• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Zelf doe ik niet mee, maar succes iedereen die zich wel ingeschreven heeft! De 5 uitgekozen zullen het vast en zeker verdient hebben! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fourtris schreef:
    (...)Het kan best wel langer zijn. De meeste mods zitten binnenkort midden in de examens. Het staat ook in de beginpost vermeld, dus het kan goed zijn dat het maar in juni wordt bekend gemaakt. Maar ik ben er van overtuigd dat ze hun best zullen doen om het zo snel mogelijk af te handelen.


    Klopt. Heel veel van mijn vrienden doen nu ook examens en die zeggen dat ze het stervensdruk gaan krijgen.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    (...)

    Klopt. Heel veel van mijn vrienden doen nu ook examens en die zeggen dat ze het stervensdruk gaan krijgen.


    Ik doe examens, maar ik heb het niet zo erg druk.
    Ik weet gelukkig heel veel nog doordat ik de lessen goed heb opgelet, een goede algemene kennis heb en aardig goede connecties kan maken tussen dingen, dan heb je al een grote stap in de goede richting. Als je vanaf het begin van het jaar al dingen goed inplant, goed meedoet en oplet, dan heb je het eind van het jaar niet zo druk. Als je weet wat je kan en wat je nodig hebt (dus ongeveer moet weten) tijdens een examen, dan heb je een streven waar je dan naar toe kunt werken en hoef je niet van alles te leren. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik doe examens, maar ik heb het niet zo erg druk.
    Ik weet gelukkig heel veel nog doordat ik de lessen goed heb opgelet, een goede algemene kennis heb en aardig goede connecties kan maken tussen dingen, dan heb je al een grote stap in de goede richting. Als je vanaf het begin van het jaar al dingen goed inplant, goed meedoet en oplet, dan heb je het eind van het jaar niet zo druk. Als je weet wat je kan en wat je nodig hebt (dus ongeveer moet weten) tijdens een examen, dan heb je een streven waar je dan naar toe kunt werken en hoef je niet van alles te leren. :P
    Hmm ja, maar wie zegt dat de mods hun best doen op school? :'D
    @Foutris, begrijpelijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Hmm ja, maar wie zegt dat de mods hun best doen op school? :'D
    @Foutris, begrijpelijk.


    Haha :P ik doe nog niet egt mijn best op school en school is ook niet bepaald van belang voor een mod lijkt me.
    School is eigenlijk meer privé in dit kader, omdat mod je werk is en daar hoeven mensen niets over te vertellen in dat opzicht. Maar ja, altijd iets van intelligentie hebben en voor jezelf op een rationele manier kunnen denken, is altijd wel mooi mee genomen als mod lijkt me.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jullie weten toch dat je als mod niet betaald wordt he? (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lirio schreef:
    Jullie weten toch dat je als mod niet betaald wordt he? (cat)


    Wat! Geen geld!
    Worden we compleet uitgebuit :O
    Schande dan moet ik als ik het word (per toeval) toch eens naar de vakbond toestappen.

    Haha, ik weet dat ik niet betaald wordt, want dat staat nogal duidelijk op dat mod invulformulier :P
    En gelukkig voor mij ben ik gezegend met de gave om te kunnen lezen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik ga me niet aanmelden, maar wens m'n ex-modteam veel succes met de goede eruit pluizen en natuurlijk the candidates met nagelbijten!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik vind het altijd wel grappig om te zien hoeveel gezeik iedereen heeft op de mods, maar ze zich wel met hordes tegelijk aanmelden om er eentje te worden. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    ik vind het altijd wel grappig om te zien hoeveel gezeik iedereen heeft op de mods, maar ze zich wel met hordes tegelijk aanmelden om er eentje te worden. (cat)

    Hoezo is dat grappig? Dat is toch juist logisch. Dan kun je er iets aan veranderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoezo is dat grappig? Dat is toch juist logisch. Dan kun je er iets aan veranderen.


    Agreed


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hoezo is dat grappig? Dat is toch juist logisch. Dan kun je er iets aan veranderen.

    er word al gehaat op de mods zins ze bestaan. het gaat niet om de persoon erachter die gehaat of geliefd word maar de status. en dat gaat echt niet veranderen. dus de mensen die in het algemeen haten op de mods en zich er nu zelf voor gaan aanmelden. ja, dat vind ik best grappig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)
    er word al gehaat op de mods zins ze bestaan. het gaat niet om de persoon erachter die gehaat of geliefd word maar de status. en dat gaat echt niet veranderen. dus de mensen die in het algemeen haten op de mods en zich er nu zelf voor gaan aanmelden. ja, dat vind ik best grappig.


    Voor zover ik weet hebben de mensen die zich aanmelden niet veel trammelant gehad met de mods, dus ik weet niet waar jij het over hebt. (;


    26 - 02 - '16

    Danosaur schreef:
    (...)
    er word al gehaat op de mods zins ze bestaan. het gaat niet om de persoon erachter die gehaat of geliefd word maar de status. en dat gaat echt niet veranderen. dus de mensen die in het algemeen haten op de mods en zich er nu zelf voor gaan aanmelden. ja, dat vind ik best grappig.

    Ik "haat" op de acties die ze SAMEN uitvoeren, niet op een persoon. Dus ja, als ik een mod zou worden kan ik daar wat aan doen. En daarbij, ik haat niet, ik geef keiharde kritiek.

    Als jij op iemand gaat haten alleen vanwege de rode naam is dat heel erg laag van je.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 17:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gehenna schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet hebben de mensen die zich aanmelden niet veel trammelant gehad met de mods, dus ik weet niet waar jij het over hebt. (;

    Ik wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.