• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik heb me ook ingeschreven, gister, haha.
    Maar ben niet zo'n stresskip, ik laat alles wel over me heenkomen. Ik bedoel, ik verwachtte bij de columnisten ook niet veel, maar toen ben ik het geworden. Ik ga ervanuit dat ik het niet ben, en zo ja, surprise, surprise (:


    Miep

    Destined schreef:
    (...)

    Zoals een paar van de duizenden clichés voorschrijft:
    - Je moet scoren om te winnen.
    - Het kan vriezen, het kan dooien.
    - De bal is rond.
    - Het is elf-tegen-elf.
    - Het zou zomaar kunnen.

    Sorry, ik lees hier zoveel clichés over dit onderwerk, ik dacht, ik voeg er nog een aantal toe aan het lijstje.


    Dat moment dat je het woord onderwerk leest, naar jouw signature gaat kijken, de naam Kevin leest en erachter komt dat je een jongen bent.

    Mijn broer heet ook Kevin.

    En om nog even terug te komen op wat je in een reactie zei:

    Ik denk dat je alleen veel geluk moet hebben om het te worden of heel goed indruk kunnen maken op ze.


    Ik denk niet dat het om geluk gaat, juist niet. Het gaat om je kwaliteiten en hoe goed jij kan bijdragen aan Quizlet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Maar zijn er serieus mensen die meer gaan melden? (: Haha


    Miep

    Hmm. Ik laat dit werk over aan de professionals, ook al ben ik heel vaak online en weet ik veel van het forum. Ik ga gewoon lekker toekijken hoe de nieuwe mods worden uitgekozen.
    Veel succes allemaal. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat het om geluk gaat, juist niet. Het gaat om je kwaliteiten en hoe goed jij kan bijdragen aan Quizlet.


    Geluk speelt ook een rol. Sommige mods zien de kwaliteiten die je eigenlijk hebt niet in of sommigen hebben een slechte zelfkennis over zichzelf, waardoor mods niet zien wat ze werkelijk kunnen. Sommigen kunnen ook hele goede mods zijn, maar krijgen nooit de kans doordat ze zich niet goed kunnen presenteren. Er zijn ook genoeg mensen wie zich juist te veel profileren, maar hele goede mods zouden zijn als ze de kans krijgen. Want mensen veranderen vaak als ze een baan hebben, ze hebben een bepaalde functie en vinden dat ze zich daarna moeten naar gedragen.
    Het heeft met geluk te maken dat uit al die kandidaten die meedoen juist jij degene bent wie uitgekozen wordt om het te mogen bewijzen. Er zijn wel 20 a 30 goede mods aan te wijzen en ik denk dat mods soms ook wel voor het blok komen te staan dat ze bijvoorbeeld op het eind 8 of 7 kandidaten over hebben wie goede mods kunnen zijn. Dat z ejou dan kiezen, is een soort van geluk, omdat miss de andere het net zo goed zouden doen.

    Ik denk wel degelijk dat er geluk in het spel zit, want even kort uitgelegd: Er spelen allerlei factoren mee waar jij geen macht op hebt en waar kwaliteiten niets mee te maken hebben (denk hierbij aan de visie van mods, of je een goede dag had toen je de sollicitatie schreef, etc.). Je moet daarom geluk hebben dat de mods uit al die kandidaten jou uitkiest en natuurlijk hebben je kwaliteiten er ook mee te maken, daar ben ik het volkomen met je eens, maar ook komt er een beetje geluk bij kijken.

    Edit
    Snap trouwens niet wat voor punt je bovenaan probeert te maken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 23:39 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Geluk speelt ook een rol. Sommige mods zien de kwaliteiten die je eigenlijk hebt niet in of sommigen hebben een slechte zelfkennis over zichzelf, waardoor mods niet zien wat ze werkelijk kunnen. Sommigen kunnen ook hele goede mods zijn, maar krijgen nooit de kans doordat ze zich niet goed kunnen presenteren. Er zijn ook genoeg mensen wie zich juist te veel profileren, maar hele goede mods zouden zijn als ze de kans krijgen. Want mensen veranderen vaak als ze een baan hebben, ze hebben een bepaalde functie en vinden dat ze zich daarna moeten naar gedragen.
    Het heeft met geluk te maken dat uit al die kandidaten die meedoen juist jij degene bent wie uitgekozen wordt om het te mogen bewijzen. Er zijn wel 20 a 30 goede mods aan te wijzen en ik denk dat mods soms ook wel voor het blok komen te staan dat ze bijvoorbeeld op het eind 8 of 7 kandidaten over hebben wie goede mods kunnen zijn. Dat z ejou dan kiezen, is een soort van geluk, omdat miss de andere het net zo goed zouden doen.

