• In het zuiden van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: vol!
    - Bella Rose George. - Malino
    - Lily Devon - Patholoog
    - Rosemarie Alyssa Jones "Diamond" - Puritatem
    - Julia Delhi Greenwood - Lohengrin
    - Beau Auvre Bordeaux - Magicals
    - Amelie 'Mia' Jocelyn Blake - Phrases

    Jongens: Vol!
    - Tyler Jay Lopez. - Malino
    - Jamie Nolan - Itami
    - Nikolai 'Velvet' White - Escritura
    - Edward Liam Heathrow - Carlisle
    - Nate Matthew Johnson - Witches
    - Lukanou ‘Luke’ Othello - Infano

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na een topic niet meer reageren!

    Plattegrond:


    Rechts van Downtown ligt de haven van Seattle
    1. Café.
    2. Bar.
    3. Club "Neon".
    4. Restaurant.
    5. Coffeeshop
    6. Club "The Rainbow Rose"
    7. Stripclub.
    8. Flat.
    9. Club "Star".
    10. Supermarkt.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Tyler Jay Lopez || 19

    Ze kwam dichterbij mijn gezicht en ik grinnik als ze een paar milimeter voor mijn gezicht stopt. 'Het ligt volledig aan jou. Onderneem je actie, krijg je een waardige beloning...' zei ze waarna ze even over mijn onderlichaam schoof. 'Aan jou de keuze.' grijnsde ze en ze beet op haar lip terwijl ze aan het bandje van haar bh plukte. Ik grijns en buig weer naar voren terwijl mijn lippen even over haar nek strijken. 'Dus mevrouw wil een beetje actie?' grijns ik en ga wat omhoog en stop bij haar oor. 'Hmh?' grijns ik en blijf met mijn mond daar hangen...


    El Diablo.

    Edward Liam Heathrow

    Ik hoorde Nikolai grinniken en keek over mijn schouder, waarna ik hem de stripclub binnen zag gaan.
    Wankelend liep ik richting de supermarkt. Ik had echt meer drank nodig.
    Voor club Star werd ik opgehouden door een meisje die naar me toe kwam.
    'Kom eens mee?', giechelde ze ontdeugend. Gehypnotiseerd liep ik achter haar aan het steegje in tussen de club en de supermarkt.
    Ik boog me naar haar toe en drukte mijn lippen op de hare.
    Ik kende haar al, ze is een paar keer een bedpartner geweest en als het aan mij lag, zou ze dat vanavond weer zijn. Of nee ik ga vanavond met Nikolai. Of ik moet voorstellen om een trio te doen, wat me wel spannend leek en ik grinnikte bij die gedachte.
    Ik drukte mijn tong bij haar naar binnen en vond haar tong, waarna we beide zochten naar dominantie.
    Met haar handen opende ze mijn broek en ik masseerde haar borsten.
    'Neem me, Edward', hijgde ze.
    Oh, een vluggertje? Prima.
    Ik knoopte haar shortje los en trok die, tegelijk met haar string naar beneden. Mijn broek en boxer lagen al op mijn enkels en ze toverde ergens een condoom vandaan die ze bij me om deed.
    Ik had totaal geen moeite met seks in het openbaar, en dat werd hier beschouwd als 'normaal', overal zag je stelletjes, triootjes of kwartetjes seks hebben.
    Ik duwde mezelf langzaam bij haar naar binnen, maar toen ze 'harder' en 'sneller' begon te hijgen, voerde ik mijn tempo op.
    Zo'n tien minuten later kwam ik klaar en gleed uit haar. Ik haalde de condoom van me af en Nora, zo heette ze. Ik kwam eerst niet meer op haar naam, likte het overige sperma van mijn lid af.
    De condoom gooide ik op de grond en ik trok mijn kleren weer aan.
    'You were amazing', fluisterde ik in haar oor en ik verliet het steegje op weg naar de supermarkt.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Beau Auvre Bordeaux || 17.

