• Vijf beste vriendinnen. Eén van hen heeft hun ingeschreven voor een prijsvraag en ze wonnen. Ze mogen mee met de wereldtour van de beroemde band One Direction. De droom van elke fan. Niet elke vriendin is een fan, die gaat dan alleen mee voor haar vriendinnen en de ander is weer de grootste directioner ooit en zou gewoon de gelukkigste persoon op aarde zijn. Zou dit hun vriendschap hechter maken, of juist uit elkaar trekken? Ontstaan er relaties tussen 1D en de meiden, of barst er ruzie uit?

    Jongens: VOL
    - Liam Payne~ Lizor
    - Harry Styles ~ Sempra
    - Niall Horan ~ XxPeetaxX
    - Louis Tomlinson ~ Pardoes
    - Zayn Malik
    ~ Luminoase

    Meisjes: VOL
    - Alice Gabrielle Middleton ~ amy66
    - Anastasia Veronique Darling-Gonzales ~ Phrases
    - AbbeyGail *Abbey* Caitlinn Brown ~ Gillies
    - Elena Lisa Morin ~ Romarin
    - Felicia Abby Lilly Houston ~ IrishNialler


    Regels:
    - Minimaal 4 regels, mag altijd meer, er is geen maximum
    - Minstens 2 x per week schrijven
    - 16+ is toegestaan
    - Off-topic tussen haakjes ({[ ]})
    - Je karakter moet minimaal 18 zijn
    - Niemand buitensluiten
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een speciale reden hebt
    - Geen Perfecte personages


    De start:

    De meiden zitten in het vliegtuig naar Londen, waar ze One Direction voor het eerst ontmoeten. De jongens hebben net een concert achter de rug en worden opgehaald om de meiden bij het vliegtuig op te halen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    "En daar kom je nu mee? Bekijk het maar Niall" zegt hij bozig en ik kijk even naar beide jongens. 'Waar was je?" ik hoor een beetje bezorgheid en dat deed me wel goed eigenlijk. 'Ik voelde me niet goed maar het gaat nu wel beter' zeg ik zacht. 'Ik ga in de bus zitten, ineens heb ik geen honger meer' sist hij en loopt boos weg. Aarzelend kijk ik van Niall naar Zayn. 'Anders ga jij maar eten ik ga wel naar hem toe, ik heb toch geen trek' zeg ik kleintjes en stuur Niall een vastbesloten blik. Geen idee of ik hier slim aan deed maar nu Zayn normaal tegen mij deed vond ik dat ik hem moest helpen. Langzaam loop ik terug en klauter zacht de bus terug in en plof naast Zayn neer. 'Wat was er nou net? Jullie moeten echt geen ruzie maken, als jullie liever hebben dat er geen fans bij zijn moet je het gewoon zeggen dan gaan we wel weg. Liever weg dan ruzie in de band. sorry ik moet me er ook niet mee bemoeien, het is mijn zaak niet. Ik weet niet eens wat er afgespeeld is tussen jullie maar ik wil gewoon niet dat jullie ruzie krijgen. Jullie zijn allemaal zo lief en natuurlijk zijn jullie moe en missen jullie van alles en weet ik het wat maar dan moet je dat juist zeggen en elkaar steunen want dat helpt meer, maar ach wat zwets ik ook ik weet niet eens wat er aan de hand is' Zodra ik merk dat ik weer ratel word ik rood en houd ik abrupt mijn mond dicht en staar voor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    'En daar kom je nú mee aan?' Vraagt hij ongelovig. Ik voel me meteen al stom. Ik heb dit echt verkeerd gedaan. Ik heb Zayn pijn gedaan en ik los het niet goed op. 'bekijk het maar, Niall,' zegt hij. Ik begin bijna te huilen. Ik ben een stom mens. En een gemeen mens. Ik ren achter Zayn aan. 'Het spijt me zo. Ik wou je echt niet pijn doen. Echt niet. Je bent mijn beste vriend.' Ik probeer de brok in mijn keel door te slikken. Ik wil het niet zeggen. Dat mag ik niet. Het lukt niet. De tranen stromen over miijn wangen. 'Ik... Het spijt me echt, je betekend meer voor me dan je kunt bedenken!' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javadd Malik

