• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik probeer deels van het positieve en deels van het negatieve uit te gaan, dan is de klap minder groot als er iets positiefs/negatiefs gebeurt.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 16:36 ]


    26 - 02 - '16

    Destined schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook :P
    Ik vind het ook wel vermakelijk om te volgen hoe hard iedereen aan het stressen in, terwijl ik er vrij rustig onder blijf. Ik wacht het gewoon af en ik zie wel. Het aller ergste wat me kan overkomen is dat ik niet word en dan vergaat de wereld alsnog niet.


    Inderdaad, je hebt daar ook gewoon helemaal gelijk in. Rustig afwachten, werkt het beste.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Merrow schreef:
    (...)

    Wonderbaarlijk genoeg ben ik niet aan het stressen, al had ik dat ergens wel verwacht. Ik heb zoiets van, ik zie het wel. Wordt ik het niet, jammer dan, wordt ik het wel, is dat leuk. Ik gun het een ander evenzeer als mezelf, dus het maakt me niet echt uit of ik gekozen wordt of niet. Er zijn echt hele sterke kandidaten, dus in dat opzicht schat in m'n kansen ook niet superhoog in.
    Ik vind het gewoon leuk om het topic in de gaten te houden en ben nieuwsgierig naar de eventuele nieuwe kandidaten ^_^


    Dat beschrijft mij ook echt precies over dit!


    Stenenlikker

    Mine topics too. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ach, ik ga maandag op vakantie naar Turkije, dus dat doodt de tijd ook ^^ En ik ben niet zenuwachtig haha, maar wel, eerlijk toegegeven, heel erg nieuwsgierig ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het schiet me nu pas tebinnen dat dat aftellen ergens echt onnodig is :'D
    De meesten beginnen dan pas met nakijken omdat ze nu nog niet kunnen :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De aanmeldingen worden pas vrij gegeven als de inschrijving gesloten is, zoals Tamino het al zegt. n.n

    Effe mijn laatste reactie herposten, want die gaat vaak verloren als het topic daarna sluit.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb hem open gezet en alvast mijn eigenschappen gedaan. Straks maar eens de rest doen.
    Jij moet je zeker aanmelden. Ik vind jou echt een aanwinst voor de site, maar dat is natuurlijk mij mening. En over dat je geen blad voor je mond doet, daar moet je niet mee inzitten, ik doe dat ook niet en tenslotte ben ik bemiddelaar. Het kan best zijn dat je eens tegen de schenen stampt van bepaalde moderators, maar het is veel vruchtbaarder om verschillende meningen te hebben tijdens een discussie, dan hielenlikkers.

    Ook nog eens over die lijst, maak je er deze keer echt niet druk in. Alwin en ik houden alles goed in het oog omdat we er zelf ook opstonden vorig jaar en het gezever er rond echt willen vermijden. De moderators hebben ook beslist om tijdens de hele verkiezing niet met elkaar te overleggen op wie ze zullen stemmen om zo de invloed op elkaar te doen beperken. Pas op het einde zal iedereen zijn zegje doen als de top 5 er uit komt. Op dat vlak verloopt alles echt eerlijk.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 17:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    [mijn topics :p]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Omdat ik het niet kon laten :'D

    Unvernunft schreef op 29 april 2013 - 12:33:
    Het voelt nu voor mij echt alsof iedereen over 11 dagen jarig is n.n

    Over 11 dagen ben ik ook echt jarig! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Omdat ik het niet kon laten :'D

    (...)
    Over 11 dagen ben ik ook echt jarig! :'D
    Oh. Alvast gefeliciteerd! Niet dat ik je op die dag niet ga feliciteren, hehe.


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn topics (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn topics


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En we sluipen weer naar binnen in het topic. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Frodo schreef:
    Mijn topics (krul)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."