• Nou, ik zit al dagen vol inspiratie en toch weet ik geen verhaallijn te bedenken. Ik heb zitten nadenken en aangezien bijna alle story's die ik heb gemaakt, ik weer eens verwijderd heb (Ik wil een nieuwe start maken [: ) wil ik dus iemand die meeschrijft ^-^. Pas op: Ik schrijf nu even alleen over Justin Bieber of One Direction. Een fanfiction wordt het dus zeker. Het liefste heb ik toch wel Justin Bieber, maar als je niks met hem hebt en One Direction toch echt leuker vindt, is dat natuurlijk ook goed. Voor de rest maakt het mij eerlijk gezegd wel uit of ze in het verhaal nou wél of níét beroemd zijn, want het liefst heb ik toch echt van wel. Tenzij je een überfantastische verhaallijn hebt en je nou héél toevallig ook een co-auteur zoekt, kuch kuch. Hoge eisen over hoe je schrijft heb ik niet, al zou redelijk ABN toch wel fijn zijn. Zelf spreek ik ook niet zo heel geweldig Nederlands i.v.m mijn afkomst, maar ik doe mijn best.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 15:37 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben gisteren een verhaal gestart, het is met één van de jongens van One Direction en ik zoek nog een co-auteur :')
    Dit is de link


    may the odds be ever in your favor

    Ik wil wel?

    Ik wil wel


    Spoiler alert: you will save yourself