• In het zuiden van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: vol!
    - Bella Rose George. - Malino
    - Lily Devon - Patholoog
    - Rosemarie Alyssa Jones "Diamond" - Puritatem
    - Julia Delhi Greenwood - Lohengrin
    - Beau Auvre Bordeaux - Magicals
    - Amelie 'Mia' Jocelyn Blake - Phrases

    Jongens: Vol!
    - Tyler Jay Lopez. - Malino
    - Jamie Nolan - Itami
    - Nikolai 'Velvet' White - Escritura
    - Edward Liam Heathrow - Carlisle
    - Nate Matthew Johnson - Witches
    - Lukanou ‘Luke’ Othello - Infano

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na een topic niet meer reageren!

    Plattegrond:


    Rechts van Downtown ligt de haven van Seattle
    1. Café.
    2. Bar.
    3. Club "Neon".
    4. Restaurant.
    5. Coffeeshop
    6. Club "The Rainbow Rose"
    7. Stripclub.
    8. Flat.
    9. Club "Star".
    10. Supermarkt.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:44 ]


    El Diablo.

    [Mijn topics]


    To love is to destroy.

    Bella Rose George || 16

    Ik haal voor de laatste keer de stijltang door mijn rode haren en kijk kort naar mijn spiegelbeeld. Mijn rode haren perfect stijl.. Een mooi streepje eyeliner en dikke mascara.. De perfecte outfit voor Downtown.. Een lichte grijns speelt rond mijn lippen. Mensen van school zouden me zo niet herkennen. Nee nee, in Downtown was ik heel anders. Brutaal, aanwezig en gewaagd. Niet afwezig, verlegen en uit de spotlights.. Maarja, wie weet nou eigenlijk dat ik daar elke dag heen ga? Juist. Niemand. Mijn ouders niet, mijn broers niet, de mensen van school niet. Niemand. Behalve de mensen van downtown, maar daar ben ik bekend.. Zacht loop ik uit mijn kamer en gris nog snel mijn zwarte tasje mee die ik om mijn schouder hang. Ik loop zacht door de donkere gangen van het huis om niemand wakker te maken en haal gelukkig de voordeur. Snel loop ik naar buiten en doe zacht de deur dicht. Gelukkig was downtown maar een kwartiertje lopen, dus ik was er zo. Met een lichte grijns begin ik met lopen en kijk ondertussen goed om me heen. Mocht er iets gebeuren, ik had een mes bij me. Heel veel zorgen maak ik me dus niet.

    Tyler Jay Lopez || 19

    Ik trek nog snel mijn zwarte shirt met V-hals recht en loop mijn huis uit. Al snel stond ik voor mijn auto en stap snel in. Ik zet met een brede grijns de motor aan en kijk nog even naar de school. Ze dachten dat ik gewoon naar wat vrienden ging, ze moesten eens weten.. Ach ja, een leerling die naar Downtown gaat kan natuurlijk niet hé? Dat zou het nette imago van de school verpesten.. Ik zucht even en schud mijn hoofd. Ik rij snel naar Downtown en parkeer mijn auto. Eens zien.. Waar zal ik vanavond eens beginnen.. Ik hoor mijn maag klagend knorren en ik lach kort. Even naar de supermarkt dus.. Ik loop snel naar binnen en knik naar de verkoper. Ik loop bijna gelijk naar de drank en pak een fles vodka. Snel loop ik verder en pak een zak chips. Ik moet iets hebben.. Snel betaal ik het en loop weer naar buiten. Ik blijf ergens midden op straat staan en open de fles en de zak chips. Ik neem een slok en vervolgens eet ik wat chips. Nou.. Laat de nacht maar beginnen!


    El Diablo.

    | Mon Topícs. |


    •

    Infano schreef:
    | Mon Topícs. |


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Mijn topics]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Mijn topics]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beau Auvre Bordeaux || 17.