    'Wat was er nou net? Jullie moeten echt geen ruzie maken, als jullie liever hebben dat er geen fans bij zijn moet je het gewoon zeggen dan gaan we wel weg. Liever weg dan ruzie in de band. sorry ik moet me er ook niet mee bemoeien, het is mijn zaak niet. Ik weet niet eens wat er afgespeeld is tussen jullie maar ik wil gewoon niet dat jullie ruzie krijgen. Jullie zijn allemaal zo lief en natuurlijk zijn jullie moe en missen jullie van alles en weet ik het wat maar dan moet je dat juist zeggen en elkaar steunen want dat helpt meer, maar ach wat zwets ik ook ik weet niet eens wat er aan de hand is' ratelde Felicia door. Niet naar haar kijkend bleef ik door tekenen. 'Als we ruzie hebben betekent dat nog niet dat de hele band uit elkaar knalt. We kunnen nauwelijks twee dagen zonder elkaar, dus rond vanavond realiseer ik me dat ik niet zo had moeten doen en bied ik mijn excuses aan' mompelde ik. Het kon ook nu, maar daar had ik geen zin in. 'Ik... Het spijt me echt, je betekend meer voor me dan je kunt bedenken!' hoorde ik opeens een duidelijk stem. Maar de stem was wat vertroebeld. Nieuwsgierig keek ik op, waarbij ik een huilende Niall aantrof. Ik legde mijn potlood neer en stond op, om hem vervolgens in een knuffel te trekken. Geen jongensomhelzing, maar een echte knuffel. 'Voel je -je zo rot? Oh, het spijt me! Ik ben heel stom bezig geweest, jullie kunnen er niks aandoen. Ik weet dat je het spijt, wat helemaal niet terecht is. Het spijt mij. Dat meen ik' suste ik zachtjes. 'Jij betekent ook heel veel voor mij, Nialler' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felicia Houston [ nu zou mijn broer dus zeggen, Ha Gaaaaaaaayyyy]

    Zaynm gaat rustig verder met tekenen 'Als we ruzie hebben betekent dat nog niet dat de hele band uit elkaar knalt. We kunnen nauwelijks twee dagen zonder elkaar, dus rond vanavond realiseer ik me dat ik niet zo had moeten doen en bied ik mijn excuses aan' ik schrok half op omdat ik niet in de gaten had dat hij me opgemerkt had. De deur gaat open en ik zie een huilende Niall. 'Nawh' mompel ik zacht en sla mijn hand voor mijn mond. Hij zag er super cute uit, Niall en Zayn dan. 'Voel je -je zo rot? Oh, het spijt me! Ik ben heel stom bezig geweest, jullie kunnen er niks aandoen. Ik weet dat je het spijt, wat helemaal niet terecht is. Het spijt mij. Dat meen ik' sust hij en ze geven elkaar een schattige knuffel waardoor ik helemaal weg smelt. 'Jij betekent ook heel veel voor mij, Nialler' Ik kreeg een beetje het gevoel dat ik overbodig was, dat ik ze alleen moest laten. Dus dat deed ik dan ook. Zacht zonder dat ze het merkte volgens mij dan liep ik naar het gedeelte achter een deurtje waar ik had liggen slapen. OMdat het niet mijn bed was maakte ik het weer netjes terug op zoals het eerst lag en keek rond. Op elke bed lag een ander soort kussen, dat was vast fvoor lange reizen als ze door wouden rijden zodat ze lekker konden slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Aangezien Felicia, Zayn en Niall nu alle naar de bus zijn, voel ik me een beetje eenzaam. Voorzichtig sta ik op en kijk wat ze aan het doen zijn. Ik zie Zayn die een Niall (met tranen) knuffelt. Maar dan ook echt knuffelt. Ik kijk iets verder en zie Felicia.
    Langzaam en voorzichtig, om ze niet te storen, ga ik naar haar toe. 'Wat is er gebeurd?' fluister ik naar haar. Hier snap ik niets van. Het ziet er wel ontroerend uit. Volgens mij zijn Felicia en ik ietwat overbodig.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    {Yo I'm back from Berlin (en One Direction concert ASDFGHJKL) what did I missed? :')}


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia Houston

    Ik slaak een kreetje als het deurtje open gaat en zie Alice. 'Wat is er gebeurd? fluisterd ze. Ik pak haar hand en neem haar terug naar de slaap gedeelte zodat we niet overbodig zijn. 'Ze hadden ruzie. Niall riep iets tegen Zayn die daardoor nogal boos reageerde en toen liep Zayn weg. Ik ging hem achterna en toen stond Niall huilend voor de deur wat eigenlijk best wel schattig is en toen besloot ik ze privacy te gunnen' leg ik op een gedempte toon uit. 'Heb ik veel gemist toen ik lag te slapen? Ow en ik weet trouwens waarom Zayn zo doet. Je moeth et niet door vertellen want ik ddenk niet dat de jongens het al weten maar dan kun je er rekening mee houden' ratel ik kort. 'het is uit tussen hem en Perrie en dat doet hem pijn. En hij heeft volgens mij daarom geen zin in ons'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lizor schreef:
    {Yo I'm back from Berlin (en One Direction concert ASDFGHJKL) what did I missed? :')}


    {Niet zo veel, ze zijn naar een Italiaans restaurantje geweest en Zayn liep weg, nu zijn Felicia, Alice, Niall en Zayn in de tourbus}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Alice Gabrielle Middleton

