• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Krull schreef:
    (...)
    Wij zien gewoon je huidige username, die veranderd gewoon mee net zoals bijvoorbeeld op het forum ^^ Dus dat is helemaal geen probleem, hoor :)
    Oh haha, mooi (:


    Some people are art and do art at the same time

    Eh, ik weet niet of dit als offtopic gaat aflopen, maar goed, bij Home en dan Nieuws staat er geeneens 'Nieuwe moderators gezocht!', terwijl dit ook nieuws is.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Eh, ik weet niet of dit als offtopic gaat aflopen, maar goed, bij Home en dan Nieuws staat er geeneens 'Nieuwe moderators gezocht!', terwijl dit ook nieuws is.

    Volgens mij komen alleen topic van Rutger daar... Dus daar kunnen we nu niet meer zoveel aandoen.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Volgens mij komen alleen topic van Rutger daar... Dus daar kunnen we nu niet meer zoveel aandoen.
    Oh oké. :p


    Some people are art and do art at the same time

    De inschrijving is gesloten.

    En toen waren ze gesloten ^^ Maar is het niet handiger dat in duidelijkere letters te doen, sommige mensen kunnen ze overheen lezen.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    En toen waren ze gesloten ^^ Maar is het niet handiger dat in duidelijkere letters te doen, sommige mensen kunnen ze overheen lezen.

    Nu staat het ook in de titel, dat moet wel duidelijk zijn, toch? =3

    Krull schreef:
    (...)
    Nu staat het ook in de titel, dat moet wel duidelijk zijn, toch? =3
    Ah ja, inderdaad. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Als de uitreiking bekend is, komt die dan in een ander topic?


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Als de uitreiking bekend is, komt die dan in een ander topic?

    Ja

    Aan iedereen suc7 die zich hebben ingeschreven!
    En aan alle mods evenzo een suc7 met alle aanmeldingen door te spitten!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ah, nu krijgen we de periode van: "O dear, zouden ze al klaar zijn met bespreken? D:"
    Zeer benieuwd. Succes en veel geluk (^^) gewenst. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ah, nu krijgen we de periode van: "O dear, zouden ze al klaar zijn met bespreken? D:"
    Zeer benieuwd. Succes en veel geluk (^^) gewenst. (;

    Dat zal nog wel even duren hoor, we zitten ook met school en werk enzo, dus we hebben niet altijd alle tijd om na te kijken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Veel plezier met nakijken.^^


    •*• Lululu •*•

    Ik ben echt heel benieuwd, haha! Succes iedereen, en veel plezier met nakijken ^^!


    We need a bigger boat.