• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij kijkt me verbaasd aan en loopt dan naar terug naar de kast.
    Hij komt weer naar me toe en geeft me een groot shirt.
    Dan laat hij zich vervolgens op zijn bed vallen en sluit zijn ogen. 'Je kan je in de badkamer omkleden.' Glimlacht hij zonder dat hij me ziet. Ik glimlach ook. Maar ik ga niet weg. Tja, hij heeft toch zijn ogen gesloten.
    Ik draai met mijn rug naar Lucas toe, voor de zekerheid, en trek vliegensvlug mijn shirt uit en Lucas zijn shirt aan. Mijn broek doe ik ook uit. Het maakt toch niet zoveel uit, want Lucas zijn shirt lijkt meer op een jurk, zijn shirt komt namelijk tot net iets boven mijn knieën en de korte mouwen komen tot mijn ellebogen.
    Snel vouw ik mijn kleren op en leg het ergens naast het bed neer.
    Dan draai ik me weer om naar Lucas die nog steeds met zijn ogen dicht op bed ligt. Hij neuriet zachtjes, en ik glimlach.
    'Im gonna pop some tags only got 20$ in my pocket i-i'm hunttin lookin for a dolla this is fucking awesome.' Zingt hij zachtjes. Ik glimlach geamuseerd, en laat niet merken dat ik er ben.
    Blijkbaar kent hij de rest van de tekst niet want hij gaat door met neuriën.
    Ik benut de tijd waarvan hij zijn ogen dicht heeft en neem hem snel in me op. Hij is echt knap! But no way I'm gonna say that to him.
    Ik haal mijn strikje uit mijn haar en legt hem op mijn kleren. Mijn rode haren vallen nu over mijn schouders. Voor het eerst ben ik een beetje onzeker over mijn haarkleur. Straks vindt Lucas het niet leuk....
    Snel schud ik die gedachten van me af en ga geruisloos naast Lucas op het bed zitten.
    Dan glimlach ik en prik in zijn buik.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Aaaah vermoord me niet!' roep ik dramatisch als ze in mijn buik prikt waardoor ik een spastische beweging maak.
    Ik open mijn ogen met een lach en bekijk haar. Haar rode haren vallen krullend over haar schouders en ik wind een lok om mijn vinger. Ze heeft echt mooi haar. Ik kijk er glimlachend naar en speel er wat mee gewoon omdat krullen eigenlijk wel fascinerend zijn. Omdat er nog geen deken over haar ligt kan ik het niet laten om even naar haar benen te kijken maar dat is een fout want eerst heb ik niet door dat ik aan het staren ben waardoor ik mijn blik ervan af moet scheuren voor het genant word. Ik trek het deken over haar heen en hou mijn armen uitnodigend open met een glimlach.
    Gewoon een knuffel. Kan geen kwaad... toch? Ik voel de warmte die ze van zich afstraalt en bekijk haar eventjes, gewoon haar gezicht. Ze is mooi. Heel mooi. Dat kan ik niet ontkennen. Lucas, je gaat een hele boel werk hebben om haar te beschermen, denk ik in mezelf. Het is dat ze er nog eens zo onschuldig ook uit ziet. En daarom is het gevaarlijk voor haar op school.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Aaaah vermoord me niet!' Roept hij dramatisch en hij maakt een spastische beweging. Ik lach.
    Hij opent zijn ogen met een glimlach, en pakt een lok van mijn haren en windt die om zijn vinger. Hij kijkt er glimlachend naar en speel er wat mee.
    Ik grinnik zachtjes, dan sluit ik me ogen even. Ik doe ze pas weer open als ik voel dat hij het deken over me heen trekt. Hij houdt zijn armen uitnodigend open met een glimlach.
    Ik glimlach ook en ik ga in zijn armen liggen, mijn armen leg ik om zijn nek heen terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder leg.
    Ik voel de warmte van zijn ontblote bovenlijf, en voel me lichtjes blozen. Maar het is donker, dus ik hoop dat hij het niet kan zien.
    'Lucas?' Vraag ik aan hem, terwijl ik mijn ogen sluit. Ik voel me zo veilig in zijn armen, het is alsof hij al het kwade weghaalt door me in zijn armen te nemen.
    'We moeten morgen naar school hè?' Vraag ik dan aan hem. Ik heb mijn boeken nog niet op school opgehaald omdat ik eigenlijk de school ben uitgegaan omdat ik tegen iemand ben op gebotst.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ze komt in mijn armen liggen en ik glimlach als ik mijn kin op haar hoofd leg.
    Ik voel haar wang tegen mijn borstkas. 'Lucas?' vraagt ze dan zachtjes. 'Ja kleintje.' lach ik plagerig.
    'We moeten morgen naar school hè?' vraagt ze dan verder. Ik zucht. 'Ja, dus ik denk dat we morgen ochtend eerst nog eens beter bij je thuis langsgaan voor kleren voor jou.' glimlach ik. Ik neurie terug zachtjes maar nu Labrinth.
    'Would you let me see beneath your beautiful Would you let me see beneath your perfect Take it off now girl, take it off now girl I wanna see inside Would you let me see beneath your beautiful tonight...' Ik stop dan met zingen.
    'Sorry ik kan niet zingen.' zeg ik beschaamd. Ik zou het wel willen kunnen maar mijn stem werkt niet mee. Niets aan te doen. Je bent ermee geboren je kan niet leren om niet meer zo vals als een kat te zingen jammer genoeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij zucht.
    'Ja, dus ik denk dat we morgen ochtend eerst nog eens beter bij je thuis langsgaan voor kleren voor jou.' Zeg hij. Ik kan niet zien dat hij glimlacht, maar ik voel het gewoon. Hij begint te neuriën.
    'Would you let me see beneath your beautiful Would you let me see beneath your perfect Take it off now girl, take it off now girl I wanna see inside Would you let me see beneath your beautiful tonight...' Dan stopt hij met zingen.
    'Sorry ik kan niet zingen.' Zegt hij beschaamd. Ik grinnik en zeg:
    'Ik vind dat je goed kan zingen.' Dan bedenk ik me iets.
    'Noemde je me nou net kleintje?' Vraag ik verontwaardigd. Ik til mijn hoofd op en zet mijn handen naast zijn hoofd terwijl ik hem aankijk. Onze hoofden zijn maar een paar centimeter van elkaar af, en ik word helemaal gevuld met warmte.
    Maar ik blijf hem aankijken en ben niet van plan weg te kijken tot hij antwoordt geeft.