    'Dus mevrouw wil een beetje actie?' zijn lippen strijken over mijn nek, waarna hij ze weer naar mijn oor brengt. 'Hmh?' Met het puntje van mijn tong ga ik over mijn lippen, en met mijn hand duw ik zijn hoofd langzaam weer op hoogte met de mijne. Zacht grinnikte ik. 'Een beetje actie kan geen kwaad. Toch?' vroeg ik. Ik wendde even mijn blik af, om vervolgens mijn ogen weer in die van hem te boren. 'Maar ik begin te twijfelen.' fluisterde ik in zijn oor. 'Wil jij die beloning wel?' Een sluwe glimlach schoot over mijn gezicht. Ik vroeg me echt af hoe dit ging aflopen. Ik had een enorm geduld, dus hij moest erg goed zijn om mij eerst te laten happen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lukanou ‘Luke’ Othello
    ––––––––––––––––––––––––––––––

    ‘Jij bent toch Lukanou?’
    Slechts voor een aantal meer seconden liet ik mijn blik op de kleine foto van Amina liggen – om mezelf er nogmaals aan te herinneren waarom ik hier ben en wat mijn uiteindelijk doel van de avond was, iedere keer maar weer wanneer ik Downtown betrad. Mijn blik blijft op de kleine foto van Amina gericht op het moment dat ik hem terug in mijn portemonnee laat glijden – die uiteindelijk in mijn broekzak verdwijnt. De nonchalante manier waarop ik vervolgens mijn hand door mijn haar haal om het net iets uit model te krijgen ; wat me alleen maar een kwajongens uiterlijk zou geven ; was perfect uitgevoerd. De toon van de stem die ik zojuist had gehoord was me niet ontgaan, het was een prachtige stem geweest – zonder twijfel, maar diep onder in de stem had ik onzekerheden gevoeld, en dat was nou juist hetgeen waar ik naar op zoek was deze avond.
    ‘Inderdaad, maar jij mag Luke zeggen.’
    Met een lichte, scheve glimlach hef ik mijn hoofd uiteindelijk op ; terwijl ik het meisje onderzoekend begin te controleren, beginnende bij haar knalrode stilleto’s – die haar benen oneindig lijken te maken. Haar mantel zag er voor Downtown begrippen nog relatief verhullend uit, maar de contouren van haar lichaam in combinatie met de stof van het zwarte jurkje wat eronder zat liet me zeker weten dat ik niet teleurgesteld zou gaan worden wanneer de mantel zou gaan verdwijnen.
    Wat me op dit moment nog het meest integreerde waren haar vuurrode haren, die speels langs haar gezicht naar beneden leken te vallen – alsof ze haar gezicht in brand wilden zetten en haar licht blauwe ogen alleen maar geaccentueerd werden. Voor een kort moment schuif ik mijn wenkbrauwen samen in een nadenkende frons ; alsof ik voor een moment overdonderd werd door haar uiterlijk en naar woorden leek te zoeken om het te verwoorden wat ik op dit moment voel.
    ‘Lily Devon.’
    Mijn stem is helder en krachtig op het moment dat ik haar naam uitspreek, terwijl mijn lichte, scheve glimlach over laat gaan in een grote grijns – omdat mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten en ik haar naam heb kunnen vinden in de wirwar van gedachten. Het verhaal van een meisje met haar als vuur is me ooit ter oren gekomen, wat me ontzettend had geïnteresseerd – omdat we beiden op hetzelfde doel uit waren ; macht en het breken van vertrouwen van anderen.


