• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    FIRST!
    Vond ik leuk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh... Mijn topics, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik volg hier weer gewoon verder. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik ga weer stiekem mijn concurrentie volgen..


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Macabre schreef:
    Eh... Mijn topics, haha.


    Heb jij je al ingeschreven? c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vindicatif schreef:
    Ik ga weer stiekem mijn concurrentie volgen..


    Stenenlikker

    Vindicatif schreef:
    Ik ga weer stiekem mijn concurrentie volgen..

    Dit :Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Vindicatif schreef:
    Ik ga weer stiekem mijn concurrentie volgen..


    Do what people say you can't.

    Hallo. Mijn topics. Ik heb er lekker voor gezorgd dat jullie een nieuwe topic aan moesten maken, puh. (puh)


    Some people are art and do art at the same time

    Gosh, wat zijn jullie toch een stresskipjes!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tamino schreef:
    Gosh, wat zijn jullie toch een stresskipjes!


    Wonderbaarlijk genoeg ben ik niet aan het stressen, al had ik dat ergens wel verwacht. Ik heb zoiets van, ik zie het wel. Wordt ik het niet, jammer dan, wordt ik het wel, is dat leuk. Ik gun het een ander evenzeer als mezelf, dus het maakt me niet echt uit of ik gekozen wordt of niet. Er zijn echt hele sterke kandidaten, dus in dat opzicht schat in m'n kansen ook niet superhoog in.
    Ik vind het gewoon leuk om het topic in de gaten te houden en ben nieuwsgierig naar de eventuele nieuwe kandidaten ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Wonderbaarlijk genoeg ben ik niet aan het stressen, al had ik dat ergens wel verwacht. Ik heb zoiets van, ik zie het wel. Wordt ik het niet, jammer dan, wordt ik het wel, is dat leuk. Ik gun het een ander evenzeer als mezelf, dus het maakt me niet echt uit of ik gekozen wordt of niet. Er zijn echt hele sterke kandidaten, dus in dat opzicht schat in m'n kansen ook niet superhoog in.
    Ik vind het gewoon leuk om het topic in de gaten te houden en ben nieuwsgierig naar de eventuele nieuwe kandidaten ^_^

    Dan ben ik helemaal het tegenovergestelde, want ik stress me ziek, letterlijk. :')


    Take me to wonderland

    Merrow schreef:
    (...)

    Wonderbaarlijk genoeg ben ik niet aan het stressen, al had ik dat ergens wel verwacht. Ik heb zoiets van, ik zie het wel. Wordt ik het niet, jammer dan, wordt ik het wel, is dat leuk. Ik gun het een ander evenzeer als mezelf, dus het maakt me niet echt uit of ik gekozen wordt of niet. Er zijn echt hele sterke kandidaten, dus in dat opzicht schat in m'n kansen ook niet superhoog in.
    Ik vind het gewoon leuk om het topic in de gaten te houden en ben nieuwsgierig naar de eventuele nieuwe kandidaten ^_^
    Dit heb ik. Soort van dan ^^ Nou ja, ik weet tenminste wel dat ik het een ander wel gun. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Gewoon niet stressen! En ook vooral niet elke seconde dit topic lopen volgen, behalve als je dat graag wil natuurlijk, maar daar wordt je alleen nog maar zenuwachtiger van. Laat het gewoon rusten als je je aanmelding hebt ingevuld en dan vliegt te tijd totdat we klaar zijn met nakijken als je gestresst bent. :Y) Hoewel het wel heel vermakelijk is om te zien hoe iedereen aan het stressen is.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hemmings schreef:
    Gewoon niet stressen! En ook vooral niet elke seconde dit topic lopen volgen, behalve als je dat graag wil natuurlijk, maar daar wordt je alleen nog maar zenuwachtiger van. Laat het gewoon rusten als je je aanmelding hebt ingevuld en dan vliegt te tijd totdat we klaar zijn met nakijken als je gestresst bent. :Y) Hoewel het wel heel vermakelijk is om te zien hoe iedereen aan het stressen is.


    Dat heb ik ook :P
    Ik vind het ook wel vermakelijk om te volgen hoe hard iedereen aan het stressen in, terwijl ik er vrij rustig onder blijf. Ik wacht het gewoon af en ik zie wel. Het aller ergste wat me kan overkomen is dat ik niet word en dan vergaat de wereld alsnog niet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.