• In het zuiden van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: vol!
    - Bella Rose George. - Malino
    - Lily Devon - Patholoog
    - Rosemarie Alyssa Jones "Diamond" - Puritatem
    - Julia Delhi Greenwood - Lohengrin
    - Beau Auvre Bordeaux - Magicals
    - Amelie 'Mia' Jocelyn Blake - Phrases

    Jongens: Vol!
    - Tyler Jay Lopez. - Malino
    - Jamie Nolan - Itami
    - Nikolai 'Velvet' White - Escritura
    - Edward Liam Heathrow - Carlisle
    - Nate Matthew Johnson - Witches
    - Lukanou ‘Luke’ Othello - Infano

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na een topic niet meer reageren!

    Plattegrond:


    Rechts van Downtown ligt de haven van Seattle
    1. Café.
    2. Bar.
    3. Club "Neon".
    4. Restaurant.
    5. Coffeeshop
    6. Club "The Rainbow Rose"
    7. Stripclub.
    8. Flat.
    9. Club "Star".
    10. Supermarkt.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:44 ]


    El Diablo.

    | Lukanou aka Luke staat in een zijstraatje van de Strip Club. Volgens mij Pagina 1! |


    •

    Nikolai 'Velvet' White
    Ik grijns en druk een paar kusjes op zijn nek. Zijn hand ligt naast mijn kruis, zijn andere hand op mijn blote borstkas. He's very willing today. Ik lik langzaam langs zijn nek en bijt zachtjes. Mijn ademhaling is al iets sneller, dat krijg je nu eenmaal met een hoge seksdrive.
    "Fifty bucks," mompel ik. Ik haal een speelse hand door zijn haar. "Give me a time and a place, and I will be there."
    "Ik begin in twintig minuten. Voor een tientje kan je van de show komen genieten," zeg ik zachtjes. Mijn stem is lager en sexier dan normaal, de stem waarmee ik klanten trek. Ik betwijfel het of Edward dit zich later zal herinneren. ik laat mijn ogen honerig over zijn lichaam glijden. Het is ongeveer 15 uur sinds ik seks heb gehad, en voor mij is dat behoorlijk lang. Hopelijk weet ik tenminste 3 klanten aan de haak te slaan vandaag.

    [sorry by the way als mijn Nederlands niet tip-top is, maar ik woon sinds Juni in Engeland.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oooh, dat is geen probleem hoor (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ik reageer weer nadat ik heb gegeten (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nate Matthew Johnson || 20
    Toen ik haar aanbood dat ze volgende keer gewoon bij mij kon overnachten verscheen er een grijns op haar gezicht. "Gezellig, ik denk dan alleen dat ik niet aan slapen toekom, maar dat ik wel veel te high en te dronken ben." Ze lachte eventjes. Nadat ik me voor enkele secondes naar haar toegebogen had en ze me had gevraagd hoe het met me ging, knikte ze. "Gezellig." Mompelde ze, waardoor ik mijn wenkbrauwen even verbaast oprees. "Zeker gezellig Bells. Wat zijn de plannen voor vanavond?" onderzoekend gleden mijn ogen even over haar outfit. Ze had een kort jurkje aan waarin je ook kijk op haar borsten had. Haar voeten hadden zich gewurmd in hoge pumps waardoor haar benen mooi oogde. "Wilde plannen, neem ik aan." Grijnsde ik.


    To love is to destroy.

    [Okay ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Edward Liam Heathrow

    Hij grijnsde en zette een paar kusjes in mijn nek. Zijn ademhaling ging sneller en ik grijnsde.
    Ik voelde zijn tong over mijn nek en hij beet zachtjes in mijn huid.
    Mijn hoofd gooide ik in mijn nek en ik liet een zachte kreun mijn mond verlaten.
    Ik heb al een dag of twee geen seks meer gehad, dat is veel te lang voor mij.
    'Fifty bucks', mompelde hij en haalde zijn hand door mijn haar, waardoor ik een afkeurend geluidje maakte. 'Give me a tima and a place and I will be here,'
    Ik gromde, dat was best duur. Zo kon ik beter een meisje of een jongen van straat plukken en het in het steegje doen, dat was vele malen goedkoper.
    'I don't have enough money', gromde ik zachtjes.
    Ik drukte een kus op zijn mondhoek en liet mijn hand over zijn lul glijden.
    'Ik begin over twintig minuten, voor een tientje kan je van de show komen genieten', zei hij zachtjes met een lage, sexy stem.
    'I will be there, front row. But I'll pay twenty bucks for you after your show', grijnsde ik tegen zijn lippen en ik liet mijn karamelgouden ogen hem bestuderen.

    [Sorry, mijn Engels is niet zo goed, hahaa]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nikolai 'Velvet' White
    "I don't have enough money," hoor ik hem zeggen, duidelijk verlangen in zijn stem. Ik trek een wenkbrauw op en duw zijn hand weg.
    "You have to pay to touch the goods," waarschuwde ik hem. Ik gooi mijn jacket over mijn schouder. "Sorry schat, je zal iemand anders moeten vinden om je te bevredigen." Ik wist heel goed dat ik duur was. Maar ik was dan ook wel heel erg sexy. Ik knipoog naar Edward en open de deur naar de stripclub.
    "Je bent nog steeds welkom voor de show," zeg ik. Ik werp een blik op zijn kruis en grinnik als ik zijn probleem zie. Ach, hij vind wel een andere hoer om hem te helpen. "Sorry, babe."


