• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    AbbeyGail 'Abbey' Caitlinn Brown
    Felicia komt naast me staan. 'Hoe vind jij het tot nu?' vraagt ze zachtjes. 'Heel eerlijk vind ik het niet zo heel bijzonder allemaal, ik bedoel, het is heel leuk dat we in Londen zijn en dat One Direction hier voor ons staat. Maar toch vind ik het niet zo spectaculair. Al voel ik me wel heel bekeken met al die meisjes om ons heen,' zeg ik en ik kijk weer rond, het aantal meisjes lijkt wel verdubbeld in de twee seconden die ik weg keek. 'En jij, heb jij het naar je zin?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Anastasia Veronique Darling-Gonzales
    Ik grinnikte zachtjes toen hij een tikje hulpeloos naar de telefoon gebaarde. 'Zou jij terugpraten als er ineens een wereldster aan de andere kant van de lijn tegen je praat?' Grinnikte ik hoofdschuddend. Het duurde echter niet lang voor ik vanaf hij opgewonden kreetjes kon horen.
    Geamuseerd keek ik vervolgens naar Harry. 'Ze mag je.' Knikte ik zo serieus mogelijk, hoewel het moeilijk was gezien ik haar kinderlijke stemmetje helemaal hier kon horen. 'Ze heet Odelia.' Vertelde ik hem uiteindelijk, gezien mijn zusje kennende ze zich de vraag niet eens zou herinneren. Haar kinderlijkheid was schattig, hoewel ze ook enorm hyper kon zijn. Maar dat was normaal voor haar leeftijd, bedacht ik me zo.
    Het was vriendelijk van Harry dat hij het had willen doen, voornamelijk omdat ik anders de hele tour zou hebben gezeten met een hyperactieve beller. Ik schudde mijn hoofd grinnikend bij die gedachte: Odelia was nog slim genoeg om me te bellen, ook.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Felicia Houston
    'Heel eerlijk vind ik het niet zo heel bijzonder allemaal, ik bedoel, het is heel leuk dat we in Londen zijn en dat One Direction hier voor ons staat. Maar toch vind ik het niet zo spectaculair. Al voel ik me wel heel bekeken met al die meisjes om ons heen,' ik knik dat ik het begrijp. Ik kijk even toe hoe Zayn loop te keffen en wegloop. Daarna slik ik zachtjes, hopelijk was hij niet altijd zo. 'En jij, heb jij het naar je zin?' Ik knik even en kijk haar aan 'Het is raar omdat ik nog nooit eerder zo ver weg ben geweest met alle luxe erbij en het is gaaf om ze zo te mogen ontmoeten alleen ben ik bang dat ze ons straks beu zijn' geef ik toe. Tegen de meiden kon ik nooit iets kontkennen of liegen

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 12:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    AbbeyGail 'Abbey' Caitlinn Brown
    'Het is raar omdat ik nog nooit eerder zo ver weg ben geweest met alle luxe erbij en het is gaaf om ze zo te mogen ontmoeten alleen ben ik bang dat ze ons straks beu zijn' Ik knik lichtjes. 'precies, ik zou het ook niet leuk vinden om een paar maanden lang met fans te touren, al denk ik, van wat ik kan zien, dat Zayn de enige is die er een probleem mee heeft,' zeg ik terwijl ik naar de plek kijk waar Zayn stond voordat hij chagrijnig wegliep.

    [ik voel me echt een slechte rpg' er omdat ik gisteren de hele avond weg was door de server, en nu weer weg moet. Sorry :( ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alice Gabrielle Middleton

    Na mijn vraag verdween zijn glimlach meteen. 'Totaal niet, voor mijn part is nu alleen nog het optreden leuk, het reizen kan afvallen. Ik had hier geen zin in, ik héb hier geen zin in en ik zal ook nooit zin krijgen,' zegt hij chagrijnig waarna hij wegloopt. Een beetje verslagen blijf ik achter en kijk toe hoe hij wegloopt. Raar, ik had gehoopt dat hij het misschien nog een beetje leuk zou vinden. Hij heeft er vast wel een reden voor. Misschien denkt dat we bij elke beweging gaan gillen? Ik kijk even om me heen en ga bij Asa staan. Harry staat met haar I pod in zijn hand. 'Odelia?' fluister ik naar haar.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Elena Lisa Morin

    Ik pak aarzelend zijn hand vast. 'Dus ehm.. ehm..' stamel ik.
    Damn, wat had ik nou weer? Kon ik niet één keer normaal doen bij nieuwe mensen. 'Sorry, dat ik zo raar doe. Ik voel me niet zo op m'n gemak bij nieuwe mensen.' zeg ik snel voordat 'ie denkt dat ik gestoord ben.
    Ik wiebel even van mijn ene been op de andere. Het is even stil. Ik haal rustig adem en vraag dan maar: 'Vind je het leuk dat wij met z'n vijven mee gaan met jullie op tour?'
    Met één hand haal ik haar mijn haar even naar de rechterkant en leg het over mijn schouder.


    Do what people say you can't.

