• Mystic Falls… hier krioelde het van de bovennatuurlijke wezens. Je moest goed uitkijken of je werd in een keer leeggezogen door een vampier. Maar nu lijkt het alsof de rust in Mystic Falls eindelijk is terug gekeerd. De Founding Family’s hebben alle vampiers, weerwolven en hybrids uitgeroeid. Tenminste… dat denken ze. Het is vijf jaar na de “Grote Slag” waar vele bovennatuurlijke wezens om het leven kwamen. De stad is weer teruggegaan naar zijn normale doen van zaken en op de counsel van founding family’s na weet niemand over deze gevaarlijke wezens. Maar dan begint het weer, de eerste “dieren” aanval is gebeurt… hoe lang gaat het deze keer duren voordat bovennatuurlijke wezens de stad beheersen?

    Vampiers
    Wat moet je weten over vampiers? Vampiers verbranden in het zonlicht {een original heeft hier geen last van en je kan ook een zonlicht ring/armband/ketting laten maken door een heks}. Een kruid genaamd Vervain zorgt ervoor dat je de dwang van een vampier {vampiers kunnen mensen dwingen om dingen te doen door ze diep in de ogen te kijken} kunt weerstaan en dit kruid is giftig voor een vampier. Vampiers hebben scherpe hoektanden, een zwak voor menselijk bloed {ze kunnen ook op dierenbloed leven, maar dan zijn ze zwakker}, ze zijn enorm sterk, snel en ze zijn haast onschendbaar{ze genezen heel snel en hun bloed geneest ook}. De enige manieren waarop je een vampier kan doden is: houten staak in het hart, hart eruit rukken, hoofd er af slaan of verbranden in het zonlicht. Vampiers zijn onsterfelijk, ze gaan dus nooit dood vanwege ouderdom en blijven dezelfde leeftijd vanaf dat ze veranderd zijn. Hoe ouder een vampier is, hoe sterker. Als vampier kan je een soort switch uitzetten, dit betekend dat je je gevoelens uitschakelt, dus dan is er geen deeltje menselijkheid meer over.
    Hoe wordt je een vampier? Je moet het bloed van een vampier in je hebben en dan dood gaan. Als je weer “wakker” wordt moet je mensenbloed drinken om de transformatie te voltooien.

    ~ Brady Emanuel Salvatore ~ Lizor
    ~ Jeanine Catharina Aberdeen ~ Obliviate777
    ~ Lillith Victoria Katherina Stark ~ ShatterMe
    ~ Daniël Dreven Collins ~ WillNotLearn
    ~ Brian Heith Salvatore ~ Mitovi
    ~ Rosalie -Rose- Anna Winter ~ Roww
    ~

    Weerwolven
    Wat moet je weten over weerwolven? Weerwolven veranderen een keer per maand bij volle maan, ze breken dan al hun botten in hun lijf en veranderen in een wolf. De beet van een weerwolf is fataal voor een vampier {het enige geneesmiddel is het bloed van de original hybrid}. Weerwolven kunnen gedood worden als je hun hart eruit rukt bijvoorbeeld, net zoals vampiers genezen ze heel snel. Ze zijn alleen maar sterker en sneller dan vampiers met volle maan, als het geen volle maan is, is een weerwolf geen partij voor een vampier.
    Hoe wordt je een weerwolf? Je kan geen weerwolf worden als het niet in je genen zit, weerwolf is een familie kwaal, maar als het in je familie zit betekend het niet gelijk dat je er een bent. Het weerwolf gen wordt geactiveerd als iemand dood gaat door jou doen. Het kan dus ook zo zijn dat je nog geen weerwolf bent, maar dat gen later geactiveerd wordt.

    ~ Ricardo Adams ~ Harington
    ~ Kyan Jeremy Yassin Yasildir ~ Lynn1D
    ~ Niamh Arya Adams{toekomstig weerwolf} ~ Harington
    ~ Lucas Booth ~ LostMagic
    ~

    Mensen
    Wat moet je weten over mensen? Mensen weten niks van de bovennatuurlijke wezens, behalve de mensen die in de raad zitten {dit is een raad om de stad te beschermen tegen vampiers, weerwolven enz.} deze raad bestaat uit de founding family’s{oftewel de families die deze stad gesticht hebben: de Fell, Lockwood, Forbs, Salvatore, Gilbert families} Een mens kan later nog veranderen in een vampier. Als mens kan je ook een vampierenjager zijn.