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Edward Liam Heathrow

    Hij trok een wenkbrauw op en duwde mijn hand weg, waarna ik over mijn hand likte. Ik lachte.
    'You have to pay to touch the goods', zei hij en gooide zijn jack over zijn schouder. 'Sorry schat, je zal iemand anders moeten vinden om je te bevredigen', zei hij met een knipoog en hij deed de deur open van de stripclub.
    'Je bent nog steeds welkom voor de show', zei hij en keek naar mijn bobbel die zich in mijn broek gevormd had. 'Sorry babe'.
    Oke ik loog, ik had wel genoeg geld en ik zou hem dan ook na de show eerlijk betalen. Maar ik hield dat even voor me.
    Ik liep zijn richting op. 'Wait a second, beautiful', fluisterde ik in zijn oor en drukte mijn lippen in zijn hals en zoog het bloed naar boven.
    Tevreden keek ik naar de zuigzoen die zich in zijn hals gevormd had en ik stak nog een peuk op.
    Ik voelde hoe de alcohol langzaam mijn bloed verliet. Ik moest zo weer even terug naar de supermarkt.
    'Ik kom zo terug, schat', fluisterde ik en draaide mijn rug naar hem toe en liep weg, terwijl ik overdreven met mijn kont schudde.
    Misschien bedacht hij zich nog wel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Oké, dankje.]

    Lily Devon.

    Het was een doodnormale avond. Ik opende mijn kledingkast om er vervolgens een korte jurk uit te halen. Vervolgens zou ik mijn haren in een charmante vlecht gooien en mijn lenzen in doen. Een flinke laag make-up zou volgen en als laatste zou ik mijn tas pakken en mijn stilleto's aan doen. Het was ondertussen een routine geworden. Iedere avond weer. En iedere liep ik de deur uit met een goed gevoel.
    Deze avond was het al iets frisser. Ik had me een zwarte strakke jurk aangedaan. Daaronder prijkten rode stilleto's. Ik klemde mijn mantel om me heen en liep snel richting Downtown. Toen ik langs de club 'The Rainbow Rose' liep voelde ik me helemaal op mijn gemak. Ik keek om me heen en zag hoe een jongen een meisje probeerde te versieren. Ik herkende het meisje en ik lachte vanbinnen bij de gedachte dat hij na zijn plezier diep in de zure appel moest bijten. Ik liep langs het steegje waar ik automatische naar binnen keek. Ik zag er een eenzame jongen staan. Ik liep voorbij, maar toen ik me realiseerde dat het Lukanou ‘Luke’ Othello was liep ik terug. Mijn mantel deed ik een stukje naar achteren waardoor ik het nog altijd warm had, maar niet te weinig liet zien.
    Ik ging naast hem staan en liep hem even in stilte staan. 'Jij bent toch Lukanou?' vroeg ik hem uiteindelijk. Ik stak mijn hand naar voren uit als uitnodiging voor een kennismaking.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nikolai 'Velvet' White
    Ik draai me om en kijk toe terwijl Edward weg loopt. that is one nice piece of ass walking off. Ik grinnik en loop de stripclub binnen. He'll be back. Ik kleed me om en loop het kleine podium op. De club is ongeveer twee-derde vol. De act bestaat uit ik en twee anderen. Let the act begin.

    (Korte post, maar ik ben over twee uur terug :'D)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Tot straks (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Wie even voor Edward?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tyler Jay Lopez || 19

    'Tsja, dan gaat het er om of ik nog wel een verassing voor je heb. Dat ligt aan jou... Ik bedoel, hoe veel heb je over voor zo'n verassing?' vraagt ze zacht en ik voel haar lichtelijk verplaatsen. Ze zit precies op mijn gevoelige plek en ik zie haar glimlachen. Als ze dacht dat ik nu al toe zou happen heeft ze het mis.. Begrijp me niet verkeerd, haar in bed hebben lijkt me niet slecht. Maar ik zal nooit als eerste toehappen.. 'Hmh.. Geen idee. Ik weet nu toch niet wat de verassing is.' grijns ik geammuseerd. Ik hield wel van een beetje plagen, dat was altijd leuk..

    Bella Rose George || 16

    Hij rees zijn wenkbrauwen even verbaasd op en ik kan alleen maar grijnzen. "Zeker gezellig Bells. Wat zijn de plannen voor vanavond?" vroeg hij en ik zag zijn ogen onderzoekend over mijn outfit glijden. Ik vond het niet erg, ik was het nu wel gewend dat jongens hier je bekeken. "Wilde plannen, neem ik aan." zei hij met een grijns en ik grinnik even. 'Tuurlijk schat, altijd toch?' grijns ik en knipoog even. 'Ik ga sowieso wat dealen.. Uhm.. The Rainbow Rose staat ook nog op het progamma en daarna weet ik nog niet. Waarschijnlijk ben ik dan zo dronken dat ik niet eens weet waar ik heen ga.' grijns ik. Ik kijk Nate even aan, 'als ik in de haven lig vis je me er toch wel even uit hé? Ik wil niet op het nieuws verschijnen als verdronken.' zeg ik serieus maar mijn grijns verschijnt al snel weer op mijn gezicht...


    El Diablo.

    Beau Auvre Bordeaux. || 17.
    Hij begon me lichtelijk te irriteren, maar ik had al door dat hij niet wilde happen. Ik kwam dichtbij zijn gezicht, een paar milimeter van zijn lippen. Ze raakten de mijne voor een korte seconde, en ik opende mijn ogen. 'Het ligt volledig aan jou. Onderneem je actie, krijg je een waardige beloning...' Ik schoof met mijn onderlichaam over het zijne. 'Aan jou de keuze.' Grijnsde ik. Ik beet weer op mijn lip en plukte aan het bandje van mijn push-up BH.

    Sorry als ie kort is, mobiel.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 22:15 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.