• In het zuiden van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: vol!
    - Bella Rose George. - Malino
    - Lily Devon - Patholoog
    - Rosemarie Alyssa Jones "Diamond" - Puritatem
    - Julia Delhi Greenwood - Lohengrin
    - Beau Auvre Bordeaux - Magicals
    - Amelie 'Mia' Jocelyn Blake - Phrases

    Jongens: Vol!
    - Tyler Jay Lopez. - Malino
    - Jamie Nolan - Itami
    - Nikolai 'Velvet' White - Escritura
    - Edward Liam Heathrow - Carlisle
    - Nate Matthew Johnson - Witches
    - Lukanou ‘Luke’ Othello - Infano

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - 16+ is toegestaan
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na een topic niet meer reageren!

    Plattegrond:


    Rechts van Downtown ligt de haven van Seattle
    1. Café.
    2. Bar.
    3. Club "Neon".
    4. Restaurant.
    5. Coffeeshop
    6. Club "The Rainbow Rose"
    7. Stripclub.
    8. Flat.
    9. Club "Star".
    10. Supermarkt.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Tyler Jay Lopez || 19

    Ik zag de tevreden glimlach en ik grinnik even kort. Tja, ik kwam hier natuurlijk al twee jaar. Natuurlijk ken ik dan alles en iedereen. 'Slimme zet.' zei ze grijnzend en ik knik terwijl ik nonchalant mijn schouders ophaal. 'Ik weet het.' grijns ik. 'Hou ik wel van. Ga je anders met me mee?' vroeg ze doelend op de stripclub. Binnen een paar tellen was de fles vodka uit mijn hand verdwenen en grijnzend keek ik toe hoe ze een slok nam. 'Smaakt het?' grinnik ik en neem zelf ook weer een slok. 'Nou, wat denk je er van?' vroeg ze vervolgens en ik knik. 'Tuurlijk joh, is weer wat anders. Beginnen in de stripclub in plaats van eindigen.' grinnik ik en loop er langzaam heen...


    El Diablo.

    Beau Auvre Bordeaux || 17.

    'Tuurlijk joh, is weer wat anders. Beginnen in de stripclub in plaats van eindigen.' Ik grinnikte bij zijn opmerking. Hij liep er al langzaam heen, en ik liep er met een grijns achteraan. Het was nog vroeg voor Downtown, dus zo druk zou het nog niet zijn. Misschien kon ik wel even... Ik sloot even mijn ogen. Eerst maar wat shots, dan ging het vast makkelijker. Ik liep samen met de jongen naar binnen, waarvan ik nu besefte dat ik zijn naam nog niet kende. 'Ik heet trouwens-' ik bedacht in een miliseconde dat het misschien slimmer was om me voor te stellen als Auvre, zodat hij me overdag moeilijker zou herkennen. 'Auvre.' Toen Sem merkte dat ik er al was, werd ik luid begroet. 'Oi, Auvre!' riep hij vanachter de bar. Ik knikte even en richtte me weer op de jongen. 'Een Bordeaux?' er was in de club een shot naar mij vernoemd, aangezien ik degene was die deze het beste maakte. Een grijns van leedvermaak schoot over mijn gezicht toen ik zag dat er nog geen enkele stripper bezig was. Ik maakte snel twee van mijn shots klaar en gaf er een aan de jongen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nate Matthew Johnson || 20
    Met een brede grijns rond mijn lippen spelend en mijn handen diep in mijn broek zakken gestoken stak ik de straat over, ver van Downtown woonde ik niet, en aangezien alles lopend veel beter bereikbaar was had ik mijn auto achter de striptent gezet, een plek waar ik meestal het laatste kwam als het toetje van de avond. Mijn lichtgroene ogen scanden de omgeving, hier en daar stonden al wat mensen te praten of beter gezegd ruwweg te zoenen. Ik pakte het kleine flesje met Wodka uit mijn broekzak en zonder al te veel moeite goot ik het mijn keel in, om vervolgens even met mijn tong over de binnenkant van mijn lippen te glijden. Een aantal mensen begroetten me vriendelijk - sommige al erg wankelend van de drank - en liepen richting de supermarkt om nog snel wat eten in te slaan. Aangezien ik net gegeten had en al aardig wat alcohol naar binnen had gewerkt besloot ik later wat te drinken, het lag er maar net aan waar ik deze avond strandde.

    [Wie voor Nate?]


    To love is to destroy.

