• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ~ Heks

    Hij glimlacht lichtjes en opent de deur.
    'Welkom in mijn huis.' Grinnikt hij en maakt een kleine buiging. Ik lach zachtjes.
    'Lucas?! Ben jij dat?' Hij zucht even en een vrouw komt de gang in gelopen.
    'Je bent me een uitleg verschuldigd.' Zegt ze streng. 'Spijbelen op je eerste da-' en dan stopt ze als ze mij ziet staan. Ze glimlacht dan vriendelijk naar me. Ik glimlach wat verlegen terug.
    'Ben je een vriendin van Lucas? Kom maar binnen hoor.' Ik glimlach weer en loop naar binnen toe.
    'Ehm wij gaan wel naar mijn kamer.' Zegt Lucas, en loopt me voor naar de trap.
    Ik kijk de vrouw even aan en zeg dan:
    'Hoi, ik ben Angela.'
    'Ik ben Eve, Lucas z'n tante. Leuk om je te ontmoeten.'
    'Insgelijks.' Zeg ik tegen haar. Na nog een seconde te wachten loop ik de trap op, naar de kamer toe die openstaat. Daar staat Lucas en hij leunt tegen de muur aan.
    Als ik binnen kom doe ik de deur achter me dicht en kijk om me heen. Zijn kamer is redelijk groot.
    Dan kijk ik Lucas aan, en schraap zachtjes mijn keel.
    'Wat wil je weten?' Vraag ik dan.


    Fantasy is in you.

    JJ Roxana Ross~Hybrid
    "Het is gewoon fijn om het even kwijt te kunnen.. ik heb er al zolang niet meer over gepraat.."Zegt hij zuchtend terwijl hij zijn schouders ophaalt.
    "Het is gewoon fijn om erover te praten" Herhaald hij nog een keer.
    ''Misschien heb je gelijk.''Zeg ik.
    ''Als het iets opvrolijkt ik heb ook geen ideaal leventje.'' Zeg ik schouder ophalend.
    Ik ben tot mijn 17e heel de tijd gepest.
    Kon ik er wwat aan doen dat ik slim was. Ik deed het niet eens voor mezelf.
    Ik deed het voor mijn ouders. Ik wou altijd dat ze trots op me waren. Nu gaat dat natuurlijk niet zo makkelijk meer, want ze zijn er niet meer.
    ''Veel mensen maken vervelende dingen mee.''

    Ik word echt gek van de kettingberichten die ik binnen krijg.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Teamin Jace Sangue||Hybrid
    ''Misschien heb je gelijk." Antwoord ze op me waarna ze vervolgt met: ''Als het iets opvrolijkt ik heb ook geen ideaal leventje.''
    Ik kijk kort naar de grond, vast niet zo vreselijk als mijn leven. Ik dacht dat Jae en ik voor altijd bij elkaar konen blijven, dat ik altijd iemand zou hebben die er voor me was wanneer ik dat nodig had.. Maar nu moet ik al enorm veel eeuwen zonder zo'n persoon doen.. Ook had ik gedacht dat Neomi me nooit meer zou verlaten, maar toch deed ze het..
    ''Veel mensen maken vervelende dingen mee.'' Zegt JJ uiteindelijk. Zuchtend kijk ik opnieuw naar de grond,
    Veel mensen maken vervelende dingen mee, maar wienig maken mee wat ik meemaak.. Elke keer moet ik iedereen van me wegduwen om hen en mezelf te beschermen.. Ik moet op een gegeven moment toch weer weg en een nieuw leven beginnen in een andere stad omdat mensen anders gaan denken dat ik ben wat ik ben..

    Vanmiddag ben ik er niet,
    ik ga naar de opendag van de manege om te helpen enzo (:


    Little do you know

    Ethan James

    Het was echt lang geleden eer ik me nog in een positie als deze had bevonden. Meestal was ik diegene die mijn slachtoffer gekneveld hield en toekeek hoe deze moeite deed om te ontsnappen. Spijtig genoeg waren heksen nog altijd net een stapje voor op hem en leek de natuur hen altijd wel te willen helpen. Ergens was het gewoon niet eerlijk, maar dat konden mensen en vampiers ook zeggen vanaf het moment dat ze tegenover hem stonden. Ik wist dat ik me in een benarde situatie bevond en voorlopig nergens heen kon, maar toch duurde het toch nog een tijdje voordat ik me ook echt gewonnen gaf. Het was duidelijk aan mijn stem te horen dat ik het allesbehalve leuk vond, maar ik had geen andere keus. Als het aan Cayden lag zou hij me waarschijnlijk een paar weken laten hangen als ik me niet gewonnen gaf. Vanaf het moment dat mijn voeten de grond raakten, liep ik een stuk naar voren zodat er een meter of drie tussen mij en de boom inzat. Dat werd waarschijnlijk een trauma aan bomen en zou ik wel twee keer nadenken voordat ik me nog eens in een bos waagde. "Dat in de lucht gooien doe je volgende keer maar met iemand anders. Ik blijf liever met mijn beide voeten op de grond staan." Rustig wreef ik even over mijn armen op de plaats waar de takken me hadden vast gehouden om zo het bloed in mijn lichaam terug vrij te laten lopen. "Dus... je wilt helpen met wat? Momenteel kan ik niet echt iets bedenken waar ik een heks voor nodig heb,maar ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden." Even wreef ik over mijn voorhoofd heen en zette een grijns op mijn gezicht, de eerste grijns sinds ik terug op de grond stond. Het voelde toch goed dat die hoofdpijn weg was en ik terug fatsoenlijk kon nadenken.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    Ik moest grijnzen om hoe Ethan reageerde. Hij ging gelijk drie meter vanaf de boom af staan. Fijn, ik had iemand een fobie bezorgd. Geweldig. Natuurlijk was ik er niet blij mee dat ik dat deed, maar ja... Hij vroeg er om.
    'Dat in de lucht gooien doe je volgende keer maar met iemand anders. Ik blijf liever met mijn beide voeten op de grond staan' zei Ethan.
    Ik grijnsde weer.
    'Moet je me maar niet uitdagen' zei ik schouderophalend.
    Ethan wreef rustig over zijn armen. Ik zorgde ervoor dat ik mijn spullen weer terugkreeg. Ik haalde mijn spullen weer terug om de boomstronk weer om te toveren in de tas. Ik haalde alles er uit en deed alles weer in mijn jas- en broekzakken. Alleen het pistool hield ik heel even in mijn handen. Het koude metaal lag zwaar in mijn hand. Ik had het niet eens nodig. Ik wist niet eens waarom ik dat ding altijd bij me droeg. Eigenlijk wist ik het wel: Voor het geval ik mijn vrienden weer uit een benarde situatie moest helpen. Als zij wisten dat ik een heks was, zouden ze me uitbuiten. Nee, liever niet.
    'Dus... je wilt helpen met wat? Momenteel kan ik niet echt iets bedenken waar ik een heks voor nodig heb, maar ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden' zei Ethan waarna hij over zijn voorhoofd wreef en grijnsde.
    Ik hield het pistool nog steeds in mijn handen. Ik was er gehecht aan, maar aan de andere kant mocht het me gestolen worden, mits het niet tegen me gebruikt werd. Ik zuchtte en borg het pistool op, in mijn broekzak, waar niemand het kon zien.
    'Wat ik me herinner is dat heksen altijd vloeken opheffen van anderen' zei ik in de zucht terwijl ik mijn pistool weer opborg.
    Hybrids mochten dat wel het eeuwige leven hebben, of iets in die buurt, maar ik voelde me nog steeds niet comfortabel bij het idee dat ik iemand zou kunnen doden. Even verscheen er een pijnlijke trek in mijn gezicht, maar die was snel genoeg weer weg. Mijn zusje was nog niet eens tien jaar oud toen ik haar doodde. Ik vergaf het mezelf nooit, maar ja... Life goes on. Ik keek naar Ethan.
    'Waarom was je eigenlijk op de begraafplaats?' vroeg ik hem.


    I will keep watch.

    JJ Roxana Ross ~ Hybrid
    Het enige wat Teamin doet is zuchten. Eerlijk gezegt voel ik me er ongemakkelijk bij.
    Het onderwerp is zowieso geen leuk onderwerp. Het haalt te .veel herinneringen om hoog.
    En daarmee bedoel ik geen leuke herinneringen.
    "woont jij hier al lang?" Verander ik het onderwerp dan maar.
    Het schiet me nu pas te binnen dat ik nog geen huis heb. Echt slim JJ, je komt in een nieuwe stad en vergeet een huis te kopen. Dat is echt een van de domste dingen ooit.
    "Gewoon, uit nieuwsgierigheid." Zeg ik met een klein lachje.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Teamin Jace Sangue||Hybrid
    "woon jij hier al lang?" Veranderd JJ van onderwerp, "Gewoon, uit nieuwsgierigheid." Vervolgt ze en ze lacht kleintjes.
    Ik denk na "Uh, ik woon heir nu ongeveer iets meer dan twee jaar" Ik haal mijn schouders grinnikend op.
    "Maar volgend jaar ben ik hier weer weg" Zeg ik met een glimlach "Ik heb dan misschien al bijna de hele wereld gezien, de laatste.." Ik hou meteen mijn mond, ze weet natuurlijk niet dat ik al eeuwen lang leef. Dus ik kan nu niet gaan zeggen dat er onlangs nog een hoop nieuwe plekken zijn gevonden en op de kaart gebracht zijn. Het is echt lastig om je mond niet voorbij te mogen praten, het liefst schreeuw ik van de daken wat ik ben.. Maar als ik dat doe dan heb ik waarschijnlijk de Counsil en een hoop jagers achter me aan. No Thanks.
    "Waar woonde jij voor je hierheen kwam?" Vraag ik dan nieuwsgierig. Misschien trekt zij, net als ik, de wereld rond..? Al ben ik wel van plan om op mijn volgende bestemming school gewoon over te slaan.. Ik heb school al meer dan genoeg meegemaakt.. En eigenlijk ben ik er nu wel zat van.


    Little do you know

    JJ Roxana Ross~Hybrid
    "Uh, ik woon hier nu ongeveer iets meer dan twee jaar" Hij haalt zijn schouders grinnikkend op.
    "Maar volgend jaar ben ik hier weer weg. Ik heb dan misschien al bijna de hele wereld gezien, de laatste.."Hij maakt zijn zin niet af.
    Ik ben benieuwd wat hij wou zeggen. Nou ja, jammer dan.
    "Waar woonde jij voor je hierheen kwam?" Vraagt hij dan.
    Ik kan moeilijk zeggen dat ik bijna overal al heb gewoond. Dat is misschien een beetje raar.
    ''O, gewoon een klein dorpje. Niks bijzonders.'' Zeg ik schouder ophalend.
    ''Het werd daar een beetje saai. Ik hou meer van nieuwe dingen.''
    Was dat nou maar de reden dat ik telkens ergens anders heen ging. Dat is makkelijker uit te leggen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 12:34 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    [het spijt me heel erg, maar ik denk dat ik me uitschrijf. Ik heb er behoorlijk druk en ik wil niet iedereen ophouden. Sorry]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ethan James

    Ik haalde wat nonchalant mijn schouders op toen Cayden antwoordde dat ik hem dan maar beter niet had uitgedaagt. Ik raakte heus wel weer van die lichte fobie af, zoals ik altijd van alle soorten fobieën afkwam. Ik leefde dan ook al meer dan 20 eeuwen en had mezelf onderhand al van veel af geholpen. Een angst kon iemand zoals ik echt niet gebruiken daar andere supernaturals of mensne het dan vast en zeker tegen me zouden gebruiken. "iedereen heeft van tijd tot tijd al eens een uitdaging nodig, anders is het leven toch ook maar saai." Natuurlijk moesten mensen veel minder zoeken naar ietsom zich te amuseren, maar zij gingen dan ook na een tiental jaar dood waardoor ze nog niet eens de helft van de wereld zouden kunnen zien. Ikzelf had de wereld onderhand al wel volledig gezien, maar natuurlijk veranderde alles na een tijdje wel. Vanaf het moment dat Cayden over vloeken en het feit dat heksen sommigen van deze zouden kunnen opheffen, zorgde ervoor dat ik mijn groene kijkers terug op hem richtte. Ik had al veel heksen op stang gejaagd waardoor ze verschillende vloeken hadden uitgesproken waarvan sommigen effect hadden gehad en sommigen weer niet. Diegene wiens vloeken effect gehad hadden, zaten momenteel al diep onder de grond terwijl de maden aan hun botten zaten te kluiven, maar er was er toch eentje die hij niet meer terug had kunnen vinden en wiens vloek nog altijd actief was wat dus duidelijk maakte dat die heks nog altijd niet gestorven was van ouderdom. "Ik hoopte het graf van Sophia Del Guerra terug te vinden, maar spijtig genoeg leeft ze dus nog," antwoordde ik luchtig op de vraag, de vorige woorden negerend.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cayden Adrian Jared Ziegler || Heks