    Ik denk wel degelijk dat er geluk in het spel zit, want even kort uitgelegd: Er spelen allerlei factoren mee waar jij geen macht op hebt en waar kwaliteiten niets mee te maken hebben (denk hierbij aan de visie van mods, of je een goede dag had toen je de sollicitatie schreef, etc.). Je moet daarom geluk hebben dat de mods uit al die kandidaten jou uitkiest en natuurlijk hebben je kwaliteiten er ook mee te maken, daar ben ik het volkomen met je eens, maar ook komt er een beetje geluk bij kijken.

    Edit
    Snap trouwens niet wat voor punt je bovenaan probeert te maken.

    Wat zit je nou te lullen? Jemig, ga lekker een filosofeerclubje oprichten buiten Q.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een goede mod heeft ook zelfkennis, anders ga je echt helemaal de mist in bij evaluaties etc (cat)


    I am an idiot, I move.

    Destined schreef:
    (...)

    Geluk speelt ook een rol. Sommige mods zien de kwaliteiten die je eigenlijk hebt niet in of sommigen hebben een slechte zelfkennis over zichzelf, waardoor mods niet zien wat ze werkelijk kunnen. Sommigen kunnen ook hele goede mods zijn, maar krijgen nooit de kans doordat ze zich niet goed kunnen presenteren. Er zijn ook genoeg mensen wie zich juist te veel profileren, maar hele goede mods zouden zijn als ze de kans krijgen. Want mensen veranderen vaak als ze een baan hebben, ze hebben een bepaalde functie en vinden dat ze zich daarna moeten naar gedragen.
    Het heeft met geluk te maken dat uit al die kandidaten die meedoen juist jij degene bent wie uitgekozen wordt om het te mogen bewijzen. Er zijn wel 20 a 30 goede mods aan te wijzen en ik denk dat mods soms ook wel voor het blok komen te staan dat ze bijvoorbeeld op het eind 8 of 7 kandidaten over hebben wie goede mods kunnen zijn. Dat z ejou dan kiezen, is een soort van geluk, omdat miss de andere het net zo goed zouden doen.

    Ik denk wel degelijk dat er geluk in het spel zit, want even kort uitgelegd: Er spelen allerlei factoren mee waar jij geen macht op hebt en waar kwaliteiten niets mee te maken hebben (denk hierbij aan de visie van mods, of je een goede dag had toen je de sollicitatie schreef, etc.). Je moet daarom geluk hebben dat de mods uit al die kandidaten jou uitkiest en natuurlijk hebben je kwaliteiten er ook mee te maken, daar ben ik het volkomen met je eens, maar ook komt er een beetje geluk bij kijken.

    Edit
    Snap trouwens niet wat voor punt je bovenaan probeert te maken.


    Ja, geluk speelt een rol, maar je hoeft niet een heel verhaal te vertellen over geluk.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Wat zit je nou te lullen? Jemig, ga lekker een filosofeerclubje oprichten buiten Q.


    How do I put this.
    Als ik echt zo filosoferen dan zou ik waarschijnlijk veel dieper ingaan op bepaalde zaken en meer de spirituele kant op gaan dan de rationele kant. Dit zijn meer argumenten om uit te leggen dat geluk wel een rol speelt bij zulke verkiezingen. En filosofie is een best mooi iets trouwens en daarom snap ik jouw vergelijking ook niet tussen filosofie en 'lullen'. Want filosofie is meer het tegenovergestelde van lullen, het is juist een diepere laag op dingen waar je mee eens of oneens kunt zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ja, geluk speelt een rol, maar je hoeft niet een heel verhaal te vertellen over geluk.