    Tyler Jay Lopez || 19

    Ik hoor haar grinniken en ik lach ook even. Zodra we binnen waren keek ik kort om me heen, het was rustig. Natuurlijk was het rustig, het was pas half een s'nachts! 'Ik heet trouwens-' zegt ze opeens en ik kijk haar aan. 'Auvre.' zei ze en ik knik. 'Tyler.' stel ik mezelf grijnzend voor. 'Oi, Auvre!' riep iemand van achter de bar. Ik grijns even, en daar is Sem... Ik rook wel eens een jointje met hem, niks bijzonders.. 'Een Bordeaux?' vroeg Auvre en ik knik. 'Zoals gewoonlijk.' lach ik. Zodra de shots klaar zijn pak ik er een en gooi hem meteen achterover. 'Net zo goed als altijd.' grijns ik en plof op een barkruk..


    El Diablo.

    [Ik kan Bella op je afsturen?]


    El Diablo.

    [Ja natuurlijk! (:]


    To love is to destroy.

    Beau Auvre Bordeaux || 17.

    'Zoals gewoonlijk.' lachtte hij. Hij gooide hem meteen achterover, en ik volgde zijn voorbeeld. 'Net zo goed als altijd.' grijnsde hij. 'Dankjewel.' zei ik gemeend. Hij ploft op een barkruk neer. Ik stak een joint op en leunde met mijn ellebogen op de bar naar Tyler. 'Zo...' Ik pakte een fles Whisky vanonder de bar weg, haalde met mijn tanden de kurk er uit en nam een flinke slok. 'Tijd om eens wat leven in de brouwerij de gooien.' Ik stak mijn joint in Tyler's mond en liep naar de stereoinstallatie, waar ik muziek opzette. Ik liep heupenwiegend naar een paal, waar ik eerst mijn zwarte jas op de grond gooide en mijn hakken uittrapte. Ik was ondanks dat ik vooral achter de bar stond, een vrij ervaren paaldanseres. Ik grijnsde uitdagend naar Tyler.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Wie voor Edward?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tyler Jay Lopez || 19

    'Dankjewel.' zei ze en ik hoorde dat ze het meende, 'no problemo' zeg ik rustig. Ik grijns even als ze een joint opsteekt en kijk haar aan. 'Zo...' zegt ze en ik kijk toe hoe ze een fles whisky pakt, hem opent met haar tanden en vervolgens een slok neemt. 'Tijd om eens wat leven in de brouwerij de gooien.' zei ze waarna ze haar joint in mijn mond steekt. Ik lach even en neem rustig een heis. 'Goed spul dit.' grijns ik en de rook komt tegelijk uit mijn mond, bijna gelijk neem ik nog een heis. Ik keek toe hoe ze naar een paal liep en bijna gelijk werd mijn grijns iets breder. Kijk, nu werd het leuk en het was nog niet eens een uur. Dat was ook nieuw. 'Zo zo.' grijns ik als ik haar uitdagende grijns zie en draai de barkruk nog wat naar haar toe..

    Bella Rose George || 16

    Ik zie Downtown al in zicht komen en met een brede grijns loop ik steeds sneller. Ik wou er zo snel mogelijk zijn en van mijn nacht genieten. Ik kijk even kort om me heen en pak dan een perfecte joint uit mijn tasje. Ik had er nog wel meer in zitten, ik deal namelijk. Daarom ben ik daar ook zo bekend. Ik stop even met lopen en vis mijn rode aansteker uit mijn tasje. Snel steek ik de joint aan en neem een trekje. Hmh, dit spul is echt heerlijk. Ondertussen ben ik al in Downtown aangekomen en ik kijk om me heen. Eigenlijk was het niet zo groot. Het is eigenlijk een lange weg met clubs enzo ernaast. De haven rechts van je en als je veel verder loopt, loopt het gewoon dood. Omdat ik zo in mijn gedachtes zit merk ik niet dat ik tegen iemand opbots. Ik kijk meteen op en grijns bij de verschijning. 'Nate.. Geen verassing om jouw hier te zien.' grijns ik. Ik mocht hem wel, hij dealt ook dus ik kom hem vaak tegen..


    El Diablo.

    Beau Auvre Bordeaux. || 17.
    'Zo zo.' grijnsde hij toen hij die van mij zag. Hij leek lichtelijk verbaasd dat ik nu al hapte, maar ik was het wel gewend als het vroeg was en ik kwam een leuke tegen. Mijn topje en rokje vielen al snel op de grond en ik klom vastberaden de paal in, wetend wat ik deed. Ik liet Tyler even genieten van mijn beweginen. Ik zag hem kijken, met een ietwat hongerige blik. Ik liet me uit de paal vallen en liep naar hem toe. Ik ging op zijn schoot zitten en maakte daar nog een paar verleidende bewegingen. Ik boorde mijn blauwe ogen diep in de zijne. 'Nou? Hoe ben ik?' vraag ik vastberaden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tyler Jay Lopez || 19

    Ik kijk met een brede grijns toe hoe haar rokje en topje op de grond vielen en zij vastberaden in de paal klom. Ik kijk grijnzend naar haar bewegingen en neem nog een heis van de joint. Met een kleine, hongerige blik kijk ik toe en blaas de rook uit. Mijn grijns werd alleen maar breder toen ze op mijn schoot klom en nog wat bewegingen maakte. Vervolgens kijk ik recht in haar blauwe ogen die ze in de mijne boort. 'Nou? Hoe ben ik?' vraagt ze vastberaden en ik knik goedkeurend. 'Ervaren, blijkbaar.' grijns ik en laat mijn hand over haar rug glijden en zie kippenvel ontstaan. 'Nou.. Heb je soms nog een verassing klaarstaan?' grijns ik...