    Felicia pakt mijn hand en neemt me mee naar een... soort slaapgedeelte of zo? 'Ze hadden ruzie. Niall riep iets tegen Zayn die daardoor nogal boos reageerde en toen liep Zayn weg. Ik ging hem achterna en toen stond Niall huilend voor de deur wat eigenlijk best wel schattig is en toen besloot ik ze privacy te gunnen,' zegt Felic in een keer. Ik knik even begrijpend. Het lijkt me echt verschrikkelijk om Niall te zien huilen, aangezien hij net hartstikke aardig was. '. 'Heb ik veel gemist toen ik lag te slapen? Ow en ik weet trouwens waarom Zayn zo doet. Je moeth et niet door vertellen want ik ddenk niet dat de jongens het al weten maar dan kun je er rekening mee houden' ratel ik kort. 'het is uit tussen hem en Perrie en dat doet hem pijn. En hij heeft volgens mij daarom geen zin in ons,' zegt ze dan. Ik knik weer en zeg dan: 'Je hebt niet zoveel gemist. We zij het restaurant binnengekomen. En zover ik weet hebben de meeste al drinken besteld en sommigen ook eten.'


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Felicia Houston

    Ik glimlach 'Hij is gewoon te schattig, hmm ik moet nog vragen of ik een Horan-hug mag maar daar wacht ik nog even mee en natuurlijk een foto. En dan zorg ik dat ik hem mega kan uitprinten in kleur. Dat lijkt me gaaf tussen de andere posters' ik knik tevreden over mijn eigen idee. 'Je hebt niet zoveel gemist. We zij het restaurant binnengekomen. En zover ik weet hebben de meeste al drinken besteld en sommigen ook eten.' Ik knik even. 'Dan weet ik dat ook weer, lol' zeg ik droog en grijns. 'Weetje Niall lijkt op een schattig aapje nu zijn haren overeind zijn. En wist je dat ik het echt super gaaf vind dat ik van jullie en mijn ouders mee mocht en het is echt superduper gaaf om ze te ontmoeten want ze zijn nog knapper in het echt.' ratel ik hyper achter me kaar. 'volgens mij nben ik niet meer ziek'grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Gabrielle Middleton

    Ze knikt. 'Dan weet ik dat ook weer, lol,' zegt ze simpel waardoor ik moet lachen. Ze is soms echt zo droog. 'Weetje Niall lijkt op een schattig aapje nu zijn haren overeind zijn. En wist je dat ik het echt super gaaf vind dat ik van jullie en mijn ouders mee mocht en het is echt superduper gaaf om ze te ontmoeten want ze zijn nog knapper in het echt. Volgens mij ben ik niet meer ziek.' gaat ze verder. 'Je bent echt verschrikkelijk gek op Niall hè?' zeg ik dan met een glimlach. 'En weet je wat ik heb besteld? Ik doe samen met Niall een pizza en pasta omdat ik niet kon kiezen,' zeg ik erachteraan met nog steeds een glimlach. Felicia is nu denk ik wel een beetje jaloers. 'Maar ik denk dat we nu terug moeten, aangezien er een kans is dat mijn eten er al is en jij nog moet bestellen.'



    {miss reageer ik nu iets later, ik moet Fa leren}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [sgoed]

    Felicia Houston

    'Je bent echt verschrikkelijk gek op Niall hè?' zegt ze glimlachend en ik bloos lichtjes terwijl ik licht knik. 'Naja de andere zijn ook geweldig maar Niall blijft mijn favo' zeg ik zacht. ' Maar niet zeggen, straks denkt hij dat ik een of andere doorgedraaide freakende fan ben' zeg ik verschrikt en kijk haar nep streng aan. 'En weet je wat ik heb besteld? Ik doe samen met Niall een pizza en pasta omdat ik niet kon kiezen,' Mijn ogen worden even groot. 'Maar denk je neit dat hij dan alles gaat opeten want je weet hoeveel hij eet hè hij heeft vanst niet genoeg aan een bord. Toch knap dat hij zoveel kan eten en zo knap en slank kan blijven' het laatste mompel ik zacht in mezelf. 'Maar ik denk dat we nu terug moeten, aangezien er een kans is dat mijn eten er al is en jij nog moet bestellen.' Ik knik instemmend. 'Ik weet niet of ik veel ga eten maar ja. ohhhh dan gaat Niall als een konijn eten net als op de twitcams die we toen terug gezien hebben ohhh wat schattig kom we gaan voordat hij klaar is met eten' ratel ik druk door mekaar

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik dacht dat ik Niall speelde xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Yvonne speelt in een andere RPG ook Niall, ik denk dat ze nogal in de war is, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ow ahahah,. sorry 3 andere Brook =)]



    en Nu???

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 16:26 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan