• In het zuiden van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: vol!
    - Bella Rose George. - Malino
    - Lily Devon - Patholoog
    - Rosemarie Alyssa Jones "Diamond" - Puritatem
    - Julia Delhi Greenwood - Lohengrin
    - Beau Auvre Bordeaux - Magicals
    - Amelie 'Mia' Jocelyn Blake - Phrases

    Jongens: Vol!
    - Tyler Jay Lopez. - Malino
    - Jamie Nolan - Itami
    - Nikolai 'Velvet' White - Escritura
    - Edward Liam Heathrow - Carlisle
    - Nate Matthew Johnson - Witches
    - Lukanou ‘Luke’ Othello - Infano

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na een topic niet meer reageren!

    Plattegrond:


    Rechts van Downtown ligt de haven van Seattle
    1. Café.
    2. Bar.
    3. Club "Neon".
    4. Restaurant.
    5. Coffeeshop
    6. Club "The Rainbow Rose"
    7. Stripclub.
    8. Flat.
    9. Club "Star".
    10. Supermarkt.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Tyler Jay Lopez || 19

    Ik kijk met een brede grijns toe hoe haar rokje en topje op de grond vielen en zij vastberaden in de paal klom. Ik kijk grijnzend naar haar bewegingen en neem nog een heis van de joint. Met een kleine, hongerige blik kijk ik toe en blaas de rook uit. Mijn grijns werd alleen maar breder toen ze op mijn schoot klom en nog wat bewegingen maakte. Vervolgens kijk ik recht in haar blauwe ogen die ze in de mijne boort. 'Nou? Hoe ben ik?' vraagt ze vastberaden en ik knik goedkeurend. 'Ervaren, blijkbaar.' grijns ik en laat mijn hand over haar rug glijden en zie kippenvel ontstaan. 'Nou.. Heb je soms nog een verassing klaarstaan?' grijns ik...


    Beau Auvre Bordeaux || 17.

    'Ervaren, blijkbaar.' is zijn reactie. Hij laat zijn hand over mijn rug glijden en ik voel dat kippenvel zich over mijn huid verspreidt. Ik rilde even. 'Nou... Heb je soms nog en verassing klaarstaan?' grijnsde hij. Ik ging met bijde benen aan weerskanten van zijn zij zitten en keek hem aan, mijn hoofd lichtelijk schuin. 'Dat ligt eraan... wat voor verassing had jij in gedachten?' vroeg ik, en ik beet speels op mijn lip. Ik wist bijna zeker dat hij nu wel zou happen. En als hij dat niet deed, en zo'n vervelend jochie was die vol bleef houden tot ik hapte, dan kon dit nog lang gaan duren. Want ik zou niet als eerste toegeven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ Morning ^^
    Iemand al voor Edward? (: ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    (Nikolai will be there in, like, 15 minutes. Ik moet even lezen wat er al gebeurt is en wakker worden., o.o)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jamie Nolan

    Eenmaal aangekomen in Downtown, begeef ik me naar de voorgevel van de flat in Downtown. De meeste mannen verkiezen dat gebouw om snel even aan hun trekken te komen met me. Ik laat mijn blik over de straat voor me glijden terwijl ik tegen de flat geleund sta. Het is een ongure buurt met veel verschillende types, maar de standaard types kom je hier ook het meeste voor. Drugdealers, strippers, hoeren, dat soort dingen. Ik laat een stille zucht van mijn lippen glijden als blijkt dat de oude mannen Downtown nog niet gevonden hebben. Ja, ik heb alleen seks met oude mannen. Het grootste gedeelte dan toch. Niet omdat ik die verkies, maar dat is de groep die me wil. De jongere mannen willen liever een welgevormde vrouw of een gespierde man. Mijn uiterlijk is te jongensachtig, perfect voor oude mannen die wat pedotrekjes hebben. Self Esteem van The Offspring begon door mijn oren te blèren terwijl verschillende kortgerokte meisje voorbij kwamen en een paar junkies. "Als dit zo door gaat, heb ik vanavond geen rode cent," zucht ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Tyler Jay Lopez || 19

    Ze ging met bijde benen aan weerskanten van mijn zij zitten en keek me lichtelijk schuin aan. Ik laat mijn hand rustig liggen op haar heup en kijk haar grijnzend aan. 'Dat ligt eraan... wat voor verassing had jij in gedachten?' vroeg ze en vervolgens beet ze speels op haar lip. Ik grijns even, ik had haar spelletje wel door.. Ik buig naar haar oor toe en laat mijn koele adem even over haar nek strijken. 'Ik weet het niet... Jij bent de gene die met de verassingen komt vanavond, niet?' grijns ik en laat mijn adem nog even over haar oor strijken voor ik terug buig en haar uitdagend aankeek...