    •

    Lily Devon

    'Lily Devon,' zei Luke krachtig. Hij straalde vertrouwen uit, in tegenstelling tot net, toen hij nog naar een foto had staan kijken. Ik dacht diep na hoe mij ter oren was gekomen over hem. Volgens mij was het toen een van mijn vriendinnen mij huilend had opgebeld op een morgen omdat een jongen haar hart had gebroken. Ze zei dat het een Luke was. Meer wist ze niet, anders was ze wel achter hem aangegaan. Ik had niet veel aandacht eraan besteed omdat zoiets wel vaker gebeurde in Downtown. Ik bedoel, zoiets kun je verwachten als je naar Downtown gaat. Misschien liet ik ook mannen met een gebroken hart achter, maar diep van binnen weten ze dat als een meisje wat meer wilt, ze niet met je slaapt op de eerste avond. Zijn reputatie had veel met die van mij gemeen, dacht ik. Ik had geen idee wat mijn reputatie was, niemand zei dat ooit tegen mij.
    Ik had op dit moment de neiging om zoveel dingen te zeggen. "Waarom doe je de meiden zoiets aan?" "Schoft die je bent!" "Leuk je te ontmoeten, collega." Ik wilde schreeuwen, hem door elkaar rammelen, hem in het gezicht slaan. "Hoe kun je hen zoiets aandoen?" Ik wilde weglopen. In plaats daarvan besloot ik de uitdaging aan te gaan om zonder een gebroken hart achter te blijven en gelukkig wakker te worden 's morgens.
    'Dus, jij kent mij?' vroeg ik hem, een beetje uitdagend. 'Vertel eens, wat denk je te weten over mij?' Ik sloeg mijn armen over elkaar onder mijn borsten waardoor ze nog prominenter naar voren kwamen -niet volledig met opzet- en leunde tegen de vieze muur. Ik zou mijn mantel morgen wel weer moeten schoonmaken. Een speelse glimlach speelde over mijn lippen terwijl ik hem afwachtend aankeek.

    [Mijn karakterbeschrijving aangepast, Infano, bedankt voor de inspiratie. ^^]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nate Matthew Johnson || 20
    ''Tuurlijk schat, altijd toch?'' de welbekende grijns speelde weer rond haar lippen waarna ze even knipoogde. "Ik had niets anders van je verwacht." Plaagde ik haar, nog steeds met een uitdagende blik bekeek ik haar. Ik kon niet ontkennen dat Bella er goed uitzag, zoals altijd eigenlijk.
    ''Ik ga sowieso wat dealen.. Uhm.. The Rainbow Rose staat ook nog op het progamma en daarna weet ik nog niet. Waarschijnlijk ben ik dan zo dronken dat ik niet eens weet waar ik heen ga.'' Opnieuw grijnsde ze.
    ''Als ik in de haven lig vis je me er toch wel even uit hé? Ik wil niet op het nieuws verschijnen als verdronken.'' Uitdagend boog ik me iets voorover, om net enkele millimeters voor onze lippen elkaar hadden geraakt te stoppen. "Zelfs zo dronken dat je me durft te zoenen, Bells?" ik plaagde haar, zoals ik wel vaker deed. En zij plaagde mij, ook iets wat vaak voorkwam als we elkaar zagen. Dit was Downtown, niets was hier raar. "Oh en trouwens, ik zorg er wel voor dat je de kans niet krijgt om in de haven te belanden." Ik was serieus, ik zou het mezelf anders nooit vergeven. Ja, ik had nou eenmaal een zwak voor vrouwen. Jonge vrouwen, dan wel.


    To love is to destroy.

