• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    *nieuw wereldwonder, een hele dag geen reacties geweest in dit topic*

    Laat ik dit topic maar omhoog helpen om weer kindjes zenuwachtig te maken en zo kunnen andere leden het topic zien die er misschien nog overheen gekeken hebben (:

    Ik vind het echt lastig om te schatten hoeveel inzendingen er komen...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ga er maar van uit dat het sowieso 100 worden ;)


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Ga er maar van uit dat het sowieso 100 worden ;)

    Veel plezier met lezen. :Y)


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Veel plezier met lezen. :Y)

    Danku xd


    I am an idiot, I move.

    Ingeschreven


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Succes mensen! Ik ga me niet inschrijven.


    You are beautiful, you are love.

    Nou, als er 100 inschrijvingen zijn en daaruit 5 mods worden gekozen dan heb ik toch ongeveer kans van 5% dat ik het word :P
    Probleem wat er tegenover staat is dat de kans 95% is dat ik het niet wordt.
    Tja, lastig dit, ah, komt vanzelf wel goed.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Bloody hell, stelletje spammers. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is altijd zo leuk om al die zenuwachtige reacties hier te zien. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is altijd zo leuk om al die zenuwachtige reacties hier te zien. :Y)

    Ik ben niet zenuwachtig (:
    Ik ben nieuwsgierig.:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rustig afwachten... :D:D
    En gezellig mee lezen..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik volg alles nog steeds heel stiekem, ook al wordt ik er zelf zonder enige reden zenuwachtig van. Jullie steken me aan. D:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Als je ziet wat voor gezeik de mods soms over zich heen krijgen... Nee dankje feestelijk. Ik ga dit dus lekker aan me voorbij laten gaan. Veel succes aan iedereen die zich heeft aangemeld en mods succes met het doorspitten van de aanmeldingen. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik moet zeggen dat het me opvalt hoeveel minder belangstelling hiervoor lijkt te zijn dan voor de bemiddelaars aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 14:17 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb me aangemeld. Succes allemaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.