    Fantasy is in you.

    [ga morgen posten, nu ff geen inspi]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    [ga morgen posten, nu ff geen inspi]


    [Oké.^^]


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Ze grinnikt en zegt 'Ik vind dat je goed kan zingen.' Dan zwijgt ze me even. 'Noemde je me nou kleintje?' vraagt ze iets verontwaardigd waardoor ik even moet lachen. Ze til haar hoofd op en zet haar handen naast mijn hoofd terwijl ze me aankijkt. Ze is plots zo dichtbij, maar een maar centimeter van elkaar af, en zo blijft ze me aankijken. Ik open mijn mond om te antwoorden maar er komt geen geluid uit. Ik zie de werveling van kleuren in haar ogen alsof ik zo haar gedachten kan lezen en mijn ogen glijden ook eens naar haar lippen. Dan herpak ik mezelf en dwing mezelf 'Jah.' te zeggen. Ik wend mijn blik af. 'Want je bent kleiner dan mij dus.' Ik glimlach nu terug en kijk haar nu terug aan maar kijk niet meer in haar ogen. Dat was vreemd, denk ik. 'Wil je al slapen of?' vraag ik dan en kijk terug in haar ogen, wat een kleine fout is aangezien ik nu al weer stil ben en ik het warm begin te krijgen. Wat is er toch aan de hand?! Ze is zo dichtbij dat ik haar adem op mijn huid voel wat terug voor kippenvel zorgt. Ik kijk haar aan en zorg dat ze weer ligt zodat ik al deze verwarrende dingen niet direct meer voel, ja ik voel ze wel nog maar niet meer zo sterk zoals daarnet.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 7:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lillith Victoria Katherina Stark||Vampier

    Wanneer hij stopt met drinken zegt hij het gebruikelijk en zorgt ervoor dat ze alles vergeet. Daarna draait hij zich naar me om als het meisje weg was. Ik keek haar nog even achter na voor ik me met een grijns naar hem opkijk, aangezien hij een stuk groter was dan mij.
    "En, was het lekker?" Vraagt hij met een grijns. Mijn blik viel direct op zijn lippen waar er nog bloed aanhing. Ik kon mijn ogen er niet van afwenden. Als ik eerlijk mag zijn had hij wel mooie lippen."Wat zullen we nu doen?" Vraagt hij dan en ik zie zijn lippen zich in een glimlach vormen.
    Zonder antwoord te geven op zijn vragen en ook geen schaamte streelde ik met mijn wijsvinger zijn onderlip. Hierdoor kwam er een beetje bloed van het meisje op en een kleine glimlach sierde mijn lippen. Ze waren zacht. Wanneer ik zo een beetje bloed had opgkuist streelde ik even zijn wang voor ik de vinger glimlachend in mijn mond steek. Ik kijk waarschijnlijk verlegen en ondeugend te gelijk naar hem op terwijl ik zachtjes op mijn vinger had gebeten.
    "Het was zeer lekker. Haar bloed was ook niet slecht." Giechel ik dan zachtjes."Ik weet het niet. Het maakt me niet zoveel uit. Voor mij kunnen we zelfs op een bank gaan zitten of ergens anders heen gaan, dus zeg jij het maar."