    El Diablo.

    Nate Matthew Johnson || 20
    Ik rookte mijn jointje, terwijl mijn ogen de omgeving scanden. Ik wendde mijn hoofd naar rechts aangezien er velen geluiden vandaan kwamen. Een aantal nieuwelingen stonden tegen een muur aangeleund, wat me mijn ogen deed vernauwen en ik mijn hoofd wat scheef hield.
    Verbaast draaide ik me om toen ik voelde hoe er iemand tegen me aanbotste, waardoor ik met een glimlach neerkeek op de rode haren van een meisje, wat niemand anders kon zijn dan Bella. Ze keek op en grijnsde. "Nate.. Geen verassing om jouw hier te zien." Ik glimlachte scheef, ik kende Bella al een lange tijd, ze dealde net als mij. "Hé Bells, hoe gaat het met je?" ik veegde een lok van haar haren achter haar oor en keek haar nieuwsgierig aan. Ik inhaleerde diep en blies de rook over haar hoofd heen, om vervolgens haar uitdagend aan te kijken. Ze wist dat ik haar graag plaagde.


    To love is to destroy.

    Bella Rose George || 16

    Ik zag hem scheef glimlachen en ik grinnik even. "Hé Bells, hoe gaat het met je?" vroeg hij waarna hij een lok van mijn haren achter mijn oor veegde. 'Goed hoor.. Ik ben weer veilig mijn huis uitgekomen dus ik vind het best.' lach ik. Hij blies de rook van zijn joint over mijn hoofd en keek me uitdagend aan. Ik lach kort, hij plaagde me echt altijd. Al vanaf de eerste keer dat we elkaar zagen.. 'En hoe gaat het met Natie?' grijns ik en neem nog een trekje van mijn eigen joint. Ik blaas de rook uit en kijk grijnzend toe hoe het in zijn gezicht komt. 'Eigen schuld.' grijns ik en kijk hem uitdagend aan..


    El Diablo.

    Nate Matthew Johnson || 20
    "Goed hoor.. Ik ben weer veilig mijn huis uitgekomen dus ik vind het best." Lachte ze, waarna ik de rook van mijn joint net over haar rode lokken blies en mijn wenkbrauwen uitdagend oprees. Opnieuw lachte Bella, een aangenaam geluid wat me ook zachtjes mee deed lachen. "Als je volgende keer je huis niet uitkomt, dan zeg je tegen je ouders dat je bij een vriendin slaapt en dan slaap je bij mij. No deal." Ik gooide mijn joint op de grond en stampte er even op zodat het kleine vuurtje helemaal gedoofd was. "En hoe gaat het met Natie?" ze grijnsde en nam een trekje van haar eigen joint. Nu was zij degene die de rook uit blies in mijn gezicht. "Eigen schuld." Haar ogen blikten nu uitdagend in de mijne. "Je bent me er ééntje mevrouw George," ik gaf haar een zacht kneepje in haar zij en boog me wat naar haar toe. "Het is dat jij het bent." Fluisterde ik, terwijl ik mijn koele adem even over haar wang liet strijken voordat ik mijn rug weer rechtte. "Met mij gaat alles z'n gangetje." Antwoordde ik onverschillig alsof er niets gebeurd was.


    To love is to destroy.

    Bella Rose George || 16

    "Als je volgende keer je huis niet uitkomt, dan zeg je tegen je ouders dat je bij een vriendin slaapt en dan slaap je bij mij. No deal." zei hij en automatisch verschijnt er een grijns op mijn gezicht. 'Gezellig, ik denk dan alleen dat ik niet aan slapen toekom, maar dat ik wel veel te high en te dronken ben.' grijns ik en lach eventjes. "Je bent me er ééntje mevrouw George," zei hij en hij gaf een zacht kneepje in mijn zij waardoor ik weer even moet lachen. Opeens boog hij naar me toe maar ik bleef rustig staan. "Het is dat jij het bent." fluisterde hij en ik voelde zijn koele adem over over mijn wang strijken voor hij weer terug boog. 'Hmh, dan ben ik zeker heel speciaal.' zeg ik met een uitdagende grijns. "Met mij gaat alles z'n gangetje." zei hij vervolgens onverschillig en ik knik. 'Gezellig.' mompel ik..


    El Diablo.