• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {omdat ik niet precies weet waar elk personage is, kunnen we denk ik beter een soort tijdsprong doen en dat ze dan gewoon met zijn allen het restaurant binnenwandelen. Is dat goed?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [heey ik wil even zeggen dat ik zo op mijn mobiel nog kom maar ik wil wel dat ze zeg maar op zij gaat omdat ik een week weg ben niet dat jullie vast lopen dus iemand een idee ervoor

    Felicia Houston

    'ik denk dat we een restaurant moeten binnenwandelen of nee eerst uitzoeken'zegt Alice. 'ik had er al een paar gezien daar' ik wijs in ded richting een stukje van het vilegveld vandaan. 'maar ik weet niet bij wat voor iets we willen gaan eten?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AbbeyGail ´Abbey´ Caitlinn Brown
    Ik kijk even naar Zayn en Felicia die een gesprekje voeren, waarna ze allebei hierheen komen. ´Ola,´ zeg ik vrolijk. Zelfs als ik boos was geweest op Zayn, zou het niet slim zijn om dat te laten zien, daar schieten we niks mee op. 'ik denk dat we een restaurant moeten binnenwandelen of nee eerst uitzoeken' zegt alice, waarop Felicia reageert 'ik had er al een paar gezien daar, maar ik weet niet bij wat voor iets we willen gaan eten?'
    'Mij maakt het echt niet uit, zolang het maar eetbaar en betaalbaar is,' zeg ik.
    Ik voel mijn telefoon trillen en kijk even. Liz staat er op het schermpje. Ik druk op annuleren en stuur haar een whatsappje. Het is hier echt chill, ik bel je vanavond terug, love you x

    [wow, inspiratieloos]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    {nu gewoon gelijk door naar restaurant, zodat iedereen weer gelijk loopt?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Sgord maar weet iemand ee nanier zodat felicia niet in de weg loopt. Desnoods doe ik dat ze ziek word en op bed slaapt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Felicia Houston

    Uit het niets ben ik ineens misselijk en ik sprint naar de wc waar ik overgeef. Een van de bewakers kwam kijken tilde me op om me op bed te leggen. Hij tuwde een thermometer in mijn mond. "je hebt koorts'zegt hij zacht voor ik in slaap viel. De man loop naar de rest en zegt dat ik ziek ben en datt ze me moeten laten slapem.

    Zo opgelost tot over een week. Is iemand zo lief om mij een damenvattig te sturen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ook hierbij meld ik dat ik gewoon thuis blijf vandaag, want ik heb voedselvergiftiging]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    [Ook hierbij meld ik dat ik gewoon thuis blijf vandaag, want ik heb voedselvergiftiging]


    { Beterschap!}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {ik ga weer een stukje posten}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Alice Gabrielle Middleton

    Uiteindelijk hebben we een klein gezellig Italiaans restaurantje gevonden waar het niet zo druk is.
    'Weten jullie of ze hier lekker eten hebben?' vraag ik aan iedereen in het algemeen, maar ik verwacht dat een van de jongens antwoord zal geven aangezien zij in Engeland wonen en wij niet en sommigen van ons er nog nooit zijn geweest. En de bagage zat gewoon in de achterbak dus ik heb me zorgen zitten maken om niets. En het was best gezellig in de bus.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    (OMG ik ben twee daagjes weg en dan BAM, 18 pagina 's :O

    Wat heb ik gemist en waar kan ik met Niall inspringen?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    ZiamStorason schreef:
    (OMG ik ben twee daagjes weg en dan BAM, 18 pagina 's :O

    Wat heb ik gemist en waar kan ik met Niall inspringen?)


    {ik heb net een soort tijdsprong gedaan zodat iedereen weer gelijk zou lopen, dus ze zijn net in het restaurant}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan

    We zijn in een restaurant! Ik sta nog maar ga naast een meisje zitten dat volgens mij Alice heet. Ik hoorde tenminste zoiets.
    "Weten jullie of ze hier lekker eten hebben?" Vraagt ze. Ik knik meteen.
    "Ja, dit is echt een goed restaurant!" Zeg ik. Een serveerster komt ons een kaart brengen, en ik pak er meteen een. Alles is lekker. Wat moet ik kiezen? Ik kijk naar de pizza's en bedenk dat ik daar wel zin in heb. Ik kijk naar het meisje dat naast me zit.
    "Jij heet Alice, toch?" Vraag ik. Ik hoop maar dat ik het goed heb, want zeker weet ik het niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alice Gabrielle Middleton

    Niall geeft meteen antwoord. 'Ja, dit is echt een goed restaurant!' Ik knik even. De serveerster komt ook aanlopen met de menukaart. Ik bekijk hem even. Zal ik voor pasta of pizza? Ik denk pizza, maar pasta is ook lekekr. 'Jij heet Alice toch?' vraagt Niall dan aan mij. 'Ja, ik heet Alice. En jij bent toch Niall?' geef ik als antwoord. Het is raar, in mijn hoofd lijkt het of ik alle namen al weet maar als ik mijn gedachtes moet waarmaken, is het opeens of ik er niet zeker van ben, dus vraag ik het maar even na. 'Wat zal ik nemen? Ik kan niet kiezen. Pizza of pasta,' vraag ik dan maar om het gesprek een beetje voor te zetten. Waar is Felicia eigenlijk?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall Horan

    "Ja, en jij heet Niall toch?" Vraagt ze. Ik knik. "Ja. Ik ben Niall." Zeg ik. Daarna kijk ik weer naar de menukaart. Pizza of pasta... Pizza of pasta. Pasta... Pizza... Allebei zo lekker! Ik zucht. Hoe kan ik ooit een keuze maken. "Wat zal ik nemen. Ik kan niet kiezen. Pizza of pasta." Zegt Alice. Ik grinnik. "Ja hè, dat is echt lastig!" Zeg ik. Opeens heb ik een idee. "Wat nou als ik bijvoorbeeld pasta, en jij pizza neemt. Dan doen we onze porties doormidden en dan hebben we allebei pasta en pizza." Zeg ik trots op mijn idee. Ik vind het best wel een goed idee. En dan heb ik pizza en pasta


    Spoiler alert: you will save yourself