    Edward Liam Heathrow

    Wankelend liep ik de supermarkt binnen. Mijn evenwichtsorganen werkten niet meer optimaal, dat bleek toen ik bijna omviel en een, van opgestapelde blikjes gemaakte, piramide meenam in mijn val.
    Ik krabbelde overeind en liep giechelend naar de rekken met alcoholische drank, waar ik eerder deze avond ook al te vinden was.
    Met een fles vodka liep ik naar de kassa en ik pinde nog eens een vijftigje extra, om Nikolai mee te betalen.
    Ik keek op mijn horloge en zag dat het al bijna acht uur was, Nikolai zou zo beginnen en ik haastte me de supermarkt uit en zette de fles vodka aan mijn lippen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lukanou ‘Luke’ Othello
    ––––––––––––––––––––––––––––––

    ‘Dus, jij kent mij? Vertel eens, wat denk je te weten over mij?’
    De uitdagende ondertoon in haar stem was me zeer zeker niet ontgaan – het had me zelfs wat alerter gemaakt, aangezien ik niet zou toelaten dat een meisje de rollen om zou gaan draaien en ik degene was die uiteindelijk verbaasd achter bleef hangen. De manier waarop ze haar armen onder haar borsten vouwde – waardoor ze wat meer werden benadrukt – was me echter ook niet ontgaan ; en de goedkeuring in mijn gedachten die op het subtiele gebaar volgde kwam als automatisch naar boven zetten. Alhoewel de gevlamde dame voor mijn neus het spelletje mee leek te willen spelen – waar ik geen bezwaar tegen zou hebben – nam ik mezelf voor om het echter rustig aan te doen. Hoogstwaarschijnlijk had ze net zoals ikzelf een ontzettend goede reden om deze reputatie bij haar naam te hebben gekregen, waardoor het voor ons allebei even pijnlijk zou worden als een wilde nacht op een grote teleurstelling uit zou lopen.
    ‘Je bent een vurige tante, Lily Devon.’
    De lichte grijns die rond mijn lippen werd gekruld kon ik op geen enkele manier tegen houden – aangezien haar speelse glimlach in combinatie met haar vuurrode haar het enkel en alleen maar aan het benadrukken was. Op de een of andere manier was ik ontzettend door haar geïntegreerd, alleen al door het feit dat haar haarkleur zo anders was dan gebruikelijk in Downtown.
    ‘Alhoewel ik niet denk dat ik de juiste man voor je ben, ik hou er niet zo graag van wanneer vrouwen de controle overnemen. Die hou ik liever zelf in handen, zodat ik ermee kan spelen.’
    Mijn stem had een plagende ondertoon gehad, omdat ik van verschillende mannen over Lily had gehoord en ik er uiteindelijk deze conclusie uit had kunnen trekken. Volgens velen was Lily iemand die graag de touwtjes overnam om te zien hoeveel macht ze wel niet in haar handen kon hebben – wat me verbazing wekkend genoeg enigszins nieuwsgierig aan het maken was. De lichte druk die ik in mijn boxer voelde groeien was daar het bewijs van – wat ik op geen enkele manier op mijn gezicht liet merken. Geduldig en plagerig grijzend kijk ik naar haar gezicht, waarbij ik nog een blik op haar borsten vermijdt – alsof ik een geweldige gesprekspartner was.


    •

    Rosemarie “Diamond” Alyssa Jones.
    Het was onderhand de gewoonste zaak geworden dat ik tegen het begin van de nacht naar Downtown zou gaan. Een vriend had mij er een keertje naar meegenomen voor de lol, omdat hij dan dacht dat ik meer 'ballen' zou krijgen.
    Eigenlijk kreeg ik dat toen ook in zekere zin. Ik merkte dat ik een heel ander iemand was daar. Ik had daar een eigen imago en niemand zou daar raar van opkijken wat je deed. Het was een ruige buurt, dat zeker, en dat was ook één van de redenen geweest waarom ik daar telkens naartoe ging.
    Gelukkig had ik geen smoesjes nodig om 's nachts weg te sluipen, want ik woonde op mezelf. Ik had goed werk, niet als stripster of iets in die richting, maar als tatoeëerder. Ik volgde geen opleiding, omdat ik later een eigen tatoeageshop wilde beginnen.
    Oké, het was geen groot appartement, maar ik had een dak boven mijn hoofd. Bij mijn moeder wonen ging gewoon niet meer. En daarbij, ik was 19 jaar.
    “Pff,” zuchtte ik. Ik kon nergens het leuke setje kleding vinden dat ik had klaargelegd. Alleen mijn lingerie had ik aan en, omdat ik een geduld had van zero, trok ik een ander setje kleding uit de kledingkast. Het was een simpel, zwart jurkje en een zwart, leren jacket. Samen met de nieuwe pumps die ik laatst had gekocht, trok ik deze aan.
    Vervolgens liep ik naar de auto toe van mijn buurjongen. Zelf had ik een motor, maar omdat we geruild hebben van vervoer, gebruikte ik zijn auto. Tijd voor Downtown.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 22:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tyler Jay Lopez || 19