    Jongens
    ~ Gale Torn ~ VladiFerr
    ~ Alexander Night ~ WillNotLearn
    ~ Tobias Fell ~ TicTac
    ~
    Meisjes
    ~ Alexis Ariana Elise Forbs ~ Lizor
    ~ Avalon Lockwood ~ Jaimes
    ~ Destiney L Jones ~ Roww
    ~
    Dubbelganger
    ~ Emma Abigail Gilbert ~ Host

    Hybrids
    Wat moet je weten over Hybrids? Hybrids zijn een mengeling van vampiers en weerwolven{dus met dezelfde kenmerken}, maar Hybrids kunnen in tegenstelling tot vampiers tegen daglicht en in tegenstelling tot weerwolven kunnen ze veranderen wanneer ze willen. Ook zijn ze gemiddeld sterker dan vampiers en weerwolven omdat ze beide kenmerken hebben.
    Hoe wordt je een Hybrid? Om een Hybrid te worden moet je al een weerwolf zijn, dan vampier bloed dringen en daarmee sterven. Als je weer "wakker" wordt moet je het bloed van de dubbelganger drinken en dan is de transformatie voltooid.

    ~ GLily Anna Dern ~ Rybak
    ~ JJ Roxana Ross ~ MBAV4ever
    ~ Ethan James ~ TicTac
    ~ Teamin J. Sangue ~ Roww

    Heksen
    Wat moet je weten over Heksen? Heksen zijn mensen die magie bezitten {doorgegeven via familie genen}. Zij zijn meestal degene die alle vloeken op vampiers en weerwolven moeten breken.

    ~ Angela “Angel” Lana Eastwood ~ Mitovi
    ~ Cayden Adrian Jared Ziegler ~ Vegangirl
    ~ Lauren Gaia Daphne Middleton ~ amy66
    Original heks {moeder van familie Mikaelson} {zij heeft de originals {eerste vampiers} gemaakt}
    ~ Rosemary Noorah Mikaelson ~ Macabre

    Originals
    Wat moet je weten over Originals? Dit waren de eerste vampiers, ze zijn gemaakt door de original heks en zijn maar op een manier te doden: je moet ze steken met een staak gemaakt van het hout van de witte eik. Verder heb je een dolk die je in een potje met as van de witte eik stopt en daarmee kun je een original uitschakelen, zolang de dolk in de original blijft.

    ~ Maia Laurene Mikaelson ~ Macabre
    ~ Eleonora Gracelynn Mikaelson ~ Faction
    ~ Isabel Elizabeth Mary Mikaelson ~ Host
    ~ Ashton Dyon Mikaelson ~ MBAV4ever
    Hybrid original {De sterkste van alle}
    ~ Lucy Willow Mikaelson ~ VladiFerr

    Regels
    ~ Ik verwacht posts van minimaal 8 regels.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Sluit niemand buiten.
    ~ Voor deze RPG wordt {nog} een praattopic geopend.
    ~ OCC tussen haakjes
    ~ Houdt ruzies buiten de RPG.
    ~ Nieuwe topics worden alleen geopend door Lizor.
    ~ Max. 2 rollen per persoon {behalve als er rollen over zijn}
    ~ Als je iets niet snapt kan je altijd vragen stellen.
    ~ Naamsverandering doorgeven please.