    Ik was het grotendeels met Ethan eens. Nou ja, van wat hij allemaal zei. Van tijd tot tijd een uitdaging hebben maakte het leven minder saai, dat was waar, maar dan kwam er meestal wat bij kijken: Stress. Hoe vaak had ik wel niet voor mijn keyboard gezeten terwijl er niets uitkwam? En hoe vaak werd ik daar wel niet gek van? Nogal vaak. Toen ik het had over het vloeken heffen, voelde ik Ethan's blik op me hangen. Ik was bezig het pistool goed in mijn zak te stoppen, waardoor ik hem niet aankeek. Toen ik dat wel deed, nam ik zijn houding goed in me op. Het was veranderd.
    'Ik hoopte het graf van Sophia Del Guerra terug te vinden, maar spijtig genoeg leeft ze dus nog' zei Ethan luchtig, mijn vorige woorden negerend.
    Ik liet de zin even tot me doordringen. Maar spijtig genoeg leeft ze dus nog. Ik stak mijn handen in mijn jaszak en balde ze tot vuisten. Verdomme. Hij had er waarschijnlijk wel een reden voor om deze persoon te haten, maar de dood toewensen... Ik zou alles doen om mijn familie weer terug te krijgen. Het irriteerde me altijd enorm als mensen iets negeerden of ze iets zeiden dat niet goed bij me viel. Ik kon natuurlijk hem ook weer de lucht in laten schieten, maar ik was wel zo sympathiek om dat niet te doen.
    'Hoezo spijtig genoeg?' vroeg ik dus maar.
    Mijn ondertoon was een beetje... Hoe zeg je dat... Kwaad en geïrriteerd, terwijl ik geprobeerd had om dat te verbergen. Ach, wat zou het. Die naam, Sophia Del Guerra, zei me wel wat, maar niet veel. Zin om mijn hoofd erover te breken had ik niet, maar ik nam aan dat ik weinig keus had.


    I will keep watch.

    Teamin Jace Sangue||Hybrid
    ''O, gewoon een klein dorpje. Niks bijzonders.'' JJ haalt haar schouders op, ''Het werd daar een beetje saai. Ik hou meer van nieuwe dingen.'' vervolgt ze neutraal. Ik knik begrijpend "Ja, snap ik.." mompel ik begrijpend, "Ik reis zo'n beetje de hele wereld over. Voor ik doodga wil ik graag echt elke uithoek van de wereld gezien hebben" vervolg ik met een glimlach. Niet dat de kans groot is dat ik snel dood zal gaan, maargoed. Om niet super snel de wereld rond gereisd te hebben blijf ik overal minimaal vijf jaar. Ik wil niet, zoals de stervelijken altijd doen, meteen na een week of twee weer vertrekken. Maarja, ik heb alle tijd, zij niet..
    En tja, als ik ergens langer dan vijf jaar blijf gaan mensen denken dat ik anders ben, vooral vampier jagers zullen me dan wantrouwen. Gezien ik hier nu ook al bijna drie jaar woon zullen de vampierjagers hier ook wel vinden dat ik verdacht ben ofzo..

    [Oke, sorry dat het maar iets an zes regels zijn..
    Ik ben behoorlijk ziek, had vanaf zaterdag al enorme keelpijn en dat was dan niet zo fijn al.
    Maar de keelpijn heeft plaats gemaakt voor koorts, hoofdpijn, verkoudheid en beroert voelen :l
    Zucht, ik háát ziek zijn]


    Little do you know

    Lillith Victoria Katherina Stark||Vampier

    "Ja, ik heb al een huis. Maar ik heb er bijzonder weinig voor hoeven te betalen terwijl het toch een mooi huis is." Zeg hij glimlachend tegen mij. Ik slikte een lachje in. Voor te zien had hij waarschijnlijk zijn krachten gebruikt. Net zoals ik gedaan heb voor ik de lofteigenaar had vermoord. Zij rook te lekker.
    "Heb jij al iets?" Vraagt hij dan aan mij.
    "Ja, een loft. Je kunt zeggen dat ik er ook niet veel voor heb moeten betalen. Wie had gedacht dat dit 'vervloekte' leven toch zijn voordelen zou hebben," grijnsde ik terwijl ik hem eventjes aankijk. Ik had honger, maar dan ook echt bloedlust honger. Ergens vroeg ik me af wat de andere mensen aan het doen waren. De jeugd was op school, waar ik normaal ook heen zou gaan als ik nu niet zo eigenwijs was en mijn school niet had afgemaakt allang geleden. Wat me deed afvragen waarom Brian niet op school was.
    "Waarom ben je niet op school?" vroeg ik luchtig. "Wat gaan we hierna doen eigenlijk? Ik heb dorst." Toen keek hem grijnzend aan.