    El Diablo.

    Nikolai 'Velvet' White
    Ik haal een laatste hand door mijn haar en kijk in de spiegel. Mijn licht groene ogen staan nerveus en enthousiast. Ik heb zwarte skinny jeans aan, met skelet handen op mijn kont-zakken. Verder draag ik een zwart leren jacket, met niets er onder. Buiten is het al donker en mijn kamergenoot licht al in bed. Het is zeker niet de eerste keer dat ik naar Downtown ga. Maar dit is de eerste keer dat ik er niet zal zijn om te feesten. Nee, vandaag begin ik mijn werk in de stripclub. Mijn ouders bgetalen helaas niet alles voor me. 'Zoek maar werk,' werdt me verteld. well fine, that's what I did. Ik stap in mijn zwarte jaguar, de auto die ik voor mijn sweet sixteen kreeg, en reed weg. tijdens de drie jaar dat ik deze auto had ben ik er heel voorzichtig mee geweest. Er zat geen enkele kras op de glansende verf.
    ik parkeer mijn auto ongeveer tien minuten vanaf Downtown, achter een verlaten gebouw. Ik wil geen dronken idioten die mijn verf beschadigen. Na tien minuten ben ik er dan eindelijk. ik heb half een uur voor mijn eerste strip act.

    [Iemand die Nikolai tegen wil komen?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Edward wel, wait a sec]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Puckett schreef:
    [Edward wel, wait a sec]


    [Okay ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Edward Liam Heathrow

    De tweede fles vodka was al snel leeg, tot op de druppel. Ik liet de fles vallen, waarna er overal glasscherven verspreidt lagen.
    Ik grinnikte.
    Het blikje Jack Daniels ging met een zacht gesis open en ik klokte het blikje binnen drie slokken op en gooide het blikje, net als de flessen vodka, de straat op, wat ik overigens erg grappig vond.
    Ik stak nog een peuk op en liep wat rond. Hier en daar zag ik wat hoertjes op straat en ik zag Jamie z'n flat in lopen. Of nou ja, zíjn flat?
    Ik giechelde bij die gedachte.
    De peuk trapte ik uit en ik nam een hap van mijn Turkse pizza, die na de loop van tijd koud geworden was.
    Nadat ik de Turkse pizza weggewerkt had, had ik wel zin om mezelf helemaal te laten gaan in een club. Onderweg naar die club liep ik langs de stripclub, waar ik deze avond weer hoogstwaarschijnlijk zou afsluiten. Hoofdschuddend grinnikte ik en focuste me weer op de weg waar ik Nikolai zag staan.
    'Nikooolai!', riep ik en wilde hem knuffelen enik lachte weer, hoewel er niks grappigs aan de hand was. Blame you, vodka.
    'Hoe ishut? Hahha', blèrde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nikolai 'Velvet' White
    Oh dear god. Ik leun tegen de muur van de stripclub en neem een trek van mijn menthol cigarette. Edward loopt naar me toe. Het is nog best vroeg, maar hij is nu al dronken. Ik zucht en steek mijn hand op in een half-hartige begroeting.
    "Hey, schat." Uitslover overdag, alcoholic bij nacht, maar hij ziet er nog steeds best goed uit. Zeker als je de kleren wegdenkt, maar okay. Hij was aan het lachen als een idioot, wat zijn sexy-meter tien punten koste. Ik veeg mijn haar uit mijn ogen en kijk hem aan. "Gaat wel. Op weg naar Rainbow Rose?" Dat was waar ik zelf meestal heen ging. Misschien later. Eerst maar eens wat geld verdienen. Hij rook erg sterk naar vodka en een of ander gore snack. Hij was zeker veel aantrekkelijker als hij sober was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Edward Liam Heathrow

    'Hey schat', begroet Nikolai me.
    Ik drukte een kus op zijn wang en legde een hand op zijn kont.
    'Ik heb zo'n zin in seks', gniffelde ik en likte langs zijn kaaklijn.
    'Ja, ik was op weg dadadaar heen', hakkelde ik wat ik erg grappig vond en lachte weer.
    'Wat doe je hier zo vroef? Kwam je voor mij?', vroeg ik speels en beet speels in zijn oorlel.