    TOPIC'S


    Previously on Mystic Falls…
    Brady Salvatore – een vampier - is na een lange tijd terug gekeerd naar het stadje Mystic Falls. Hij is aan het drinken als er een Hybrid bij komt, genaamd Ethan James. Ze veranderden een vrouw in een vampier als afleiding voor de Counsil. Ook Lucas Booth – een werewolf - is nieuw in Mystic Falls, Tobias Fell helpt hem door zijn eerste dag heen op school. Maia – een original - is gestrand in Mystic Falls, waar ze voor het eerst sinds duizenden jaren haar zus Isabel tegen kwam. Beiden weten ze niet echt wat ze er van moeten vinden en zijn nog een beetje wantrouwend.
    Rosemary is al een langere tijd in Mystic Falls en besloot die dag naar de Mystic Grill te gaan, waar ze Daniël ontmoette. Ze raakten aan de praat en spelen nu pool. Als zij wint, krijgt ze zijn naam en neemt hij haar mee uit eten en als hij weet krijgt hij haar naam en nog een drankje.
    Avalon ging op weg naar de Mystic grill en kwam Brady dus tegen in de steeg. Samen gingen ze wat drinken en hij dwong Avalon met zijn vampieren dwang, daarna nam hij Avalon mee, dronk haar bloed, bracht haar naar huis en liet haar alles vergeten.
    Emma kreeg ruzie met Lauren omdat ze de bovennatuurlijke wezens in Mystic Falls verzwegen had. Emma ging naar de begraafplaats om haar moeder op te zoeken en ontmoette daar Ethan James.
    Nu heeft Emma het weer goedgemaakt met Lauren en zijn zij en Gale opzoek naar Tobias.
    Cayden Ziegler woont alleen en al zijn hele leven in Mystic Falls. Wanneer hij aan gebrek aan inspiratie even gaat rondwandelen, komt hij aan bij de begraafplaats. Daar slaat hij enige tijd Ethan en Emma gaande en loopt naar ze toe als Gale, Lauren en Lucy erbij komen. Nu staat hij bij Ethan, om als heks indirect zijn diensten aan te bieden.
    Alexis Forbs heeft besloten om binnenkort een feest te organiseren samen met haar goede vriendin Emma Gilbert.
    Destiney Jones-Mens- ontmoet Ashton Mikaelson -Original Vampier-, waarna Destiney hem verteld dat ze geen vrienden heeft en zich dus best wel rottig voelt. Ashton stelt voor om te gaan spijbelen, of nouja dat wilde Destiney uiteindelijk ook wel, en hij helpt haar van de nare gedachtes over zichzelf te komen. Als hij haar dan verteld wat hij werkelijk is reageert Destiney er luchtig op, ookal is ze wel teleurgesteld dat ze hem niet aan haar familie kan voorstellen doordat het vampierjagers zijn. Destiney laat Ashton een enorme blauwe plek op haar arm zien, waarna ze verteld dat ze door haar vader word mishandeld sinds haar moeder is overleden. Destiney heeft nooit iemand verteld wat er gaande is bij haar thuis omdat ze bang is dat haar vader haar alleen maar meer pijn gaat doen.
    Hoe gaan we verder?
    Het Halloween feest komt eraan, na de aanval op Elise Fell is er niks bijzonders meer gebeurt in Mystic Falls. De bovennatuurlijke wezens zijn meer op hun hoede, maar wat zal er gebeuren tijdens Halloween als toch niemand oplet of iemand onder het echt of het nep bloed zit…?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 15:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lucas Booth
    Nu word ik woedend en het is niet slim. 'Meneer, u bent de gene die met vuur speelt.'
    Mijn ogen kleuren al lichtjes geel. Ik kan dan niet in een wolf nu veranderen maar dat betekend niet dat ik de woede niet kan voelen.
    Ik loop naar Angela en duw haar vader weg van haar. 'Ga nu weg.' sis ik en sla mijn arm beschermend over Angela's middel.
    Ik ben bereid het tot een gevecht te laten komen als het nodig is.
    Ik weet dat ik Angela net beloofd heb niet te vechten maar nu maakt hij me zo kwaad.
    En ze willen haar pijn doen en dat is nog erger dan het feit dat ze mij kwaad maken.
    Ik hou haar achter me zodat hij niet meer aan haar kan.
    Ondertussen hou ik haar ouders in de gaten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hee,
    sorry dat ik al zo lang niet meer aanwezig ben geweest :'3 Maar mijn proefwerkweek is bijna voorbij en dan zal ik weer actief zijn (:
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Meneer, u bent de gene die met vuur speelt.' Zegt Lucas, en ik kan zien dat hij woedend is wat eigenlijk niet super goed te zien is. Maar als je in zijn ogen kijkt zie je dat zijn ogen al een beetje geel kleuren waardoor je kan zien dat hij erg boos is.
    Hij loopt naar me toe en duwt mijn vader van me weg.