    En jij hoeft mijn verhaal niet lezen. Zo doen we allebei dingen die niet hoeven.
    In het verhaal leg ik een aantal argumenten weer over geluk en hoe het komt, maar als je de korte versie prefereert dan kun je onderaan alinea twee lezen. Daar heb ik het wat ingekort.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Zullen we dan maar gewoon een loterij doen? Als jullie echt denken dat het geluk is?
    Wij stoppen hier ongelofelijk veel tijd en moeite in en ik vind het eigenlijk nogal beledigend om mod-zijn geluk te noemen. Wij nemen tijd voor en beoordelen IEDEREEN die zich aanmeldt, geen random selectie.
    Je moet alleen de vaardigheden hebben om op te vallen, dat is geen geluk... dat is gewoon iets wat je kunt leren.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Zullen we dan maar gewoon een loterij doen? Als jullie echt denken dat het geluk is?
    Wij stoppen hier ongelofelijk veel tijd en moeite in en ik vind het eigenlijk nogal beledigend om mod-zijn geluk te noemen. Wij nemen tijd voor en beoordelen IEDEREEN die zich aanmeldt, geen random selectie.
    Je moet alleen de vaardigheden hebben om op te vallen, dat is geen geluk... dat is gewoon iets wat je kunt leren.


    Ik zeg niet dat het geluk is.. ik zeg alleen dat geluk er ook bij komt kijken.
    Waarom verdraaien mensen mijn punten zo?

    Ik ben van mening dat er ook geluk mee te maken heeft of je gekozen wordt of niet. Er zijn namelijk een aantal factoren die erbij komen kijken als je gekozen wordt als mod en een van die dingen is geluk, een ander ding is zoals al genoemd is kwaliteit. Of zijn jullie allemaal van mening dat er maar één factor meespeelt bij zoiets?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    How do I put this.
    Als ik echt zo filosoferen dan zou ik waarschijnlijk veel dieper ingaan op bepaalde zaken en meer de spirituele kant op gaan dan de rationele kant. Dit zijn meer argumenten om uit te leggen dat geluk wel een rol speelt bij zulke verkiezingen. En filosofie is een best mooi iets trouwens en daarom snap ik jouw vergelijking ook niet tussen filosofie en 'lullen'. Want filosofie is meer het tegenovergestelde van lullen, het is juist een diepere laag op dingen waar je mee eens of oneens kunt zijn.

    filosoferen
    [regelmatig werkwoord]• je hersens laten werken
    vb:hij loopt de hele dag te filosoferen
    synoniemen: denken nadenken peinzen

    Niks spirituele shit, gewoon álle aspecten van het leven. En ja, ik ben wat grof in de mond, daarom gebruik ik het woord "lullen". Eigenlijk moet ik mijn reactie van zonet aanpassen, je kunt beter een zeikclub oprichten.
    Aristoteles zou niet graag met je willen praten. (cat)

    Nu ga ik weer on topic, mijn excuses. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    filosoferen
    [regelmatig werkwoord]• je hersens laten werken
    vb:hij loopt de hele dag te filosoferen
    synoniemen: denken nadenken peinzen

    Niks spirituele shit, gewoon álle aspecten van het leven. En ja, ik ben wat grof in de mond, daarom gebruik ik het woord "lullen". Eigenlijk moet ik mijn reactie van zonet aanpassen, je kunt beter een zeikclub oprichten.
    Aristoteles zou niet graag met je willen praten. (cat)

    Nu ga ik weer on topic, mijn excuses. :Y)


    Nee, maar Aristoteles heeft het in de geschiedenis ook niet bepaald vaak goed gehad :X
    Filosoferen is idd je hersens laten werken en denken over bepaalde zaken, maar je gaat dieper op dingen in.
    je moet bij filosoferen wel een beetje de spirituele kant op gaan denk ik om soms dingen echt te kunnen begrijpen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat het geluk is.. ik zeg alleen dat geluk er ook bij komt kijken.
    Waarom verdraaien mensen mijn punten zo?

    Ik ben van mening dat er ook geluk mee te maken heeft of je gekozen wordt of niet. Er zijn namelijk een aantal factoren die erbij komen kijken als je gekozen wordt als mod en een van die dingen is geluk, een ander ding is zoals al genoemd is kwaliteit. Of zijn jullie allemaal van mening dat er maar één factor meespeelt bij zoiets?

    Ik ben het gewoon zwaar met je oneens. Ik weet hoeveel werk ik in elke aanmelding steek, qua lezen, onderzoek naar de user (om niet iemand gelijk op de aanmelding af te wijzen, altijd voordeel van de twijfel)... Ik zie niet in hoe geluk hier bij komt kijken?


    I am an idiot, I move.