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Vegangirl schreef:
    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    'Dat zal wel niet' zei Isabel bot.
    Ik rolde met mijn ogen. Wat was dat hier met dat familie haten? Ze was niet blij om te horen dat het een ander familielid was dan ze al dacht. Ik ging ook maar tegen een boom aanleunen, maar ik zou een heks niet zijn als ik eerst geen toestemming gevraagd had. Na dit gedaan te hebben, stond ik een heel stuk meer comfortabel. Ik hoorde de rest van het gesprek aan. Leuk dat sarcasme. Ik betrapte mezelf erop dat ik inderdaad veel sarcasme gebruikte, maar niet zo vaak. Iedereen gebruikte dat toch?
    'Dus nu is die jongen alleen en jij laat hem ook alleen?' vroeg ik aan Isabel.
    Ik kon gewoon nog steeds niet tegen familiehaat. Mijn wantrouwen nam toe. Ze was duidelijk geërgerd door Ethan en een beetje door mij. Waarom was ze niet weggegaan ls ze zich aan ons ergerde?


    I will keep watch.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij moet even lachen. En hij opent zijn mond om te antwoorden, maar er komt geen geluid uit.
    Ik kan me er zelf niet van weerhouden om naar zijn lippen te kijken, maar ik kijk dan weer weg, hopend dat hij het niet gezien heeft.
    'Jah.' Zegt hij en wendt zijn blik af. 'Want je bent kleiner dan mij dus.' Hij glimlacht nu terug.
    'Zo klein ben ik nou ook weer niet!' Zeg ik verontwaardigd, maar ik moet wel lachen, want ik ben wel zo klein. Lucas is veel groter dan mij.
    Mijn ogen dwalen weer naar zijn lippen, maar gaan dan weer terug naar zijn gezicht. Ik krijg het helemaal warm vanbinnen ook al weet ik niet hoe dat komt.
    'Wil je al slapen of?' Vraagt hij dan en kijkt me terug in mijn ogen. Meteen krijg ik het gevoel alsof ik smelt, en ik bijt lichtjes op mijn lip. Dat doe ik altijd als ik zenuwachtig ben, of een gevoel heb wat ik niet kan omschrijven. Het komt vaker voor dat ik op mijn lip bijt als ik zenuwachtig ben. Maar nu is het anders, nu kan ik mijn gevoelens niet ontcijferen.
    Hij kijkt me aan en zorgt ervoor dat ik weer lig.
    Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en sluit mijn armen rond zijn nek terwijl ik zeg:
    'Het maakt me niet uit, wat wil jij?'
    Ik krijg het warm van de aanraking van mijn wang op zijn blote bovenlichaam, maar ik laat niks merken.

    Brian Heith Salvatore ll Vampier

    Haar blik valt direct op mijn lippen waar nog bloed aan hangt. Zonder antwoord te geven op mijn vragen streelt ze met haar wijsvinger mijn onderlip. Hierdoor komt er een beetje bloed van het meisje op en een kleine glimlach siert haar gezicht.
    Ik doe niks, ik blijf gewoon staan.
    Ze streelt mijn wang nog even voordat ze haar vinger glimlachend in haar mond steekt. Ze bijt zachtjes op haar lip en kijkt dan verlegen, maar toch ondeugend naar me op. Ze ziet er in één woord sexy uit.
    Ik glimlach naar haar met glinsterende ogen.
    "Het was zeer lekker. Haar bloed was ook niet slecht." Giechel ze dan zachtjes.
    “Ze was inderdaad lekker.” Zeg ik met een glimlach tegen haar.
    "Ik weet het niet. Het maakt me niet zoveel uit. Voor mij kunnen we zelfs op een bank gaan zitten of ergens anders heen gaan, dus zeg jij het maar." Zegt ze tegen me.
    Ik denk even na en zeg dan:
    “We kunnen naar mijn huis gaan, een film kijken of zo.” Ik kijk haar met een glimlach aan.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 19:16 ]


    Fantasy is in you.