    Ik keek in de spiegel en spoot nog wat haarlak in mijn krullen. Nog wat extra mascara en ik was klaar. Zorgvuldig deed ik de zwarte jas aan, zodat mijn ouders niet zouden merken wat ik eronder had. Als ze dat zouden zien, zouden ze echt flippen. Mijn outfit was speciaal voor Downtown, om precies te zijn voor de stripclub daar. Ik liep zacht neuriend van de trap af, waarna ik naar buiten liep en gewoontjes op de fiets stapte. Ik had in het tasje mijn mobiel, een klein zakmes, en nog overige dingen. Na een tijdje fietsen was ik er. Downtown. Ik keek met een sluwe grijns om me heen, en zette mijn verotte fiets ergens in een steegje, en liep richting de stripclub. Toen viel een jongen me op, wat eigenlijk niet zo moeilijk was. Hij stond namelijk midden op straat opzichtig een zak chips te eten. Ik glimlachte. Ze zouden het vast niet erg vinden als ik wat later was. Ik deed mijn jas een beetje los, zodat je mijn kleding eronder wat beter kon zien, en liep op hem af. 'Hey.' zei ik zwoel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Edward Liam Heathrow

    Ik deed de deksel op het potje en zette de gel terug op de plank van mijn badkamer. Ik wierp nog een laatste blik in de spiegel, voordat ik et licht uit deed en de badkamer uitliep.
    Mijn Supra's stonden midden in mijn woonkamer en ik sprong erin.
    Mijn bruine, leren jack viel over mijn schouders en ik liep mijn appartementje uit.
    Het duurde even voor de lift boven was, aangezien ik in het penthouse woonde, zeventiende verdieping. Een 'pling' deed me opkijken en ik stapte de lege lift in. Ik drukte op het knopje die me naar beneden zou brengen.
    In de spiegel, aan de achterste wand van de lift, zag ik een jongen met donkerblonde haren, die in een warrig model zaten, een wit V-hals t-shirt, een donkergroene chino en mijn rode Supra's die mijn voeten bedekten.
    Beneden aangekomen liep ik direct door naar de garage, waar mijn zwarte Volvo XC60 geparkeerd stond. Ik stapte in en stak nog even een sigaretje op.
    Waar ik heen ging? Naar Downtown.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lukanou ‘Luke’ Othello
    ––––––––––––––––––––––––––––––

    In de maneschijn. In de maneschijn. Klom ik langs het trapje naar het raamkozijn. En je raadt het niet. En je raadt het niet. Zo vliegt een vogel en zo zwemt een vis, zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is. En dat is één, en dat is twee, en dat is dikke, dikke, dikke tante Kee. En dat is recht. En dat is krom. En nu draaien we het wieltje nog eens om, pom pom.

    Geruisloos loop ik op mijn tenen de kleine, roze slaapkamer van Amina uit – die zojuist heeft besloten dat mijn serenade voor haar genoeg was geweest om in een diepe slaap te vallen, waar ze de aankomende tien uur niet meer wakker uit zou worden. Beneden knikt onze bovenbuurvrouw – die heeft toegezegd verschillende malen in de week op te passen op de kleine Amina – me bemoedigend toe. Mijn vermoedens over het feit dat ze als geen ander wist wat ik iedere avond Downtown aan het uitspoken was ; zijn de afgelopen week bevestigd. De waarschuwing dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om aan haar kleindochters te komen – die ook regelmatig Downtown te vinden zijn – was me niet ontgaan, en niet alleen omdat ze een gigantische slagersmes in haar handen had op het moment dat ze het me duidelijk maakte.
    De koele wind slaat tegen mijn wangen aan en brengen mijn haren ietwat uit model – wat ze uiteindelijk alleen maar een nonchalante look geven – wanneer ik de voordeur van ons appartementencomplex zachtjes in het slot laat vallen. Na een korte inspectie van mijn kleren – wat deze avond niet uit meer bestaat dan een zware spijkerbroek, een wit blouseje en grijze allstars – loop ik in totaal drie blokken om, voordat ik me in het midden van Downtown bevindt. De afstand van het mijn appartement naar uitgaansparadijs was niet de enige reden geweest waarom ik hier regelmatig te vinden was ; denk ik goedkeurend wanneer ik alle meisjes op de gigantische hakken voorbij zie lopen.
    Uiteindelijk zou er een dag komen dat ze allemaal werden gestraft – alle meisjes die hier rondliepen en onzedelijke dingen deden, die jongens hun hoofd op hol lieten brengen om ze vervolgens keihard naar het geld te vragen wat ze daarvoor hadden verdiend. Er was op dit moment slechts een vrouw in mijn leven die puur en het allerbelangrijkste was – en dat was Amina. Zachtjes leun ik met mijn rug tegen de grote, stenen muur in een zijstraatje naast de stripclub, terwijl ik mijn portemonnee uit mijn broekzak trek en er teder een foto van Amina uit haal. Haar blonde krullen en roze toet lacht me bemoedigend toe, waardoor ik weet waarom ik dit ook alweer deed – niemand liet ons zomaar achter, al helemaal dat secreet van onze moeder niet. Mijn vinger gaat even langs Amina’s gezichtje – die op dit moment veilig thuis in haar bedje lag.