    Felicia Houston

    'precies, ik zou het ook niet leuk vinden om een paar maanden lang met fans te touren, al denk ik, van wat ik kan zien, dat Zayn de enige is die er een probleem mee heeft ik knik weer. Ik hoopte heel erg dat ze me niet ouderwets zouden vinden omdat ik in God geloofde en voor het eten aan bidden deed, ik hoopte dat ze dat zouden respecteren maar bij sommige van de vijf had ik zo mijn twijfels. Ik bijt op mijn lip en zie Harry ook 'Felicia Houston'stel ik mezelf even voor. Lipbijtend kijk ik hem aan. Nu was ik blij met mijn lengte, Ik was even groot als de jongens.

    [ff naar de bieb binnen 10 min. terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne
    'Sorry, dat ik zo raar doe. Ik voel me niet zo op m'n gemak bij nieuwe mensen,´ ik glimlach en haal mijn schouders op.
    ´Maakt niet uit, ik ken je probleem, ik ben ook heel slecht in het ontmoeten van nieuwe mensen,´ zeg ik geruststellend. Ze wiebelt zenuwachtig van het ene op het andere been.
    Vind je het leuk dat wij met z'n vijven mee gaan met jullie op tour?'
    'Het lijkt me heel erg gezellig,' zeg ik vrolijk, 'ik denk dat het super leuk gaat worden en jij?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [iemand voor Felicia?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena Lisa Morin

    'Maakt niet uit,' zegt hij, 'ik ken je probleem, ik ben ook heel slecht in het ontmoeten van nieuwe mensen.'
    Ik zucht even opgelucht. Iemand die me begrijpt. 'Het lijkt me heel erg gezellig, ik denk dat het super leuk gaat worden en jij?'
    'Mij lijkt het ook wel leuk, ik mag dan wel niet de aller grootste fan zijn maar jullie lijken me wel aardig. Tenminste, nu nog wel.' zeg ik eerlijk.
    Ik peuter weer aan mijn nagel waar nu bijna geen nagellak meer op zit. Daarna leg ik mijn hand even in mijn nek. Liam was een redelijk stuk groter dan mij waardoor ik omhoog moest kijken. Ik glimlach maar aangezien ik geen idee heb om nog iets te zeggen.

    [eten]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles

    Vrolijk luister ik naar het gebrabbel dat uit de speakers komt. Asa had net gezegt dat haar zusje Odelia heet. Odelia is een heel verhaal aan het vertellen over haar school, over hoe jaloers haar vriendjes wel niet zijn. 'Wil je me nog wel een keertje bellen?' In mijn hoofd beeld ik een klein meisje in, die enorm op Asa lijkt. 'Ja, tuurlijk. Als je zus dat goed vind.' Zeg ik lachend. 'Doei Harrrrrrrrrry!' 'Doei Odeliaaaaa.'
    Glimlachend geef ik Asa's mobiel terug. 'Ze is echt schattig.' Zeg ik gniffelend. Plotseling komt er een ander meisje aanlopen die zichzelf voorsteld als Felicia Houston. 'Ik ben Harry.' Zeg ik terwijl ik haar hand schud. Bij elke ontmoeting zeg ik altijd mijn naam, wat eigenlijk niet nodig is, want meestal weten ze die wel. Ik laat haar hand los en ik laat mijn blik even door de hal van het vliegveld glijden. Verschillende meisjes kijken ons aan.
    'Jongens, ik denk dat het handig is als we zo vertrekken.' Mompel ik.

    Liam James Payne
    'Mij lijkt het ook wel leuk, ik mag dan wel niet de aller grootste fan zijn maar jullie lijken me wel aardig. Tenminste, nu nog wel,' ik glimlach, ze is tenminste eerlijk, maar wel klein; wat een grappig contrast tussen ons op levert.
    'Felicia Houston,' zegt een ander meisje. Ik draai me naar haar om en zet een stap achteruit zodat zij zich ook in het gesprek tussen Elena en mij kan mengen.
    'Liam,' zeg ik met een glimlach.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia Houston

    Ik glimlach even als Harry en Liam zich ook voorstellen. en Liam zet een stapje naar achter en dankbaar kijk ik hem aan. Ik laat mijn kettinghanger los en slik even. 'Jongens ik denkdat het handigste is om te vertrekken 'steld Harry voor en ik knik. 'Zal ik ehm, anders Zayn zoeken?" bied ik zacht aan. Ik kijk even van Harry naar Liam. Ik snapte het als ze hem zelf wouden zoeken en niet een fan die hun tour verpest. Ik frunik wat met mijn nagels


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    'Jongens, ik denk dat het handig is als we vertrekken,' hoor ik iemand zeggen en ik zie dat het Harry is.
    'Ja, maar wij hebben onze bagage nog niet, het zou wel handig zijn die ook mee te nemen.' zeg ik dan. 'Weten jullie waar die is?' vraag ik aan de overige 4 jongens. Ik ben nooit zo goed in de weg kennen en weten waar alles is. En ik ga niet weg voordat ik weet waar mijn gitaar is, aangezien ik die ooit van mijn opa heb gehad die nu dus niet meer leeft.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {kamer opruimen en dan logeren (: x}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.