    Langzaam duwde ze mijn hoofd terug en ik grijns even. Ik hoorde haar zacht grinniken waardoor mijn grijns alleen maar breder werd. 'Een beetje actie kan geen kwaad.' vroeg ze en ik schud mijn hoofd langzaam. 'Tuurlijk niet.' zeg ik en neem nog een heis van de joint die nog steeds tussen mijn vingers geklemd zat.
    'Maar ik begin te twijfelen. Wil jij die beloning wel?' vroeg ze met een sluwe glimlach. Ik grinnik en speel een beetje met de rand van haar string. 'Hmh, een beloning is altijd leuk, niet?' grijns ik en kijk haar aan. Mij laten happen gebeurt niet zo snel, of ik moet echt wat teveel gedronken hebben..

    Bella Rose George || 16

    "Ik had niets anders van je verwacht." plaagde hij en een kleine giechel verliet mijn mond. 'Hmh, ik vat het maar op als een compliment. Maar alleen omdat jij het bent.' knipoog ik. Ik laat mijn blik over hem glijden en ik grijns weer. Hij was wel het type waar ik op kon vallen, maar dat hoeft hij niet te weten... Uitdagend boog hij iets voorover en stopte een paar millimeter voor mijn gezicht, nog steeds boog ik niet naar achter. "Zelfs zo dronken dat je me durft te zoenen, Bells?" plaagde hij weer. 'Tuurlijk schat.' grijns ik en neem nog een trek van mijn joint voor ik hem uit trap. "Oh en trouwens, ik zorg er wel voor dat je de kans niet krijgt om in de haven te belanden." zei hij vervolgens en ik blaas de rook langzaam uit. 'Oh ja joh? Hoe?' grijns ik uitdagend. Ik wist onderhand wel dat hij een zwak had voor jonge vrouwen, en sinds ik vier jaar jonger ben... Hij laat me denk ik niet zo snel iets overkomen..


    El Diablo.

    [Puckett > Carlisle]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nate Matthew Johnson || 20
    Toen ik zei dat ik niets anders van haar had verwacht ontsnapte er een kleine giechel uit haar mond waardoor mijn mondhoeken tevreden omhoog veerden. ''Hmh, ik vat het maar op als een compliment. Maar alleen omdat jij het bent.'' Knipoogde ze. Ze liet haar blik over me heen glijden en grijnst weer, waardoor ook ik grijnzend mijn wenkbrauwen oprees. Toen ik wat naar haar toegebogen was en had gevraagd of ze zelfs zo dronken was dat ze me zou zoenen week ze niet weg, maar bleef ze uitdagend staan zodat er geen ruimte tussen ons ontstond. ''Tuurlijk schat.'' Ik ging weer recht staan toen ik zag hoe ze een trekje nam van haar joint en hem vervolgens op de grijze stoeptegels uittrapte. "Oh en trouwens, ik zorg er wel voor dat je de kans niet krijgt om in de haven te belanden." Ik was serieus, ik zou het mezelf anders nooit vergeven. Ze blies de rook van haar joint langzaam uit. ''Oh ja joh? Hoe?'' weer bekeek ze me uitdagend, een grijns spelend om haar lippen. Ik tilde haar kin een stukje op zodat onze ogen recht in die van elkaar keken. "Door je een beetje in de gaten te houden, Bells. Je kent me."


