• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Fourtris schreef:
    Succes Michelle. (:
    Oh Christ, het is lastig om dit topic bij te houden.

    Dankjewel! :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh god, dit was echt grappig om bij te lezen :Y)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 11:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destined schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb nooit gezegd dat er niet ontzettend veel werk achter een aanmelding zit, maar het gaat ook om andere factoren dan dat. Geluk komt erbij kijken in het opzicht dat je geluk moet hebben bij:

    - Hoe sterk is je aanmelding?
    Soms heb je een slechte dag dan kan dat je aanmeldingsformulier beïnvloeden, dus je moet een beetje geluk hebben op wat voor dag je het schrijft. Natuurlijk kun je dit overdenken, maar zijn ook mensen wie het in één keer opsturen. Het is slechts een punt dat voor de één geld en de ander niet.

    - Je moet geluk hebben dat je de kwaliteiten hebt waar mods naar zoeken.
    Nah ja, spreekt voor zich.

    - Je moet geluk hebben in het opzicht dat mods een goed beeld kunnen scheppen van jou.
    Ik weet dat jullie daarvoor jullie best doen, maar er blijft altijd informatie waar jullie niet achter kunnen komen doordat de user in kwestie het afdekt. Je moet een beetje geluk hebben in het feit of mods dat opvalt of niet, dus dat ze goed erachter kunnen komen wie je bent.

    - Geluk speelt ook mee hoe op een punt waar de knop moet worden doorgehakt de mods beslissen.
    Soms liggen de kwaliteiten van sommigen users zo dicht bij elkaar dat mods ze allebei wel kunnen gebruiken, maar slechts een aantal plaatsen beschikbaar hebben. De knop moet worden doorgehakt en je kan dan net pech of geluk daarin hebben.

    Nog meer voorbeelden nodig?

    P.s.
    Filosofie hoeft niet bepaald keiharde wetenschap te zijn. Vaak word er wel gebruik van gemaakt, maar sommige filosofen gebruiken ook spiritualiteit en denken wat zweverig. Ik heb het slechts over een stereotype van een filosoof als ik het heb over spiritualiteit, maar inderdaad in filosofie komt ook veel wetenschap voor.


    Trouwens we kunnen deze discussie wel voortzetten en ik heb nog wel ff, maar ik denk dat het beter is dat we ons gewoon houden bij dat jij jouw mening hebt en ik de mijne. Ik denk dat geluk hierbij wel een rol speelt en als jij zegt dat het niet zo is, vind ik dat goed. Maar als jij nog even door wilt discussiëren, heb ik daar niets op tegen. Ik wil alleen zeggen dat we hier niet veel mee bereiken en dat uiteindelijk een van ons zegt: Ja, je had toch gelijk.
    Vind ik het niet echt waard om daardoor te strijden en als je nu al boos wordt hierom, denk ik dat je alleen nog bozer wordt en ik ben hier niet om je boos te maken. Ik heb alleen mijn mening over iets en die verdedig ik.
    Dus ik denk dat wet beter met deze discussie op kunnen houden oké?

    Ik ben niet boos, alleen geïrriteerd, dat zou jij denk ik ook zijn in mijn geval. Ik vind dat alle dingen die jij beschrijft meer met vaardigheden te doen hebben dan met geluk. Maargoed.

    Nog heel veel geluk aan iedereen die zich wil inschrijven.


    I am an idiot, I move.

    Jemig. Gister waren we nog maar bij pagina 13 en nu bestaat er een pagina 17. Wtf.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Jemig. Gister waren we nog maar bij pagina 13 en nu bestaat er een pagina 17. Wtf.


    Gaat snel, hè?.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wauw dat is snel o.o. 4 Nieuwe pagina's.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het was ook een drukke discussie net ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Senzafine schreef:
    Wauw dat is snel o.o. 4 Nieuwe pagina's.

    People just went crazy ._.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Haha, als iedereen nu blijft zeggen dat er snel nieuwe pagina's bij komen, gaat het alleen maar sneller. ^^

    Maar het gaat inderdaad snel. Ik volg het topic ook stiekem nog steeds, maar ik heb daarnet toch een paar van die lange lappen tekst over filosoferen overgeslagen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, als iedereen nu blijft zeggen dat er snel nieuwe pagina's bij komen, gaat het alleen maar sneller. ^^

    Maar het gaat inderdaad snel. Ik volg het topic ook stiekem nog steeds, maar ik heb daarnet toch een paar van die lange lappen tekst over filosoferen overgeslagen. :')
    Same. :3


    Some people are art and do art at the same time

    @Square: Dat was ook off-topic.
    Zullen we nu proberen het zo ontopic mogelijk te houden. (We weten nu echt wel dat dit topic snel gaat)


    I am an idiot, I move.

    Ik ben een paar dagen offline omdat ik naar een vriendin was en ik mis weer zoveel. D:
    Eens zien wie er nog meer meedoen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik heb me ook opgegeven ^^
    Maar veel succes iedereen!


    Reality's overrated.

    Volgens mij heb ik iedereen nog geen succes gewenst.
    Veel succes iedereen! En nu maar hopen dat er goede mods komen.
    Oh ja, volgens mij heb ik 'Cathedra' in mijn aanmelding geschreven, maar mijn nieuwe username is Proudfoot. Zodat jullie (de mods) dat weten. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Volgens mij heb ik iedereen nog geen succes gewenst.
    Veel succes iedereen! En nu maar hopen dat er goede mods komen.
    Oh ja, volgens mij heb ik 'Cathedra' in mijn aanmelding geschreven, maar mijn nieuwe username is Proudfoot. Zodat jullie (de mods) dat weten. ^^

    Wij zien gewoon je huidige username, die veranderd gewoon mee net zoals bijvoorbeeld op het forum ^^ Dus dat is helemaal geen probleem, hoor :)