• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Alice Gabrielle Middleton

    Felicia en Elena houden een heel gesprek totdat Felicia een zak met snoepjes openscheurt en hem voor Elena's neus houdt.
    'Snoepje?' vraagt ze aan Elena. Mijn ogen volgen de zak nauwkeurig.
    'Mag ik ook een snoepje?' vraag ik dan maar, een beetje onbeleefd, maar ik heb honger.
    Geduldig wacht ik op antwoord.

    {sorry voor slechte stukje}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    'mag ik ook een snoepje?" vraagt Alice waardoor ik knik en begin te grinniken. 'Alsof ik jou niets zou geven'grijns ik naar haar.
    Ik houd haar de zak voor en geef de rest ook snoepjes die wilde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena Lisa Morin

    Ik pak een snoepje uit het zakje dat Felicia voor mij houdt. 'Dankje.' glimlach ik.
    'Mag ik ook een snoepje?' vraagt de bekende stem van Alice ineens.
    Ik kijk haar aan. Na het vliegtuig had ik haar bijna niet meer gezien. Ja, soms wel nog maar niet dat daar oplette of zo. Dat zou nogal fout zijn als ik helemaal op iemand ging letten. Beetje stalken. Ieuw nee.. Ik kijk van het uitzicht buiten weer terug naar de twee meiden.


    Do what people say you can't.

    Alice Gabrielle Middleton

    Ze grinnikt even na mijn vraag.
    'Alsof ik jou niets zou geven,' zegt ze met een grijns op haar gezicht. Ze houdt de zak voor me en gulzig pak ik er een snoepje uit.
    Ze geeft de rest ook een snoepje en ik stop hem snel in mijn mond, zodat niemand mijn snoepje af zou kunnen pakken. 'De bagage zit toch achterin de bus?' vraag ik voor de zekerheid, anders zouden we het misschien zijn vergeten als het er nog niet stond.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    Ik grinnik zachtjes en pak ook een zuurtje. Glimlachend geef ik Alice nog een snoepje. 'De bagage zit toch achterin de bus?' ik knik twijfelend 'denk het wel, hier voor je doodvalt van de honger' lachend knipoog ik en ruim de zak weer terug op. '; dus hoelang is het met de bus?' Ik begon weer vrolijk en hyper te raken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Ze geeft me nog een snoepje voordat ze antwoordt.
    'Denk het wel, hier voor je doodvalt van de honger,' zegt ze met een knipoog. Pfoe! Gelukkig, ik dacht even dat ik mijn gitaar (en koffer) was vergeten. Ze ruimt de zak met snoepjes lachend weer op.
    'Dus, hoe lang is het met de bus?' vraagt Felicia dan. 'Ik heb geen idee. Ik weet niet eens waar we naar toe gaan!' geef ik toe. Het zou wel handig zijn om dat te weten.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    'Ik heb geen idee. Ik weet niet eens waar we naar toe gaan! helemaal vrolijk begin ik hard te lachen. En ja hoor, de Felicia die hun het meeste zagen was terug.
    Ik had met de jognens kennis gemaakt en ik voelde me goed, geliefd en op mijn gemak bij ze. Eerst was ik altijd heel verlegen en stil mar daar kwam verandering in. Ik kreeg zo hypere buien en praat veel. 'Ik heb ook geen idee maar het gaatgeweldig worden' klap ik vrolijk in mijn handen. Ik schuif mijn hoofd naar Alice. 'Niall is nog knapper in het echt' grijns ik naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Helloww, heb zin in 3 mei.
    Kan Lou ergens tussen)


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Pardoes schreef:
    (Helloww, heb zin in 3 mei.
    Kan Lou ergens tussen)


    {hij kan wel net als Elena naar Felicia Alice, Abbey, Liam en Niall gaan? En ik heb ook zin in morgen :) }

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 16:16 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Alice Gabrielle Middleton

    Weer helemaal vrolijk begint ze te lachen. Fijn, ze is weer vrolijk! Nu kunnen we weer gewoon blij lachen.
    'Ik heb ook geen idee, maar het gaat geweldig worden!' zegt Felicia vrolijk en ze klapt als een klein kind in haar handen.
    Dan richt ze zich tot mij. 'Niall is nog knapper in het echt!' zegt ze met een grijns, zonder dat iemand anders het kan horen. 'Je bent weer helemaal blij!' zeg ik tegen haar met een grote glimlach. 'En je hebt gelijk, hij is wel knap. Maar dat zijn ze allemaal!'


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    . 'Je bent weer helemaal blij!' zegt Alice met een grote glimlach en instemmend knik ik mijn hoofd op en neer terwijl ik mijn witte tanden bloot lach. Ik wa sblij dat ik nog nooit een beugel gehad heb en gewoon rechte tanden had. . 'En je hebt gelijk, hij is wel knap. Maar dat zijn ze allemaal!' dommig begin ik te grijnzen. 'Maar Niall is en blijft de knapste' lachend steek ik mijn tong plagerig uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Ze knikt instemmend haar haar hoofd en lacht weer. Ik ben blij dat we nu weer lachen. Het is een beetje of we de anderen zijn vergeten of zo.
    'Maar Niall is en blijft de knapste,' zegt ze nog steeds lachend en ze steekt haar tong uit.
    'Ik neem aan dat hij dus je favoriet is?' zeg ik daarna vragend. Jemig, we praten nu over mensen alsof het dingen zijn. Maar ze zijn wel wereldberoemd en we mogen een voorkeur hebben toch?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    'Ik neem aan dat hij dus je favoriet is? ik merk dat ik een beetje bloos en knik. 'dat wist je toch' grinik ik zachtjes. Ik grabbel mijn flesje uit mijn tasje en neem een grote slok eruit. 'dus het eten" grijnzend kijk ik rond ik had echt trek gekregen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Ze bloost een beetje waardoor ik moet glimlachen. 'Dat wist je toch,' zegt ze. Hopelijk hebben de jongens dit hele gesprek niet gehoord. Dan zouden we mooi voor schut staan. Tenminste, Felicia. Maar hij is wel knap, dus eigenlijk is het niet zo raar dat we daar over praten.
    Ze grabbelt weer in haar tas waardoor ik me iets herinner. Ik pak mijn tas (met het superleuke gitaarhangertje) en haal de zak chips eruit waar ik trots naar kijk. 'Ik was helemaal vergeten dat ik een zak chips mee had. Wie wilt er wat?' vraag ik in het algemeen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    Ze glilmacht en begint ook te rommelen in haar tas. 'Ik was helemaal vergeten dat ik een zak chips mee had. Wie wilt er wat?' zegt ze en houd een mega zak vol chips vast en omhoog. Mijn ogen glunderen, we aten bijna nooit chips. 'oehh mag ik ' zeg ik en kijk haar met puppy ogen aan. In mijn hele leven heb ik thuis denk 10 keer chips op en voor de rest wel eens bij vriendinnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan