteindelijk komt ze terug, mét Zayn. 'Aliceee gaan we wat eten?' vraagt ze. 'Ik denk dat we een restaurant moeten binnenwandelen, of nee, eerst zoeken,' zeg ik.


    It just takes one negative comment to kill a dream