    •

    Tyler Jay Lopez || 19

    Ik at de laatste chips in de zak op en gooi de lege zak op de grond. Snel neem ik nog wat slokken van mijn vodka en haal een hand door mijn haar. Het zit gelukkig nog steeds in model, moet je je voorstellen als het niet zo was. Dan stond je hier echt voor gek. Ik zucht even en krab in mijn nek. 'Hey.' hoorde ik opeens zwoel en ik draai mijn hoofd naar links. Ik zie een meisje staan en ik grijns even. 'Hey babe.' zeg ik en knipoog. En ja, dat doe ik altijd bij meisjes.. Ik laat mijn blik even over haar glijden. Mooi gezichtje, bruine krullen en typische kleding voor Downtown. Hmh... Misschien wel leuk voor een nachtje.. Maar hé, het was pas het begin van de nacht. Voor je het weet lig ik toch met iemand anders. Het klinkt hard, maar het is wel waar..


    El Diablo.

    Beau Auvre Bordeaux || 17.

    Ik trok een geepileerde wenkbrauw op toen hij mijn lichaam bestudeerde. Ze waren ook allemaal hetzelfde. Ach, als hij toch bezig was... Kon ik hem net zo goed ook even bekijken. Het eerste dat me opviel was dat zijn haar perfect in model zat. Hij was sowieso een kop groter dan mij, en leek me niet een type om terug te deinzen. Ik liep nog wat meer naar hem toe. 'Zo... Wat doe je hier, helemaal alleen? Jij lijkt me geen type om over straat te lopen, terwijl hier van die geweldige plaatsen zijn.' Ik wierp een blik over zijn schouder op de stripclub achter hem, om dit te benadrukken. Eigenlijk had ik wel even zin om hem in de maling te nemen. Velen dachten dat als ik zei dat ik in de stripclub werkte, het als stripster was. Al deed ik dit soms wel om wat bij te verdienen, dit was mijn baan niet. Ik werkte doodgewoon aan de bar, waar in plaats van een stel hoeren drugs en illegale shots werden verhandeld. Ik glimlachte, hetzij wat sluw. 'Weet je, ik werk daar.' Zei ik, soepel wijzend naar de stripclub, waarna ik hem uitdagend aankeek. Eens zien hoe hij zou reageren.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tyler Jay Lopez || 19

    Ik grinnik even als ze ook mijn uiterlijk even bestudeerd en ik grijns nog wat breder. Ze liep nog wat naar me toe en ik blijf haar maar aankijken. Moest ik wel een stuk naar beneden kijken aangezien ik minstens een kop groter ben. 'Zo... Wat doe je hier, helemaal alleen? Jij lijkt me geen type om over straat te lopen, terwijl hier van die geweldige plaatsen zijn.' zei ze en ze wierp een blik achter me. Ik wist dondersgoed waarheen, de stripclub. 'Ach.. Het begin van de nacht hé? Ik zat nog even te kijken waar ik heen zou gaan.' grinnik ik. 'Al eindig ik wel meestal daar.' mompel ik en werp even een blik op de stripclub achter me. 'Weet je, ik werk daar.' zei ze met een uitdagende blik. 'Oh echt?' grinnik ik. 'Achter de bar zeker?' grijns ik. Ik had haar wel eens gezien hoor.. Ik ken bijna iedereen hier..


    El Diablo.