    'Ga nu weg.' Sist hij en slaat zijn arm beschermen over mijn middel. Ik ben blij dat Lucas bij me is, anders zou ik het dus echt niet uithouden.
    Lucas houdt me achter zich zodat Mark niet meer bij me kan komen.
    Ik adem opgelucht, blij dat Lucas me beschermt.
    Mark kijkt me woedend aan, net als Helen. Angstig kijk ik hun terug aan. Maar dan staat Helen op en loopt naar Mark toe, als ze samen bij de deur zijn zeggen ze:
    'Oké, als jullie het zo willen spelen, dan hoeven we je ook niet meer terug te zien.' Ik zie een gevaarlijke glinstering in hun ogen, en zonder nog iets te zeggen zijn ze weg.
    Opgelucht haal ik adem, maar het gevoel alsof er iets mis is heb ik nog steeds, al weet ik niet waarom. Ik schud dat gevoel van me af en pak Lucas zijn hand vast.
    Zachtjes trek ik hem mee naar de bank waar ik hem laat zitten. Ik ga op zijn schoot zitten en leg mijn hoofd in zijn nek.
    'Wat is er allemaal aan de hand? Waarom wou je niet mee met je ouders?' Vraagt Lucas zijn tante ongeveer na een minuut.
    Ik bijt lichtjes op mijn lip, maar vertel haar dan alles, van a tot z. Ik vertel ook dat ik een heks ben en van Jay.
    Dan is het even stil.
    'Och, meisje toch.' Zegt Lucas zijn tante meelevend. Ze komt naast ons zitten en pakt mijn hand vast. Zachtjes wrijft ze over mijn hand heen.
    Ik glimlach naar haar. Ze glimlacht terug naar me. En daar zitten we in stilte die even later onderbroken word door Abbi en Yasmin.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Oké, als jullie het zo willen spelen, dan hoeven we je ook niet meer terug te zien.' En ze lopen dan weg. Angel pakt mijn hand vast en trekt me terug mee naar de bank waar ze op mijn schoot gaat zitten met haar hoofd in mijn nek. 'Wat is er allemaal aan de had? Waarom wou je niet mee met je ouders?' vraagt mijn tante. Ik neem even tijd om af te koelen en streel zachtjes over Angels rug. Angel verteld alles, echt alles. Over dat ze een heks is en over wat er gebeurt is met Jay. Ik zorg dat ik terug rustig word en het is even stil voor mijn tante 'Och meisje toch.' zegt en haar hand vastpakt. Dan komen Abbi en Yasmin naar beneden. 'Waar zijn je ouders?' vraagt Abbi in de war. 'Angel blijft hier.' zeg ik simpel en leg mijn armen om haar middel. 'We moeten morgen shoppen.' merk ik op aangezien ze niet meer naar huis kan kan ze ook niet aan haar kleren. Tante knikt. 'Ik betaal wel, neem Abbi en Yasmin mee ze mogen nieuwe kleren kiezen.' zegt ze en ik zie mijn zusjes vrolijk kijken. 'Een kleedje, jeans en broek voor hen 2 he, meer niet. Tenzy het echt heel mooi is.' zegt ze en ik knik. Ze zegt geen beperkingen voor Angel wat betekend dat we mogen kijken gewoon wat ze allemaal nodig heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Waar zijn je ouders?' Vraagt Abbi in de war.
    'Angel blijft hier.' Zegt Lucas simpel en legt zijn armen om mijn middel heen. 'We moeten morgen shoppen.' Merkt hij op. Ik knik, net zoals Lucas zijn tante.
    'Ik betaal wel, neem Abbi en Yasmin mee ze mogen nieuwe kleren kiezen.' Zegt ze en ik zie zijn zusjes vrolijk kijken. 'Een kleedje, jeans en broek voor hen 2 he, meer niet. Tenzy het echt heel mooi is.' Zegt ze en Lucas knikt.
    Ik kijk zijn tante met open mond aan, maar ik doe die snel dicht omdat het er niet echt intelligent uit zal zien.
    'Maar dat hoeft niet, ik kan het zelf ook wel ko....' Voordat ik mijn zin kan afmaken zegt ze:
    'Dat hoeft wel. Je bent nu lid van het gezin, en we zorgen voor elkaar.' Ze glimlacht naar me. Sprakeloos glimlach ik breed terug. Voor het eerst voel ik me echt thuis.
    'Bedankt,' mompel ik schor, overmand door emoties.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    Tante zegt dat ze bij de familie hoort en ik glimlach. Ik druk een kusje op Angels lippen.
    'Yasmin we gaan even in je kast kijken voor kleren voor morgen.' zeg ik zachtjes. Ik til Angel grinnikend op.
    Ik draag haar naar boven, naar de kamer van Yasmin. Ik zet haar dan grijnzend neer.
    'Kies maar wat uit voor morgen.' zeg ik. Ze moet ongeveer dezelfde maat hebben van Yasmin.
    Zeker weten we het niet maar ze moet gewoon een slipje en een jeans hebben, ze kan altijd een shirt van mij lenen.
    Ik ga op Yasmin's bed zitten en kijk haar grijnzend aan. 'Kom maar op met die modeshow.'
    Ik leg mijn kin op mijn hand en kijk afwachtend naar het gene wat ze gaat doen.
    Ik neurie zachtjes een liedje van Coldplay.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vegangirl schreef:
    Cayden Adrian Jared Ziegler

