• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Zonet even de oude reltopics bekeken over die lijst. Heerlijk om al die drama te lezen. :Y)
    Succes allemaal. May the odds be ever in your favor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog 7 daagjes en de inschrijvingen zijn gesloten :')
    k ben echt eens benieuwd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb me aangemeld. Succes allemaal.


    Yes, GO MITCHELL!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als Mitchell mod wordt ga ik echt van deze site af :'D


    -

    Genius schreef:
    Als Mitchell mod wordt ga ik echt van deze site af :'D

    Nou dankjewel Genius. Erg aardig van je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    Als Mitchell mod wordt ga ik echt van deze site af :'D
    Je weet nooit of hij een goede moderator zou zijn. :')


    Some people are art and do art at the same time

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou dankjewel Genius. Erg aardig van je.

    Heb geen zin om met steentjes bekogeld te worden als ik me niet gedraag :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Heb geen zin om met steentjes bekogeld te worden als ik me niet gedraag :Y)

    Omg, hahaha. Ik dacht dat je het heel anders bedoeld :Y)
    Nou pas maar op jij!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb wss geen kans, toch maar geprobeerd. :Y)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Dat dacht ik ook toen ik mij inschreef, maar... ik ben het toch geworden ^^.


    I am an idiot, I move.

    Nog 6 mini-daagjes en het is zover.


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    Nog 6 mini-daagjes en het is zover.

    Dan gebeurt er nog niks voor ons. De aanmeldpagina wordt alleen gesloten. :')


    Take me to wonderland

    Moretz schreef:
    Ik heb wss geen kans, toch maar geprobeerd. :Y)

    Dat denkt -volgens mij- het merendeel van de users die zich inschrijven, dus gewoon je kans wagen. Je weet nooit^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Itami schreef:
    (...)
    Dan gebeurt er nog niks voor ons. De aanmeldpagina wordt alleen gesloten. :')
    Zoveel extra dagen zal er niet zijn, misschien gewoon een weekje, maar dat moet je niet meetellen :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Cathedra schreef:
    (...)Zoveel extra dagen zal er niet zijn, misschien gewoon een weekje, maar dat moet je niet meetellen :'D
    Het kan best wel langer zijn. De meeste mods zitten binnenkort midden in de examens. Het staat ook in de beginpost vermeld, dus het kan goed zijn dat het maar in juni wordt bekend gemaakt. Maar ik ben er van overtuigd dat ze hun best zullen doen om het zo snel mogelijk af te handelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?