    Edward Liam Heathrow

    Niet veel later stond ik vast op de snelweg. File, natuurlijk. Gefrustreerd sloeg ik tegen het stuur en ik stak nog een sigaretje op. Waarom woonde ik ook alweer zo ver weg van Downtown?
    Niet dat ik het haat, een penthouse in het centrum is natuurlijk geweldig en fijn dat mijn ouders het betalen, maar ik had liever bij Downtown om de hoek gewoond.
    Langaam kwam er weer beweging in het verkeer en een half uur later was ik dan eindelijk bijna daar. Downtown.
    Ik parkeerde mijn auto zo'n vijfhonderd meter van Downtown af. Ik kende de meeste mensen er wel, maar niemand is te vertrouwen.
    Ik zette de motor af, stapte uit en gooide het portier dicht, waarna ik mijn auto op slot zette. Mijn sleutels gleden in mijn broekzak en vanuit mijn kontzak haalde ik mijn pakje sigaretten tevoorschijn. Bijna leeg, nog twee om precies te zijn. Ik stak er eentje op en in mijn hoofd besloot ik om meer sigaretten te kopen. En vodka natuurlijk. Je kon hier niet nuchter aankomen, dat zal nogal gênant zijn.
    Ik trapte de peuk onder mijn voeten uit en stak mijn volgende, en tevens laatste op.
    Ik keek rond en zag twee mensen midden op straat staan. Voor de rest was het nog niet eens zo druk, maar het was nog niet zo laat. Geloof me, straks zou het hier vol staan van de mensen.
    De schuifdeuren gingen open en ik liep de supermarkt binnen. Blindelings liep ik naar de rekken met de alcoholische drank. Ik trok twee flessen vodka uit de schappen en een blokke Jack Daniels. Toen liep ik door naar de slagersafdeling en bestelde een Turkse pizza. Met de twee flessen vodka, het blikje Jack Daniels en de Turkse pizza in mijn handen liep ik naar de balie en vroeg daar nog om twee pakjes Marlboro en rekende af met mijn ouders creditcard. Ze hadden wel eens gemaild of gebeld waarom er zoveel geld van hun rekening werd afgehaald, maar ik zei altijd dat het voor school was, wat ze altijd geloofden.
    Ik liep de winkel uit en draaide een van de flessen vodka open die ik aan mijn lippen zette. Binnen een mum van tijd had ik de eerste fles al leeg en al snel begon ik aan de tweede.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jamie Nolan
    Bibberend stapte ik de douche uit en grijp naar de zachte handdoek die ik eerder aan het rijk heb gehangen. Snel droog ik me zo goed mogelijk af om vervolgens de handdoek rond mijn middel te slaan. Een paar seconde staar ik naar mijn uiterlijk in de spiegel, maar meteen daarna haal ik de haardroger tevoorschijn. Wanneer mijn haren droog genoeg zijn, heis ik me in een zwarte skinnybroek en een wit t-shirt dat mijn torso lichtjes strak omhelst. Ik gris mijn potje gel uit de kast en stijl mijn haar in een kuif. Op het moment is mijn haar gebleekt met bruine roots, maar ik ben het van plan om weer te verven. Alleen weet ik nog niet in welke kleur. Zuchtend loop ik de badkamer weer uit wanneer ik klaar ben. Ik neem mijn zwarte jacket dat over een stoel hing en manoeuvreer tussen de lege bierflesjes. Mijn vader schenkt geen aandacht aan het opruimen van het huis. Er zijn belangrijker dingen te doen, volgens hem. Volgens mij bedoelt hij daarmee zich lam zuipen, maar ik laat hem doen. Zolang hij me maar met rust laat, ben ik tevreden. Als ik de nachtlucht instap, haal ik mijn oortjes en iPod tevoorschijn. Downtown is helemaal niet ver verwijderd van mijn huis, dus ik kan er gamakkelijk naartoe wandelen. Tijdens deze wandeling kan ik tenminste nog tot rust komen als me dat nog niet gelukt was.


    Take me to wonderland

    Beau Auvre Bordeaux || 17.

    'Ach.. Het begin van de nacht hé? Ik zat nog even te kijken waar ik heen zou gaan.' grinnikte hij. 'Al eindig ik wel meestal daar.' mompelde hij en wierp even een blik op de stripclub achter zich. 'Oh echt?' grinnikte hij. 'Achter de bar zeker?' zei hij grijnzend. Een tevreden glimlach speelde om mijn lippen. Dit was geen groentje. Hij kende Downtown. 'Slimme zet.' zei ik grijnzend. 'Hou ik wel van. Ga je anders met me mee?' vroeg ik, doelend op de club. Ik griste de fles Vodka in een snelle beweging uit zijn hand, nam een slok en gaf hem weer terug. 'Nou, wat denk je er van?'

    [Kort :/ ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 16:40 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.