    To love is to destroy.

    Bella Rose George || 16

    Ik zag zijn mondhoeken tevreden omhoog veren en ik grinnik zacht. Nadat mijn blik over hem gegleden was zag ik dat hij zijn wenkbrauwen grijnzend oprees. Nadat ik mijn joint had uitgetrapt boog hij weer naar achter en ik blijf maar grijnzen. Opeens tilde hij mijn kin een stukje op zodat onze ogen recht in de van elkaar keken. Weer deed ik niets om weg te komen. "Door je een beetje in de gaten te houden, Bells. Je kent me." zei hij en ik knik. 'Nou ja.. Succes in elk geval.' knipoog ik en ik lach kort. Ik hield wel van een beetje plagen, dat wist hij maar al te goed..


    El Diablo.

    Rosemarie Alyssa Jones “Diamond”
    Zodra ik aankwam in Downtown en geparkeerd had, verbaasde het mij niets dat er een bepaalde sfeer hier rondhing. Vooral als de nacht viel. Dan was het eigenaardig en mysterieus dat het soms zelfs op je zenuwen kon werken. Bij sommigen had het een prettige werking, maar bij anderen liep dit verkeerd.
    Ik zag zo nu en dan mensen staan in steegjes die ik kende en die had ik dan ook begroet met alleen kort mijn hand opgeheven te hebben.
    Het was niets nieuws wat ze deden, dus ik hoefde dan ook niet als een nieuwsgierig aagje toe te kijken, en vergeten te zijn waarvoor ik ook al weer kwam. Want tot mijn schaamte dacht ik er terug aan dat ik dat vroeger had gedaan, toen ik hier de eerste paar keren kwam. De mensen hier wisten dan ook meteen dat ik een “newbie” was en sloofden daardoor meer uit dan nodig was.
    Maar nu ik wel bekend was hier rond de scene, vooral door mijn reparaties aan auto's, motors en dergelijke, was ik alsnog een gewaardeerd iemand. Voor zover ik dan wist. Ik wist wel dat ik mij daar niet druk om hoefde te maken, want als ik niet gewaardeerd werd hier, dan had ik dat meteen gemerkt.
    De bekende lichten van het café dat ik naderde deed mij kort uit mijn gedachten halen. Ik had het stukje dat ik hier naartoe wandelde eraan gedacht hoe ik veranderd was. Zou er misschien een nieuwe klus zijn waarbij de jongens mijn hulp nodig hadden of niet? Ik was er benieuwd naar.
    Hoeveel mensen ik hier ook kende, ik zou niemand van hier mijn nummer of adres geven, dat is te persoonlijk.
    Voor het eerst in mijn leven vroeg ik mij af wat ik hier nou moest doen? Maar toen herinnerde ik het mij weer toen ik nogmaals rondkeek. Je moest absoluut goed opletten, voor je het weet was je meer dan je maagdelijkheid kwijt en dat was juist waarvoor ik zocht. Niet om die maagdelijkheid en shit te verliezen, maar voor de avontuur! Zeg eens eerlijk, je moet toch ook wel 's lol in je leven maken en experimenteren nu het nog kon!
    Ik ging bij het dichtstbijzijnde krukje zitten bij de bar en klopte hard op de tafel. Ze wisten al wat ik wilde hebben.
    Het was rustig, omdat de meesten naar de stripclub aan de overkant gingen. And that was fine with me.

    [Wie heeft een nieuw klusje voor Rosemarie? ^^]
    @ Malino: Wil je mijn naam wat corrigeren? Het is puritatem.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 20:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [asdfghjkl I'm sorry I'm taking so long, but I'm writing a post for Nikolai later. I have to be an adult and do dishes and do shopping and keep my bloody flat clean. :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.