    Ethan loopt rustig naar me toe en slaat een arm om mijn schouders heen.
    'Ow c’mon. Dit feestje wordt echt heel anders, vooral omdat wij er nu zijn' zei Ethan.
    Koppig bleef ik voor me uit staren. Ik had wel iets beters te doen dan naar een feest gaan waarvan ik wist dat een hoop mensen het niet zouden overleven. Als de Counsil dat zou horen, konden we sterke tegenwind verwachten. Ethan's grijns werd breder. Oh help.
    'Feestjes met alleen maar mensen kunnen soms inderdaad wel saai zijn, maar zoals ik eerder al zei: Je moet het leven zelf leuk en spannend maken, anders is er ook niets aan'
    Ik snoof zachtjes.
    'Wat is spannend en leuk in jouw beleving?' vroeg ik hem zacht.
    Het klonk niet geërgerd, niet iets in die richting. Meer geïnteresseerd. Net toen ik dat zei, voelde ik getril in mijn jaszak. Ik had een sms van een "vriend" van mij, Idric. Ik las deze door.
    Hey Cay,
    Denk aan morgen! En je moet muziek draaien op het Halloweenfeest. Regardz, Idric

    Ik zuchtte. Fijn, heel fijn. Ik was al haast vergeten dat mijn vrienden morgen een overval gepland hadden op de plaatselijke juwelier. Het verbaasde me dat Idric nog zo net schreef, maar ja, we hadden er ook wel de tijd voor. Merendeel van mijn vriendengroep was namelijk werkloos. En dat Halloweenfeest... Ik zat nogal te lenen van mijn vrienden, en ik wist dat ik door het draaien weer wat geld kon verdienen. Maar alsnog... Ik was nogal pissed over het feit dat ik moest draaien op het feest. Om de muziek, aangezien deze vrijwel altijd pop was en dus ver buiten mijn lievelingsgenre en om het feit dat ik dus waarschijnlijk de hele avond zou zien hoe Isabel en Ethan en waarschijnlijk nog veel meer toe zouden slaan. Ik borg mijn mobieltje weer op en keek Isabel en Ethan aan.
    'Het ziet er naar uit dat ik geen andere keus heb dan te gaan' zuchtte ik.


    I will keep watch.

