• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    good luck everyone!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Succes met nakijken!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Dat zal nog wel even duren hoor, we zitten ook met school en werk enzo, dus we hebben niet altijd alle tijd om na te kijken.

    Neh, ik bedoel meer in dit topic. Ikzelf zie het vanzelf wel verschijnen, ondertussen hou ik me ook lekker bezig met de examens. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoeveel aanmeldingen zijn er ontvangen, als ik vragen mag?
    En ik wil de mods veel succes wensen met het nakijken! :']


    Some people are art and do art at the same time

    Whut, ruim 10 pagina's in 4/5 dagen tijd... Zat op Terschelling ^^
    Maar uk heb de mensen ook nog geen succes gewenst, dus:
    Iedereen heel veel succes!
    M'n eigen kansen schat ik niet heel hoog in...


    Stenenlikker

    Succes met nakijken en succes aan alle mensen die zich hebben aangemeld! (nerd)


    Pretty is just a pretty word.

    Succes iedereen! :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Goodluck everyone, ja, nogmaals. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Succes iedereen :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Succes iedereen met wachten en voor de mods met nakijken ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Proudfoot schreef:
    Hoeveel aanmeldingen zijn er ontvangen, als ik vragen mag?
    En ik wil de mods veel succes wensen met het nakijken! :']

    ^ Dit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Good luck everyone (: May the mods be ever in your favour ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En ik ben alweer klaar met nakijken! Hoe zit het met de spanning bij iedereen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hemmings schreef:
    En ik ben alweer klaar met nakijken! Hoe zit het met de spanning bij iedereen?
    Zo zo, ook vlug. De nieuwsgierigheid klimt alleen meer naar boven door jouw reactie.. Je kon het beter geheim houden wanneer je klaar was ): haha, kidding ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Hemmings schreef:
    En ik ben alweer klaar met nakijken! Hoe zit het met de spanning bij iedereen?


    Als de andere mods ook zo snel zijn met nakijken, gaan er denk ik heel veel mensjes happy zijn hier :'D
    Gek genoeg heb ik niet zo heel veel zenuwen, meer een gezonde nieuwsgierigheid ^_^

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 17:17 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”