• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Proudfoot schreef:
    (...)Zo zo, ook vlug. De nieuwsgierigheid klimt alleen meer naar boven door jouw reactie.. Je kon het beter geheim houden wanneer je klaar was ): haha, kidding ^^


    Oeps, sorry! Ik dacht dat jullie wel nieuwsgierig waren met hoe ver we zijn, haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Merrow schreef:
    (...)

    Als de andere mods ook zo snel zijn met nakijken, gaan er denk ik heel veel mensjes happy zijn hier :'D
    Gek genoeg heb ik niet zo heel veel zenuwen, meer een gezonde nieuwsgierigheid ^_^


    Tja, ik heb ook volgende week helemaal geen tijd om na te kijken, dus dat wordt niks en moest het ook wel snel gebeuren, maar het ging sneller dan verwacht! Ik weet niet hoe het met de andere mods met nakijken zit, maar ik denk niet dat dit echt heel lang gaat duren.
    Een beetje nieuwsgierig zijn we allemaal wel, zelfs ik ben benieuwd naar wie ons team gaat versterken!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hemmings schreef:
    En ik ben alweer klaar met nakijken! Hoe zit het met de spanning bij iedereen?


    Dat is snel ^^'
    Nogmaals succes iedereen (: !


    We need a bigger boat.

    Succes allemaal, ik ben benieuwd wie de nieuwe Moderators gaan worden slash onze nieuwe zweepslagers. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben ook al klaar ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hemmings schreef:
    En ik ben alweer klaar met nakijken! Hoe zit het met de spanning bij iedereen?


    Lirio schreef:
    Ik ben ook al klaar ^^


    Faster than a bullet comin' out of that gun.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:23 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben ook wel benieuwd naar hoeveel mensen zich uiteindelijk hebben aangemeld.


    #WWED - What Would Emma Do?

    En ik denk dat jullie topic 3 straks weer moeten openen c;


    Some people are art and do art at the same time

    Junns schreef:
    Ik ben ook wel benieuwd naar hoeveel mensen zich uiteindelijk hebben aangemeld.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ^ Ik ook.


    •*• Lululu •*•

    @Junns @Svale @Mallory, ik denk tussen de 100 en 200. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Hemmings schreef:
    En ik ben alweer klaar met nakijken! Hoe zit het met de spanning bij iedereen?


    In tegenstelling tot de vorige keer valt dat nog goed mee. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Proudfoot schreef:
    @Junns @Svale @Mallory, ik denk tussen de 100 en 200. :'D


    Bij de bemiddelaarsverkiezingen waren het er 120, ik heb niet het idee dat er evenveel belangstelling hiervoor is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Even aan de mods die vandaag al klaar zijn met nakijken:
    Niet dat ik kritiek wil leven op jullie werk, want geloof me, ik vind het geweldig dat jullie al zo snel klaar zijn met nakijken en dat is alleen maar in het voordeel van de mensen wie erop wachten. Maar is één dag niet een beetje snel om al die aanmeldingen goed na te kijken? Of waren jullie er voor tijd al mee bezig? :X

    Sorry dat ik me twijfels heb, vroeg me een beetje af hoe dat gaat en hoe het kan dat jullie al zo snel zijn met nakijken. Niet om jullie te bekritiseren, maar gewoon interesse.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:46 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Even aan de mods die vandaag al klaar zijn met nakijken:
    Niet dat ik kritiek wil leven op jullie werk, want geloof me, ik vind het geweldig dat jullie al zo snel klaar zijn met nakijken en dat is alleen maar in het voordeel van de mensen wie erop wachten. Maar is één dag niet een beetje snel om al die aanmeldingen goed na te kijken? Of waren jullie er voor tijd al mee bezig? :X

    Sorry dat ik me twijfels heb, vroeg me een beetje af hoe dat gaat en hoe het kan dat jullie al zo snel zijn met nakijken. Niet om jullie te bekritiseren, maar gewoon interesse.
    Ik denk dat ze al de dagen ervoor al aan de slag gingen. Binnen één dag zou het niemand lukken om zoveel inschrijvingen te kunnen nakijken.

    En toen hadden we een topic 3 nodig:Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:50 ]


    Some people are art and do art at the same time