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    Lucas drukt een kusje op mijn lippen. Ik glimlach.
    'Yasmin we gaan even in je kast kijken voor kleren voor morgen.' Zegt Lucas zachtjes en tilt me grinnikend op. Met een wenkbrauw opgetrokken kijk ik hem aan, maar ik zeg niets.
    Hij draagt me naar boven toe, naar de kamer van Yasmin. Dan zet hij me grijnzend neer.
    'Kies maar wat uit voor morgen.' Zegt Lucas.
    Hij gaat op Yasmin's bed zitten en kijkt me grijnzend aan. 'Kom maar op met die modeshow.'
    Ik kijk hem hoofdschuddend aan, maar glimlach wel naar hem.
    Hij legt zijn kin op zijn hand en begin zacht te neuriën, ondertussen ga ik naar de kledingkast van Yasmin toe en kijk erin.
    Yasmin en ik hebben zo'n beetje dezelfde maat, dat kan ik nu al zien.
    Na even te hebben gekeken zie ik een leuke broek, ik pak hem uit de kast en draai me om naar Lucas.
    Mijn broek doe ik uit en doe die van Yasmin weer aan. Schamen doe ik me niet.
    Ik draai met een glimlach een rondje en vraag:
    'En, staat die leuk?' Aan het eind van mijn rondje sta ik met mijn rug naar Lucas toe.
    De broek zit fijn, en hij past precies.


    Fantasy is in you.

    Lucas Booth
    'Perfect.' glimlach ik en kijk haar aan.
    'Nu nog een topje.' Ik ga liggen en kijk haar afwachtend aan.
    Zachtjes zing ik Fix you van Coldplay. 'When you try your best but you don't succeed When you get what you want but not what you need When you feel so tired but you can't sleep Stuck in reverse And the tears come streaming down your face When you lose something you can't replace When you love someone but it goes to waste Could it be worse? Lights will guide you home And ignite your bones And I will try to fix you'
    Ik ga nu helemaal languit liggen en leg mijn hoofd op mijn armen die gekruist achter mijn hoofd liggen.
    Ik zing de tekst verder en wacht tot ze ook een topje gekozen heeft en misschien een trui.
    Dan moeten even de bed kwestie bespreken, of ze in mijn bed wil blijven slapen of we een kamer voor haar moeten inrichten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Angela "Angel" Lana Eastwood ll Heks

    'Perfect.' Glimlacht hij en kijkt me aan. 'Nu nog een topje.' Hij gaat liggen en kijkt me afwachtend aan. Terwijl ik weer in Yasmin haar kast kijk hoor ik hem zachtjes zingen:
    'When you try your best but you don't succeed When you get what you want but not what you need When you feel so tired but you can't sleep Stuck in reverse And the tears come streaming down your face When you lose something you can't replace When you love someone but it goes to waste Could it be worse? Lights will guide you home And ignite your bones And I will try to fix you'
    Ik begin haar kast door te kijken en vind dan een leuk topje. Ik trek mijn shirt uit, en sta dan alleen nog in mijn bh, en de broek van Yasmin. Maar dat maakt me niet uit.
    Ik trek het zwarte topje aan. Er gaan twee touwtjes langs mijn nek omhoog, en het heeft geen mouwen. Je kunt alleen mijn schouderbladen zien, maar daar zijn geen blauwe plekken.
    Ik loop naar Lucas toe en draai me naar hem om, terwijl ik vraag:
    'Wil je even die touwtjes vast knopen?'


    Fantasy is in you.

    [douchen x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    [douchen x]


    [Oké. Ik kan van het weekend niet veel posten, tot misschien niet, omdat ik bij mijn vader ben en daar kan ik waarschijnlijk niet op de laptop. Dus even dat je het weet.^-^ x]


    Fantasy is in you.

    { Ik had dit al op het Rollentopic geplaatst, maar ik wilde het graag nog even hier neer zetten: Vegangirl --> Hael}


    I will keep watch.

    [Waar zijn we eigenlijkk??
    Ik ben echt enorm lang niet meer online geweest omdat ik ook best veel moest doen voor school,,
    en ik wil graag over gaan naar klas vier dusja d:
    Maar kan ik nog ergens inspringen met één van mijn perso's?]

    [Nog 1 reactie erbij en et is voll O.o
    lol :')]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 13:23 ]


    Little do you know

    New topic (: nog even en dan ga ik alles aan passen


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.