    [Sorry dat ik zolang niet heb geschreven! Ik heb het redelijk druk met school en ben ook vaak weg waardoor ik niet veel tijd heb voor Q. Ik probeer altijd zo snel mogelijk te schrijven, maar soms vergeet ik het. ;s Nogmaals sorry.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    ________________________________________________________________________________________________________________
    JJ Roxana Ross~Hybrid __________________________________________________________________________________________________________________
    "Ja, snap ik.." mompelt hij begrijpend.
    "Ik reis zo'n beetje de hele wereld over. Voor ik doodga wil ik graag echt elke uithoek van de wereld gezien hebben" Dan glimlacht hij.
    ''Lijkt me wel leuk, zo'n wereldreis.'' Zeg ik dan.
    Tuurlijk wist ik hoe zo'n reis was. Wat dacht je dat ik heel de tijd deed.
    Eerst was het wel leuk, maar daarna leek het meer een verplichting te worden. Je kan natuurlijk ook steeds naar een andere stad gaan,maar uiteindelijk heb je elke stad ook wel weer gezien.
    Ik heb geen idee waar ik allemaal ben geweest, maar ik weet wel dat ik naar veel plaatsen ben geweest.
    Ik had geen andere keus. Wat moet je anders doen als je 600 bent maar nooit ouder lijkt dan 17.
    Oke, ergen is dat wel fijn, maar het telkens naar een andere plek gaan is niet fijn.
    Yaye ben eindelijk weer een beetje beter,nog wel een beetje misselijk en hoofdpijn,maar ik ben beter. De duizeligheid is nu ook voorbij.Ik weet eigenlijk niet waarom ik die strepen bij de naam heb gezet, het ging vanzelf. ;)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Isabel Elizabeth Mary Mikaelson
    Verveelt, ja dat was ik. Alhoewel ik nogal snel iets in die richting was en onwijs van uitdagingen hield of spelletjes. Ik wist niet erg goed wat ik met de situatie aan moest tussen Maia en mij waardoor ik het had gelaten voor wat het was, de stilte werd namelijk wel erg ongemakkelijk. De wind blies door mijn blonde haren waarna mijn ogen het gebied afspeurden. Dorst, dat had ik. Afgeleid wendde ik mijn hoofd naar links toen ik stemmen hoorde, de geur van bloed prikkelde mijn reukzintuig waardoor ik diep adem haalde door mijn mond, de geur op mijn tong proevend.
    Toen ik op de open plek aangekomen was stonden er twee mannen, één waarvan ik meteen van opmerkte dat deze niet menselijk was, waarschijnlijk een hybride. De ander leek op een mens, maar aangezien ik wist dat schijn nog altijd zo verraderlijk was als vroeger zakte er een frons tussen mijn wenkbrauwen.
    "Jullie maken erg veel lawaai, wist je?" ik rees mijn wenkbrauwen op terwijl ik uitdagend even van de één naar de ander keek. "Isabel Mikaelson, aangenaam."
    De donkerblonde krullen van de hybride kwamen me bekend voor, net zoals de groene ogen en de hoge jukbeenderen in zijn gezicht. Maar aangezien ik een originele vampier was en al zoveel mensen had ontmoet kon ik niet snel op de naam komen. De andere man kwam me niet bekend voor, zijn haren waren donkerbruin en gekruld, zijn ogen waren van een heldere blauwe kleur die meteen opvielen.

    [Ethan is door de originele vampieren een hybride geworden, toch? Aangezien ik daarom in mijn stukje heb verwerkt dat ze hem ergens van herkent.]

    Emma Abigail Gilbert
    Toen Lucy plots weer van zich liet zien stapte ik beschermend voor Tobias en Lauren, alhoewel ik wist dat ze beide meer kans hadden dan ik had. Misschien was het mijn verantwoordelijkheidsgevoel, waardoor ik mezelf voor bijna alle dingen die fout gingen de schuld gaf. Toen ze Tobias vroeg hoe het ging beantwoordde hij emotieloos dat het goed met hem ging. Ik probeerde mezelf te ontspannen. Ik zette zo beheerst mogelijk een stap naar achter waardoor ik weer tussen Lauren en Tobias in kwam te staan. "Kom laten we gaan. Ik krijg momenteel echt de kriebels van het bos." Zei Tobias. Ik gaf hem meer dan gelijk, doordat we nu - deels - van het bovennatuurlijke afwisten leek niets meer te vertrouwen, of zelfs veilig. "Goed plan." Beaamde ik, terwijl ik diep adem haalde en een glimlach rond mijn lippen perste. "Laten we maar snel gaan dan." Ik haalde mijn schouders op alsof het niets was en begon te lopen richting mijn huis. Toen we mijn huis bereikt hadden griste ik mijn sleutels uit het binnenvakje van mijn tas en opende de deur ietwat onhandig door mijn handen die tot mijn grote ergernis begonnen te trillen. Toen de deur eindelijk met een doffe klik opensprong liep ik naar binnen.


    To love is to destroy.