    Ethan James

    In het begin had Cayden zich precies geen houding kunnen geven toen Isabel verschenen was, maar dat was nu ook al helemaal verdwenen. Hij had best veel lef voor iemand die sterfelijk was en zowel ik als Isabel hem makkelijk zouden kunnen vermoorden. Natuurlijk had hij wel zijn krachten als heks, maar dat zou waarschijnlijk totaal niet genoeg zijn om een hybride en een original tegen te houden. Isabel was zelfs sterker en sneller dan ik, ookal was ik zowel een vampier als een weerwolf. Eigenlijk was ik vroeger gewoon zwak geweest, had alleen het voordeel gehad dat als ik een vampier tijden s de vollemaan beet, ze langzaam dood zouden gaan. Nu was ik ook nog eens sneller, sterker, onsterfelijk en kon mijn bloed het effect van een weerwolvenbeet bij vampiers laten verdwijnen. Ondanks al die voordelen, was ik toch veel liever een nog een weerwolf geweest. "Waarom zo bot sweety? Geen zin om je familie weer te zien." Geweldig, een manier om haar gewoon te treiteren, iets beters hadden ze me niet kunnen geven. Voor Lucy had ik ook al het perfecte idee om haar te kwellen, nu alleen Maia en Ashton nog, al moest dat niet zo heel erg moeilijk zijn. "Hmn, morgen kan ik niet, dan heb ik een paar zaken af te handelen. Wat dacht je van die halloweenparty? Ik zal iedereen wel een leuk kaartje sturen, al heb ik zo het gevoel dat Lucy er sowieso zal zijn. Wat jij?" Deze keer is het mijn beurt om haar iets of wat vragend aan te kijken waarna ik me weer even toto Cayden wend. "Als je niets wilt missen zou ik ook maar komen, het kan best leuk worden en er zijn genoeg mensen voor een heus feestmaal."


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    [Sorry dat ik een tijdje niet actief ben geweest hier, was dit weekend druk met stage dus kon niet online komen :c]


    Little do you know

    Lucas Booth
    Ze legt haar hoofd weer op mijn schouder en ik woel even door haar krullen als ze haar armen terug om mijn hals legt. 'Het maakt me niet uit, wat wil jij?' vraagt ze en ik voel haar wang gloeien tegen mijn ontblote bovenlichaam. Ik glimlach. 'Misschien nog wat opblijven, aangezien we net een hele tijd geslapen hebben, zullen we nog een film bekijken?' Ik heb geen zin om recht te staan dus pak mijn laptop vanonder mijn bed net als één van mijn films. Actie, horror, ... Ik kijk even welke film het is. Hide and Seek. Een thriller. Het gaat over een meisje die na de zelfmoord van haar moeder, met haar vader ergens anders gaat wonen. Ze krijgt een denkbeeldig vriendje en er gebeuren allemaal vreemde dingen en zo. Hij is wel leuk. Ik stop hem in de laptop en dim de lichten terug. Ik klik door naar menu en zet de film juist. Ik kijk haar met een glimlachje aan en leg me even goed voor ik de film start. Ze weet niet wat voor film het is dus maar hopen dat ze een beetje tegen schrikken kan en niet iets laat ontploffen als ze schrikt. Al zou dat wel grappig zijn, moet ik toegeven. Gewoon de gedachte aan mijn tante en hoe we het haar moeten uitleggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Hij woelt even door mijn krullen.
    'Misschien nog wat opblijven, aangezien we net een hele tijd geslapen hebben, zullen we nog een film bekijken?' Ik knik, en hij pakt zijn laptop onder zijn bed vandaan net als één van zijn films.
    Ik kan niet lezen wat voor een film het is, maar dat maakt niet uit.
    Hij stopt de DVD in de laptop en dim de lichten terug. Hij klikt door naar menu en zet de film juist. Hij kijkt me met een glimlachje aan, en start de film dan.
    Ik ga wat beter liggen en begin naar de film te kijken. Het gaat over een meisje waarvan haar moeder zelfmoord pleegt.
    Met elke minuut die we kijken krijg ik het gevoel dat deze film een thriller is. Opeens gebeurt er iets zo engs dat ik mijn gil in de schouder van Lucas demp, mijn ogen stijf dicht doet, mijn hoofd keert zodat mijn ogen op Lucas zijn huid gericht is, en dat ik mijn armen nog steviger om hem heen klem.
    Ik durf niet meer op te kijken, bang dat er nog zoiets gaat gebeuren in de film. Dan hoop ik dat ik niets heb laten ontploffen.


    Fantasy is in you.