    [Ik moet nu werken, vandaar dat dit stukje korter was]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nikolai 'Velvet' White
    Ik rol mijn ogen en veeg mijn kaak af. Het is meer alcohol dan saliva.
    "You wish, honey," zucht ik terwijl ik mezelf uit mijn leren jacket werk. "I have work to do. Sommige mensen moeten werken voor hun alcohol." Ik knipoog en vouw mijn jacket over mijn arm. Ik druk een kus op zijn neck. Zijn lippen hebben namelijk genoeg alcohol gezien om mij in een coma te werken. Maar dat betekent niet dat ik mezelf niet kan vermaken. Mijn eerste strip act begint pas over een half uur, en dat is genoeg tijd om me wat klanten te vinden. Ik sla mijn arm rond zijn middel terwijl mijn vrije hand over zijn rug streelde. En ik was nu niet bepaald bekend om mijn subtiele aanpak. Vandaar dat deze hand heel snel onder zijn jeans en boxers verdween.
    "Maar misschien dat ik later wat tijd voor je kan maken," zei ik zachtjes, mijn lippen op zijn nek. "It will cost you, though." Geen gratis services hier. Ik lach zachtjes en stap weg van hem. Mijn hand glijd langzaam van hem af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Malino schreef:
    Tyler Jay Lopez || 19

    Ze ging met bijde benen aan weerskanten van mijn zij zitten en keek me lichtelijk schuin aan. Ik laat mijn hand rustig liggen op haar heup en kijk haar grijnzend aan. 'Dat ligt eraan... wat voor verassing had jij in gedachten?' vroeg ze en vervolgens beet ze speels op haar lip. Ik grijns even, ik had haar spelletje wel door.. Ik buig naar haar oor toe en laat mijn koele adem even over haar nek strijken. 'Ik weet het niet... Jij bent de gene die met de verassingen komt vanavond, niet?' grijns ik en laat mijn adem nog even over haar oor strijken voor ik terug buig en haar uitdagend aankeek...


    Beau Auvre Bordeaux || 17.

    Hij buigt zich naar voren, maar in plaats van dat hij hapt brengt hij zijn mond naar mijn oor. Ik voel zijn adem over mijn nek strijken en vanuit mijn ooghoek zie ik hem grijnzen. 'Ik weet het niet... Jij bent degene die met de verassingen komt vanavond, niet?' Ik voel zijn adem nogmaals, dit keer bij mijn oor, terwijl hij langzaam terugbuigt en me uitdagend aankeek. 'Tsja, dan gaat het er om of ik nog wel een verassing voor je heb. Dat ligt aan jou... Ik bedoel, hoe veel heb je over voor zo'n verassing?' vraag ik zacht. Ik verplaats me lichtelijk, zodat ik precies op zijn gevoelige plek zit. Ik glimlach, met een vleugje genot. Ik zou hem laten leiden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Oké, ik heb blijkbaar drie pagina's topic gemist, met wie kan ik meeten?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Edward Liam Heathrow

    Hij veegde zijn kaak af.
    'You wish, honey', zuchte hij en werkte zichzelf uit zijn leren jack. 'I have work to do, ommige mensen moeten werken voor hun alcohol.'
    Hij knipoogde en vouwde zijn jack over zijn arm. Hij drukte een kus op mijn nek.
    'Wanneer begin je?', vroeg ik met een dubbele tong terwijl ik in zijn ogen keek.
    Hij sloeg zijn armen om mijn middel en met zijn andere hand streelde hij mijn rug.
    Ik liet mijn tweede hand ook afglijden naar zijn kont en ik duwde hem dichter naar me toe.
    Hij liet zijn hand achter mijn boxer glijden, waarna ik naar adem hapte.
    Dus gaan we het zo spelen?
    Mijn rechterhand gleed onder zijn boxer en liet hem naast zijn kruis liggen. Mijn linkerhand gleed over zijn borstkas en ik grinnikte.
    'Maar misschien dat ik later wat tijd voor je kan maken', zei hij zachtjes met zijn lippen op mijn nek. 'It will cost you, though.'
    'How much?', fluisterde ik in zijn oor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf